Ok, ik hou wel een pith voor vanasquote:Op zondag 25 mei 2014 04:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat standaard een uitzending zijn na elk exit.
Live.
En niet alleen zélf laten zoeken, maar ook wat linkjes klaarzetten.
quote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Wil eigenlijk niet gaan maar ik trip inmiddels echt op slaap gebrek, blijf typen en backspace gebruiken, ga ff paar uurtjes slapen.Thanks voor de gezelligheid allemaal en voor jullie voor zo of later, slaap lekker, don't let the bedbugs bite
slaap lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Wil eigenlijk niet gaan maar ik trip inmiddels echt op slaap gebrek, blijf typen en backspace gebruiken, ga ff paar uurtjes slapen.Thanks voor de gezelligheid allemaal en voor jullie voor zo of later, slaap lekker, don't let the bedbugs bite
Ja me to, maar het is niet andersquote:Op zondag 25 mei 2014 04:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind het wel nog steeds jammer dat die "oudjes" nooit meegekomen zijn en "daar" zijn blijven hangen..
Hou me TegUH!quote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
nog ffvoor ik etage hoger ga....
Hier mag het
klopt hier mag jequote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier mag het
Mooiquote:
quote:
Trustequote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Truste, LSquote:Op zondag 25 mei 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier mag het
Uniek niet, mooi welquote:Op zondag 25 mei 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker. 2 stemmen die zo mooi samensmelten, dat is uniek.
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker. 2 stemmen die zo mooi samensmelten, dat is uniek.
ik heb hetzelfde, kan het filmpje ook niet zien want dan ga ik weer huilen maar het liedje is prachtigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.
in mijn tijd .. Qua samenzang net zo goed, zo niet beter,,,quote:Op zondag 25 mei 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik luister nu Bright Eyes. Filmpje kijk ik maar niet, vroeger wat om gehuild, softie dat ik ben.
Ik leerde kurt cobain kennen net een jaar toen hij dood ging....En toen was ik jongquote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
in mijn tijd .. Qua samenzang net zo goed, zo niet beter,,,
In Nederland is 1+1= -1. In de VS is 1+1 vaak 5.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel even wat anders iigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, naja, ik kom niet verder dan eind 90'squote:Op zondag 25 mei 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Nederland is 1+1= -1. In de VS is 1+1 vaak 5.
Ik stond op het punt naar zijn concert in amsterdam te gaan voor dat hij bekend werd en ging niet, en ik had een kaartje voor Ahoy en toen pleegde hij zelfmoordquote:Op zondag 25 mei 2014 04:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik leerde kurt cobain kennen net een jaar toen hij dood ging....En toen was ik jong
Doe mij deze maar:quote:Op zondag 25 mei 2014 04:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Acda en De Munnik wordt hiet zo'n beetje als de absolute top gezien qua samenzang.![]()
![]()
Naja, in 94 geloof ik heeft hij zelfmoord gepleegd/is vermoord... ik was toen 12quote:Op zondag 25 mei 2014 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt naar zijn concert in amsterdam te gaan voor dat hij bekend werd en ging niet, en ik had een kaartje voor Ahoy en toen pleegde hij zelfmoord![]()
![]()
ikke 20quote:Op zondag 25 mei 2014 04:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, in 94 geloof ik heeft hij zelfmoord gepleegd/is vermoord... ik was toen 12
Ik weeet nu pas wat een rooster isquote:
ikke ff niet, tenzij je een broodrooster bedoelt of een school rooster of een braad roosterquote:
Ik 25, ik kan me er echt niks van herinneren.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, in 94 geloof ik heeft hij zelfmoord gepleegd/is vermoord... ik was toen 12
Rooster = Haanquote:Op zondag 25 mei 2014 04:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke ff niet, tenzij je een broodrooster bedoelt of een school rooster of een braad rooster![]()
het is alweer erg laat voor mij dus neem me niets kwalijk
das wel kut jaquote:Op zondag 25 mei 2014 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt naar zijn concert in amsterdam te gaan voor dat hij bekend werd en ging niet, en ik had een kaartje voor Ahoy en toen pleegde hij zelfmoord![]()
![]()
quote:
Niet?ik was zelfs wel een beetje van slag toen. Maar ik was ook de voorloper van de emo-boyquote:Op zondag 25 mei 2014 04:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik 25, ik kan me er echt niks van herinneren.
Stomme amerikanen.. Nooit hun taal erbij vermelden... Prutsersquote:
is maar goed dat je die emo's niet in mijn tijd had want dan had ik er waarschijnlijk bij gehoord. we hadden wel de punkers en ja dat is bijna hetzelfde maar daar had ik toen niet zoveel mee que muziek enz. emo's van nu zie ik wel dingen dat ik denk. pfff gelukkig maarquote:Op zondag 25 mei 2014 04:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet?ik was zelfs wel een beetje van slag toen. Maar ik was ook de voorloper van de emo-boy
Qua muziek en kerels denk ik: och... Dan de fanboys die zich snijden en denk ik echt.. jochie... 1 avond met mij..quote:Op zondag 25 mei 2014 04:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is maar goed dat je die emo's niet in mijn tijd had want dan had ik er waarschijnlijk bij gehoord. we hadden wel de punkers en ja dat is bijna hetzelfde maar daar had ik toen niet zoveel mee que muziek enz. emo's van nu zie ik wel dingen dat ik denk. pfff gelukkig maar
Ik heb laatst besloten dat Evanescense emo isquote:Op zondag 25 mei 2014 04:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet?ik was zelfs wel een beetje van slag toen. Maar ik was ook de voorloper van de emo-boy
dan is dit ook een soort van wat jullie bedoelenquote:
Evanescence... je loopt 6 jaar achter of zo minimaal..quote:Op zondag 25 mei 2014 04:52 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb laatst besloten dat Evanescense emo isIk word echt steeds wijzer met al die puberhormonen om me heen
![]()
Ik ben wel bij het graf van Jim Morrison geweest in Parijs, dat was best indrukwekkend, zaten nog steeds mensen bij te rouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |