3 stemmers nog voor de iq partijquote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Hexagon het volgende:
De uitslag van de briefstemmen
[ afbeelding ]
Opkomst gewoon 2,2 keer zo hoogquote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
3 voor IQ, de Rechten-Plichtenpartijquote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat effectieve uitslagen ? Of polls ?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.bnr.nl/uitslag(...)se-verkiezingen-2014
Je moet briefstemmen aanvragen, geloof ik. Dus dan is het logisch dat de opkomst gigantisch is.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Opkomst gewoon 2,2 keer zo hoogOok logisch als je ziet door welke mallemolen je moet om te mogen stemmen als Nederlander in het buitenland
Jammertwitter:ropzout twitterde op zondag 25-05-2014 om 23:07:22Exitpoll Italie. PD van premier Renzi wint met 33% van stemmen verkiezingen. Vijf Sterren Beweging van komiek Grillo 26,5%. #eukiest reageer retweet
Hier een site met alle partijen: http://www.repubblica.it/(...)ni.html?refresh_censquote:Op zondag 25 mei 2014 23:31 schreef SadPanda het volgende:
Jammertwitter:ropzout twitterde op zondag 25-05-2014 om 23:07:22Exitpoll Italie. PD van premier Renzi wint met 33% van stemmen verkiezingen. Vijf Sterren Beweging van komiek Grillo 26,5%. #eukiest reageer retweet
Klopt, maar er zijn strikte deadlines voor om aanvraag in te dienen. Iets van een half jaar van te voren alquote:Op zondag 25 mei 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet briefstemmen aanvragen, geloof ik. Dus dan is het logisch dat de opkomst gigantisch is.
Precies, en de mensen die dat niet doen zijn niet kiesgerechtigd. Dus alle kiesgerechtigden hebben al veel moeite gedaan om te kunnen stemmen, dan is het logisch dat er heel veel dat ook echt doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn strikte deadlines voor om aanvraag in te dienen. Iets van een half jaar van te voren al
Bij ons valt dat allemaal nog reuze mee als het eens vergelijkt met bijv. Slowakije (13% opkomst).quote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef YazooW het volgende:
Het feit dat er bijna geen hond heeft gestemd negeert onze Belgische vriend.
Las je mijn oorspronkelijke bericht ook?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, en de mensen die dat niet doen zijn niet kiesgerechtigd. Dus alle kiesgerechtigden hebben al veel moeite gedaan om te kunnen stemmen, dan is het logisch dat er heel veel dat ook echt doen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Opkomst gewoon 2,2 keer zo hoogOok logisch als je ziet door welke mallemolen je moet om te mogen stemmen als Nederlander in het buitenland
Oh, jequote:Op zondag 25 mei 2014 23:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Las je mijn oorspronkelijke bericht ook?
[..]
In eerste instantie, 1 seconde, tot ik mij bedacht hoeveel moeite mijn ouders wel niet hebben moeten doen om te kunnen stemmen. Dat ze ook zoiets hadden: laat maarquote:Op zondag 25 mei 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, jemaakte dat ik het las alsof je verbaasd was.
Dat valt wel mee. UKIP wint inderdaad, net als Front National, maar de PVV en Vlaams Belang verliezen bijvoorbeeld flink.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:34 schreef Molurus het volgende:
Grote overwinningen voor anti-EU partijen.
Go UKIP!![]()
![]()
"De vijand van mijn vijand is m'n vriend" hè.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:36 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat mensen hier een nationalistische partij van een ander land aanmoedigen.
Ik gun andere landen ook hun vrijheidquote:Op zondag 25 mei 2014 23:36 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat mensen hier een nationalistische partij van een ander land aanmoedigen.
Gelukkig heeft Nederland wel redelijk beschaafd gestemd.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:34 schreef Molurus het volgende:
Grote overwinningen voor anti-EU partijen.
Go UKIP!![]()
![]()
Het VK uit de EU zou een grote klap zijn voor de EU.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:36 schreef MilaNL het volgende:
Gelukkig heeft Nederland bijna niks te zeggen. Wat was het, 3.4%?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nederland wel redelijk beschaafd gestemd.
Hopelijk gaat de VK dan flink ten onder als voorbeeld voor de andere anti-EU partijenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het VK uit de EU zou een grote klap zijn voor de EU.
26 v/d 751 is idd 3,4%quote:Op zondag 25 mei 2014 23:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nederland bijna niks te zeggen. Wat was het, 3.4%?
De UK is al erg Europa-kritisch en doet het economisch gezien het nu al het slechtst van heel Noord-West-Europa, dus tja ze doen maar.quote:
Ja joh.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:38 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de VK dan flink ten onder als voorbeeld voor de andere anti-EU partijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |