Ik vind dat ze wel zinnige dingen uitkraamt, alleen wordt ze niet serieus genomen omdat ze er zo uitziet.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dankzij die aandachtshoer krijgen ze mijn stem juist niet meer...
Die uitslagen zijn nog niet binnen om een of andere reden.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Grunn heeft de verkiezingen geboycot?
CDA heel veel gemeentes gewonnen zo te zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.bnr.nl/uitslag(...)se-verkiezingen-2014
Omdat ze zich zo presenteert..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel zinnige dingen uitkraamt, alleen wordt ze niet serieus genomen omdat ze er zo uitziet.
D66 de grootste, hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
Zwolle weer SGP/CU bolwerkAl vind ik het qua Europees niet zo slecht, tenminste eurokritisch
Oh, dan keek ik naar Staphorst. Logisch dat daar het een SGP/CU bolwerk isquote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
D66 de grootste, hoor.Dat is geen "bolwerk".
Maar het heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen wel flink aan invloed gewonnen ten nadele van de CDAquote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
D66 de grootste, hoor.Dat is geen "bolwerk".
PvdAquote:Op zondag 25 mei 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
PvdA zoals vanouds sterk in het Noorden.
Zowel in Engeland als Frankrijk dus, toch niet de kleinste landjes in Europa. Je zou toch denken dat hier iets mee gedaan moet worden in de EU...quote:
Ook daar de PVV maar 0,8% minder.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in het D66 deel van Limburg
Er zal denk ik vooral binnenlands iets mee gedaan worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zowel in Engeland als Frankrijk dus, toch niet de kleinste landjes in Europa. Je zou toch denken dat hier iets mee gedaan moet worden in de EU...
Ik verwacht niet dat in 2018 die partijen nog zo sterk zullen staan, Gaan waarschijnlijk ten onder aan hun eigen succes.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zowel in Engeland als Frankrijk dus, toch niet de kleinste landjes in Europa. Je zou toch denken dat hier iets mee gedaan moet worden in de EU...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |