Van Jaap van Ingrid?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef Disana het volgende:
Lekker visfiletje met gebakken ui en sambal gegeten trouwens.
Die staat anders niet in de playlist die ik zojuist op internet tegen kwam.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blauw met een hele grote rits...
Zie de OP...
Ik papegaai een recensie na, dus als die fout is ben ik het ook...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die staat anders niet in de playlist die ik zojuist op internet tegen kwam.
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik papegaai een recensie na, dus als die fout is ben ik het ook...
Zo dan, lekker!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef Disana het volgende:
Lekker visfiletje met gebakken ui en sambal gegeten trouwens.
Ben je wel een half uurtje bezig ...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.
Ritsen bij het toilet wordt dat op die momenten...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.
Dat is ook lekker. Ik had gewoon weer eens zin in een visje en ik vind het enorm lekker als het gebakken is met ui en sambal.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, lekker!
Ik heb witlof in kaas-kerriesaus op met aardappelblokjes en varkenshaasmedaillons met champignongsaus.
ja lachuh!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat over die aardige moeder van je.
Dat zijn altijd van die liefdevolle verhalen.
Valt wel mee hoor, ik heb proef geplast met mijn jumpsuitquote:
Zijn dat dan gebakken uitjes?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik had gewoon weer eens zin in een visje en ik vind het enorm lekker als het gebakken is met ui en sambal.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb proef geplast met mijn jumpsuit
Ik geef het je te doen met zo'n strak pak:quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon een gesnipperde ui en sambal bij in de pan. Ooit eens ergens gelezen en bij mij een succesquote:
Pics van het proefplassen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak het ziekenhuis in Emmeloord die beesten uit darmkanalen moet halen.quote:
Vertel mij wat, ik had familie in Espel wonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak het ziekenhuis in Emmeloord die beesten uit darmkanalen moet halen.
ik vrees deze ookquote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mijne ook nog. Die wordt wel een jaartje of 100.
Met zo'n pak zou ik een gaatje open houden.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen met zo'n strak pak:
leven ze nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
Even naar de Utopia-presidentsverkiezing kijken.
Ja, dat klinkt inderdaad wel lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon een gesnipperde ui en sambal bij in de pan. Ooit eens ergens gelezen en bij mij een succes
Espel of Endel?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik had familie in Espel wonen.
De darmen werden daar inderdaad niet gebruikt om worstjes van te maken...
Wat jammer, ik ben helemaal vergeten foto's te makenquote:
Nee, dat moet je juist niet doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n pak zou ik een gaatje open houden.
Pas je wel op met je mobieltje dat ie niet weer in de pot valt ...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, ik ben helemaal vergeten foto's te maken
Vond je vorige uitleg dat je foon in de plee gevallen was toch wat leuker.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, ik ben helemaal vergeten foto's te maken
Tochtige zandbank, zegt mijn manquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat moet je juist niet doen.
Blaasontsteking is zo opgelopen in die tochtige Arena...
In mijn jumpsuit zit geen achterzakquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op met je mobieltje dat ie niet weer in de pot valt ...
Ik vind het nog wel onderhoudend.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werd er steeds ongelukkiger van dus ben maar gestopt met kijken
ZIe je wel dat het een debiliserend programma is!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werd er steeds ongelukkiger van dus ben maar gestopt met kijken
don't say I told you soquote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIe je wel dat het een debiliserend programma is!
Tja ik had ook liever harde werkers gezien die zelfstandig een maatschappij opbouwden. Maar deze losers met hun sturing vind ik ook wel verbazingwekkend.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap wil ook niet meer kijken sinds hij door heeft dat het 'nep' is
Persoonlijk vond ik dat een stuk minderquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vond je vorige uitleg dat je foon in de plee gevallen was toch wat leuker.
Stelletje geitenwollensokkenneukers.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja ik had ook liever harde werkers gezien die zelfstandig een maatschappij opbouwden. Maar deze losers met hun sturing vind ik ook wel verbazingwekkend.
Ik zou de meesten wel eens willen meppen. De poort uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stelletje geitenwollensokkenneukers.
Die Ruud zou im wel eens willen slaan. Emo TV, heerlijk...
Ik dacht juist dat jij fervent Ajax-fan was.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ideale ondergrond voor kakkerlakken...
Als het verval eenmaal heeft toegeslagen is er geen houden meer aanquote:
Jij kennelijk niet van die club die de coolsingel maar leeg laat...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij fervent Ajax-fan was.
Ik ga even een scan maken van mezelf als vrolijke baby. Totaal ongerelateerd aan jouw telefoon in WC verhaal, maar in dat andere topic zijn een hoop pics weg zag ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat een stuk minder![]()
Maar voorlopig doet hij het nog steeds al heeft hij het wel zwaar te verduren gehad met die duik en tijdens het maken van filmpjes tijdens een feestje.
Had ik niet al een keer verteld dat ik niets om voetbal geefquote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kennelijk niet van die club die de coolsingel maar leeg laat...
Ik was voor Robin, maar die is er uitgekinkeld door die boeren...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou de meesten wel eens willen meppen. De poort uit.
Dan kom ik vanavond even kijken naar jou als tevreden lachende babyquote:Op maandag 26 mei 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga even een scan maken van mezelf als vrolijke baby. Totaal ongerelateerd aan jouw telefoon in WC verhaal, maar in dat andere topic zijn een hoop pics weg zag ik.
Mijn mobiel heeft al geregeld de wasmachine overleefd, dus die dingen kunnen wel tegen een stootje.
Daarom begrijp je de term 'kakkerlakken' dus niet...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik niet al een keer verteld dat ik niets om voetbal geef![]()
Soms doe ik alsof ik voor Feyenoord ben, maar dat is alleen om de boel een beetje op te stoken.
Neuzen, dat weet ik wel, maar kakkerlakken moest ik inderdaad even opzoekenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom begrijp je de term 'kakkerlakken' dus niet...
Dat zeg ik, duidelijk een Fann...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuzen, dat weet ik wel, maar kakkerlakken moest ik inderdaad even opzoeken![]()
Ik had ook liever iemand anders zien gaan. Eigenlijk mag van mij iedereen vervangen worden behalve Isabella, Ron en Dennis.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was voor Robin, maar die is er uitgekinkeld door die boeren...
Die 3 namen zeggen me niet veel...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook liever iemand anders zien gaan. Eigenlijk mag van mij iedereen vervangen worden behalve Isabella, Ron en Dennis.
wat voor concertquote:Op maandag 26 mei 2014 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een concert tapen, maar ik heb dat al in eeuwen niet meer gedaan.
Eens kijken of ik de boel nog aan de praat krijg...
Ik kijk 's avonds laat vanaf de bed de samenvatting als het uitkomt, ik ben geen verstokte kijker...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je al aardig lang niet meer gekeken.
dat respecteer ikquote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goeie, waarover ik nu even geen mededelingen doe...
bent u dat op de foto?quote:
myself alleen neven en nichtenquote:
owwwwwwwquote:
Hallo ER, het is een grappig mannetje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
owwwwwww't Is een scheetje PP!!! Een goedenavond iedereen
zover is het bij ons nog nietquote:
Hoe oud is ie alweer? Maandje of 9 nou..?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo ER, het is een grappig mannetje.
HMH zul je bedoelen ipv Paradisoquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Mijn laatste opname van The Black Crowes in Paradiso staat nog op de recorder.
Dat is in 2008 geweest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel, in 2011 heb ik Adele nog getaped...
jij was altijd superfanatiek!! Heb jij destijds nog meegedaan aan het Fok!zeedee project in MUZ??quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel, in 2011 heb ik Adele nog getaped...
FF tellen, eind december geboren maakt ruim 5 maanden nu.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe oud is ie alweer? Maandje of 9 nou..?
Zoiets volgens mij... Echt precies PPquote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe oud is ie alweer? Maandje of 9 nou..?
Sjoefmeneer!!! Alles goed? Baan en liefde? Ga je nog naar Spanje?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Paradiso.quote:
Nee, ik hoef niet zo in the picture in het openbaar en zo...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
jij was altijd superfanatiek!! Heb jij destijds nog meegedaan aan het Fok!zeedee project in MUZ??
Goh! Dan is het al een hele kerel, als ie nog maar 5 maanden is. Goei voer krijgt ie denk ikquote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
FF tellen, half december geboren maakt ruim 5 maanden nu.
Hij eet graag, groente op een lepel snapt ie ook al.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goh! Dan is het al een hele kerel, als ie nog maar 5 maanden is. Goei voer krijgt ie denk ik
Was niet openbaar hoor, mensen stuurden gewoon cd's naar elkaar met aparte muziekkeuzesquote:Op maandag 26 mei 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet zo in the picture in het openbaar en zo...
Hoi ER, Alles goed hier ... Baan tijdelijk ... Liefde ? Wat is dat ook al weer ... EN ja vast wel een keer... in september of zo of later ..quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sjoefmeneer!!! Alles goed? Baan en liefde? Ga je nog naar Spanje?
wel gofferdommequote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet ook al met Soury neuken, veel te druk allemaal...
In ieder geval geen narigheid dan. Dat is heel fijn! Gewoon lekker rustig aan doenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi ER, Alles goed hier ... Baan tijdelijk ... Liefde ? Wat is dat ook al weer ... EN ja vast wel een keer... in september of zo of later ..
nee geen drogerquote:
Hoeveel bewijs wil je?quote:
Ik ken hullie niet eens geloof ik. NOem eens een nummer wat ik zou horen te kennen??quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik heb wel hullie z'n concerten vaak getaped...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ken hullie niet eens geloof ik. NOem eens een nummer wat ik zou horen te kennen??
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
black crowes dat is toch dat liedje van "Big Yellow Taxi"-cover
zo krijg je het nog drukquote:
ja jemig, veel maar vooral de BC'squote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat vind je nog meer leuk qua muziek?
Thanks to Creepke, MadMaster, and Relentlessquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je?
Ik heb het wel, jij nooit...
Kijk even bij de credits onderaan de tekst op Youtube...
Wedervraag: Wat is jouw IQ?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Thanks to Creepke, MadMaster, and Relentless
staat u ook mee te klappen?
100+quote:
khep ze al getjoeyoobed! *schaam* tuurlijk ken ik ze welquote:
Wat een mooi menneke Piet en alweer zo grootquote:
Het zijn geen hitmachines, maar een beetje muziekliefhebber als jij moet ze inderdaad toch wel kennen...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
khep ze al getjoeyoobed! *schaam* tuurlijk ken ik ze wel
nee, dankquote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Interesse in die 3 opname's? FLAC of MP3?
Sterker nog, die opname heb jij alleen...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb ooeen originele MM cd coverhoesjedinges
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dank![]()
heb dacht ik alles al wat ik mooi vind
Ik ben blij dat jij het ook zegtquote:Op maandag 26 mei 2014 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb ook een originele MM cd coverhoesjedinges
-edit- kuttabletdie ondingen zijn niet typevast
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, die opname heb jij alleen...
Ik laat eigen mix draaien wanneer ik de fik in ga.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:32 schreef sacha het volgende:
ow ja, Radiohead![]()
altijd leuk voor als ik weer eens dood wil
Dat is hetzelfdequote:Op maandag 26 mei 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik lach om je...
Hey Deisyy meisyy, hoe gaat het ermee? Ja, tablet typt nog rottiger dan mijn mobiel. Het kreng kan me niet bijhouden en slaat dan gewoon etters overquote:
Ik wil dan Rammstein met 'Wohlt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' en dat dan de kist brandend omhoog komt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik laat eigen mix draaien wanneer ik de fik in ga.
En dat alles in Paradiso en we vragen entreequote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan Rammstein met 'Wohlt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' en dat dan de kist brandend omhoog komt.
Is weer eens wat anders...
Ik vind het prima...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat alles in Paradiso en we vragen entree![]()
Met mij is het ok, en met jou? Lang niet gezien.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey Deisyy meisyy, hoe gaat het ermee? Ja, tablet typt nog rottiger dan mijn mobiel. Het kreng kan me niet bijhouden en slaat dan gewoon etters over
Doe ik deze.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan Rammstein met 'Wohlt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' en dat dan de kist brandend omhoog komt.
Is weer eens wat anders...
Zeg jij nou u tegen Madmaster? Wat lief, ik denk zelfs dat u ouder bent dan hem.quote:
Ja goed hoor. Druk druk. Ik doe het nog steeds het beste op een uowerwets apart toetsebordquote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mij is het ok, en met jou? Lang niet gezien.
Echt hè, zo'n tablet is makkelijk om even iets te lezen, maar niet om te posten op een forum of langere mails te tikken. Ik heb er sinds een paar weken een chromebook bij en ik vind het heerlijk om weer een normaal toetsenbord te hebben
Graham Parkerquote:
my secret crushquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Italaantje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook hoor, dat zal de leeftijd zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Druk druk. Ik doe het nog steeds het beste op een uowerwets apart toetsebord
egoquote:Op maandag 26 mei 2014 21:48 schreef Deisyy het volgende:
MM, leg dan eens uit wat je precies doet, want ik zie wel overal je naam op staan, maar weet niet waarom.
Tis not for the money, just for the music staat er toch overal... Wat ie er uiteindelijk mee gedaan heeft weet ik niet .. EN of ie altijd toestemming had for zn recordings ook geen idee ..quote:
Ali illegali.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:48 schreef Deisyy het volgende:
MM, leg dan eens uit wat je precies doet, want ik zie wel overal je naam op staan, maar weet niet waarom.
Ik heb al die geluidsopnames (en meestal ook de CD covers) gemaakt, het zijn zgn. bootlegs van concerten...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:48 schreef Deisyy het volgende:
soms heeft een mens dat nodigquote:
O op die manier, leuke hobby.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al die geluidsopnames (en meestal ook de CD covers) gemaakt, het zijn zgn. bootlegs van concerten...
eerlijk gezegd niet, sorry maar ik heb het al zo drukquote:
Kan jij niet muziek luisteren en tegelijkertijd iets anders doen?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd niet, sorry maar ik heb het al zo druk
Delen mag gewoon hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
wat een rot-wereld dat zoiet si illegaal kan zijn
mijn zwager kan heel goed gitaar spelenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij niet muziek luisteren en tegelijkertijd iets anders doen?
Leuk, ik denk wel dat je mensen daar blij mee kunt maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Alle gekheid op een drumstick, ik bezocht veel concerten en nam ze qua audio altijd op.
Veel heb ik nooit afgemiixed of gedeeld, staat nog op harde schijven weg te rotten.
Maar wat je net zag (en meer...) heb ik openbaar gebracht, gratis en voor niets. Dus 'Not for the money, just for fun'...
Zo heb ik voor ER ooit een opname van een musical sing-a-long op CD gezet...
Verschillende, gezongen door Nederlandse musical 'sterren'...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, ik denk wel dat je mensen daar blij mee kunt maken.
Welke musical?
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn zwager kan heel goed gitaar spelen
O ja, mijn kat kan mooi zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn zwager kan heel goed gitaar spelen
op zangquote:
was geen sing a long maar musicals in concert en ik koester die opnames nog steedsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Alle gekheid op een drumstick, ik bezocht veel concerten en nam ze qua audio altijd op.
Veel heb ik nooit afgemiixed of gedeeld, staat nog op harde schijven weg te rotten.
Maar wat je net zag (en meer...) heb ik openbaar gebracht, gratis en voor niets. Dus 'Not for the money, just for fun'...
Zo heb ik voor ER ooit een opname van een musical sing-a-long op CD gezet...
Ja, zoiets.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
was geen sing a long maar musicals in concert en ik koester die opnames nog steeds
Kom op met die opname's...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En mn ex zong met Graham Parker in Spanje op een feestje in de kroeg ....
Whahahahahaaaaa precies!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Met Tony Neefs en die blonde zuurpruim...
ben benieuwd want dat is allemaal van die gabber hierzoquote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal even een concert in Rotterdam opsnorren...
owwwwwww fantastisch!!!!!quote:
dat je dat liedje nog wistquote:
Sinds duizend jaar zie ik die clip weer, ge-wel-dig! En dat einde!quote:
Dat wordt vast een Vegavretertquote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij eet graag, groente op een lepel snapt ie ook al.
Is alleen voor Dees...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ben benieuwd want dat is allemaal van die gabber hierzo
'klik'quote:
Ja, dat lukt mij welquote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Dees, kan je ontvangen?
Oftewel, kan je downloaden?
Rechtermuisknop en dan 'Opslaan als'...?
ik zit nu de behind the scenes te kijken!!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds duizend jaar zie ik die clip weer, ge-wel-dig! En dat einde!
deze vind ik wel leukquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je?
Ik heb het wel, jij nooit...
Kijk even bij de credits onderaan de tekst op Youtube...
OK, dan maak ik even een zip-file met het he;le concert van 27 november 2010 en dan geef ik een seintje als dat klaar is...quote:
onbevlekte ontvangenis voor Deesquote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Dees, kan je ontvangen?
Oftewel, kan je downloaden?
Rechtermuisknop en dan 'Opslaan als'...?
En toen vond ik ook deze en die is zo ontroerend mooi.quote:
Bied je jezelf aan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
onbevlekte ontvangenis voor Deesga je ze allemaal afwerken hier?
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt vast een Vegavreterteen baby die graag groente lust
Meer ouwe punkers denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ben benieuwd want dat is allemaal van die gabber hierzo
hey FANNY!! Hoeist??quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt vast een Vegavreterteen baby die graag groente lust
Top! Dan moet je hem zeker mailen ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan maak ik even een zip-file met het he;le concert van 27 november 2010 en dan geef ik een seintje als dat klaar is...
ik bedoel Rotterdamquote:
En dan krijg ik ook een pm met de link, want ik ben dol op JMJ!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan maak ik even een zip-file met het he;le concert van 27 november 2010 en dan geef ik een seintje als dat klaar is...
Leuke vrouw is die van jouquote:
Ik nu ook! Het is geniaal bedacht.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik zit nu de behind the scenes te kijken!!
gelukkigquote:
broodnuchterquote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
hEB JE EEN BORRELTJE OP er? Dat ben ik niet van je gewend
ik maal er niet omquote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
gelukkigik doe drie dingen tegelijk dus ik tiep wat lullig enzo, maar dat geeft niet he???
ik typ altijd lullig, dus geeft nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
gelukkigik doe drie dingen tegelijk dus ik tiep wat lullig enzo, maar dat geeft niet he???
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
neh, ik moet straks de droger nog leeg halen, veel te druk voor die shit
Je kan niet altijd perfect zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
plaatje doet het bij mij niet, maar als ik de link open zie ik ditte...quote:
Prima...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dan krijg ik ook een pm met de link, want ik ben dol op JMJ!!!
ja hoor, veel te druk op het werk maar veder alles goedquote:
Ghe ghe, dat is ook een mooiequote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik las de eerste keer theetrut toen ik di naam zag
merci!! Kan hem pas morgen op het werk downloaden want mijn inet thuis is vanavond superbrakquote:
De meeste mannen hebben iig nog de beleefdheid om te zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen voordat ze weggaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
rare man, gaat zomaar weg zonder antwoord te geven
die van mijn komt steeds maar terugquote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben iig nog de beleefdheid om te zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen voordat ze weggaan.
Je kan niet alles tegelijk willen Fann, hij leert net quotenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geeneens jus, alleen maar water en koffiequote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ooken geen druppel in huis
ja water, jusdorange en dat soort shit
hey king!! Soury. Hoe is het met jullie?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben iig nog de beleefdheid om te zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen voordat ze weggaan.
Ik geloof er nog niet zo erg inquote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan niet alles tegelijk willen Fann, hij leert net quoten
Ik zit nog ff naar die foto te kijken ... Is dat de kleine van PP met zn dochter ... ?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik geeneens jus, alleen maar water en koffie
Note t self: tesco bezorg thuis bestellen!!!!
ER die aan soury vraagt hoe het ermee isquote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hey king!! Soury. Hoe is het met jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |