Ga je me nu vertellen dat je hebt zitten rellen?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, hij is niet homofoob, ja, hij bedoeld het goed, ja, ik heb vaker met hem gepraat... Maar ja.. Ik vind het ook heerlijk om gewoon te rellen (Ik hoop LS ook)
Dan kom je tot het besef, jaren gaan snel.te snel somsquote:Op zondag 25 mei 2014 03:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bright eyes en die ene met Diana Ross, mooie herinneringen. Bij een leraar thuis was dat.......niet mèt de leraarMaar een feestje en helemaal blozen als je gevraagd werd.
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je hebt zitten rellen?
Ik ben nu spontaan een potenrammer geworden en Burney is de eerste die ik in elkaar ga rossen.quote:
En dan ook die afbeelding erbij zien in het YTje ahhaa........Bruce staat wel erg ver met zijn kruis naar voren haahhaquote:
Ik geniet er nog steeds van en kan me makkelijk terug in de tijd verplaatsen in gedachten. En wie weet bestaat tijd wel niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan kom je tot het besef, jaren gaan snel.te snel soms
Ikkuh? nee johquote:Op zondag 25 mei 2014 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je hebt zitten rellen?
Eigenlijk willen jullie gewoon daten en houden jullie wel van een beetje rough.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nu spontaan een potenrammer geworden en Burney is de eerste die ik in elkaar ga rossen.
Ik wist dat je van SM hield.. Zeg het codewoord en ik zal me inhouden bij jou.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nu spontaan een potenrammer geworden en Burney is de eerste die ik in elkaar ga rossen.
Ik denk dat Burner best gespierd isquote:Op zondag 25 mei 2014 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
The Bossquote:Op zondag 25 mei 2014 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
My first , middle and last love qua muziek.
Er vliegen wat foto's rond op fokquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wist dat je van SM hield.. Zeg het codewoord en ik zal me inhouden bij jou.
Tunnel of love cd was iets minder vond ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
The BossUberboss
Bijna alles van hem is goed.
Dat nummer was de vierde singel die ik kocht en sindsdien heeft hij altijd bij mij op 1 gestaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
The BossUberboss
Bijna alles van hem is goed.
Ik maak met iedereen ruzie... maar soms ( in de sc of zo) moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je elkaar loopt te jennen...quote:Op zondag 25 mei 2014 03:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
thanks nog heel ff en mijn buren bellen het busje.....de buurvrouw zit erg hardop te lachen, midden in de nacht, das niet goed
Weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat iemand me in de zeik neemt?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ikkuh? nee johHeb jij lopen rellen? Ji nergens mee eens zijnde politiek correcte ubernicht!!!
Dat laatste werkt mijn nieuwsgierigheid grrr......ook beetje mijn werk en zo pffffquote:Op zondag 25 mei 2014 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb ze gezien![]()
mooie man![]()
en maar 1 verkeerde slip keuze
Jij ook al... Naja, wat danquote:Op zondag 25 mei 2014 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb ze gezien![]()
mooie man![]()
en maar 1 verkeerde slip keuze
Aantrekken en afstoten...eeuwenlang zie je het terugkomen ahahaquote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik maak met iedereen ruzie... maar soms ( in de sc of zo) moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je elkaar loopt te jennen...
Echt waar, ik ga ff zoeken. Ik ben wel nieuwsgierig nu, ik plaatste dat comment omdat ik meen gelezen te hebben dat je veel sport.quote:
Keur jij mannen hun ondergoed?quote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat laatste werkt mijn nieuwsgierigheid grrr......ook beetje mijn werk en zo pffff
Dat vind ik lief van jequote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat iemand me in de zeik neemt?
En zeker niet op de manier waarop jij het hebt gedaan?
Heb hier maar één antwoord op:
Jij vieze vuile flikker, relnicht die je bent, maar stiekem ben je ook wel lief KUTJONG
Nee.....meer de vrouwenquote:
weet alleen nog dat ie blauw wasquote:Op zondag 25 mei 2014 04:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij ook al... Naja, wat danheb best een ruime keuze
Hmmm klinkt leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee.....meer de vrouwenen een heel klein gedeelte mannen
Joezi....... Die krijgt de wind nog wel van meer kanten dan hij aankanquote:Op zondag 25 mei 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet alleen nog dat ie blauw was![]()
joezi had me verwezen naar een topic met mannenlijk schoon en daar heb ik even rondgekeken en hij bij de vrouwenmoet af en toe toch wat te doen hebben als streams saai zijn
en ja jouw naam herkende ik gelijk
Brain, het is ons gelukt, we hebben de COS hierheen geloktquote:
Welke mods?ik wil al uren mods krigen...post al uren http://content3.skoften.net/images/43561/23.gif Maar niks...quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brain, het is ons gelukt, we hebben de COS hierheen gelokt![]()
![]()
![]()
voor off topic geklets![]()
![]()
wat zullen de modjes trots op ons zijn![]()
nee echt niet, ik wil dat iedereen vriendjes is en alleen maar zeikt over de bewoners.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Spelbreker. De SC heeft een flinke ruzie nodig. Het wordt veel te klef hier.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik nomineer jullie als ze een nieuwe mod nodig hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik weet alleen dat liesje geen internet heeft dus die kan nu ook niet, de andere weet ik niet waar ze zijn, slapen misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 04:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke mods?ik wil al uren mods krigen...post al uren http://content3.skoften.net/images/43561/23.gif Maar niks...
Dit gedeelte is het wilde westen van Fok. Geen wetten, geen regels, geen sheriff.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke mods?ik wil al uren mods krigen...post al uren http://content3.skoften.net/images/43561/23.gif Maar niks...
Zal best een vieze bende geven hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee echt niet, ik wil dat iedereen vriendjes is en alleen maar zeikt over de bewoners.
dat is mijn utopia
Dat hoef je mij niet uit te leggenquote:Op zondag 25 mei 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit gedeelte is het wilde westen van Fok. Geen wetten, geen regels, geen sheriff.
doe maar niet, denk niet dat ik dat kan, brain misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 04:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik nomineer jullie als ze een nieuwe mod nodig hebben.
Denk dat mijn nominatie niet veel gewicht in de schaal legt.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
doe maar niet, denk niet dat ik dat kan, brain misschien
Nahh je kent hele FOK! amperquote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef DaniqueV het volgende:
Werk dus in een lingeriezaak en hebben ook kleine mannencollectie.....leg het toch maar even goed uit voor er rare ideeen bij komen ahaha
ik ben nog niet zo thuis op fok, ben al blij dat ik utopia kan vinden
Denote en doeiquote:
Oooh echt? Billy?quote:
watte hahaha en was een geintje he, want jij zei vanes en die vind ik net zo erg als billyquote:
quote:
Ja echt he?quote:
Ik stem voor jouquote:
Ik weet niet wat ik erger vind.. geen favo of niet Vanas...quote:Op zondag 25 mei 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
watte hahaha en was een geintje he, want jij zei vanes en die vind ik net zo erg als billy
ik heb geen favoriet daar
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahahaquote:
Niet? Wilde net bekennen dat ik ook team Billy ben, maar nu durf ik niet meer.quote:
mijn favo was Robinquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind.. geen favo of niet Vanas...
Vanes?? whut???quote:
Je fakes zijn al top iigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahaha
Ik vind Vanessa vooral goed gecast.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik stem voor jouIk blijf Vanes leuk vinden *duikt weg
Nahh, je bent de enige niet hoor lieverd..quote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahaha
Geeft ze mooie relbeelden of niet? Nuf saidquote:
van mij mag je, ieder zijn favo uiteraardquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef marsan het volgende:
[..]
Niet? Wilde net bekennen dat ik ook team Billy ben, maar nu durf ik niet meer.
Jimmy en Ron, Dennis en Emile volgorde ook van schrijvenquote:
quote:
Thanks , gewoon leuk om te doenquote:
Er zijn bepaalde dingen waarbij ik je kan helpen.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik fok herondektquote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, je bent de enige niet hoor lieverd..![]()
Ik klik ook alleen maar op het rls-knopje
Ik grap niet over Vanas.. Dus het is wel duidelijk. Bij gebrek aan tegenstemmen, is team vanas uitgeroepen tot Team Presidentquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik stem voor jouIk blijf Vanes leuk vinden *duikt weg
Owwwquote:Op zondag 25 mei 2014 04:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde dingen waarbij ik je kan helpen.
Ik was Billyfan maar sinds ze met Ruud isquote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Lol, iedereen verbaast dat er een Billyfan bestaat. Billy zal lang op internet moeten zoeken voordat ze een positieve opmerking over haarzelf vindt.
staat op 2 soms op 3 wisselend met emil en ronquote:Op zondag 25 mei 2014 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Team Dennis...![]()
![]()
![]()
Grote bek, maar klein hartje...
Ik heb niet echt favorieten hoor. Ik kijk vooral vanwege de interactie.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
van mij mag je, ieder zijn favo uiteraard
ik ben nu gewoon niet echt wild van iemand alhoewel ik het wel leuk vind wat er allemaal gebeurt door marije, ik dacht saaie kut maar moet zeggen dat ik daar nu op terug kom
zou het zo leuk vinden om een live stream te hebben van oud bewoners die terug lezen op internet, daar betaal ik ook gerust voor, gelijk uit de loods 3 uur achter een pc en googlen op je eigen naamquote:Op zondag 25 mei 2014 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Lol, iedereen verbaast dat er een Billyfan bestaat. Billy zal lang op internet moeten zoeken voordat ze een positieve opmerking over haarzelf vindt.
Use the force, Lukequote:Op zondag 25 mei 2014 04:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik grap niet over Vanas.. Dus het is wel duidelijk. Bij gebrek aan tegenstemmen, is team vanas uitgeroepen tot Team PresidentBow down for my new acquired power!!!
Neeeeeeeeeee,quote:Op zondag 25 mei 2014 04:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik grap niet over Vanas.. Dus het is wel duidelijk. Bij gebrek aan tegenstemmen, is team vanas uitgeroepen tot Team PresidentBow down for my new acquired power!!!
Eigenlijk moet dat standaard een uitzending zijn na elk exit.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zou het zo leuk vinden om een live stream te hebben van oud bewoners die terug lezen op internet, daar betaal ik ook gerust voor, gelijk uit de loods 3 uur achter een pc en googlen op je eigen naam
Neee, happy mee, jij hier ookquote:
Ik denk dat bij de half-way party de ex-inwoners er allemaal zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zou het zo leuk vinden om een live stream te hebben van oud bewoners die terug lezen op internet, daar betaal ik ook gerust voor, gelijk uit de loods 3 uur achter een pc en googlen op je eigen naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |