Ik twijfelde zo'n 20 seconde, maar kon het niet laten.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zweer het ik zat hierop te wachten1 min 1 sec best laat.
Ik zag hem ook al van een kilometer aankomen, inclusief auteur.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zweer het ik zat hierop te wachten1 min 1 sec best laat.
Dat was de makkelijkste voorspelling.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zag hem ook al van een kilometer aankomen, inclusief auteur.
Nee ja kan niet je vrienden aanvallen volgens mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom dat, moet je PS+ hebben of zo, of hoe zit dat?
Dat moet haast wel kunnen, dat maakte de game zo speciaal. Desnoods via DLC binnenkort.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ja kan niet je vrienden aanvallen volgens mij.
Volgens mij mag ik nog niet streamenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat moet haast wel kunnen, dat maakte de game zo speciaal. Desnoods via DLC binnenkort.
Mooi.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik nog niet streamenDan krijg ik een twitch ban.
je moet je muil houden over Smoofiequote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef GGMM het volgende:
ik mis smoofie eigenlijk helemaal niet, ik ging nav bovenstaande post kijken of Smoofie soms een ban had, blijkt hij al een maand weg te zijn
Kom dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je moet je muil houden over Smoofie
Ben je een NSBeer dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe eens normaal tegen mijn collega joh
schavuit
En daarom ben ik dus ook moderator geworden. Vechtende voor mijn broeders.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef GGMM het volgende:
ik mis smoofie eigenlijk helemaal niet, ik ging nav bovenstaande post kijken of Smoofie soms een ban had, blijkt hij al een maand weg te zijn
Mensen die voor GGMM zijn moet je royeren, keuze is aan Typisch.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Hup dp. Doe alleen rustig tegen mijn mattie typisch.
bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Hup dp. Doe alleen rustig tegen mijn mattie typisch.
je bent zelf een ggmmquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die voor GGMM zijn moet je royeren, keuze is aan Typisch.
Kut voor jullie vriendinnen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
1 minuut en 4 seconde.
Dan ben ik toch sneller.
Ga je lr achterna? Jammer hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
Het niveau begint nu wel erg treurig te worden.
Ik overweeg een andere sc.
Kunnen jullie even doen alsof je er mee zit?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
Het niveau begint nu wel erg treurig te worden.
Ik overweeg een andere sc.
Volgens mij vond ik het rond die leeftijd ook nog wel leuk, kan je nagaan hoe infantiel die humor is. Bovendien moet ik toen een kut kind zijn geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was vergeten hoe niet grappig ik de Lama's tegenwoordig vind.
Toen ik 13 was vond ik het leuk
fok.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag allemaal voor leuks gedaan?
jij danquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een fantastische dag heb jij gehad dan
Ik heb vooral in de auto gezeten. Bedrijfsbezoek in Utrecht (wat een kutstad om te rijden) en vervolgens weer naar de andere kant van het land. Toen ik thuiskwam lag er een leuk pakket klaar van the Cloakroom, weet niet of je dat kentquote:
Nee ken ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb vooral in de auto gezeten. Bedrijfsbezoek in Utrecht (wat een kutstad om te rijden) en vervolgens weer naar de andere kant van het land. Toen ik thuiskwam lag er een leuk pakket klaar van the Cloakroom, weet niet of je dat kent
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 26 mei 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg jij geld van die site als je die link vaak dropt?
Je houdt wat je wil hebben en daar krijg je dan een factuur van geloof ik. Die betaal je via AfterPayquote:
Die heeft amper iets gedaan dit seizoen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Alderweireld zo snel weer bij België in de basis.
Logisch bij dat elftal.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft amper iets gedaan dit seizoen.
Bazenelftal!quote:
Je kan beter Luxemburg supporteren.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bazenelftal!
Ga denk ik die Belgen maar supporter op het WK
Als je voor GGMM bent wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben neutraal hoor, maar Typisch is heul geen debiel.
o ik bedoelde la trappequote:
Goede keuzequote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
o ik bedoelde la trappe
ben voor duvel gegaan
Jammer. Kutprogramma.quote:
Je Varg support viel mij wel tegen Drizzt. Ik moest mij van agressor zelf in de slachtofferrol wurmen om nog te overwinnenquote:
Ik wilde op een opmerking van Fera op je krullenbol reageren, maar je deed het zelf alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Varg support viel mij wel tegen Drizzt. Ik moest mij van agressor zelf in de slachtofferrol wurmen om nog te overwinnen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wilde op een opmerking van Fera op je krullenbol reageren, maar je deed het zelf al
Tevens heb ik een worshippy gedaan. Verder hoeft hij niet verdedigd te worden, over 10 tot 20 jaar zal men zijn woorden als een bijbel beschouwen en er naar leven
Dronken, lam of aangeschoten? Gefeliciteerdquote:
Eindelijk reactie van iemandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe was het appartement overigens. Mogelijk je nieuwe huis?
Kun je weer gewoon helemaal op jezelf dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eindelijk reactie van iemand![]()
Ja, het voelde goed, lekker veel ruimte enzoHeb direct na het bezoek het formulier ingevuld waarop ik mijn jawoord gaf en er twee andere vereiste formulieren bijgedaan en de boel op post gegooid. Zoals het er naar uit ziet heb ik 16 juni de sleutel en kan er geklust gaan worden
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, het voelde goed, lekker veel ruimte enzoHeb direct na het bezoek het formulier ingevuld waarop ik mijn jawoord gaf en er twee andere vereiste formulieren bijgedaan en de boel op post gegooid. Zoals het er naar uit ziet heb ik 16 juni de sleutel en kan er geklust gaan worden
Godverdomme broodnuchter dat is nog t ergste. Ledenvergadering tot een half uur terugquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe was het appartement overigens. Mogelijk je nieuwe huis?
[..]
Dronken, lam of aangeschoten? Gefeliciteerd
Proficiat gappie, tof!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We gaan het proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je weer gewoon helemaal op jezelf dan?
Senkjoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |