Call me Lucifer. A hell of a guy.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En het grappige is dat hij enkel zo blij was omdat hij een belachelijk bedrag had gekregen voor Vitesse.![]()
![]()
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:43 schreef Joezi het volgende:
Liesje we miss you lots!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
lol Telfort volgens mij.. hadden we eerst in dit huis ook, gelijk even verandering in gebrachtquote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.
Een modje zonder internet echt utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze nou eens een fatsoenlijke internetverbinding regelt.
aaah jij mist liesje ook wel, ze zorgt toch altijd voor wat warmte en genegenheidquote:Op zondag 25 mei 2014 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een modje zonder internet echt utopia![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk mis ik Liesjequote:Op zondag 25 mei 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah jij mist liesje ook wel, ze zorgt toch altijd voor wat warmte en genegenheid
Een mod zonder internet is als een woestijn zonder zandquote:Op zondag 25 mei 2014 16:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar een mod zonder internet is zo utopia
quote:
Choco is inmiddels uit bed gekropen en weer redelijk levendquote:
lol hele dag op bed gelegen?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Choco is inmiddels uit bed gekropen en weer redelijk levend![]()
moet nu helaas gaan koken dus ben er nog niet helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik gewild maar is het niet gewordenquote:
Ruzie waarover?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
heb ook maar een beetje huishouden enz. gedaan
en scheidsrechter gespeeld
dochter en schoonzoon hebben de laatste tijd elke dag mot, hormonen ofzo geloof ikquote:
Maak voor mij ook wat please, liefde gaat door de maagquote:Op zondag 25 mei 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
ben af en toe net emil hier![]()
nou ik ga ff voer voor ze maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |