Ben ik het mee eens!quote:
ik dacht dat we het indie al hadden losgelatenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef Norrage het volgende:
Maar welke vrouwen hebben we die echt indie zijn?Ok. PJ. Maar verder? Yo La Tengo dan maar? Daar zit een dame bij die ook soms zingt
die moet er niet in inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Norrage het volgende:
En om het wat Nederlands te maken: moet Spinvis er niet in?
Ja dat is een goede, iets typisch voor dit topic, moet wel een unieke chart worden, niet gewoon een kopie van de RYM top 50 ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Norrage het volgende:
En om het wat Nederlands te maken: moet Spinvis er niet in?
Maar het is toch ook een typische 3FM-artiest?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Spinvis met Spinvis toch wel de ultieme Nederlandse indie-plaat. Het OK Computer van Nederlandse bodem.
Ik Johan vrijwel niet, maar Daryll-Ann wel ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Moody het volgende:
Spinvis is prima hoor, maar ik heb 'm hier niet vaak langs zien komen.
Daryll-Ann en Johan daarentegen wel.
Kun je Daniel Lohues ook nog noemen.
en dan kan het niet indie zijn? begin dan maar opnieuw, staat ook radiohead in en interpol en en en...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Felagund het volgende:
Maar het is toch ook een typische 3FM-artiest?
Daryll Ann ook alleen maar vanwege die tour. En Johan? Ik zou die band bijna niet kennen johquote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Moody het volgende:
Spinvis is prima hoor, maar ik heb 'm hier niet vaak langs zien komen.
Daryll-Ann en Johan daarentegen wel.
Kun je Daniel Lohues ook nog noemen.
nederlandse neuzelbandquote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Norrage het volgende:
En Johan? Ik zou die band bijna niet kennen joh
Radiohead vind ik dan weer niet echt een artiest voor 3FM. Maar dat kan aan mijn gevoel liggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan kan het niet indie zijn? begin dan maar opnieuw, staat ook radiohead in en interpol en en en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |