Net als talloze anderen. Sommige volkeren zelfs meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef Geralt het volgende:
Ik denk omdat die "een akkefietje" meegemaakt hebben in 40-45 ofzo.
Als je dan zo volwassen wil doen, moet je ook niet dit soort zaken insinueren.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Fushia2 het volgende:
Dit maakt me echt ziek, waarom hebben Joden meer rechten dan een gemiddelde burger?
Mwah, een idioot die drie mensen doodschiet in een Joods museum is haast per definitie een antisemiet terwijl 'ie misschien wel gewoon een pleuris hekel aan museumbezoekers in het algemeen heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je dan zo volwassen wil doen, moet je ook niet dit soort zaken insinueren.
Joden hebben niet meer rechten. Ze hebben nu misschien wel meer aandacht, maar meer rechten?
Nee
Dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mwah, een idioot die drie mensen doodschiet in een Joods museum is haast per definitie een antisemiet terwijl 'ie misschien wel gewoon een pleuris hekel aan museumbezoekers in het algemeen heeft.
Er zijn daadwerkelijk ook niet-joodse mensen die zo denken. Dat is pas echt om te huilen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef voederbietel het volgende:
De gojim staat nou eenmaal in dienst van de zonen en dochters van Judea.
Het is wel wat apart dat omdat er in Brussel iemand museumbezoekers afknalt er in Nederland stemmen opgaan om privébewaking op scholen waar bijzonder onderwijs gevoerd wordt te laten betalen door de staat.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Wat heeft dat met rechten te maken?
Dat heeft met meningen te maken, niet rechten.
39-45*quote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef Geralt het volgende:
Ik denk omdat die "een akkefietje" meegemaakt hebben in 40-45 ofzo.
Dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef voederbietel het volgende:
De gojim staat nou eenmaal in dienst van de zonen en dochters van Judea.
Doel je nu op het verantwoordelijkheidsgevoel wat in heel Europa heerst voor de Shoah, welke voor de bühne stelselmatig op Duitsland afgeschoven wordt maar in de praktijk leidt tot enigszins dubieuze internationale politiek?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er zijn daadwerkelijk ook niet-joodse mensen die zo denken. Dat is pas echt om te huilen.
Ik woon op 1km vogelvlucht van de plaats waar het gebeurd is en men spreekt van een aanslagquote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar het is gewoon een schietpartij en dat het joden zijn wordt gewoon vermeld. Dat er daarna twee joden worden getrapt is te toevallig voor woorden. In Amerika waren het geen Joden, maar studenten; dat werd ook gewoon vermeld en heeft zijn fair share in het nieuws
Dat het in beide gevallen te maken heeft met wat voor mensen het zijn, wordt gewoon gemeld. Als het christenen waren, of moslims, of moeders, of wat dan ook, wordt dat vermeld.
Dat voor jou idee het ene meer media-aandacht krijgt ligt misschien aan de plekken waar je je nieuws lees of een bias richting joden, dat jouw dat meer opvalt.
Feit is wel dat vanuit beide partijen, pro- en anti-joods verhoudingsgewijs meer aandacht is voor joden, omdat die positie al langer ter discussie staat en als omstreden wordt gezien.
Rabbijnen mogen anders aan piemels van pasgeborene zuigen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef JeMoeder het volgende:
Joden hebben niet meer rechten dan andere burgers, OP is onjuist.
Wat was het dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon op 1km vogelvlucht van de plaats waar het gebeurd is en men spreekt van een aanslag
Het is een volk én het zijn aanhangers van een religie. De eerste letter geeft aan waar je op doelt. Genoeg Joden die geen jood zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit.
Begin joden maar eens met KLEINE letter te spellen, want het zijn aanhangers van een ideologie, geen ras.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is een volk én het zijn aanhangers van een religie. De eerste letter geeft aan waar je op doelt. Genoeg Joden die geen jood zijn.
De taal hoeft niet jouw domheid te reflecteren, volkeren worden gewoon met een hoofdletter geschreven.quote:
Want jode beledige = racisme = volk = antisemitisme = gojimhaatquote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over een hoofdletter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |