Olivia Tremor Control, Yo La Tengo, Deerhoof, Spiritualized, Brian Jonestown Massacre kunnen er ook wel in. Al zijn niet al deze bands extreem populair hier.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
White Stripes zijn we idd nog vergeten. Sebadoh kan, maar is al vrij exotisch in dit topic. De rest ken ik niet/amper
Soms zijn jouw aanraders iets te gruizelig naar mijn smaak, maar ik kan vrij ver met je mee hoor. Het aandeel vrouwen in mijn iTunes-bibliotheek is de laatste jaren groter gewordenquote:
Oja dit waren dan nog relatief vrouwloze bands. Qua zang danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Soms zijn jouw aanraders iets te gruizelig naar mijn smaak, maar ik kan vrij ver met je mee hoor. Het aandeel vrouwen in mijn iTunes-bibliotheek is de laatste jaren groter geworden
Of gewoon stoppen met je obsessie om er een vierkant van te makenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Wil voor elke suggestie wat erin moet ook een suggestie wat eruitmoet.
Hoeveel dan? 6 extra?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Of gewoon stoppen met je obsessie om er een vierkant van te maken
Je kan in de lengte nog wat albums kwijt
dan krijg je zo'n zinloos wegstreep spel waarin iedereen om de beurt 1 er in en 1 eruit doetquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Wil voor elke suggestie wat erin moet ook een suggestie wat eruitmoet.
Motorpsycho.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef Norrage het volgende:
Haal Madrugaga er eens uit. Als er zo'n artiest in moet, dan tenminste Motorpyscho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |