Nu nog een Eva Braun kapsel op Fleur soepen.quote:
Oftewel gewoon een nazi hoer. Vroeger werden dat soort wijven kaalgeschoren en met stront besmeurd. Dat dit kan in Nederland.quote:
Tegenwoordig wordt er met crowdfunding een neger met megelul ingehuurd om haar uit te laten wonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oftewel gewoon een nazi hoer. Vroeger werden dat soort wijven kaalgeschoren en met stront besmeurd. Dat dit kan in Nederland.
Het ziet er tegenwoordig dus zo uit?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er met crowdfunding een neger met megelul ingehuurd om haar uit te laten wonen.
Geen idee in hoeverre die crowdfunding geslaagd is.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het ziet er tegenwoordig dus zo uit?
[ afbeelding ]
niks mis met pvvquote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef katindeboom het volgende:
Maar TS, zeg eerlijk, is het ook zo erg dat je altijd ging stemmen op haar?![]()
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef katindeboom het volgende:
Maar TS, zeg eerlijk, is het ook zo erg dat je altijd ging stemmen op haar?![]()
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef spambot31 het volgende:
Wat een slet, ze gaat echt met iedereen!
[ afbeelding ]
ja wat nou jij bent zeker zo'n slinkse zakkenvuller en stemt op de partij van de allochtonenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef spambot31 het volgende:
Wat een slet, ze gaat echt met iedereen!
[ afbeelding ]
ALT+130quote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het leuk voor 'r. Fleur is een knappe, intelligente dame en ik ben dus best een beetje jaloers op Leon (met streepje).
Amerikaanse toestanden.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar op letten
Bedenk liever hoe die kop van Fleur eruit ziet als je je buks in haar leegschiet.
Ze zit nog gehurkt, ws. net klaar me een pijpbeurtje.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een verschil in lengte, is ze 1.50?
Brb, ga ik even fappen op die gedachte dat ze gehurkt voor me zit.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ze zit nog gehurkt, ws. net klaar me een pijpbeurtje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |