Van Jaap van Ingrid?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef Disana het volgende:
Lekker visfiletje met gebakken ui en sambal gegeten trouwens.
Die staat anders niet in de playlist die ik zojuist op internet tegen kwam.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blauw met een hele grote rits...
Zie de OP...
Ik papegaai een recensie na, dus als die fout is ben ik het ook...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die staat anders niet in de playlist die ik zojuist op internet tegen kwam.
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik papegaai een recensie na, dus als die fout is ben ik het ook...
Zo dan, lekker!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef Disana het volgende:
Lekker visfiletje met gebakken ui en sambal gegeten trouwens.
Ben je wel een half uurtje bezig ...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.
Ritsen bij het toilet wordt dat op die momenten...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een teleurstelling, dat Andre van Duin en Henny Huisman komen, maar ik denk dat ik dan maar ga plassen ofzo.
Dat is ook lekker. Ik had gewoon weer eens zin in een visje en ik vind het enorm lekker als het gebakken is met ui en sambal.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, lekker!
Ik heb witlof in kaas-kerriesaus op met aardappelblokjes en varkenshaasmedaillons met champignongsaus.
ja lachuh!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat over die aardige moeder van je.
Dat zijn altijd van die liefdevolle verhalen.
Valt wel mee hoor, ik heb proef geplast met mijn jumpsuitquote:
Zijn dat dan gebakken uitjes?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik had gewoon weer eens zin in een visje en ik vind het enorm lekker als het gebakken is met ui en sambal.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb proef geplast met mijn jumpsuit
Ik geef het je te doen met zo'n strak pak:quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon een gesnipperde ui en sambal bij in de pan. Ooit eens ergens gelezen en bij mij een succesquote:
Pics van het proefplassen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak het ziekenhuis in Emmeloord die beesten uit darmkanalen moet halen.quote:
Vertel mij wat, ik had familie in Espel wonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak het ziekenhuis in Emmeloord die beesten uit darmkanalen moet halen.
ik vrees deze ookquote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mijne ook nog. Die wordt wel een jaartje of 100.
Met zo'n pak zou ik een gaatje open houden.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen met zo'n strak pak:
leven ze nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
Even naar de Utopia-presidentsverkiezing kijken.
Ja, dat klinkt inderdaad wel lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon een gesnipperde ui en sambal bij in de pan. Ooit eens ergens gelezen en bij mij een succes
Espel of Endel?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik had familie in Espel wonen.
De darmen werden daar inderdaad niet gebruikt om worstjes van te maken...
Wat jammer, ik ben helemaal vergeten foto's te makenquote:
Nee, dat moet je juist niet doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n pak zou ik een gaatje open houden.
Pas je wel op met je mobieltje dat ie niet weer in de pot valt ...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, ik ben helemaal vergeten foto's te maken
Vond je vorige uitleg dat je foon in de plee gevallen was toch wat leuker.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, ik ben helemaal vergeten foto's te maken
Tochtige zandbank, zegt mijn manquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat moet je juist niet doen.
Blaasontsteking is zo opgelopen in die tochtige Arena...
In mijn jumpsuit zit geen achterzakquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op met je mobieltje dat ie niet weer in de pot valt ...
Ik vind het nog wel onderhoudend.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werd er steeds ongelukkiger van dus ben maar gestopt met kijken
ZIe je wel dat het een debiliserend programma is!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werd er steeds ongelukkiger van dus ben maar gestopt met kijken
don't say I told you soquote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIe je wel dat het een debiliserend programma is!
Tja ik had ook liever harde werkers gezien die zelfstandig een maatschappij opbouwden. Maar deze losers met hun sturing vind ik ook wel verbazingwekkend.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap wil ook niet meer kijken sinds hij door heeft dat het 'nep' is
Persoonlijk vond ik dat een stuk minderquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vond je vorige uitleg dat je foon in de plee gevallen was toch wat leuker.
Stelletje geitenwollensokkenneukers.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja ik had ook liever harde werkers gezien die zelfstandig een maatschappij opbouwden. Maar deze losers met hun sturing vind ik ook wel verbazingwekkend.
Ik zou de meesten wel eens willen meppen. De poort uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stelletje geitenwollensokkenneukers.
Die Ruud zou im wel eens willen slaan. Emo TV, heerlijk...
Ik dacht juist dat jij fervent Ajax-fan was.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ideale ondergrond voor kakkerlakken...
Als het verval eenmaal heeft toegeslagen is er geen houden meer aanquote:
Jij kennelijk niet van die club die de coolsingel maar leeg laat...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij fervent Ajax-fan was.
Ik ga even een scan maken van mezelf als vrolijke baby. Totaal ongerelateerd aan jouw telefoon in WC verhaal, maar in dat andere topic zijn een hoop pics weg zag ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat een stuk minder![]()
Maar voorlopig doet hij het nog steeds al heeft hij het wel zwaar te verduren gehad met die duik en tijdens het maken van filmpjes tijdens een feestje.
Had ik niet al een keer verteld dat ik niets om voetbal geefquote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kennelijk niet van die club die de coolsingel maar leeg laat...
Ik was voor Robin, maar die is er uitgekinkeld door die boeren...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou de meesten wel eens willen meppen. De poort uit.
Dan kom ik vanavond even kijken naar jou als tevreden lachende babyquote:Op maandag 26 mei 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga even een scan maken van mezelf als vrolijke baby. Totaal ongerelateerd aan jouw telefoon in WC verhaal, maar in dat andere topic zijn een hoop pics weg zag ik.
Mijn mobiel heeft al geregeld de wasmachine overleefd, dus die dingen kunnen wel tegen een stootje.
Daarom begrijp je de term 'kakkerlakken' dus niet...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik niet al een keer verteld dat ik niets om voetbal geef![]()
Soms doe ik alsof ik voor Feyenoord ben, maar dat is alleen om de boel een beetje op te stoken.
Neuzen, dat weet ik wel, maar kakkerlakken moest ik inderdaad even opzoekenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom begrijp je de term 'kakkerlakken' dus niet...
Dat zeg ik, duidelijk een Fann...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuzen, dat weet ik wel, maar kakkerlakken moest ik inderdaad even opzoeken![]()
Ik had ook liever iemand anders zien gaan. Eigenlijk mag van mij iedereen vervangen worden behalve Isabella, Ron en Dennis.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was voor Robin, maar die is er uitgekinkeld door die boeren...
Die 3 namen zeggen me niet veel...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook liever iemand anders zien gaan. Eigenlijk mag van mij iedereen vervangen worden behalve Isabella, Ron en Dennis.
wat voor concertquote:Op maandag 26 mei 2014 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een concert tapen, maar ik heb dat al in eeuwen niet meer gedaan.
Eens kijken of ik de boel nog aan de praat krijg...
Ik kijk 's avonds laat vanaf de bed de samenvatting als het uitkomt, ik ben geen verstokte kijker...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je al aardig lang niet meer gekeken.
dat respecteer ikquote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goeie, waarover ik nu even geen mededelingen doe...
bent u dat op de foto?quote:
myself alleen neven en nichtenquote:
owwwwwwwquote:
Hallo ER, het is een grappig mannetje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
owwwwwww't Is een scheetje PP!!! Een goedenavond iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |