waarom geen top 100. en dat dan iemand punten bijhoudt. zou wel leuk zijn om dat jaarlijks te doenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
We moeten oude topichelden als Grobbel, Peace-man, Z en N00bie ook niet vergeten natuurlijk.Eigenlijk zou iedereen een top 10 moeten inleveren waarbij je dan een optimaal lijstje uit maakt.
Die zien we nooit meer (op Z en Noobie na), dus is niet representatief voor de staat van het huidige topic. Hoe hard dat ook klinkt....quote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
We moeten oude topichelden als Grobbel, Peace-man, Z en N00bie ook niet vergeten natuurlijk.Eigenlijk zou iedereen een top 10 moeten inleveren waarbij je dan een optimaal lijstje uit maakt.
Idd. We kunnen gewoon jouw lijstje gebruiken.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom geen top 100. en dat dan iemand punten bijhoudt. zou wel leuk zijn om dat jaarlijks te doen
oh wacht
Leuke introductie zou het kunnen zijn voor nieuwe Indie-topiccers, kunnen ze zien wat toch wel essentiele albums zijn volgens de posters hier.quote:
Kan ook, mij maakt het niet veel uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd. We kunnen gewoon jouw lijstje gebruiken.
Toen ik dat zei was ik een zuurpruimquote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef ranja het volgende:
Maar het huidige lijstje is wel heel erg 21e eeuw hoor... waar zijn de indieclassics... sonic youth , dinosaur, jesus and mary chain, replacements, rem is alweer verdwenen...
Pavement is wel een goede ja, gaat het hier wel vaak over.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
Je kan Afghan Whigs, Pavement, etc. er idd ook wel inzetten.
oh echt? dat is best oud hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Norrage het volgende:
PAVEMENT MOET ERIN INDERDAAD GVD DIE MOET EN MOET ERIN...
Dat vind ik misschien wel de absolute indie indie indie band der indiebands.
Darkside was hier vorig jaar een van de best ontvangen albums volgens mij, Portugal the Man is wel wat arbitrair idd, kan evt. Fleet Foxes voor in de plaats.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef Z het volgende:
Ik begrijp niet wat Darkside en Portugal, the Man in het overzicht doen.
Flashbackquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef ranja het volgende:
Ohja jullie hebben nog een 4AD nummer 1 hit van me tegoed![]()
Voor wie het interesseert
Zeker. Was ook een sensatie destijds, heeft de muziekwereld aardig op de kop gezet.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef Moody het volgende:
Flashback
Wist niet dat die op nummer 1 was gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |