Ok, ik hou wel een pith voor vanasquote:Op zondag 25 mei 2014 04:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat standaard een uitzending zijn na elk exit.
Live.
En niet alleen zélf laten zoeken, maar ook wat linkjes klaarzetten.
quote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Wil eigenlijk niet gaan maar ik trip inmiddels echt op slaap gebrek, blijf typen en backspace gebruiken, ga ff paar uurtjes slapen.Thanks voor de gezelligheid allemaal en voor jullie voor zo of later, slaap lekker, don't let the bedbugs bite
slaap lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Wil eigenlijk niet gaan maar ik trip inmiddels echt op slaap gebrek, blijf typen en backspace gebruiken, ga ff paar uurtjes slapen.Thanks voor de gezelligheid allemaal en voor jullie voor zo of later, slaap lekker, don't let the bedbugs bite
Ja me to, maar het is niet andersquote:Op zondag 25 mei 2014 04:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind het wel nog steeds jammer dat die "oudjes" nooit meegekomen zijn en "daar" zijn blijven hangen..
Hou me TegUH!quote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
nog ffvoor ik etage hoger ga....
Hier mag het
klopt hier mag jequote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier mag het
Mooiquote:
quote:
Trustequote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Truste, LSquote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier mag het
Uniek niet, mooi welquote:Op zondag 25 mei 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker. 2 stemmen die zo mooi samensmelten, dat is uniek.
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker. 2 stemmen die zo mooi samensmelten, dat is uniek.
ik heb hetzelfde, kan het filmpje ook niet zien want dan ga ik weer huilen maar het liedje is prachtigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.
in mijn tijd .. Qua samenzang net zo goed, zo niet beter,,,quote:Op zondag 25 mei 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.
Ik leerde kurt cobain kennen net een jaar toen hij dood ging....En toen was ik jongquote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
in mijn tijd .. Qua samenzang net zo goed, zo niet beter,,,
In Nederland is 1+1= -1. In de VS is 1+1 vaak 5.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
in mijn tijd .. Qua samenzang net zo goed, zo niet beter,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |