ik weet niet wie er begonnen was, ik ben zwitserlandquote:Op zondag 25 mei 2014 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik werd bijna de cos uitgeslagen... Ik moest wel
geeft niets hoor, plaag maarquote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jullie misschien niet, ik wel... En sorry, maar ik was de zatte ladder aan het uitlaten
Rellen is rellenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet niet wie er begonnen was, ik ben zwitserland
maar vond wel dat het beter was in de sc te praten erover
en ik ga het niet meer terug lezen hoor![]()
ik wil nog steeds gewoon Peace
echt waarquote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Miek37 het volgende:
Die Aike is ook helemaal knetter, heeft de Plus poppetjes verkocht aan een paar kids!
Ik weet het... maar is niet zo leuk om hier te rellen... Hier is niet te rellen, want alles mag al. In de cos krijg ik nog eens ruzie door een gifjequote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niets hoor, plaag maar![]()
hier hoeft niets en bijna alles mag![]()
ja ik weet er alles vanquote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet het... maar is niet zo leuk om hier te rellen... Hier is niet te rellen, want alles mag al. In de cos krijg ik nog eens ruzie door een gifje![]()
Ik had idd wel een lekkerdere kerel verwacht ja...quote:
[maximamodes] mens is geeeeeeeeeeek![/maximamodes]quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar![]()
weg geven ok
verkopen gaat wel weer een beetje ver
ja ja het is ook nooit goed hierquote:Op zondag 25 mei 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had idd wel een lekkerdere kerel verwacht ja...
Ik ben homo he, ik heb eisen aan kerels.quote:
ja weet ik maar ik weet niet wat jij leuk vindquote:Op zondag 25 mei 2014 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben homo he, ik heb eisen aan kerels.
Ik denk toch ongeveer de helft jonger dan die kerelquote:Op zondag 25 mei 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik weet niet wat jij leuk vind
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
What u gon' do when the police state begins ..
![]()
![]()
![]()
![]()
Liesje. Wat is de status? Kunnen we helpen?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ongeveer op het punt dat ik met dingen wil gooien.
Door je internetproblemen of door de police brutality gifs?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ongeveer op het punt dat ik met dingen wil gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |