en je punt is?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
Ik wil iedereen even herinneren aan het partijlogo van Gouden Dageraad. Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Is hij geen beveiliging? Daar zijn die Ebolanegers wel goed genoeg voor.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die neger kijken
Maar zou ie bij FN horen?
Wat is dit dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij loopt weer met je domheid te koop.
Welke journalist was dat dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:45 schreef YazooW het volgende:
Een journalist die de woorden "enge partij" in de mond neemt... Niet dat ik het er niet mee eens ben maar een journalist moet dit soort uitspraken niet doen.
Het is proportioneel toch? CDA en CU/SGP tellen bij het verdelen van de restzetels als 1 partij.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan nog, mag het eigenlijk wel? De EU-regels zeggen dat de verkiezingen proportioneel moeten zijn en daar lijkt mij dit toch echt absoluut niet aan voldoen.
Ik zeg toch vrij duidelijk dat ik omdat ik het leuk vindt jullie aan die vlag wil herinneren. Niets meer niets minder. Als je daar geen punt of het gebrek daaraan kunt afleiden weet ik het ook niet.quote:
cool, duidelijk een goede partijquote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
Ik wil iedereen even herinneren aan het partijlogo van Gouden Dageraad. Gewoon, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Maar ze zijn tegen de EU dus een goede partij volgens de gekken hier.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt best goed, behalve die legalen dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef Hoplahopla het volgende:
Doelstellingen van de Gouden Dageraad:
• Alle immigranten, zowel illegalen als legalen, het land uit.
• Speciale kampen voor buitenlandse misdadigers.
• Landmijnen op de Turks-Griekse grens ter voorkoming dat er illegalen het land binnenkomen.
• Verschillende politici gevangenzetten.
Selectief plaatjes selecteren.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet? Dit soort types wil je toch niks mee te maken hebben
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |