Zal best een vieze bende geven hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee echt niet, ik wil dat iedereen vriendjes is en alleen maar zeikt over de bewoners.
dat is mijn utopia
Dat hoef je mij niet uit te leggenquote:Op zondag 25 mei 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit gedeelte is het wilde westen van Fok. Geen wetten, geen regels, geen sheriff.
doe maar niet, denk niet dat ik dat kan, brain misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 04:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik nomineer jullie als ze een nieuwe mod nodig hebben.
Denk dat mijn nominatie niet veel gewicht in de schaal legt.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
doe maar niet, denk niet dat ik dat kan, brain misschien
Nahh je kent hele FOK! amperquote:Op zondag 25 mei 2014 04:05 schreef DaniqueV het volgende:
Werk dus in een lingeriezaak en hebben ook kleine mannencollectie.....leg het toch maar even goed uit voor er rare ideeen bij komen ahaha
ik ben nog niet zo thuis op fok, ben al blij dat ik utopia kan vinden
Denote en doeiquote:
Oooh echt? Billy?quote:
watte hahaha en was een geintje he, want jij zei vanes en die vind ik net zo erg als billyquote:
quote:
Ja echt he?quote:
Ik stem voor jouquote:
Ik weet niet wat ik erger vind.. geen favo of niet Vanas...quote:Op zondag 25 mei 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
watte hahaha en was een geintje he, want jij zei vanes en die vind ik net zo erg als billy
ik heb geen favoriet daar
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahahaquote:
Niet? Wilde net bekennen dat ik ook team Billy ben, maar nu durf ik niet meer.quote:
mijn favo was Robinquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind.. geen favo of niet Vanas...
Vanes?? whut???quote:
Je fakes zijn al top iigquote:Op zondag 25 mei 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, ten tijden van DGK wist ik dat onderdeel te vinden en nu dit keer alleen Utopia, voel mij beetje een maagd die ontmaagd moet worden geloof ik als ik zo lees....mompelt....zal eens wat meer erin gaan verdiepen, straks als ik vakantie heb of zo.....iets in mij zegt, er is nog zoveel moois te zien en te lezen hiero hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |