Naam en nummers s.v.p.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:57 schreef Aanstootgevend het volgende:
Gewoon voor de piratenpolitica met FOK!account gaan.
Dat is dus het probleem.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:00 schreef avdbree het volgende:
[..]
Geen probleem als die kop van die gozer er niet bij staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy.Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
Je zou toch zo wat op haar gezicht rondstrooienquote:
Uiteraard heb je gelijk, maar het gaat nu (om het hoofd van) Fleur.quote:
Daar op lettenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef zovty het volgende:
Wat gaan die lui in hemelsnaam eten? Opgebakken kattenkots met sla?
Nu nog een Eva Braun kapsel op Fleur soepen.quote:
Oftewel gewoon een nazi hoer. Vroeger werden dat soort wijven kaalgeschoren en met stront besmeurd. Dat dit kan in Nederland.quote:
Tegenwoordig wordt er met crowdfunding een neger met megelul ingehuurd om haar uit te laten wonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oftewel gewoon een nazi hoer. Vroeger werden dat soort wijven kaalgeschoren en met stront besmeurd. Dat dit kan in Nederland.
Het ziet er tegenwoordig dus zo uit?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er met crowdfunding een neger met megelul ingehuurd om haar uit te laten wonen.
Geen idee in hoeverre die crowdfunding geslaagd is.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het ziet er tegenwoordig dus zo uit?
[ afbeelding ]
niks mis met pvvquote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef katindeboom het volgende:
Maar TS, zeg eerlijk, is het ook zo erg dat je altijd ging stemmen op haar?![]()
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef katindeboom het volgende:
Maar TS, zeg eerlijk, is het ook zo erg dat je altijd ging stemmen op haar?![]()
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef spambot31 het volgende:
Wat een slet, ze gaat echt met iedereen!
[ afbeelding ]
ja wat nou jij bent zeker zo'n slinkse zakkenvuller en stemt op de partij van de allochtonenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef spambot31 het volgende:
Wat een slet, ze gaat echt met iedereen!
[ afbeelding ]
ALT+130quote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het leuk voor 'r. Fleur is een knappe, intelligente dame en ik ben dus best een beetje jaloers op Leon (met streepje).
Amerikaanse toestanden.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar op letten
Bedenk liever hoe die kop van Fleur eruit ziet als je je buks in haar leegschiet.
Ze zit nog gehurkt, ws. net klaar me een pijpbeurtje.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een verschil in lengte, is ze 1.50?
Brb, ga ik even fappen op die gedachte dat ze gehurkt voor me zit.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ze zit nog gehurkt, ws. net klaar me een pijpbeurtje.
Eens v.w.b. de akelige ideeën, maar wij willen graag fappen op een lekker gezichtje, vandaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:13 schreef MrsGreen het volgende:
Aantrekkelijke man voor een vrouw met zulke akelige ideeen
Inderdaad zeg.quote:
Met bruiloft in de Eftelingquote:Op maandag 26 mei 2014 14:36 schreef Hexagon het volgende:
Misschien de volgende mediastrategie van de PVV. Een sprookjeshuwelijk waarmee de peilingen opgestuwd worden.
Inderdaad met Geert als buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. En dan samen in de droomvlucht.quote:
En jij fapt op?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Piye het volgende:
Dat je haar een keer wil neuken oké, maar van al die mensen waar je op kan fappen kies je haar?
Filmpjes van mezelf waarop ik voor de spiegel sta te fappen.quote:
"Onzin uitkramen" tot in den treure gebruiken, dat vind ik pas een doodsteek.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Fleur Agema is typisch iemand die een leuk koppie heeft, maar beter haar mond moet houden omdat ze alleen onzin uitkraamt.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maken de echte hun eigen kindjes ook weer dood.
TS heeft een grafkopquote:Op maandag 26 mei 2014 09:56 schreef Eleiko het volgende:
Was altijd wel een fijne chick om op te fappen.
Share plzquote:Op maandag 26 mei 2014 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Filmpjes van mezelf waarop ik voor de spiegel sta te fappen.
'In de avond van 1 mei liet Joseph Goebbels zijn kinderen om het leven brengen. Helmut Gustav Kunz, assistent van de hoofdarts van Sanitätsverwaltung, gaf alle kinderen - Helga, Hilde, Helmut, Holde, Hedda en Heide - een flinke dosis morfine.[3] Toen de kinderen gedrogeerd waren, brak Dr. Ludwig Stumpfegger, Hitlers persoonlijke arts, een blauwzuurcapsule in de mond van ieder kind, waardoor ze kwamen te overlijden.[4][5]'quote:
wtf. zieke shit, dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'In de avond van 1 mei liet Joseph Goebbels zijn kinderen om het leven brengen. Helmut Gustav Kunz, assistent van de hoofdarts van Sanitätsverwaltung, gaf alle kinderen - Helga, Hilde, Helmut, Holde, Hedda en Heide - een flinke dosis morfine.[3] Toen de kinderen gedrogeerd waren, brak Dr. Ludwig Stumpfegger, Hitlers persoonlijke arts, een blauwzuurcapsule in de mond van ieder kind, waardoor ze kwamen te overlijden.[4][5]'
Hitler had zelfs z'n hond gedoodquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf. zieke shit, dat wist ik helemaal niet.
rip hondquote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hitler had zelfs z'n hond gedood.
Wat een lul was het ook hè, die Hitler.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hitler had zelfs z'n hond gedood.
Gingen ze daarna ook lekker in de droomvlucht?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is die gozer die achter Geert stond, tijdens z'n minder minder speech
[ afbeelding ]
Wilders lijkt op een reptillian.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
dat is het vriendje van geertquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is een leuk Popke.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Hexagon het volgende:
Ach misschien is PVV senator Gabrielle Popken nog wel vrijgezel
[ afbeelding ]
Wat een trieste droeftoeter is die kerel ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |