Ga je me nu vertellen dat je hebt zitten rellen?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, hij is niet homofoob, ja, hij bedoeld het goed, ja, ik heb vaker met hem gepraat... Maar ja.. Ik vind het ook heerlijk om gewoon te rellen (Ik hoop LS ook)
Dan kom je tot het besef, jaren gaan snel.te snel somsquote:Op zondag 25 mei 2014 03:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bright eyes en die ene met Diana Ross, mooie herinneringen. Bij een leraar thuis was dat.......niet mèt de leraarMaar een feestje en helemaal blozen als je gevraagd werd.
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je hebt zitten rellen?
Ik ben nu spontaan een potenrammer geworden en Burney is de eerste die ik in elkaar ga rossen.quote:
En dan ook die afbeelding erbij zien in het YTje ahhaa........Bruce staat wel erg ver met zijn kruis naar voren haahhaquote:
Ik geniet er nog steeds van en kan me makkelijk terug in de tijd verplaatsen in gedachten. En wie weet bestaat tijd wel niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan kom je tot het besef, jaren gaan snel.te snel soms
Ikkuh? nee johquote:Op zondag 25 mei 2014 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je hebt zitten rellen?
Eigenlijk willen jullie gewoon daten en houden jullie wel van een beetje rough.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nu spontaan een potenrammer geworden en Burney is de eerste die ik in elkaar ga rossen.
Ik wist dat je van SM hield.. Zeg het codewoord en ik zal me inhouden bij jou.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nu spontaan een potenrammer geworden en Burney is de eerste die ik in elkaar ga rossen.
Ik denk dat Burner best gespierd isquote:Op zondag 25 mei 2014 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
The Bossquote:Op zondag 25 mei 2014 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
My first , middle and last love qua muziek.
Er vliegen wat foto's rond op fokquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wist dat je van SM hield.. Zeg het codewoord en ik zal me inhouden bij jou.
Tunnel of love cd was iets minder vond ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
The BossUberboss
Bijna alles van hem is goed.
Dat nummer was de vierde singel die ik kocht en sindsdien heeft hij altijd bij mij op 1 gestaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
The BossUberboss
Bijna alles van hem is goed.
Ik maak met iedereen ruzie... maar soms ( in de sc of zo) moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je elkaar loopt te jennen...quote:Op zondag 25 mei 2014 03:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
thanks nog heel ff en mijn buren bellen het busje.....de buurvrouw zit erg hardop te lachen, midden in de nacht, das niet goed
Weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat iemand me in de zeik neemt?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ikkuh? nee johHeb jij lopen rellen? Ji nergens mee eens zijnde politiek correcte ubernicht!!!
Dat laatste werkt mijn nieuwsgierigheid grrr......ook beetje mijn werk en zo pffffquote:Op zondag 25 mei 2014 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb ze gezien![]()
mooie man![]()
en maar 1 verkeerde slip keuze
Jij ook al... Naja, wat danquote:Op zondag 25 mei 2014 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb ze gezien![]()
mooie man![]()
en maar 1 verkeerde slip keuze
Aantrekken en afstoten...eeuwenlang zie je het terugkomen ahahaquote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik maak met iedereen ruzie... maar soms ( in de sc of zo) moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je elkaar loopt te jennen...
Echt waar, ik ga ff zoeken. Ik ben wel nieuwsgierig nu, ik plaatste dat comment omdat ik meen gelezen te hebben dat je veel sport.quote:
Keur jij mannen hun ondergoed?quote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat laatste werkt mijn nieuwsgierigheid grrr......ook beetje mijn werk en zo pffff
Dat vind ik lief van jequote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat iemand me in de zeik neemt?
En zeker niet op de manier waarop jij het hebt gedaan?
Heb hier maar één antwoord op:
Jij vieze vuile flikker, relnicht die je bent, maar stiekem ben je ook wel lief KUTJONG
Nee.....meer de vrouwenquote:
weet alleen nog dat ie blauw wasquote:Op zondag 25 mei 2014 04:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij ook al... Naja, wat danheb best een ruime keuze
Hmmm klinkt leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee.....meer de vrouwenen een heel klein gedeelte mannen
Joezi....... Die krijgt de wind nog wel van meer kanten dan hij aankanquote:Op zondag 25 mei 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet alleen nog dat ie blauw was![]()
joezi had me verwezen naar een topic met mannenlijk schoon en daar heb ik even rondgekeken en hij bij de vrouwenmoet af en toe toch wat te doen hebben als streams saai zijn
en ja jouw naam herkende ik gelijk
Brain, het is ons gelukt, we hebben de COS hierheen geloktquote:
Welke mods?ik wil al uren mods krigen...post al uren http://content3.skoften.net/images/43561/23.gif Maar niks...quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brain, het is ons gelukt, we hebben de COS hierheen gelokt![]()
![]()
![]()
voor off topic geklets![]()
![]()
wat zullen de modjes trots op ons zijn![]()
nee echt niet, ik wil dat iedereen vriendjes is en alleen maar zeikt over de bewoners.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Spelbreker. De SC heeft een flinke ruzie nodig. Het wordt veel te klef hier.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik nomineer jullie als ze een nieuwe mod nodig hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik weet alleen dat liesje geen internet heeft dus die kan nu ook niet, de andere weet ik niet waar ze zijn, slapen misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 04:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke mods?ik wil al uren mods krigen...post al uren http://content3.skoften.net/images/43561/23.gif Maar niks...
Dit gedeelte is het wilde westen van Fok. Geen wetten, geen regels, geen sheriff.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke mods?ik wil al uren mods krigen...post al uren http://content3.skoften.net/images/43561/23.gif Maar niks...
Zal best een vieze bende geven hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee echt niet, ik wil dat iedereen vriendjes is en alleen maar zeikt over de bewoners.
dat is mijn utopia
Dat hoef je mij niet uit te leggenquote:Op zondag 25 mei 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit gedeelte is het wilde westen van Fok. Geen wetten, geen regels, geen sheriff.
doe maar niet, denk niet dat ik dat kan, brain misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 04:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik nomineer jullie als ze een nieuwe mod nodig hebben.
Denk dat mijn nominatie niet veel gewicht in de schaal legt.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
doe maar niet, denk niet dat ik dat kan, brain misschien
Nahh je kent hele FOK! amperquote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef DaniqueV het volgende:
Werk dus in een lingeriezaak en hebben ook kleine mannencollectie.....leg het toch maar even goed uit voor er rare ideeen bij komen ahaha
ik ben nog niet zo thuis op fok, ben al blij dat ik utopia kan vinden
Denote en doeiquote:
Oooh echt? Billy?quote:
watte hahaha en was een geintje he, want jij zei vanes en die vind ik net zo erg als billyquote:
quote:
Ja echt he?quote:
Ik stem voor jouquote:
Ik weet niet wat ik erger vind.. geen favo of niet Vanas...quote:Op zondag 25 mei 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
watte hahaha en was een geintje he, want jij zei vanes en die vind ik net zo erg als billy
ik heb geen favoriet daar
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahahaquote:
Niet? Wilde net bekennen dat ik ook team Billy ben, maar nu durf ik niet meer.quote:
mijn favo was Robinquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind.. geen favo of niet Vanas...
Vanes?? whut???quote:
Je fakes zijn al top iigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahaha
Ik vind Vanessa vooral goed gecast.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik stem voor jouIk blijf Vanes leuk vinden *duikt weg
Nahh, je bent de enige niet hoor lieverd..quote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahaha
Geeft ze mooie relbeelden of niet? Nuf saidquote:
van mij mag je, ieder zijn favo uiteraardquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef marsan het volgende:
[..]
Niet? Wilde net bekennen dat ik ook team Billy ben, maar nu durf ik niet meer.
Jimmy en Ron, Dennis en Emile volgorde ook van schrijvenquote:
quote:
Thanks , gewoon leuk om te doenquote:
Er zijn bepaalde dingen waarbij ik je kan helpen.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik fok herondektquote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, je bent de enige niet hoor lieverd..![]()
Ik klik ook alleen maar op het rls-knopje
Ik grap niet over Vanas.. Dus het is wel duidelijk. Bij gebrek aan tegenstemmen, is team vanas uitgeroepen tot Team Presidentquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik stem voor jouIk blijf Vanes leuk vinden *duikt weg
Owwwquote:Op zondag 25 mei 2014 04:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde dingen waarbij ik je kan helpen.
Ik was Billyfan maar sinds ze met Ruud isquote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Lol, iedereen verbaast dat er een Billyfan bestaat. Billy zal lang op internet moeten zoeken voordat ze een positieve opmerking over haarzelf vindt.
staat op 2 soms op 3 wisselend met emil en ronquote:Op zondag 25 mei 2014 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Team Dennis...![]()
![]()
![]()
Grote bek, maar klein hartje...
Ik heb niet echt favorieten hoor. Ik kijk vooral vanwege de interactie.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
van mij mag je, ieder zijn favo uiteraard
ik ben nu gewoon niet echt wild van iemand alhoewel ik het wel leuk vind wat er allemaal gebeurt door marije, ik dacht saaie kut maar moet zeggen dat ik daar nu op terug kom
zou het zo leuk vinden om een live stream te hebben van oud bewoners die terug lezen op internet, daar betaal ik ook gerust voor, gelijk uit de loods 3 uur achter een pc en googlen op je eigen naamquote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Lol, iedereen verbaast dat er een Billyfan bestaat. Billy zal lang op internet moeten zoeken voordat ze een positieve opmerking over haarzelf vindt.
Use the force, Lukequote:Op zondag 25 mei 2014 04:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik grap niet over Vanas.. Dus het is wel duidelijk. Bij gebrek aan tegenstemmen, is team vanas uitgeroepen tot Team PresidentBow down for my new acquired power!!!
Neeeeeeeeeee,quote:Op zondag 25 mei 2014 04:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik grap niet over Vanas.. Dus het is wel duidelijk. Bij gebrek aan tegenstemmen, is team vanas uitgeroepen tot Team PresidentBow down for my new acquired power!!!
Eigenlijk moet dat standaard een uitzending zijn na elk exit.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zou het zo leuk vinden om een live stream te hebben van oud bewoners die terug lezen op internet, daar betaal ik ook gerust voor, gelijk uit de loods 3 uur achter een pc en googlen op je eigen naam
Neee, happy mee, jij hier ookquote:
Ik denk dat bij de half-way party de ex-inwoners er allemaal zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zou het zo leuk vinden om een live stream te hebben van oud bewoners die terug lezen op internet, daar betaal ik ook gerust voor, gelijk uit de loods 3 uur achter een pc en googlen op je eigen naam
Ik vind het wel nog steeds jammer dat die "oudjes" nooit meegekomen zijn en "daar" zijn blijven hangen..quote:
Ok, ik hou wel een pith voor vanasquote:Op zondag 25 mei 2014 04:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat standaard een uitzending zijn na elk exit.
Live.
En niet alleen zélf laten zoeken, maar ook wat linkjes klaarzetten.
quote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Wil eigenlijk niet gaan maar ik trip inmiddels echt op slaap gebrek, blijf typen en backspace gebruiken, ga ff paar uurtjes slapen.Thanks voor de gezelligheid allemaal en voor jullie voor zo of later, slaap lekker, don't let the bedbugs bite
slaap lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Wil eigenlijk niet gaan maar ik trip inmiddels echt op slaap gebrek, blijf typen en backspace gebruiken, ga ff paar uurtjes slapen.Thanks voor de gezelligheid allemaal en voor jullie voor zo of later, slaap lekker, don't let the bedbugs bite
Ja me to, maar het is niet andersquote:Op zondag 25 mei 2014 04:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind het wel nog steeds jammer dat die "oudjes" nooit meegekomen zijn en "daar" zijn blijven hangen..
Hou me TegUH!quote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
nog ffvoor ik etage hoger ga....
Hier mag het
klopt hier mag jequote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier mag het
Mooiquote:
quote:
Trustequote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Truste, LSquote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier mag het
Uniek niet, mooi welquote:Op zondag 25 mei 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker. 2 stemmen die zo mooi samensmelten, dat is uniek.
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker. 2 stemmen die zo mooi samensmelten, dat is uniek.
ik heb hetzelfde, kan het filmpje ook niet zien want dan ga ik weer huilen maar het liedje is prachtigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.
in mijn tijd .. Qua samenzang net zo goed, zo niet beter,,,quote:Op zondag 25 mei 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.
Ik leerde kurt cobain kennen net een jaar toen hij dood ging....En toen was ik jongquote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
in mijn tijd .. Qua samenzang net zo goed, zo niet beter,,,
In Nederland is 1+1= -1. In de VS is 1+1 vaak 5.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel even wat anders iigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, naja, ik kom niet verder dan eind 90'squote:Op zondag 25 mei 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Nederland is 1+1= -1. In de VS is 1+1 vaak 5.
Ik stond op het punt naar zijn concert in amsterdam te gaan voor dat hij bekend werd en ging niet, en ik had een kaartje voor Ahoy en toen pleegde hij zelfmoordquote:Op zondag 25 mei 2014 04:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik leerde kurt cobain kennen net een jaar toen hij dood ging....En toen was ik jong
Doe mij deze maar:quote:Op zondag 25 mei 2014 04:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Acda en De Munnik wordt hiet zo'n beetje als de absolute top gezien qua samenzang.![]()
![]()
Naja, in 94 geloof ik heeft hij zelfmoord gepleegd/is vermoord... ik was toen 12quote:Op zondag 25 mei 2014 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt naar zijn concert in amsterdam te gaan voor dat hij bekend werd en ging niet, en ik had een kaartje voor Ahoy en toen pleegde hij zelfmoord![]()
![]()
ikke 20quote:Op zondag 25 mei 2014 04:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, in 94 geloof ik heeft hij zelfmoord gepleegd/is vermoord... ik was toen 12
Ik weeet nu pas wat een rooster isquote:
ikke ff niet, tenzij je een broodrooster bedoelt of een school rooster of een braad roosterquote:
Ik 25, ik kan me er echt niks van herinneren.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, in 94 geloof ik heeft hij zelfmoord gepleegd/is vermoord... ik was toen 12
Rooster = Haanquote:Op zondag 25 mei 2014 04:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke ff niet, tenzij je een broodrooster bedoelt of een school rooster of een braad rooster![]()
het is alweer erg laat voor mij dus neem me niets kwalijk
das wel kut jaquote:Op zondag 25 mei 2014 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt naar zijn concert in amsterdam te gaan voor dat hij bekend werd en ging niet, en ik had een kaartje voor Ahoy en toen pleegde hij zelfmoord![]()
![]()
quote:
Niet?ik was zelfs wel een beetje van slag toen. Maar ik was ook de voorloper van de emo-boyquote:Op zondag 25 mei 2014 04:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik 25, ik kan me er echt niks van herinneren.
Stomme amerikanen.. Nooit hun taal erbij vermelden... Prutsersquote:
is maar goed dat je die emo's niet in mijn tijd had want dan had ik er waarschijnlijk bij gehoord. we hadden wel de punkers en ja dat is bijna hetzelfde maar daar had ik toen niet zoveel mee que muziek enz. emo's van nu zie ik wel dingen dat ik denk. pfff gelukkig maarquote:Op zondag 25 mei 2014 04:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet?ik was zelfs wel een beetje van slag toen. Maar ik was ook de voorloper van de emo-boy
Qua muziek en kerels denk ik: och... Dan de fanboys die zich snijden en denk ik echt.. jochie... 1 avond met mij..quote:Op zondag 25 mei 2014 04:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is maar goed dat je die emo's niet in mijn tijd had want dan had ik er waarschijnlijk bij gehoord. we hadden wel de punkers en ja dat is bijna hetzelfde maar daar had ik toen niet zoveel mee que muziek enz. emo's van nu zie ik wel dingen dat ik denk. pfff gelukkig maar
Ik heb laatst besloten dat Evanescense emo isquote:Op zondag 25 mei 2014 04:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet?ik was zelfs wel een beetje van slag toen. Maar ik was ook de voorloper van de emo-boy
dan is dit ook een soort van wat jullie bedoelenquote:
Evanescence... je loopt 6 jaar achter of zo minimaal..quote:Op zondag 25 mei 2014 04:52 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb laatst besloten dat Evanescense emo isIk word echt steeds wijzer met al die puberhormonen om me heen
![]()
Ik ben wel bij het graf van Jim Morrison geweest in Parijs, dat was best indrukwekkend, zaten nog steeds mensen bij te rouwen.
ja ja, dat zeg ik ook wel eensquote:Op zondag 25 mei 2014 04:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Qua muziek en kerels denk ik: och... Dan de fanboys die zich snijden en denk ik echt.. jochie... 1 avond met mij..
Als snijden staat voor "leukere" dingen en zoquote:Op zondag 25 mei 2014 04:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ja, dat zeg ik ook wel eens![]()
maar dat krijg je er echt niet makkelijk uit
Ja, weet ik veel, ik had het daar over met zo'n pubergeval en die keek me ook al vreemd aanquote:Op zondag 25 mei 2014 04:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Evanescence... je loopt 6 jaar achter of zo minimaal..
uiteraardquote:Op zondag 25 mei 2014 04:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als snijden staat voor "leukere" dingen en zo
ik heb toch maar besloten het afgelopen jaar dat ik me maar als moeder ga gedragen want ze vinden het niet leuk als ik hun taal ga spreken heb ik ontdekt, dus ik hou het nu maar bij YOLO, dat kunnen ze nog net aan als ik dat zeg. leuk he tienersquote:Op zondag 25 mei 2014 04:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik had het daar over met zo'n pubergeval en die keek me ook al vreemd aan
Toen evanescence cool was..2000-2002 of zoquote:Op zondag 25 mei 2014 04:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik had het daar over met zo'n pubergeval en die keek me ook al vreemd aan
wat stel je voor qua muziek, beetje rock erin. ouwe of nieuwe, zeg het maar met een liedjequote:Op zondag 25 mei 2014 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
We moeten nou weer een tandje omhoog qua muziek anders val ik in slaap van al die rustige muziek.
Het swa, is het niet kapot gaar wat je moet leren? Dat is toch echt niet chillax of zo! En dan nog die kapotmoeilijikeexamens, echt niet chil jeweetz..quote:Op zondag 25 mei 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb toch maar besloten het afgelopen jaar dat ik me maar als moeder ga gedragen want ze vinden het niet leuk als ik hun taal ga spreken heb ik ontdekt, dus ik hou het nu maar bij YOLO, dat kunnen ze nog net aan als ik dat zeg. leuk he tieners
quote:Op zondag 25 mei 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb toch maar besloten het afgelopen jaar dat ik me maar als moeder ga gedragen want ze vinden het niet leuk als ik hun taal ga spreken heb ik ontdekt, dus ik hou het nu maar bij YOLO, dat kunnen ze nog net aan als ik dat zeg. leuk he tieners
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het swa, is het niet kapot gaar wat je moet leren? Dat is toch echt niet chillax of zo! En dan nog die kapotmoeilijikeexamens, echt niet chil jeweetz..
Welke klere herrie? (wil ik echt weten, ik kom uit een lijk van klere herrie opzetten )+quote:Op zondag 25 mei 2014 05:00 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik kan me over het algemeen wel aardig inleven maar als ze die klereherrie aanzetten dan moet ik ineens wat anders doen
2004, deze luisteren ze nog steeds:quote:Op zondag 25 mei 2014 04:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen evanescence cool was..2000-2002 of zo
Take your pick. I'm all yours.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat stel je voor qua muziek, beetje rock erin. ouwe of nieuwe, zeg het maar met een liedje
ze kunnen mij bijna niet irriteren met muziek, ik zeg altijd, ik heb het begin van house meegemaakt en ik hou ook van rock en dubstep vind ik geweldig ook al zal ik het vast verkeerd spellenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:00 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik kan me over het algemeen wel aardig inleven maar als ze die klereherrie aanzetten dan moet ik ineens wat anders doen
2004.. den ben ik jonger dan ik ben en voel me ouderquote:Op zondag 25 mei 2014 05:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
2004, deze luisteren ze nog steeds:
Ik vind deze ook goedStiekem ben ik een emo
Ik kwam wel eens in Parkzicht totdat ze daar die teringherrie gingen draaien. Sindsdien heb ik de hele houseperiode overgeslagen.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze kunnen mij bijna niet irriteren met muziek, ik zeg altijd, ik heb het begin van house meegemaakt en ik hou ook van rock en dubstep vind ik geweldig ook al zal ik het vast verkeerd spellennee ze hebben me nog niet kunnen shockeren tegen hun zin in hihi
![]()
inderdaad ouder maar wel mooi net zoals whitin temptationquote:Op zondag 25 mei 2014 05:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
2004, deze luisteren ze nog steeds:
Ik vind deze ook goedStiekem ben ik een emo
Pfff, vraag me geen namen. Mijn dochter is redelijk mainstream, maar haar vriend niet en met hem sprak ik over emo enzo. Hij was Gothic en nu.......metal geloof ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke klere herrie? (wil ik echt weten, ik kom uit een lijk van klere herrie opzetten )+
ik ben er 1 keer geweest, housenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kwam wel eens in Parkzicht totdat ze daar die teringherrie gingen draaien. Sindsdien heb ik de hele houseperiode overgeslagen.
Withing verneukte idd alles.. hele cradle of filth, evanescence, +tig bands,,, komt sharon: vinden we het leuk??quote:Op zondag 25 mei 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad ouder maar wel mooi net zoals whitin temptation![]()
zie je ik zou echt emo zijn geweest met een grote zwarte heksen jurk
maar ze hebben geen last van mood swings hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 05:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Pfff, vraag me geen namen. Mijn dochter is redelijk mainstream, maar haar vriend niet en met hem sprak ik over emo enzo. Hij was Gothic en nu.......metal geloof ik.
ja ik ben echt van de pop enz. en niet van de tijd voordat alles verneukt werd voor de centen.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Withing verneukte idd alles.. hele cradle of filth, evanescence, +tig bands,,, komt sharon: vinden we het leuk??
Wacht maar tot ze metal op gaan zettenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze kunnen mij bijna niet irriteren met muziek, ik zeg altijd, ik heb het begin van house meegemaakt en ik hou ook van rock en dubstep vind ik geweldig ook al zal ik het vast verkeerd spellennee ze hebben me nog niet kunnen shockeren tegen hun zin in hihi
![]()
Is was nergens tegen.. NEE, IK BEN NERGENS TEGEN! Ook niet als je het vragt, ik ben nergens tegen.. geen idee waar je het over hebt..quote:Op zondag 25 mei 2014 05:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ze hebben geen last van mood swings hoor![]()
![]()
en toch was ik ook wel zo erg geloof ik![]()
tieners
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is was nergens tegen.. NEE, IK BEN NERGENS TEGEN! Ook niet als je het vragt, ik ben nergens tegen.. geen idee waar je het over hebt..
Ik was altijd principieel tegen, of ze hadden een lekkere kerelquote:Op zondag 25 mei 2014 05:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat ja. en het ligt ook niet aan hun maar aan mij als ouder
![]()
ik ben gewoon oud volgens hun (39 echt he)quote:Op zondag 25 mei 2014 05:09 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze metal op gaan zetten![]()
En ik schijn new wave te zijn
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik was altijd principieel tegen, of ze hadden een lekkere kerel
Leuke zoon?quote:Op zondag 25 mei 2014 05:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben gewoon oud volgens hun (39 echt he)
mijn zoon vind inmiddels de 90's goed, en ja door invloed van mij want ik heb veel van die muziek gedraait toen ie klein was natuurlijk dus dat is zijn ding nu.
Heeft 90's een identiteit? 50s,60s,70s,80s daar kan ik me wat bij voorstellen. Maar 90s? Misschien een beetje grunge in het begin. En wat is 00s? (en hoe spreek je het uit?)quote:Op zondag 25 mei 2014 05:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn zoon vind inmiddels de 90's goed, en ja door invloed van mij want ik heb veel van die muziek gedraait toen ie klein was natuurlijk dus dat is zijn ding nu.
Ja, dan kon ik niet tegen zijn... geen idee wat wel en/of zo.... majaquote:
A ja, die invloeden van de ouders. Mijn kinderen vinden Ska goed, dat horen ze voornamelijk van pa dan. In de auto, thuis, overal zo'n beetjequote:Op zondag 25 mei 2014 05:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geloof als zero's maar weet het niet zekerquote:Op zondag 25 mei 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft 90's een identiteit? 50s,60s,70s,80s daar kan ik me wat bij voorstellen. Maar 90s? Misschien een beetje grunge in het begin. En wat is 00s? (en hoe spreek je het uit?)
Ja, 90's heeft een identiteitquote:Op zondag 25 mei 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft 90's een identiteit? 50s,60s,70s,80s daar kan ik me wat bij voorstellen. Maar 90s? Misschien een beetje grunge in het begin. En wat is 00s? (en hoe spreek je het uit?)
zo denk ik er nu ook overquote:Op zondag 25 mei 2014 05:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, dan kon ik niet tegen zijn... geen idee wat wel en/of zo.... majashirt uit = goed
ja leuk he, ik heb van mijn moeder queen overgenomen en joe cocker en mink de ville en tom jones roxy music, ja ik vind het leuk hoor hoe dat werktquote:Op zondag 25 mei 2014 05:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
A ja, die invloeden van de ouders. Mijn kinderen vinden Ska goed, dat horen ze voornamelijk van pa dan. In de auto, thuis, overal zo'n beetjeWel ok, maar ik ben van het iets ruigere, ska is behoorlijk laid back.
90's zegt me niks, ik was toen met hele andere dingen bezig.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik had het goedquote:Op zondag 25 mei 2014 05:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, 90's heeft een identiteiten 00 = de zeroes
Tot en met de Grunge volgde ik de nieuwe ontwikkeling nog wel maar daarna niet meer. Ik heb ook geen idee wat Evaneccence is en andere groepen die jullie noemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, 90's heeft een identiteiten 00 = de zeroes
Mijn pa was helemaal fan van Dolly Partonquote:Op zondag 25 mei 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja leuk he, ik heb van mijn moeder queen overgenomen en joe cocker en mink de ville en tom jones roxy music, ja ik vind het leuk hoor hoe dat werkt
beetje hakken geloof ik en soort van house ook, menthal theo enz. en inderdaad was toen bezig met trouwen, werken en kinderen krijgen. weet er niet zoveel meer vanaf tenzij ik het hoor. dan weer wel, maar mijn eigen periode wat ik het meest weet is jaren 80 en begin 90. vanaf 94 is het een beetje een waas van gebeurtenissenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
90's zegt me niks, ik was toen met hele andere dingen bezig.
ouwe lulquote:Op zondag 25 mei 2014 05:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tot en met de Grunge volgde ik de nieuwe ontwikkeling nog wel maar daarna niet meer. Ik heb ook geen idee wat Evaneccence is en andere groepen die jullie noemen.
Je hebt zo veel punkrockgrungerok gemistquote:Op zondag 25 mei 2014 05:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tot en met de Grunge volgde ik de nieuwe ontwikkeling nog wel maar daarna niet meer. Ik heb ook geen idee wat Evaneccence is en andere groepen die jullie noemen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa was helemaal fan van Dolly PartonEn Tina Turner
Begin 90 luisterde ik naar punkrock en hardcorepunk, dus ik weet er wel iets van. Maar punkrockgrunge heb ik gemist.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt zo veel punkrockgrungerok gemist
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
hoe zou dat toch komen, en toch heeft ze leuke liedjes
en ja tina turner vond mijn moeder ook goed en ik de oude ook wel
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes BUSHquote:Op zondag 25 mei 2014 05:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Begin 90 luisterde ik naar punkrock en hardcorepunk, dus ik weet er wel iets van. Maar punkrockgrunge heb ik gemist.
ken ik allemaal en de meeste vind ik goed manquote:Op zondag 25 mei 2014 05:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes
Van The Offspring heb ik nog een gitaarquote:Op zondag 25 mei 2014 05:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes
ja dat heb je soms danquote:Op zondag 25 mei 2014 05:23 schreef Parlay het volgende:
[..]Geen idee
![]()
En hij haat The Bee Gees, die hoge stemmetjesIk vind ze wel goed, dus helemaal klopt het niet die invloeden. Mijn moeder is fan van Ilse de Lange
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ken ik allemaal en de meeste vind ik goed man![]()
ik ben cooler dan ik dacht![]()
Ja, dat was het mainstream gedoequote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van The Offspring heb ik nog een gitaar
muziek op MTV ja, dat is nu ook bijna niet meerquote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef Burner82 het volgende:
Toen had je nog een alternative hour op MTV. Toen was er nog muziek
coolquote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van The Offspring heb ik nog een gitaar
Aha, die herken ik, die 2e 3e 4e 5e bedoelde hijquote:Op zondag 25 mei 2014 05:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes BUSH![]()
![]()
![]()
Metal hour op mtv.. daar bleef je voor wakkerquote:Op zondag 25 mei 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
muziek op MTV ja, dat is nu ook bijna niet meer
wat een toestand is dat zeg
nee die vind ik dan weer niet zo goed Pearl jamquote:Op zondag 25 mei 2014 05:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was het mainstream gedoePearl jam ook zeker
Mainstream? Ik ging naar bandjes als Nofx, Lagwagon, Rancid, Sick of it all, Madball en dan stonden er 50 mensen in de zaal.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was het mainstream gedoePearl jam ook zeker
dat mocht ik toen niet luisterenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Metal hour op mtv.. daar bleef je voor wakker
die clip vond en vind ik nog steeds zo mooi, vroeger was ik erdoor gefascineerdquote:
die ken ik allemaal nietquote:Op zondag 25 mei 2014 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mainstream? Ik ging naar bandjes als Nofx, Lagwagon, Rancid, Sick of it all, Madball en dan stonden er 50 mensen in de zaal.
10cc heb ik nog op het strand in Scheveningen gezien. ik moest daar toen werken.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die clip vond en vind ik nog steeds zo mooi, vroeger was ik erdoor gefascineerd
heerlijk nummer
ook weer coolquote:Op zondag 25 mei 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
10cc heb ik nog op het strand in Scheveningen gezien. ik moest daar toen werken.
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:34 schreef Parlay het volgende:
Ik ga ervandoor, het was gezellig en weer veels te laat![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:34 schreef Parlay het volgende:
Ik ga ervandoor, het was gezellig en weer veels te laat![]()
![]()
Ach 90% van wat ik gezien heb ben ik al weer vergeten.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook weer cool![]()
wat een focking saai leven heb ik op bepaalde gebieden gehad zeg![]()
maar goed ik heb weer andere leuke ervaringen die anderen dan weer niet hebben
ik begin nu pas een beetje met leven. ik doe het een beetje omgekeerd allemaalquote:Op zondag 25 mei 2014 05:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach 90% van wat ik gezien heb ben ik al weer vergeten.
ik vind het in ieder geval niet slecht maar als ik kan kiezen dan kies ik voor iets andersquote:Op zondag 25 mei 2014 05:33 schreef Burner82 het volgende:
Het gezeur over klasgenootjes vermoorden en zo, is recentelijk weer erg hip.. Maar ze vergeten een gedeelte muziekhistorie...
Pearl jam - Jeremy
Er zijn zoveel richtingen die je je leven op kan laten gaan. Als je er 1 kiest (of het overkomt je) dan mis je 1000 anderen. Dat heeft iedereen.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik begin nu pas een beetje met leven. ik doe het een beetje omgekeerd allemaal![]()
daarvoor alleen maar gezorgd voor anderennu is het mijn beurt
![]()
maar ja ik ga niet in een disco tussen de tieners staan en ik weet niet eens of een disco of het woord nog wel bestaat![]()
![]()
![]()
maar goed ik weet dan van andere dingen weer wel veel![]()
gelukkig wel ja dat iedereen dat heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel richtingen die je je leven op kan laten gaan. Als je er 1 kiest (of het overkomt je) dan mis je 1000 anderen. Dat heeft iedereen.
Sommige mensen lijken alles te hebben zoals acteurs. maar die hebben dan vaak weer een mindere band met hun kinderen die ze door nannys op hebben laten voeden.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig wel ja dat iedereen dat heeft
juist, elke keus heeft zijn voordeel en nadeel en ik weet donders goed dat elk huisje inderdaad zijn kruisje heeft ik benijd zulke mensen absoluut niet en zou ook niet willen ruilenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken alles te hebben zoals acteurs. maar die hebben dan vaak weer een mindere band met hun kinderen die ze door nannys op hebben laten voeden.
Zo lief, jullie tegen elkaar!quote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat iemand me in de zeik neemt?
En zeker niet op de manier waarop jij het hebt gedaan?
Heb hier maar één antwoord op:
Jij vieze vuile flikker, relnicht die je bent, maar stiekem ben je ook wel lief KUTJONG
morgen voorbij met de pret ?quote:
goed voor de planten, is al een tijdje droogquote:
je hebt toch niet helemaal zitten kijken?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:40 schreef lafrasco het volgende:
Even een vraagje:
Is dit nou de ex bewoner Peter in dit filmpje ?
Ik raad een PH-neutrale zeep aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:44 schreef Pavement het volgende:
ik eensch ff lekker douchen en dan de hort op !
Klopt, hij zat ook al in een andere RLS begreep ik. De bunkert ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:40 schreef lafrasco het volgende:
Even een vraagje:
Is dit nou de ex bewoner Peter in dit filmpje ?
ey je leeft nog!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Warme melk gedronken?
hihi dat is dus de truc... gewoon elke dag een maquette bouwen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef isax het volgende:
[..]
ey je leeft nog!
geen idee ik denk gewoon veelste veel gedaan
nee maakte me gewoon te druk om jou joh. was al bezig met een amber alert!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
hihi dat is dus de truc... gewoon elke dag een maquette bouwen.
lol was er ook eens een dagje niet, gelijk zoekactiequote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee maakte me gewoon te druk om jou joh. was al bezig met een amber alert!
ja wist alleen niet hoe ik je moest beschrijvenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was er ook eens een dagje niet, gelijk zoekactie
Ja we werden echt bezorgd hierquote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was er ook eens een dagje niet, gelijk zoekactie
Wel chill, terrasjes gepakt en s'avonds voetbal kieken... Ik was wel voor rood-wit gestreeptquote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef isax het volgende:
[..]
ja wist alleen niet hoe ik je moest beschrijven
dus heb het maar niet gedaan
hoe was je dagje uit?
Die wedstrijd was echt dodelijk saai. Fuck Spaanse clubs.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel chill, terrasjes gepakt en s'avonds voetbal kieken... Ik was wel voor rood-wit gestreept
ik vond het wel spannend de laatste minuut ofzoquote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt dodelijk saai. Fuck Spaanse clubs.
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen voetbal meer al kan ik een mooie wedstrijd wel waarderenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook geen Oranje?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk al jaren geen voetbal meer al kan ik een mooie wedstrijd wel waarderen
Die gasten van Jiskefet maakten altijd leuke oranje liedjesquote:
lol dat is ook cool, gewoon meedoen danquote:Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was inAthene toen Griekeland Kampioen werd![]()
![]()
Deze was toen echt vet jaquote:Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gasten van Jiskefet maakten altijd leuke oranje liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |