en je punt is?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
Ik wil iedereen even herinneren aan het partijlogo van Gouden Dageraad. Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Is hij geen beveiliging? Daar zijn die Ebolanegers wel goed genoeg voor.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die neger kijken
Maar zou ie bij FN horen?
Wat is dit dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij loopt weer met je domheid te koop.
Welke journalist was dat dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:45 schreef YazooW het volgende:
Een journalist die de woorden "enge partij" in de mond neemt... Niet dat ik het er niet mee eens ben maar een journalist moet dit soort uitspraken niet doen.
Het is proportioneel toch? CDA en CU/SGP tellen bij het verdelen van de restzetels als 1 partij.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan nog, mag het eigenlijk wel? De EU-regels zeggen dat de verkiezingen proportioneel moeten zijn en daar lijkt mij dit toch echt absoluut niet aan voldoen.
Ik zeg toch vrij duidelijk dat ik omdat ik het leuk vindt jullie aan die vlag wil herinneren. Niets meer niets minder. Als je daar geen punt of het gebrek daaraan kunt afleiden weet ik het ook niet.quote:
cool, duidelijk een goede partijquote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
Ik wil iedereen even herinneren aan het partijlogo van Gouden Dageraad. Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Maar ze zijn tegen de EU dus een goede partij volgens de gekken hier.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt best goed, behalve die legalen dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef Hoplahopla het volgende:
Doelstellingen van de Gouden Dageraad:
• Alle immigranten, zowel illegalen als legalen, het land uit.
• Speciale kampen voor buitenlandse misdadigers.
• Landmijnen op de Turks-Griekse grens ter voorkoming dat er illegalen het land binnenkomen.
• Verschillende politici gevangenzetten.
Selectief plaatjes selecteren.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet? Dit soort types wil je toch niks mee te maken hebben
[ afbeelding ]
En ondertussen zijn ze al bezig dit beleid werkelijkheid te maken. Gewoon, illegaal.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef Hoplahopla het volgende:
• Landmijnen op de Turks-Griekse grens ter voorkoming dat er illegalen het land binnenkomen.
Wat is er dan precies mis mee om het een enge partij te noemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De moord op Pavlos Fyssas bijvoorbeeld.
Ga toch niet in op die kuttroll.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
![]()
Leg mij eens uit hoe je on-selectief plaatjes quote?
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef Hoplahopla het volgende:
Ach, ook al zou dat zo zijn, dan hebben de individuele leden die zetel nog, het is niet dat die ineens eurofiel worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef MilaNL het volgende:
Maakt toch niet uit. Binnen een maandje heeft de PVV nog maar 3 zetels, en volgend jaar 0.
Wat is er precies mis aan moordquote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er dan precies mis mee om het een enge partij te noemen.
Niet als je van het staatsjournaal bent.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef Monolith het volgende:
Een journalist mag het beestje best bij de naam noemen.
Zeggen dat het een neo-nazipartij is is een stuk objectiever en inhoudelijk hetzelfde.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef Monolith het volgende:
CDA: Want je ouders stemden ook op ons!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cda het grootste![]()
Waar hebben die eigenlijk campagne mee gevoerd.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef Monolith het volgende:
Flyers.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cda het grootste![]()
Nergens mee, maar hun achterban is vrij trouw, vooral boeren die gebaat zijn bij het CDA beleid,quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cda het grootste![]()
Prima als een fractie die zich sterk maakt voor dierenrechten 1 of 2 zetels in het EP krijgt.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja vertel het maar, wat is er met die mensen?
Een beetje van beide?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cda het grootste![]()
Het is Frank van Puttenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef Joosie200 het volgende:
Is Buma nu niet het typetje van Koefnoen, dat accent, hij is aan het doorzakken geweest
Nee?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Ze zijn juist pro-Europa op de meeste standpunten.
Lekker belangrijk..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:34 schreef Molurus het volgende:
Grote overwinningen voor anti-EU partijen.
Go UKIP!![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het is Frank van Putten
[ afbeelding ]
Van Kooten & De Biequote:Op zondag 25 mei 2014 23:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het is Frank van Putten
[ afbeelding ]
Jawel, dit kan gevolgen hebben voor de politiek in het VK.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker belangrijk..
Zijn in de minderheid, gaan tegenstemmen en krijgen de rest dus niet mee.
Meerderheid wint, de Raad van Ministers telt al helemaal geen leden uit Eurosceptische Partijen, dus puntje bij paaltje merk je geen hol van hen
Ach zoals je zegt komt dat op hetzelfde neer.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeggen dat het een neo-nazipartij is is een stuk objectiever en inhoudelijk hetzelfde.
Dat was onafhankelijk Delft al.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
Ik dacht serieus met die site van de IQ-partij dat het:
[ afbeelding ]
in disguise was
Ik ben er eentje van en ben er trots opquote:Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef Hoplahopla het volgende:
Nog steeds ruim 600.000 mensen die op de PVV stemmen...
Onzinquote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
Fidesz is zo'n enge partij. Europees is dat niet zo relevant, maar als het aan hen ligt is Hongarije over tien jaar een dictatuur.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van en ben er trots op
Over 'eng' gesproken, Hongarije is pas echt een eng land. Bah.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van en ben er trots op
Hoe dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel, dit kan gevolgen hebben voor de politiek in het VK.
wat is deze?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
Bedoel, serieus: http://www.iq.jaaaa.net/, webv1.0 anyone?![]()
Maar de Hongaarse politiek...quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
PVV dus even groot als D66. In your face kereltje Pechtold
Dat is helaas wel jammer jaquote:Op maandag 26 mei 2014 00:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de Hongaarse politiek...
Meer dan de helft van de stemmen voor een semi-dictator en als tweede keus een stel neonazi's waar zelfs Wilders en Le Pen niet mee willen samenwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |