Net als talloze anderen. Sommige volkeren zelfs meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef Geralt het volgende:
Ik denk omdat die "een akkefietje" meegemaakt hebben in 40-45 ofzo.
Als je dan zo volwassen wil doen, moet je ook niet dit soort zaken insinueren.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Fushia2 het volgende:
Dit maakt me echt ziek, waarom hebben Joden meer rechten dan een gemiddelde burger?
Mwah, een idioot die drie mensen doodschiet in een Joods museum is haast per definitie een antisemiet terwijl 'ie misschien wel gewoon een pleuris hekel aan museumbezoekers in het algemeen heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je dan zo volwassen wil doen, moet je ook niet dit soort zaken insinueren.
Joden hebben niet meer rechten. Ze hebben nu misschien wel meer aandacht, maar meer rechten?
Nee
Dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mwah, een idioot die drie mensen doodschiet in een Joods museum is haast per definitie een antisemiet terwijl 'ie misschien wel gewoon een pleuris hekel aan museumbezoekers in het algemeen heeft.
Er zijn daadwerkelijk ook niet-joodse mensen die zo denken. Dat is pas echt om te huilen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef voederbietel het volgende:
De gojim staat nou eenmaal in dienst van de zonen en dochters van Judea.
Het is wel wat apart dat omdat er in Brussel iemand museumbezoekers afknalt er in Nederland stemmen opgaan om privébewaking op scholen waar bijzonder onderwijs gevoerd wordt te laten betalen door de staat.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Wat heeft dat met rechten te maken?
Dat heeft met meningen te maken, niet rechten.
39-45*quote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef Geralt het volgende:
Ik denk omdat die "een akkefietje" meegemaakt hebben in 40-45 ofzo.
Dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef voederbietel het volgende:
De gojim staat nou eenmaal in dienst van de zonen en dochters van Judea.
Doel je nu op het verantwoordelijkheidsgevoel wat in heel Europa heerst voor de Shoah, welke voor de bühne stelselmatig op Duitsland afgeschoven wordt maar in de praktijk leidt tot enigszins dubieuze internationale politiek?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er zijn daadwerkelijk ook niet-joodse mensen die zo denken. Dat is pas echt om te huilen.
Ik woon op 1km vogelvlucht van de plaats waar het gebeurd is en men spreekt van een aanslagquote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar het is gewoon een schietpartij en dat het joden zijn wordt gewoon vermeld. Dat er daarna twee joden worden getrapt is te toevallig voor woorden. In Amerika waren het geen Joden, maar studenten; dat werd ook gewoon vermeld en heeft zijn fair share in het nieuws
Dat het in beide gevallen te maken heeft met wat voor mensen het zijn, wordt gewoon gemeld. Als het christenen waren, of moslims, of moeders, of wat dan ook, wordt dat vermeld.
Dat voor jou idee het ene meer media-aandacht krijgt ligt misschien aan de plekken waar je je nieuws lees of een bias richting joden, dat jouw dat meer opvalt.
Feit is wel dat vanuit beide partijen, pro- en anti-joods verhoudingsgewijs meer aandacht is voor joden, omdat die positie al langer ter discussie staat en als omstreden wordt gezien.
Rabbijnen mogen anders aan piemels van pasgeborene zuigen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef JeMoeder het volgende:
Joden hebben niet meer rechten dan andere burgers, OP is onjuist.
Wat was het dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon op 1km vogelvlucht van de plaats waar het gebeurd is en men spreekt van een aanslag
Het is een volk én het zijn aanhangers van een religie. De eerste letter geeft aan waar je op doelt. Genoeg Joden die geen jood zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit.
Begin joden maar eens met KLEINE letter te spellen, want het zijn aanhangers van een ideologie, geen ras.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is een volk én het zijn aanhangers van een religie. De eerste letter geeft aan waar je op doelt. Genoeg Joden die geen jood zijn.
De taal hoeft niet jouw domheid te reflecteren, volkeren worden gewoon met een hoofdletter geschreven.quote:
Want jode beledige = racisme = volk = antisemitisme = gojimhaatquote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over een hoofdletter?
Kan je lollig doen maar is waar. Het is niet voor niets dat het pas in de 70s (toen de joden weer massaal werden gebasht op hun imperialistische drang tot een 'eigen staat') een 'item' werd terwijl het al een dikke 25 jaar eerder is gebeurd.quote:
Doe normaal man, idioot.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan je lollig doen maar is waar. Het is niet voor niets dat het pas in de 70s (toen de joden weer massaal werden gebasht op hun imperialistische drang tot een 'eigen staat') een 'item' werd terwijl het al een dikke 25 jaar eerder is gebeurd.
Daarnaast hebben de joden bruut een stuk land geannexeerd van de Palestijnse bevolking, en verdrukken zij die nog tot vandaag de dag aan toe. En dit alles wordt gesteund door het westen omdat israel zo'n tactisch sterke uitvalsbasis is om de grip op de oliedictatuurtjes strak te houden.
En maar janken over die vergassing van ome Adolf. Terwijl ze zelf het liefst alle palestijnen uitmoorden. Hypocriet volk.
Zionisme is achterlijk en verwerpelijk. De holocaust omschrijven als een opgeblazen fenomeen ook. Het één heeft in de kern ook weinig te maken met het ander. De holocaust was een misdaad gedaan door Duitsland met een raciaal motief, het zionisme is een gedachtegoed welke door Israël nu op een in mijn ogen misdadige manier in de praktijk wordt toegepast. Het één is niet een logisch gevolg van het ander per se.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan je lollig doen maar is waar. Het is niet voor niets dat het pas in de 70s (toen de joden weer massaal werden gebasht op hun imperialistische drang tot een 'eigen staat') een 'item' werd terwijl het al een dikke 25 jaar eerder is gebeurd.
Daarnaast hebben de joden bruut een stuk land geannexeerd van de Palestijnse bevolking, en verdrukken zij die nog tot vandaag de dag aan toe. En dit alles wordt gesteund door het westen omdat israel zo'n tactisch sterke uitvalsbasis is om de grip op de oliedictatuurtjes strak te houden.
En maar janken over die vergassing van ome Adolf. Terwijl ze zelf het liefst alle palestijnen uitmoorden. Hypocriet volk.
Het ontkennen van een verband tussen het zionisme en de holocaust is echt volkomen achterlijk. De holocaust heeft het zionistische gedachtegoed met 1000X versterkt. En dit ook wereldwijd acceptabel gemaakt. Als je de holocaust op één of andere manier probeert te nuanceren ben je een dorpsidioot terwijl Stalin meer Russen heeft vermoord....dat snijdt gewoon geen hout.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zionisme is achterlijk en verwerpelijk. De holocaust omschrijven als een opgeblazen fenomeen ook. Het één heeft in de kern ook weinig te maken met het ander. De holocaust was een misdaad gedaan door Duitsland met een raciaal motief, het zionisme is een gedachtegoed welke door Israël nu op een in mijn ogen misdadige manier in de praktijk wordt toegepast. Het één is niet een logisch gevolg van het ander per se.
De Armeense genocide mag je ontkennen, maar als je de Joodse genocide ontkent kun je strafrechtelijk vervolgd worden en de gevangenis ingaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ontkennen van een verband tussen het zionisme en de holocaust is echt volkomen achterlijk. De holocaust heeft het zionistische gedachtegoed met 1000X versterkt. En dit ook wereldwijd acceptabel gemaakt. Als je de holocaust op één of andere manier probeert te nuanceren ben je een dorpsidioot terwijl Stalin meer Russen heeft vermoord....dat snijdt gewoon geen hout.
De stichting van de staat Israël is dan wel tot stand gekomen na WO2, het zionisme bestond al veel eerder. Dat de weg naar een eigen staat wel makkelijker is geweest vanuit het schuldgevoel dat de hele politiek in EU eigenlijk had ben ik wel met je eens. Maar de holocaust te stellen als zijnde zion katalysator en deze in een verkapt positief daglicht stellen is echt te achterlijk voor woorden.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ontkennen van een verband tussen het zionisme en de holocaust is echt volkomen achterlijk. De holocaust heeft het zionistische gedachtegoed met 1000X versterkt. En dit ook wereldwijd acceptabel gemaakt. Als je de holocaust op één of andere manier probeert te nuanceren ben je een dorpsidioot terwijl Stalin meer Russen heeft vermoord....dat snijdt gewoon geen hout.
Neemt niet weg dat de holocaust als geheel enorm is opgeblazen, waarmee ik het absoluut niet bagatelliseer.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zionisme is achterlijk en verwerpelijk. De holocaust omschrijven als een opgeblazen fenomeen ook. Het één heeft in de kern ook weinig te maken met het ander. De holocaust was een misdaad gedaan door Duitsland met een raciaal motief, het zionisme is een gedachtegoed welke door Israël nu op een in mijn ogen misdadige manier in de praktijk wordt toegepast. Het één is niet een logisch gevolg van het ander per se.
Onzin. De Russische soldaten en burgers zijn overigens ook omgekomen, niet op industriële wijzen vermoord. Als je nou nog aangekomen was met het feit dat de Joden "slechts" de helft vormden van het totaal aantal holocaust slachtoffers was ik het met je eens geweest. Ik vind het erg dubieus dat er zelfs een algemeen geaccepteerde Hebreeuwse naam voor de holocaust bestaat en merk van op dat er een alleenrecht gegeven wordt op de holocaust voor Joden. Hoewel ik mij daar eigenlijk niet zo druk om maak, ieder z'n eigen immers, vind ik dat historisch niet helemaal correct.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de holocaust als geheel enorm is opgeblazen, waarmee ik het absoluut niet bagatelliseer.
Zo weet iedereen het aantal van 6 miljoen omgekomen Joden te noemen (terwijl er genoeg op dat aantal af te dingen valt, maar dat is een andere discussie) maar zijn er wel 26 miljoen (26 fucking miljoen) Russen omgekomen in de strijd tegen Duitsland en daar wordt met geen woord over gerept in de westerse geschiedenisboeken.
Oké man, ze hebben het aan zichzelf te dankenquote:In dat opzicht kun je best zeggen dat het joodse deel van de holocaust enorm is opgeblazen.
(nog los van het feit dat de nazi’s niet de oorlog aan de joden hebben verklaard maar de joden aan duitsland. En dat reeds in 1933. Maar dat leer je ook niet in de geschiedenisboeken, dat is namelijk onwelgevallig.
[ afbeelding ]
Wist je dat heel Oost-Europa (en ook in Nederland) er toen zo uit zag? Uitgemergeld van de honger namelijk? Dit kwam niet uitsluitend toe aan joden in strafkampen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef switchboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierom misschien?
Euh.. nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
De Armeense genocide mag je ontkennen, maar als je de Joodse genocide ontkent kun je strafrechtelijk vervolgd worden en de gevangenis ingaan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
(nog los van het feit dat de nazi’s niet de oorlog aan de joden hebben verklaard maar de joden aan duitsland. En dat reeds in 1933. Maar dat leer je ook niet in de geschiedenisboeken, dat is namelijk onwelgevallig.
[ afbeelding ]
Dat ziektes als vlektyfus een redelijk logisch gevolg zijn van het opsluiten van duizenden mensen in een kleine ruimte zonder enige medische zorg staat daar los van?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wist je dat heel Oost-Europa (en ook in Nederland) er toen zo uit zag? Uitgemergeld van de honger namelijk? Dit kwam niet uitsluitend toe aan joden in strafkampen.
Dat ze werden opgesloten in strafkampen is natuurlijk verschrikkelijk. En dit verdient alle walging van dien, maar Duitsland is niet verantwoordelijk voor alle doden in de kampen. Hier lagen ook ziektes en natuurlijke sterftes aan ten grondslag.
Maar wie stopte ze in die kampen? Juist, de nazi's. Zij zijn dus hoe dan ook verantwoordelijk voor ALLE doden die in een strafkamp gevallen zijn!quote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wist je dat heel Oost-Europa (en ook in Nederland) er toen zo uit zag? Uitgemergeld van de honger namelijk? Dit kwam niet uitsluitend toe aan joden in strafkampen.
Dat ze werden opgesloten in strafkampen is natuurlijk verschrikkelijk. En dit verdient alle walging van dien, maar Duitsland is niet verantwoordelijk voor alle doden in de kampen. Hier lagen ook ziektes en natuurlijke sterftes aan ten grondslag.
True.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De gaskamers schenen voor de luizen te zijn. Mensen liepen de kamers binnen en krijgen een non-lethal gas over zich heen, die weliswaar slecht was voor de longen maar niet dodelijk, en slechts het doel had om luizen te doden.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef switchboy het volgende:
Hoe zijn de nazi's niet verantwoordelijk voor de dood van de mensen die ze op industriële wijze gaskamers in lieten lopen waarna hun stoffelijk overschot gecremeerd werd?
Je hebt een nogal verknipt wwereldbeeld.
Uiteraard zijn de Nazi's verantwoordelijk en moeten ze allemaal hangen. Maar het is vrij fors aangezet en dat geniet vandaag de dag nog gretig aftrek.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:40 schreef misterunox het volgende:
[..]
Maar wie stopte ze in die kampen? Juist, de nazi's. Zij zijn dus hoe dan ook verantwoordelijk voor ALLE doden die in een strafkamp gevallen zijn!
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De gaskamers schenen voor de luizen te zijn. Mensen liepen de kamers binnen en krijgen een non-lethal gas over zich heen, die weliswaar slecht was voor de longen maar niet dodelijk, en slechts het doel had om luizen te doden.
En de crematiekamers waren voor de talloze doden, die ook door ziektes en overbelasting stierven. Is natuurlijk al verwerpelijk op zich maar niet zoals jij beweert 'industrieel'.
De povere staat van Europa (die vandaag de dag niet meer in te denken valt) heeft ook geleid tot talloze doden buiten de strafkampen. En natuurlijk zijn er 'broeiziekten' verwekt in de kampen en dit is zeer walgelijk. Maar dat is wat anders dan industrieel afvoeren en slachten.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ziektes als vlektyfus een redelijk logisch gevolg zijn van het opsluiten van duizenden mensen in een kleine ruimte zonder enige medische zorg staat daar los van?
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, en de landing op de maan was in een filmstudio in Hollywood!
Klapjosti
Dat gaat wel erg ver, maar dat ze in kampen werden gestopt, tja, ik vind het zo vreemd niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin. De Russische soldaten en burgers zijn overigens ook omgekomen, niet op industriële wijzen vermoord. Als je nou nog aangekomen was met het feit dat de Joden "slechts" de helft vormden van het totaal aantal holocaust slachtoffers was ik het met je eens geweest. Ik vind het erg dubieus dat er zelfs een algemeen geaccepteerde Hebreeuwse naam voor de holocaust bestaat en merk van op dat er een alleenrecht gegeven wordt op de holocaust voor Joden. Hoewel ik mij daar eigenlijk niet zo druk om maak, ieder z'n eigen immers, vind ik dat historisch niet helemaal correct./[quote]
Eeuuh dat is toch precies mijn punt?
[..]
[quote]Oké man, ze hebben het aan zichzelf te danken.
Hitler wilde ze van de aardbodem af hebben. Ja, hij zag Joden als een gevaar, andersom niet hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, maar dat ze in kampen werden gestopt, tja, ik vind het zo vreemd niet.
Stel je eens voor dat vandaag iedere Marokkaanse organisatie op de wereld, iedere moskee, iedere marokkaanse vereniging iedere imam "wereldwijd de oorlog verklaard" aan Nederland. En wat doe je dan als land als je miljoenen mensen binnen je grenzen hebt die jou de oorlog verklaren? Je sluit ze op.
Dat is helemaal niet ver gezocht. Volgens 'geruchten' maakten de Duitsers touw van haren die gerooid werden van gestorven joden. Anderzijds zou dit tegen de luizen zijn, wat vind jij aannemelijker? gewoon een inschatting van de realiteit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, en de landing op de maan was in een filmstudio in Hollywood!
Klapjosti
Denken dat het slechts een boycot wasquote:Op maandag 26 mei 2014 14:38 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Euh.. nee.
[..]![]()
Een boycot van goederen tegen Nazi-Duitsland =/= oorlogsverklaring.
Man, nooit van Wannsee Konferenz gehoord?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet ver gezocht. Volgens 'geruchten' maakten de Duitsers touw van haren die gerooid werden van gestorven joden. Anderzijds zou dit tegen de luizen zijn, wat vind jij aannemelijker? gewoon een inschatting van de realiteit.
Daarnaast zijn er berekeningen die aantonen dat als de Duitsers echt industrieel bezig waren, de joden in 43 al uitgeroeid zouden zijn.
Er zijn van alles berekeningen. Bij dit soort uitspraken wil ik eerst een goede bron zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet ver gezocht. Volgens 'geruchten' maakten de Duitsers touw van haren die gerooid werden van gestorven joden. Anderzijds zou dit tegen de luizen zijn, wat vind jij aannemelijker? gewoon een inschatting van de realiteit.
Daarnaast zijn er berekeningen die aantonen dat als de Duitsers echt industrieel bezig waren, de joden in 43 al uitgeroeid zouden zijn.
Ze zijn inderdaad eerst begonnen met het doodschieten van de Joden. Dit ging natuurlijk niet snel genoeg en daarom zijn ze inderdaad die gaskamers gaan bouwen. Auschwitsch is niet voor niets een VERNIETIGINGSkamp.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, nooit van Wannsee Konferenz gehoord?
Bekijk de documentaires maar eens. De gaskamers werden gebouwd op massavernietiging. Eerst werden joden vergasd in vrachtwagens waarin uitlaatgassen in de laadruimte gevuld met joden werd gevoerd. Later werd Zyklon B gevonden en deze in afgesloten kamers geflikkerd, kamers gevuld met joden. Tenslotte werden heel ingenieuze kamers gebouwd waarbij dodelijke gassen door douchekranen werd geleid.
Zelfs de kampen waren ingericht op zoveel mogelijk sterfte door mensen zoveel mogelijk opeengepakt te laten zitten, zodat ziekte, slaapgebrek en honger wel hun tol gingen eisen.
Bekijk de documentaire maar hierover eens, van de hand van BBC. Uitstekende docu, op Netflix te zien.
Ik wil wel eens een objectieve documentaire zien. Geen gecontinueerde propaganda tegen Nazi Duitsland.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, nooit van Wannsee Konferenz gehoord?
Bekijk de documentaires maar eens. De gaskamers werden gebouwd op massavernietiging. Eerst werden joden vergasd in vrachtwagens waarin uitlaatgassen in de laadruimte gevuld met joden werd gevoerd. Later werd Zyklon B gevonden en deze in afgesloten kamers geflikkerd, kamers gevuld met joden. Tenslotte werden heel ingenieuze kamers gebouwd waarbij dodelijke gassen door douchekranen werd geleid.
Zelfs de kampen waren ingericht op zoveel mogelijk sterfte door mensen zoveel mogelijk opeengepakt te laten zitten, zodat ziekte, slaapgebrek en honger wel hun tol gingen eisen.
Bekijk de documentaire maar hierover eens, van de hand van BBC. Uitstekende docu, op Netflix te zien.
Er heeft nooit meer dan 34% van de Duitsers op de NSDAP gestemd, 66% dus niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hitler wilde ze van de aardbodem af hebben. Ja, hij zag Joden als een gevaar, andersom niet hoor.
Er hebben miljoenen Duitse Joden op mijnheer Adolf gestemd. Leek hen wel een toffe peer
Maar na Kristallnacht was dat wel afgelopen. En Hitler zelf heeft de aanzet gegeven tot de massamoord middels de Wannsee conferentie over de Endlosung.
Leer je feiten, in plaats van de onzin te lezen van aluhoedjes sites.
Kapitein_Ruigbaard hoest een paar prima bronnen op. Waarom hebben jullie daar niets over te zeggen?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef misterunox het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad eerst begonnen met het doodschieten van de Joden. Dit ging natuurlijk niet snel genoeg en daarom zijn ze inderdaad die gaskamers gaan bouwen. Auschwitsch is niet voor niets een VERNIETIGINGSkamp.
Wat een droeftoeters hier.
Ga zelf dan eens in Auschwitz kijken man. Daar willen de gidsen je wel het een en ander bijbrengen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een objectieve documentaire zien. Geen gecontinueerde propaganda tegen Nazi Duitsland.
Verder ook nog voorbeelden van conflicten waarin Joden Duitsers om het leven brengen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denken dat het slechts een boycot wasHier enkele uitspraken uit die tijd van invloedrijke joden. De joodse opiniemakers:
Grappig dat je auschwitsz aanhaalt. De “gaskamer” daar is een verdedigingsbunker die na de oorlog door de russen is omgebouwd tot gaskamer voor propagandadoeleinden. Dit wordt zelfs onderschreven door de directeur van het auschwitsz museum.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef misterunox het volgende:
it ging natuurlijk niet snel genoeg en daarom zijn ze inderdaad die gaskamers gaan bouwen. Auschwitsch is niet voor niets een VERNIETIGINGSkamp.
Wat een droeftoeters hier.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga zelf dan eens in Auschwitz kijken man. Daar willen de gidsen je wel het een en ander bijbrengen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Grappig dat je auschwitsz aanhaalt. De “gaskamer” daar is een verdedigingsbunker die na de oorlog door de russen is omgebouwd tot gaskamer voor propagandadoeleinden. Dit wordt zelfs onderschreven door de directeur van het auschwitsz museum.
Er is overigens NERGENS een werkende gaskamer aangetroffen.
Omdat ze geld hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Fushia2 het volgende:
DISCLAIMER: Gaarne een volwassen topic, het is niet mijn bedoeling om Joden te kwetsen ofzo.
Nou goed, mijn topic dus.
In Brussel zijn zaterdag 4 mensen beschoten aan het Joods museum, waaronder een paar Joden. Paar uurtjes later zijn in Parijs 2 Joodse jongemannen in elkaar getrapt.
Onmiddelijk stond Brussel even in de belangstelling van heel de wereld, want ja, er werden Joden vermoord. Elke politicus, zowel nationaal als internationaal moest even zijn meedeleven betuigen. Zelfs de Paus sprak erover![]()
Ik wil de zaak niet goedpraten, je vermoordt geen mensen. Punt. Maar waarom moeten Joden nou altijd zo overbeschermd worden? Dagelijks worden er in palestina onschuldige Moslims vermoord, in Amerika schiet een labiele jongeman 6 mensen dood maar het zijn geen Joden.
Dit maakt me echt ziek, waarom hebben Joden meer rechten dan een gemiddelde burger?
Klacht: overbescherming van Joden
Vraag eens naar de gaskamer.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga zelf dan eens in Auschwitz kijken man. Daar willen de gidsen je wel het een en ander bijbrengen.
Was deze voor de joden? Of voor de hauptsturmführers?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vraag eens naar de gaskamer.
En als je er toch bent, vraag ook naar het zwembad, daar komt de standaard rondleiding niet langs:
[ afbeelding ]
Het zwembad in vernietigingskamp auschwitsz.
Niet geweest dus.quote:
• about 110 thousand shoes;quote:Op maandag 26 mei 2014 15:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet geweest dus.
Kijk maar op hun site. Daar kan je zelfs nog Zyklon B cylinders bekijken.
http://en.auschwitz.org/m(...)iew&id=624&Itemid=50
Dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En als je er toch bent, vraag ook naar het zwembad, daar komt de standaard rondleiding niet langs:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
• about 110 thousand shoes;
• about 3,800 suitcases, 2,100 of which bear the names of their owners;
• over 12 thousand kitchen utensils;
• 350 striped camp garments;
• 250 tallisim;
• about 4,500 works of art (including about 2 thousand of which were made by prisoners).
Onderaan die paginaquote:There are also items in the Museum collections that constitute evidence of the crimes connected directly with the Holocaust, such as the canisters that contained the Zyklon-B used to kill people in the gas chambers.
Zyklon B is een luizenmiddel. De nazi's geven aan iedereen te ontluizen die in zo'n kamp komt. Dat er verpakkingen van een luizenmiddel worden aangetroffen is niet vreemd dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet geweest dus.
Kijk maar op hun site. Daar kan je zelfs nog Zyklon B cylinders bekijken.
http://en.auschwitz.org/m(...)iew&id=624&Itemid=50
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zyklon B is een luizenmiddel. De nazi's geven aan iedereen te ontluizen die in zo'n kamp komt. Dat er verpakkingen van een luizenmiddel worden aangetroffen is niet vreemd dus.
Dat zwembad was voor de gevangenen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Voor de SS was het prima geregeld daar ja.
Er was zelfs een voetbalclub.
Goede argumentatiequote:
Godverdomme man al deze uitgekauwde holocaustontkenner onzin.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch vreemd dat ze zoveel moeite doen voor mensen die slechts in dat kamp zouden zitten om zsm vernietigd te worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:09 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Godverdomme man al deze uitgekauwde holocaustontkenner onzin.
Je kan gewoon vragen aan een gids wat dat zwembad daar deed. Dat er bepaalde voorzieningen aanwezig waren voor geprivilegieerde gevangenen zoals de Kapo's is geen geheim. Er was zelfs een bordeel.
Ook heb ik filmpjes op discovery gezien dat de Duitste soldaten aan het voetballen waren met joden, en dat joodse jongens een bar mitswa ondergingen in Auswitsch. Zo beestachtig was het allemaal niet, zoals er in de propagandafilmpjes wordt geschetst.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:11 schreef Prullenbak6 het volgende:
Waar is dat Youtube filmpje gebleven waar zo'n vent met een oersaaie stem de gaskamers in Auschwitz ontkracht. Filmpje duurde iets van 60 minuten, maar het was wel leerzaam.
Succes met je Zyklon B gebruik:quote:
Gek wel ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Piye het volgende:
En dan worden mijn uitspraken over het uitbuiten van de holocaust door de geallieerden en zionisten achteraf verwijderd, terwijl die-hard holocaustrevisionisme blijft staan.![]()
Dit is pas eng.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:38 schreef Confetti het volgende:
Sommige mensen verdienen het om monddood gemaakt te worden. Man, wat een debielen lopen er toch rond
quote:I’ve been recently relocated to Tel Aviv and have been suffering some of the rudest behaviour one could ever imagine.
I like this country; it’s a fascinating piece of land, ( culturally, historically and politically ).
Nonetheless, I still do not undesrtand why do people behave in such way; their geopolitical situation is by no means an excuse to such rude behaviour.
I get pushed off the line all the time, made fun at when I try to utter some words in Hebrew or made disrepectful jokes all the time ( even at stores when I’m trying to buy something); people are rude at the gym, on the beach, at the supermarket or in the shopping mall.
I’ve lived all over the world; Spaniards, Germans and North Americans were always nice and welcoming; even people going through very difficult situations ( Mocambique; Angola) were much nicer than what Israelis are.
There must be something very wrong with this country and I think that Israelis should make some sort of collective self-examination to understand why do they treat others that way.
I came here freewillingly wanting to have a good and interesing experience but after a few months in Tel Aviv, I just feel like wanting to move somewhere else.
dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef HSG het volgende:
Omdat joden al een paar duizend jaar de lul zijn om van alles en nog wat.
[..]
39-45*
Ras?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit.
Begin joden maar eens met KLEINE letter te spellen, want het zijn aanhangers van een ideologie, geen ras.
Wedden dat jij jezelf niet met Zyklon B in een luchtdichte ruimte laat opsluiten?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zyklon B is een luizenmiddel. De nazi's geven aan iedereen te ontluizen die in zo'n kamp komt. Dat er verpakkingen van een luizenmiddel worden aangetroffen is niet vreemd dus.
Alsof jij weet wat al die woorden die uit meer dan twee lettergrepen bestaan betekenen.quote:
Het enige wat hij kan is ladderzat posten over hoe hij op een werkdag weer eens een half krat bier geklaard heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat al die woorden die uit meer dan twee lettergrepen bestaan betekenen.
ik heb 5 jaar vwo gedaan, dus doe niet zo achterlijk, idioot.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat al die woorden die uit meer dan twee lettergrepen bestaan betekenen.
vwo niet kunnen afmakenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar vwo gedaan, dus doe niet zo achterlijk, idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |