Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maken de echte hun eigen kindjes ook weer dood.
TS heeft een grafkopquote:Op maandag 26 mei 2014 09:56 schreef Eleiko het volgende:
Was altijd wel een fijne chick om op te fappen.
Share plzquote:Op maandag 26 mei 2014 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Filmpjes van mezelf waarop ik voor de spiegel sta te fappen.
'In de avond van 1 mei liet Joseph Goebbels zijn kinderen om het leven brengen. Helmut Gustav Kunz, assistent van de hoofdarts van Sanitätsverwaltung, gaf alle kinderen - Helga, Hilde, Helmut, Holde, Hedda en Heide - een flinke dosis morfine.[3] Toen de kinderen gedrogeerd waren, brak Dr. Ludwig Stumpfegger, Hitlers persoonlijke arts, een blauwzuurcapsule in de mond van ieder kind, waardoor ze kwamen te overlijden.[4][5]'quote:
wtf. zieke shit, dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'In de avond van 1 mei liet Joseph Goebbels zijn kinderen om het leven brengen. Helmut Gustav Kunz, assistent van de hoofdarts van Sanitätsverwaltung, gaf alle kinderen - Helga, Hilde, Helmut, Holde, Hedda en Heide - een flinke dosis morfine.[3] Toen de kinderen gedrogeerd waren, brak Dr. Ludwig Stumpfegger, Hitlers persoonlijke arts, een blauwzuurcapsule in de mond van ieder kind, waardoor ze kwamen te overlijden.[4][5]'
Hitler had zelfs z'n hond gedoodquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf. zieke shit, dat wist ik helemaal niet.
rip hondquote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hitler had zelfs z'n hond gedood.
Wat een lul was het ook hč, die Hitler.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hitler had zelfs z'n hond gedood.
Gingen ze daarna ook lekker in de droomvlucht?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is die gozer die achter Geert stond, tijdens z'n minder minder speech
[ afbeelding ]
Wilders lijkt op een reptillian.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
dat is het vriendje van geertquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is een leuk Popke.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Hexagon het volgende:
Ach misschien is PVV senator Gabrielle Popken nog wel vrijgezel
[ afbeelding ]
Wat een trieste droeftoeter is die kerel ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |