jij snapt het niet he?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voetbal 'fans' die het spelletje te serieus nemen
Heeft niets met joden te maken.quote:
Net als waarom psv-ers zich boeren noemen.. werden ze voor uitscholden nu gebruiken ze het als geuzennaamquote:
Dus als alle voetbalclubs failliet gaan, heb je geen last meer van hooligans?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef isax het volgende:
[..]
jij snapt het niet he?
het is meer dan voetbal, het is hun leven![]()
maar hier zijn ze ook bijna allemaal boerenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net als waarom psv-ers zich boeren noemen.. werden ze voor uitscholden nu gebruiken ze het als geuzennaam
jawel het is hun levenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus als alle voetbalclubs failliet gaan, heb je geen last meer van hooligans?
Ik weet ook niet alles. Maar 'Joden' is al heel lang een geuzennaam van Ajax. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar kun je je wel iets bij voorstellen. Dat mensen die tegen Ajax waren dat ook aangrepen om mee te beledigen heeft het over de jaren heen alleen maar versterkt. Dus kun je Ajax en hun 'Joden' los zien van de religie het Jodendom. Het is een koosnaampje, een geuzennaam, meer niet. Net zoals tegenwoordig kleine meisjes een profielfoto van bijv. een Lady Gaga hebben op hun Twitter, daarbij wordt ook iets externs gebruikt om de eigen identiteit mee aan te geven.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles. Maar 'Joden' is al heel lang een geuzennaam van Ajax. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar kun je je wel iets bij voorstellen. Dat mensen die tegen Ajax waren dat ook aangrepen om mee te beledigen heeft het over de jaren heen alleen maar versterkt. Dus kun je Ajax en hun 'Joden' los zien van de religie het Jodendom. Het is een koosnaampje, een geuzennaam, meer niet. Net zoals tegenwoordig kleine meisjes een profielfoto van bijv. een Lady Gaga hebben op hun Twitter, daarbij wordt ook iets externs gebruikt om de eigen identiteit mee aan te geven.
sommige extremen noemen zichzelf wel joodsquote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles. Maar 'Joden' is al heel lang een geuzennaam van Ajax. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar kun je je wel iets bij voorstellen. Dat mensen die tegen Ajax waren dat ook aangrepen om mee te beledigen heeft het over de jaren heen alleen maar versterkt. Dus kun je Ajax en hun 'Joden' los zien van de religie het Jodendom. Het is een koosnaampje, een geuzennaam, meer niet. Net zoals tegenwoordig kleine meisjes een profielfoto van bijv. een Lady Gaga hebben op hun Twitter, daarbij wordt ook iets externs gebruikt om de eigen identiteit mee aan te geven.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Heej Babu, de topic telde voor het eerst vanzelf door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |