jij snapt het niet he?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voetbal 'fans' die het spelletje te serieus nemen
Heeft niets met joden te maken.quote:
Net als waarom psv-ers zich boeren noemen.. werden ze voor uitscholden nu gebruiken ze het als geuzennaamquote:
Dus als alle voetbalclubs failliet gaan, heb je geen last meer van hooligans?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef isax het volgende:
[..]
jij snapt het niet he?
het is meer dan voetbal, het is hun leven![]()
maar hier zijn ze ook bijna allemaal boerenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net als waarom psv-ers zich boeren noemen.. werden ze voor uitscholden nu gebruiken ze het als geuzennaam
jawel het is hun levenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus als alle voetbalclubs failliet gaan, heb je geen last meer van hooligans?
Ik weet ook niet alles. Maar 'Joden' is al heel lang een geuzennaam van Ajax. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar kun je je wel iets bij voorstellen. Dat mensen die tegen Ajax waren dat ook aangrepen om mee te beledigen heeft het over de jaren heen alleen maar versterkt. Dus kun je Ajax en hun 'Joden' los zien van de religie het Jodendom. Het is een koosnaampje, een geuzennaam, meer niet. Net zoals tegenwoordig kleine meisjes een profielfoto van bijv. een Lady Gaga hebben op hun Twitter, daarbij wordt ook iets externs gebruikt om de eigen identiteit mee aan te geven.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles. Maar 'Joden' is al heel lang een geuzennaam van Ajax. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar kun je je wel iets bij voorstellen. Dat mensen die tegen Ajax waren dat ook aangrepen om mee te beledigen heeft het over de jaren heen alleen maar versterkt. Dus kun je Ajax en hun 'Joden' los zien van de religie het Jodendom. Het is een koosnaampje, een geuzennaam, meer niet. Net zoals tegenwoordig kleine meisjes een profielfoto van bijv. een Lady Gaga hebben op hun Twitter, daarbij wordt ook iets externs gebruikt om de eigen identiteit mee aan te geven.
sommige extremen noemen zichzelf wel joodsquote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles. Maar 'Joden' is al heel lang een geuzennaam van Ajax. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar kun je je wel iets bij voorstellen. Dat mensen die tegen Ajax waren dat ook aangrepen om mee te beledigen heeft het over de jaren heen alleen maar versterkt. Dus kun je Ajax en hun 'Joden' los zien van de religie het Jodendom. Het is een koosnaampje, een geuzennaam, meer niet. Net zoals tegenwoordig kleine meisjes een profielfoto van bijv. een Lady Gaga hebben op hun Twitter, daarbij wordt ook iets externs gebruikt om de eigen identiteit mee aan te geven.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Heej Babu, de topic telde voor het eerst vanzelf door!
ja maar je moet ook rekening houden dat er een bepaald percentage gewoon niet spoort. die moet je niet serieus nemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
sommige extremen noemen zichzelf wel joods![]()
ik heb een keer de docu superjoden gezien (goede docu trouwens)
en daar was een man aan het zwetsen toen ze in israel speelde dat het als thuis komen voelde.
oehhh hoe moet dat nou precies??quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Miek37 het volgende:
Ik ben karbonadesaus aan het maken voor bij de takketellie!
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Heej Babu, de topic telde voor het eerst vanzelf door!
2 eieren, room (een bekertje creme fraiche of een half pakje koksroom/room culinair), 75 gr parmezaanse kaas, spekjes (of bakbacon in stukjes), knoflook, peper en een klontje boterquote:
Bedankt, ik ga maken! Met bacon!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
2 eieren, room (een bekertje creme fraiche of een half pakje koksroom/room culinair), 75 gr parmezaanse kaas, spekjes (of bakbacon in stukjes), knoflook, peper en een klontje boter
Kook de takketellie al dente!Bak intussen de spekjes met de knoflook lekker door (evt. nog een sjalotje erbij). Meng de room, Parmezaanse kaas, eieren en een beetje peper. Giet de pasta af en voeg hierbij een klontje boter, de spekjes en de saus.
Je moet wel die eieren garen met de nog hete pasta toch? dat is de gevaarlijke truc begreep ikquote:Op zondag 25 mei 2014 15:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
2 eieren, room (een bekertje creme fraiche of een half pakje koksroom/room culinair), 75 gr parmezaanse kaas, spekjes (of bakbacon in stukjes), knoflook, peper en een klontje boter
Kook de takketellie al dente!Bak intussen de spekjes met de knoflook lekker door (evt. nog een sjalotje erbij). Meng de room, Parmezaanse kaas, eieren en een beetje peper. Giet de pasta af en voeg hierbij een klontje boter, de spekjes en de saus.
Welke? graag met recensie a.u.bquote:Op zondag 25 mei 2014 15:27 schreef isax het volgende:
ik kan echt niets vinden op netflix
heb al 2 films vandaag gekeken
Gewoon doorheen pleuren, niks aan het handje!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet wel die eieren garen met de nog hete pasta toch? dat is de gevaarlijke truc begreep ik
bietjes blauw maken?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Okay maar eens proberen dan, uit een potje is nie zo lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gewoon doorheen pleuren, niks aan het handje!
eieren koken is toch gewoon koken,twee mintuen wachten en eruit halen?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gewoon doorheen pleuren, niks aan het handje!
Nee man en het is zo klaar!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay maar eens proberen dan, uit een potje is nie zo lekker
Rauwe eieren suffie!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eioren kokenm is toch gewoon koken,twee mintuen wachten en eruit halen?
Ik doe niet aan rauwe eieren vw salmonella.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee man en het is zo klaar!
[..]
Rauwe eieren suffie!
best night ever was zoiets als die bachelor party film alleen dan met vrouwen.quote:
Doe je dit altijd?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
natuurlijke kleurstof voor paaseitjes
je kan ze ook salmonella dood maken maar weet even niet hoe dat moetquote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rauwe eieren vw salmonella.
Vond ik best een goede comeback.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef Miek37 het volgende:
Lol, wouden zijn bossen en wilden lopen in de wouden!
Salmonella zit op de buitenkant van het ei dus niet met je vingers het eiwit/eigeel aanraken, bovendien is het alleen voor hele kwetbare mensen, zieken en bejaarden een risico als je gewoon gezond bent loop je helemaal geen risico.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rauwe eieren vw salmonella.
door verhittingquote:Op zondag 25 mei 2014 15:38 schreef isax het volgende:
[..]
je kan ze ook salmonella dood maken maar weet even niet hoe dat moet
Plus je moet af en toe de nodige bacteriën binnen krijgen, voor een gezonde weerstand. Anders lig je bij het eerste de beste virusje op apegapen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Salmonella zit op de buitenkant van het ei dus niet met je vingers het eiwit/eigeel aanraken, bovendien is het alleen voor hele kwetbare mensen, zieken en bejaarden een risico als je gewoon gezond bent loop je helemaal geen risico.
Zo is het maar net, mensen met smetvrees die continu hun jatten lopen te wassen zijn veel gevoeliger voor bacterieeen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Plus je moet af en toe de nodige bacteriën binnen krijgen, voor een gezonde weerstand. Anders lig je bij het eerste de beste virusje op apegapen.
Ik werk in de buitenlucht, dus de kans dat ik het eerste beste virusje op loop is behoorlijk te verwaarlozenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Plus je moet af en toe de nodige bacteriën binnen krijgen, voor een gezonde weerstand. Anders lig je bij het eerste de beste virusje op apegapen.
Die Geuzennaam is min of meer ontstaan omdat De Meer in stadsdeel-Oost lag, waar veel Joden woonden er zijn in het verleden een aantal incidenten geweest waarbij Joden dus in verband werden gebracht met Ajax, wiens stadion in de "Jodenbuurt" lag.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En spullen weggooien een seconde nadat ze over datum gaan is ook overdreven.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik werk in de buitenlucht, dus de kans dat ik het eerste beste virusje op loop is behoorlijk te verwaarlozen
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zo is het maar net, mensen met smetvrees die continu hun jatten lopen te wassen zijn veel gevoeliger voor bacterieeen.
Dat ook ja. Maar er zijn denk ik meerdere redenen, waardoor ik me niet op één vast wilde pinnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Geuzennaam is min of meer ontstaan omdat De Meer in stadsdeel-Oost lag, waar veel Joden woonden er zijn in het verleden een aantal incidenten geweest waarbij Joden dus in verband werden gebracht met Ajax, wiens stadion in de "Jodenbuurt" lag.
Mijn moeder sloeg altijd eiwitten stijf want geen geld voor slagroom, nooit ziek van geweest.quote:
misschien gepasteuriseerdquote:Op zondag 25 mei 2014 15:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier, maar ze zijn nog wel rauw.
Ik maak altijd mayonaise van rauwe eidooier, nog nooit last van gehad.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mijn moeder sloeg altijd eiwitten stijf want geen geld voor slagroom, nooit ziek van geweest.
Oeh en haagse bluf natuurlijk!
Doe er nou maar niet aan meequote:Op zondag 25 mei 2014 15:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar er zijn denk ik meerdere redenen, waardoor ik me niet op één vast wilde pinnen.
Ow ja, hoe moet dat ook weer, met mosterd toch, ooit in een grijs verleden ook wel eens gedaan midden in de nacht want knetterstoned dus we wilden patat maar de mayonaise was op.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik maak altijd mayonaise van rauwe eidooier, nog nooit last van gehad.
Over het algemeen koop ik niet zoveel versproducten in zodat ze de kans niet krijgen om over die houdbaarheidsdatum heen kunnen gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En spullen weggooien een seconde nadat ze over datum gaan is ook overdreven.
2 eidooiers 1 eetlepel azijn, 1 eetlepel mosterd, 1 theelepel zout 3 deciliter olie en dan de staafmixer op los laten( dat gevogel met druppeltjes toevoegen is niet van toepassing). klaar in 5 minuten, en alle ingredienten de zelfde temperatuur.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow ja, hoe moet dat ook weer, met mosterd toch, ooit in een grijs verleden ook wel eens gedaan midden in de nacht want knetterstoned dus we wilden patat maar de mayonaise was op.
Ik vroeg om een Ajax-shirt en had een poster van de wereldbeker op m'n kamer. Maar ik zal wel de rare zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft zich laten besnijden omdat ie voor Ajax is
Tis eik zo gebeurd he en wel zo lekker, ik hou erg van een beetje zurige mayo, die Zaanse, kan je dan gewoon een beetje citroen toevoegen of gaat het dan schiften?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
2 eidooiers 1 eetlepel azijn, 1 etlepel mosterd, 1 theelepel zout 3 deciliter olie en dan de staafmixer op los laten( dat gevogel met druppeltjes toevoegen is niet van toepassing). klaar in 5 minuten, en alle ingredienten de zelfde temperatuur.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
2 eidooiers 1 eetlepel azijn, 1 eetlepel mosterd, 1 theelepel zout 3 deciliter olie en dan de staafmixer op los laten( dat gevogel met druppeltjes toevoegen is niet van toepassing). klaar in 5 minuten, en alle ingredienten de zelfde temperatuur.
naar smaak kan er een beetje suiker door of wat peper
Mevrouw kan een blowtje waarderen dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow ja, hoe moet dat ook weer, met mosterd toch, ooit in een grijs verleden ook wel eens gedaan midden in de nacht want knetterstoned dus we wilden patat maar de mayonaise was op.
Het is ook niet zo zinnig, Ajax op zich is van origine helemaal geen echte Jodenclub ofzo. Maar als je met die naam min of meer "om je oren wordt geslagen" dan kun je eigenlijk 2 dingen doen en dat is je ertegen verzetten of de naam adopteren en er een soort handelsmerk van maken. Inderdaad net als Boeren bij PSV hetgeen natuurlijk ook geen boeren zijn.quote:
Maar PSVers zij wel lampjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is ook niet zo zinnig, Ajax op zich is van origine helemaal geen echte Jodenclub ofzo. Maar als je met die naam min of meer "om je oren wordt geslagen" dan kun je eigenlijk 2 dingen doen en dat is je ertegen verzetten of de naam adopteren en er een soort handelsmerk van maken. Inderdaad net als Boeren bij PSV hetgeen natuurlijk ook geen boeren zijn.
Ik had een keer een appelmoes incident met een blik dat 1 dag over datum was, na een 20 jaar houdbaarheid. Een collega die begon te schelden "Ja dat kan toch niet het is over datum dus het is verrot"quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Over het algemeen koop ik niet zoveel versproducten in, dat ze de kans krijgen om over die houdbaarheidsdatum heen kunnen gaan.
Dan met citroensap ipv azijn, extra kan altijd. als je het zo bewaartt is ie erg dik, voor gebruik een beetje in een bakje met wat water dunner maken, als het nodig is .quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Tis eik zo gebeurd he en wel zo lekker, ik hou erg van een beetje zurige mayo, die Zaanse, kan je dan gewoon een beetje citroen toevoegen of gaat het dan schiften?
Heb al jaren niet meer geblowd vanwege de vreetkicks maar vroegah, jah hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mevrouw kan een blowtje waarderen dus.
Klopt. Zo zie ik het ook. Het is nou eenmaal zo, heeft geen zin om er 'butthurt' over te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is ook niet zo zinnig, Ajax op zich is van origine helemaal geen echte Jodenclub ofzo. Maar als je met die naam min of meer "om je oren wordt geslagen" dan kun je eigenlijk 2 dingen doen en dat is je ertegen verzetten of de naam adopteren en er een soort handelsmerk van maken. Inderdaad net als Boeren bij PSV hetgeen natuurlijk ook geen boeren zijn.
lol de homo's van Vitesse, dat gaat geen geuzennaam worden denk ikquote:Op zondag 25 mei 2014 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe lang kan je het dan bewaren?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
Dan met citroensap ipv azijn, extra kan altijd. als je het zo bewaartt is ie erg dik, voor gebruik een beetje in een bakje met wat water dunner maken, als het nodig is .
Wat heeft dat met mijn reactie te maken?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
Dan met citroensap ipv azijn, extra kan altijd. als je het zo bewaartt is ie erg dik, voor gebruik een beetje in een bakje met wat water dunner maken, als het nodig is .
Vitesse is niets meer dan een dependance.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de homo's van Vitesse, dat gaat geen geuzennaam worden denk ik
juist beter toch, giechelwietquote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer geblowd vanwege de vreetkicks maar vroegah, jah hoor.![]()
Ow en in Thailand doen we het altijd maar dat stelt niks voor, niet te vergelijken met onze wiet.
...ik weet niets zinnigs hier op te zeggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde quote erin staanquote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn reactie te maken?
Zo lang, joh dat wist ik niet, ga ik het ook weer eens zelf maken, dank voor de tips!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo lang je wilt, ik bewaar het max 2 maand (houdbaarheid van het ei houd ik altijd aan)
Veel leuker!quote:
Maakt het uit, Vitesse bestaat over 2 jaar niet meer als betaald voetbal organisatie, hooguit als een of andere amateurclub uit het achterland. Ja sorry, maar dat is mijn inschattingquote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de homo's van Vitesse, dat gaat geen geuzennaam worden denk ik
alles waar een overvloed aan suiker, vet of conservermingsmiddelen inzitten kun je makkelijk nog twee maanden na houdbaarheidsdatum eten, maar zodra je er dan wel 2 weken ziek van bent is het niet het probleem van de fabrikant van het product, vandaar die houdbaarheidsdatum.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo lang je wilt, ik bewaar het max 2 maand
Hoe prachtig was het toen die supporters van Vitesse beweerden dat Jordania wel serieus was met Vitesse, omdat ze zo'n splinternieuw trainingscomplex gingen bouwen. Niet wetend dat dat de nieuwe dependance voor de jeugd van Chelsea wordt.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt het uit, Vitesse bestaat over 2 jaar niet meer als betaald voetbal organisatie, hooguit als een of andere amateurclub uit het achterland. Ja sorry, maar dat is mijn inschatting
kakkerlakken.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef isax het volgende:
hoe noemen ze zichzelf in rotterdam eigenlijk?
dit weet ik serieus niet
het zit financieel toch wel goed in elkaar.. ze blijven niet met schulden achter maar wel met een veels te hoge salarispost.. Zonder de maffia waren ze al failliet geweestquote:Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt het uit, Vitesse bestaat over 2 jaar niet meer als betaald voetbal organisatie, hooguit als een of andere amateurclub uit het achterland. Ja sorry, maar dat is mijn inschatting
Gewoon Feyenoordfans, maar door 020 worden we kakkerlakken genoemd.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef isax het volgende:
dit weet ik serieus niet
Loosersquote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef isax het volgende:
dit weet ik serieus niet
Ik ben weer ff weg.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Loosers![]()
Nu gaat Gert een gif plaatsen van De Kuip....
Vitesse financieel goed inelkaar, dat zeiden ze 25 jaar geleden ook al, toen Karel Aalbers de club naar de Eredivisie wist te brengen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
het zit financieel toch wel goed in elkaar.. ze blijven niet met schulden achter maar wel met een veels te hoge salarispost.. Zonder de maffia waren ze al failliet geweest
Ook wel zonde vind ik, Vitesse had wel potentie, maar dat was in de tijd van Karel Aalbers.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe prachtig was het toen die supporters van Vitesse beweerden dat Jordania wel serieus was met Vitesse, omdat ze zo'n splinternieuw trainingscomplex gingen bouwen. Niet wetend dat dat de nieuwe dependance voor de jeugd van Chelsea wordt.![]()
![]()
Met Bob Peeters en Mahamadou Diarra. Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook wel zonde vind ik, Vitesse had wel potentie, maar dat was in de tijd van Karel Aalbers.
ging ook goed, hij is alleen met zijn gelredome de boot ik gegaan.. maar de gemeente heeft ondanks dat het ze geld heeft gekost alleen maar winst gemaakt dankzij al die concertenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vitesse financieel goed inelkaar, dat zeiden ze 25 jaar geleden ook al, toen Karel Aalbers de club naar de Eredivisie wist te brengen.
Nou ja hoge salarispost ...., volgens mij houden ze geen speler over, die zijn allemaal van Chelseaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
het zit financieel toch wel goed in elkaar.. ze blijven niet met schulden achter maar wel met een veels te hoge salarispost.. Zonder de maffia waren ze al failliet geweest
Jordania bleek dus wel een clubman geworden, daarom moest ie vertrekken en dreigen met vingers er af snijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe prachtig was het toen die supporters van Vitesse beweerden dat Jordania wel serieus was met Vitesse, omdat ze zo'n splinternieuw trainingscomplex gingen bouwen. Niet wetend dat dat de nieuwe dependance voor de jeugd van Chelsea wordt.![]()
![]()
Ik kom tegenwoordig erg vaak op Fok.nl terecht als ik ergens naar zoekquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef isax het volgende:
VBL / Waarom zijn Feijenoordsupporters "kakkerlakken"?
ik ging even googele
Dat zou kunnen. Of ze hebben hem gewoon gebruikt omdat ze een zondebok nodig hadden.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jordania bleek dus wel een clubman geworden, daarom moest ie vertrekken en dreigen met vingers er af snijden.
dit jaar stonden er gemiddeld 3 van Chelsea op het veld, meeste werden in de winter al teruggestuurd. De rest is eigendomquote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja hoge salarispost ...., volgens mij houden ze geen speler over, die zijn allemaal van Chelsea
Bart Latuheruquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met Bob Peeters en Mahamadou Diarra. Dat waren nog eens tijden.
komt door de cookies.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig erg vaak op Fok.nl terecht als ik ergens naar zoekwe hebben hier bijna meer informatie staan dan wikipedia
komt ook door je surfgedrag, Google zet fok daardoor bovenaan in de zoekresultatenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig erg vaak op Fok.nl terecht als ik ergens naar zoekwe hebben hier bijna meer informatie staan dan wikipedia
Didier Martel, Zongo, Mbamba, Sikora, DE KREEK!, Marki van Hintum, Amoah.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van den Brom, Cocu, Makaay, Theo Bos, GLEN HELDER, HUUB LOEFFEN!
aha. ik verwijder cookies als de browser afsluit, alsnog valt het me opquote:Op zondag 25 mei 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
komt ook door je surfgedrag, Google zet fok daardoor bovenaan in de zoekresultaten
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Didier Martel, Zongo, Mbamba, Sikora, DE KREEK!, Marki van Hintum, Amoah.
Ja, gemiddeld, in het begin van het seizoen huurden ze er al 6 of 7 en wie dacht je dat de rest betaalt, Vitesse?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
dit jaar stonden er gemiddeld 3 van Chelsea op het veld, meeste werden in de winter al teruggestuurd. De rest is eigendom
heeft ook niks met cookies te maken, Google weet gewoon je ip bij je zoekgedragquote:Op zondag 25 mei 2014 16:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
aha. ik verwijder cookies als de browser afsluit, alsnog valt het me op
Wel jammer eigenlijk. Op die manier vind je geen nieuwe dingen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
heeft ook niks met cookies te maken, Google weet gewoon je ip bij je zoekgedrag
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van den Brom, Cocu, Makaay, Theo Bos, GLEN HELDER, HUUB LOEFFEN!
De spelers die ze zelf kopen zijn echt geen dure spelers qua transfersom.. meeste transfervrij, paar goedkope miskopen.. een een pareltje als Bony.. die toen ook maar 4 miljoen kosttequote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld, in het begin van het seizoen huurden ze er al 6 of 7 en wie dacht je dat de rest betaalt, Vitesse?De KNVB begon te mekkeren over het groot aantal huurspelers maar ik wil de contracten van bepaalde spelers wel eens zien, het zou me niet verbazen wanneer daar clausules in zijn verwerkt waarbij ze zo over kunnen stappen naar Chelsea
dan heeft een docu mij verkeerde info verschaftquote:Op zondag 25 mei 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee kan ook zonder cookies, cookie van me
Dat is bij elke nederlandse club toch zo? Ajax sloeg ook mis met aankopen als Sulejmani en Janssen,maar daarintegen brachten Eriksen en Suarez behoorlijk wat centen in het laadje(afgezien van de productieviteit die ze in de wedstrijden die ze speelden wisten te brengen).quote:Op zondag 25 mei 2014 16:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
De spelers die ze zelf kopen zijn echt geen dure spelers qua transfersom.. meeste transfervrij, paar goedkope miskopen.. een een pareltje als Bony.. die toen ook maar 4 miljoen kostte
Xanthaangom in een citroenzuur, dan krijg je instante binding. niet ongezond als je het niet elke dag eet. Deze dan net wat anders. moluculair koken ftwquote:
het ziet er super vet uitquote:Op zondag 25 mei 2014 16:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Xanthaangom in een citroenzuur, dan krijg je instante binding. niet ongezond als je het niet elke dag eet. Deze dan net wat anders. moluculair koken ftw
deze dan![]()
Kleurstoffen en smaakstoffen zijn de slechte dingetjes die erin zitten .quote:Op zondag 25 mei 2014 16:14 schreef isax het volgende:
[..]
het ziet er super vet uit
ik zal het alleen denk ik niet snel doen met mijn allergien
Tot nu toe vind ik het wel meevallen, maar dat verhaal dat ze geen kampioen mochten worden..quote:Op zondag 25 mei 2014 16:11 schreef Baconbus het volgende:
Normaal kan Chelsea die buiten-EU spelers en andere jonge talenten allemaal niet halen. Of omdat de regels het niet toestaan, of omdat de opleiding al vol zit, of omdat zo'n jong talent ook wil spelen. De oplossing is Vitesse. Dan hebben ze meer kans om hem aan de selectie toe te voegen dan wanneer hij bij een club speelt die ze niet bezitten, en de spelers is ook happy want kan bij Vitesse zijn kunsten vertonen. En als hij het goed doet, haalt Chelsea 'm voor de prijs die zij correct achten, en Vitesse kan de tering krijgen. Vooral de fans.
Ja logisch toch, geen twee clubs van dezelfde eigenaar in een Europese competitie. Lekker voor ze.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het wel meevallen, maar dat verhaal dat ze geen kampioen mochten worden..
Kleurstoffen en smaakstoffen hoeven in principe niet slecht te zijn toch, bietensap is ook een kleurstofquote:
Ja maar officieel is het niet dezelfde eigenaar, want dat mag ook al niet van de KNVB. Beetje dubieus dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja logisch toch, geen twee clubs van dezelfde eigenaar in een Europese competitie. Lekker voor ze.
![]()
![]()
helaas zitten er in enkele versies dat Japanse snoep van de koedkope kleurstoffen. en die veroorzaken nogal eens rare reacties in het lichaam bij somige mensen. ( onderhuidse jeuk)quote:Op zondag 25 mei 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kleurstoffen en smaakstoffen hoeven in principe niet slecht te zijn toch, bietensap is ook een kleurstof
Officieel. Wat verwacht je van Russische Oligarchen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar officieel is het niet dezelfde eigenaar, want dat mag ook al niet van de KNVB. Beetje dubieus dus.
Ja die felgekleurde zoetigheid lijkt me ook niet helemaal kosjer, onderhuidse jeukquote:Op zondag 25 mei 2014 16:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
helaas zitten er in enkele versies dat Japanse snoep van de koedkope kleurstoffen. en die veroorzaken nogal eens rare reacties in het lichaam bij somige mensen. ( onderhuidse jeuk)
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja die felgekleurde zoetigheid lijkt me ook niet helemaal kosjer, onderhuidse jeuk
Ja maar als de KNVB en UEFA het op papier niet weten, waar zijn ze bang voor dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Officieel. Wat verwacht je van Russische Oligarchen.
Omdat ondanks dat het misschien niet illegaal is, het vrij duidelijk is wat er aan de hand is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar als de KNVB en UEFA het op papier niet weten, waar zijn ze bang voor dan?
Nee ik geloof wel dat het in de achterkamertjes zo gaat, maar dat het niet feitelijk te bewijzen is anders zullen er wel sancties komen toch.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat ondanks dat het misschien niet illegaal is, het vrij duidelijk is wat er aan de hand is.
Of je dacht dat het toeval was dat de eigenaren van Vitesse en Chelsea constant naast elkaar zitten.
Als je denkt dat hier niets aan de hand is dan geloof je echt in sprookjes. Russische sprookjes.
Klopt, daarom hebben ze ook eerst Jordania gebruikt. Toen ze wisten dat niemand ze meer iets kon maken, kwam de echte baas tevoorschijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee ik geloof wel dat het in de achterkamertjes zo gaat, maar dat het niet feitelijk te bewijzen is anders zullen er wel sancties komen toch.
Achja alle roddels en achterklap maakt het juist wel leukquote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt, daarom hebben ze ook eerst Jordania gebruikt. Toen ze wisten dat niemand ze meer iets kon maken, kwam de echte baas tevoorschijn.
Ik vond die Schouten-dude echt hilarisch. Vitesse gaat voor het kampioenschap.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Achja alle roddels en achterklap maakt het juist wel leuk
bijna geluktquote:Op zondag 25 mei 2014 16:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond die Schouten-dude echt hilarisch. Vitesse gaat voor het kampioenschap.![]()
![]()
En het grappige is dat hij enkel zo blij was omdat hij een belachelijk bedrag had gekregen voor Vitesse.quote:
Call me Lucifer. A hell of a guy.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En het grappige is dat hij enkel zo blij was omdat hij een belachelijk bedrag had gekregen voor Vitesse.![]()
![]()
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:43 schreef Joezi het volgende:
Liesje we miss you lots!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
lol Telfort volgens mij.. hadden we eerst in dit huis ook, gelijk even verandering in gebrachtquote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.
Een modje zonder internet echt utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.
aaah jij mist liesje ook wel, ze zorgt toch altijd voor wat warmte en genegenheidquote:Op zondag 25 mei 2014 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een modje zonder internet echt utopia![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk mis ik Liesjequote:Op zondag 25 mei 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah jij mist liesje ook wel, ze zorgt toch altijd voor wat warmte en genegenheid
Een mod zonder internet is als een woestijn zonder zandquote:Op zondag 25 mei 2014 16:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar een mod zonder internet is zo utopia
quote:
Choco is inmiddels uit bed gekropen en weer redelijk levendquote:
lol hele dag op bed gelegen?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Choco is inmiddels uit bed gekropen en weer redelijk levend![]()
moet nu helaas gaan koken dus ben er nog niet helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik gewild maar is het niet gewordenquote:
Ruzie waarover?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
heb ook maar een beetje huishouden enz. gedaan
en scheidsrechter gespeeld
dochter en schoonzoon hebben de laatste tijd elke dag mot, hormonen ofzo geloof ikquote:
Maak voor mij ook wat please, liefde gaat door de maagquote:Op zondag 25 mei 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
ben af en toe net emil hier![]()
nou ik ga ff voer voor ze maken
klopt ja, nou als ik wat overhoud stuur ik het wel op in een envelop en dan schrijf ik erop voor joezi in arnhem, moet goed komen dan tochquote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maak voor mij ook wat please, liefde gaat door de maag
Eauk lekkerdt. Vorig jaar nog "gegeten"quote:
Isaxquote:
Ben jij er zo eenquote:
wat eten we vandaag?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax![]()
![]()
![]()
shit jongens ik moet gaan koken![]()
gister heel de dag hier gezeten met Brain en PaRo en vanacht ook zo rustig en nu gaan jullie los
zonder mij![]()
![]()
hihi geintje, ben ff koken nu![]()
ik reageer later wel
viel mee hier, wel de laatste zon tot de herfstquote:Op zondag 25 mei 2014 17:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb ik een mooie zonnige dag gemist?
was het spannend?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik had SC-nachtdienst. Iemand moet de boel draaiende houden.
so proud of youquote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ik was redelijk op tijd wakker10 uur.
netjes toch voor een zondag?
Goedzo zonde vd dag anders toch? Ik was er om 7:30 al uitquote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ik was redelijk op tijd wakker10 uur.
netjes toch voor een zondag?
ik hou stiekem van vroeg op staan.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goedzo zonde vd dag anders toch? Ik was er om 7:30 al uit
waaaaatquote:Op zondag 25 mei 2014 17:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, er was een heuse COS-fight in de SC.
pffff ziek dat is echt ziek!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goedzo zonde vd dag anders toch? Ik was er om 7:30 al uit
ik zie lekkersimpel staanquote:Op zondag 25 mei 2014 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er kwamen allemaal vreemden uit de COS hun ruzie hier uitvechten.
lol ja, ik wis gister nog even JACKquote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
wist jij dat je ook andere spelletjes kon spelen in Haxbal?
Ik vechtte niet mee. Ik zorgde voor passende gifjesquote:Op zondag 25 mei 2014 17:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik zie lekkersimpel staan![]()
daar heb ik zelfs een fight mee gehad
quote:
hij ging te ver en toen had ik op dat knopje gedrukt report en toen viel die liesje aan en toen zei ik dat ik het wasquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vechtte niet mee. Ik zorgde voor passende gifjes
[..]Oelewapper, waarom hield je dan je mond dicht?
Wilde jullie even in het ongewisse latenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vechtte niet mee. Ik zorgde voor passende gifjes
[..]Oelewapper, waarom hield je dan je mond dicht?
quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joezi....... Die krijgt de wind nog wel van meer kanten dan hij aankan
Joezi is tornado-vastquote:
Nee hoor. Niks te zien hier... Loop maar weer doorquote:
Ik ga er gewoon maar vanuit dat je het voor me op hebt genomenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks te zien hier... Loop maar weer door
Vast welquote:Op zondag 25 mei 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon maar vanuit dat je het voor me op hebt genomen
Assumptions are the mother of all ..quote:Op zondag 25 mei 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ow, teruggelezen... Jij hebt gedaanquote:Op zondag 25 mei 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
NSB-er!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
hij ging te ver en toen had ik op dat knopje gedrukt report en toen viel die liesje aan en toen zei ik dat ik het was
ja dat was ff kicken hequote:Op zondag 25 mei 2014 17:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, er was een heuse COS-fight in de SC.
At your servicequote:
Slapen?quote:
echt wel, we hebben mensen ook gewoon meer dan een paar uur uit de COS gehouden.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was zo mooi, ik ben er nog emotioneel van.
[ afbeelding ]
Ik werd bijna de cos uitgeslagen... Ik moest welquote:Op zondag 25 mei 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, we hebben mensen ook gewoon meer dan een paar uur uit de COS gehouden.
goed he![]()
![]()
![]()
Jullie misschien niet, ik wel... En sorry, maar ik was de zatte ladder aan het uitlatenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mag je wel gedag zeggen als we maar met zijn 3en zijn![]()
wij bijten hier niet
ik weet niet wie er begonnen was, ik ben zwitserlandquote:Op zondag 25 mei 2014 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik werd bijna de cos uitgeslagen... Ik moest wel
geeft niets hoor, plaag maarquote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jullie misschien niet, ik wel... En sorry, maar ik was de zatte ladder aan het uitlaten
Rellen is rellenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet niet wie er begonnen was, ik ben zwitserland
maar vond wel dat het beter was in de sc te praten erover
en ik ga het niet meer terug lezen hoor![]()
ik wil nog steeds gewoon Peace
echt waarquote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Miek37 het volgende:
Die Aike is ook helemaal knetter, heeft de Plus poppetjes verkocht aan een paar kids!
Ik weet het... maar is niet zo leuk om hier te rellen... Hier is niet te rellen, want alles mag al. In de cos krijg ik nog eens ruzie door een gifjequote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niets hoor, plaag maar![]()
hier hoeft niets en bijna alles mag![]()
ja ik weet er alles vanquote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet het... maar is niet zo leuk om hier te rellen... Hier is niet te rellen, want alles mag al. In de cos krijg ik nog eens ruzie door een gifje![]()
Ik had idd wel een lekkerdere kerel verwacht ja...quote:
[maximamodes] mens is geeeeeeeeeeek![/maximamodes]quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar![]()
weg geven ok
verkopen gaat wel weer een beetje ver
ja ja het is ook nooit goed hierquote:Op zondag 25 mei 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had idd wel een lekkerdere kerel verwacht ja...
Ik ben homo he, ik heb eisen aan kerels.quote:
ja weet ik maar ik weet niet wat jij leuk vindquote:Op zondag 25 mei 2014 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben homo he, ik heb eisen aan kerels.
Ik denk toch ongeveer de helft jonger dan die kerelquote:Op zondag 25 mei 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik weet niet wat jij leuk vind
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
What u gon' do when the police state begins ..
![]()
![]()
![]()
![]()
Liesje. Wat is de status? Kunnen we helpen?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ongeveer op het punt dat ik met dingen wil gooien.
Door je internetproblemen of door de police brutality gifs?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat muziek of zo?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
What u gon' do when the police state begins ..
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar ik ben ook een stuk ouder dan jijquote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk toch ongeveer de helft jonger dan die kerel
ik snap je volledigquote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb van marktplaats een andere router maar daar lukt het ook niet mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Liesje. Wat is de status? Kunnen we helpen?
Wij snappen het niet... Maar Vanas ligt te janken, Liesje wil met dingen gooien... Causaal verband?quote:
lol werd je zo wanhopig? Gewoon morgen even Telfort bellenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik heb van marktplaats een andere router maar daar lukt het ook niet mee.
ik zou ook met dingen willen gooien als mijn internet het niet doetquote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij snappen het niet... Maar Vanas ligt te janken, Liesje wil met dingen gooien... Causaal verband?
Je hebt een provider neem ik aan? Zou even bellen als je er zelf niet uitkomt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik heb van marktplaats een andere router maar daar lukt het ook niet mee.
Nee, vandaar de vraagquote:
En dan: Dit nummer kost 50 cent per minuut, er zijn nog 75 wachtenden voor u.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol werd je zo wanhopig? Gewoon morgen even Telfort bellen
ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol werd je zo wanhopig? Gewoon morgen even Telfort bellen
Maar je gebruikt toch je telfort modem normaal? of daar nog een extra router aan vast?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja.was gelukkig maar 15 euro en hier op de hoek.
ja dat kan morgen weerquote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt een provider neem ik aan? Zou even bellen als je er zelf niet uitkomt.
Misschien weten zij waar het fout gaat, is moeilijk voor ons om op afstand te bepalen.
neem aan dat laatste ja. als die modem zelf niet voldoende is.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je gebruikt toch je telfort modem normaal? of daar nog een extra router aan vast?
Ik hou niet van rap.... Niet van reggea...quote:
Je bent meer van Debussy?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hou niet van rap.... Niet van reggea...
modem bedoel ikquote:Op zondag 25 mei 2014 19:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je gebruikt toch je telfort modem normaal? of daar nog een extra router aan vast?
Rock, Metal, (oude) R&B, pop, klassiek, hard rock..quote:
Wat voor klassieke muziek vind jij leuk?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rock, Metal, (oude) R&B, pop, klassiek, hard rock..
Ravel vind ik wel goed te pruimen. Verder gewoon de opzwepende klassieke muziek. Even niet alle namen bij de handquote:Op zondag 25 mei 2014 19:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat voor klassieke muziek vind jij leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |