Van Jaap van Ingrid?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef Disana het volgende:
Lekker visfiletje met gebakken ui en sambal gegeten trouwens.
Die staat anders niet in de playlist die ik zojuist op internet tegen kwam.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blauw met een hele grote rits...
Zie de OP...
Ik papegaai een recensie na, dus als die fout is ben ik het ook...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die staat anders niet in de playlist die ik zojuist op internet tegen kwam.
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik papegaai een recensie na, dus als die fout is ben ik het ook...
Zo dan, lekker!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef Disana het volgende:
Lekker visfiletje met gebakken ui en sambal gegeten trouwens.
Ben je wel een half uurtje bezig ...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.
Ritsen bij het toilet wordt dat op die momenten...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.
Dat is ook lekker. Ik had gewoon weer eens zin in een visje en ik vind het enorm lekker als het gebakken is met ui en sambal.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, lekker!
Ik heb witlof in kaas-kerriesaus op met aardappelblokjes en varkenshaasmedaillons met champignongsaus.
ja lachuh!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat over die aardige moeder van je.
Dat zijn altijd van die liefdevolle verhalen.
Valt wel mee hoor, ik heb proef geplast met mijn jumpsuitquote:
Zijn dat dan gebakken uitjes?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik had gewoon weer eens zin in een visje en ik vind het enorm lekker als het gebakken is met ui en sambal.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb proef geplast met mijn jumpsuit
Ik geef het je te doen met zo'n strak pak:quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon een gesnipperde ui en sambal bij in de pan. Ooit eens ergens gelezen en bij mij een succesquote:
Pics van het proefplassen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |