Mijn pa was helemaal fan van Dolly Partonquote:Op zondag 25 mei 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja leuk he, ik heb van mijn moeder queen overgenomen en joe cocker en mink de ville en tom jones roxy music, ja ik vind het leuk hoor hoe dat werkt
beetje hakken geloof ik en soort van house ook, menthal theo enz. en inderdaad was toen bezig met trouwen, werken en kinderen krijgen. weet er niet zoveel meer vanaf tenzij ik het hoor. dan weer wel, maar mijn eigen periode wat ik het meest weet is jaren 80 en begin 90. vanaf 94 is het een beetje een waas van gebeurtenissenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
90's zegt me niks, ik was toen met hele andere dingen bezig.
ouwe lulquote:Op zondag 25 mei 2014 05:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tot en met de Grunge volgde ik de nieuwe ontwikkeling nog wel maar daarna niet meer. Ik heb ook geen idee wat Evaneccence is en andere groepen die jullie noemen.
Je hebt zo veel punkrockgrungerok gemistquote:Op zondag 25 mei 2014 05:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tot en met de Grunge volgde ik de nieuwe ontwikkeling nog wel maar daarna niet meer. Ik heb ook geen idee wat Evaneccence is en andere groepen die jullie noemen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa was helemaal fan van Dolly PartonEn Tina Turner
Begin 90 luisterde ik naar punkrock en hardcorepunk, dus ik weet er wel iets van. Maar punkrockgrunge heb ik gemist.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt zo veel punkrockgrungerok gemist
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
hoe zou dat toch komen, en toch heeft ze leuke liedjes
en ja tina turner vond mijn moeder ook goed en ik de oude ook wel
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes BUSHquote:Op zondag 25 mei 2014 05:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Begin 90 luisterde ik naar punkrock en hardcorepunk, dus ik weet er wel iets van. Maar punkrockgrunge heb ik gemist.
ken ik allemaal en de meeste vind ik goed manquote:Op zondag 25 mei 2014 05:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes
Van The Offspring heb ik nog een gitaarquote:Op zondag 25 mei 2014 05:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes
ja dat heb je soms danquote:Op zondag 25 mei 2014 05:23 schreef Parlay het volgende:
[..]Geen idee
![]()
En hij haat The Bee Gees, die hoge stemmetjesIk vind ze wel goed, dus helemaal klopt het niet die invloeden. Mijn moeder is fan van Ilse de Lange
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ken ik allemaal en de meeste vind ik goed man![]()
ik ben cooler dan ik dacht![]()
Ja, dat was het mainstream gedoequote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van The Offspring heb ik nog een gitaar
muziek op MTV ja, dat is nu ook bijna niet meerquote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef Burner82 het volgende:
Toen had je nog een alternative hour op MTV. Toen was er nog muziek
coolquote:Op zondag 25 mei 2014 05:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van The Offspring heb ik nog een gitaar
Aha, die herken ik, die 2e 3e 4e 5e bedoelde hijquote:Op zondag 25 mei 2014 05:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offspring, metallica, rammstein, slipknot, heideroosjes BUSH![]()
![]()
![]()
Metal hour op mtv.. daar bleef je voor wakkerquote:Op zondag 25 mei 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
muziek op MTV ja, dat is nu ook bijna niet meer
wat een toestand is dat zeg
nee die vind ik dan weer niet zo goed Pearl jamquote:Op zondag 25 mei 2014 05:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was het mainstream gedoePearl jam ook zeker
Mainstream? Ik ging naar bandjes als Nofx, Lagwagon, Rancid, Sick of it all, Madball en dan stonden er 50 mensen in de zaal.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was het mainstream gedoePearl jam ook zeker
dat mocht ik toen niet luisterenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Metal hour op mtv.. daar bleef je voor wakker
die clip vond en vind ik nog steeds zo mooi, vroeger was ik erdoor gefascineerdquote:
die ken ik allemaal nietquote:Op zondag 25 mei 2014 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mainstream? Ik ging naar bandjes als Nofx, Lagwagon, Rancid, Sick of it all, Madball en dan stonden er 50 mensen in de zaal.
10cc heb ik nog op het strand in Scheveningen gezien. ik moest daar toen werken.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die clip vond en vind ik nog steeds zo mooi, vroeger was ik erdoor gefascineerd
heerlijk nummer
ook weer coolquote:Op zondag 25 mei 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
10cc heb ik nog op het strand in Scheveningen gezien. ik moest daar toen werken.
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:34 schreef Parlay het volgende:
Ik ga ervandoor, het was gezellig en weer veels te laat![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 05:34 schreef Parlay het volgende:
Ik ga ervandoor, het was gezellig en weer veels te laat![]()
![]()
Ach 90% van wat ik gezien heb ben ik al weer vergeten.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook weer cool![]()
wat een focking saai leven heb ik op bepaalde gebieden gehad zeg![]()
maar goed ik heb weer andere leuke ervaringen die anderen dan weer niet hebben
ik begin nu pas een beetje met leven. ik doe het een beetje omgekeerd allemaalquote:Op zondag 25 mei 2014 05:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach 90% van wat ik gezien heb ben ik al weer vergeten.
ik vind het in ieder geval niet slecht maar als ik kan kiezen dan kies ik voor iets andersquote:Op zondag 25 mei 2014 05:33 schreef Burner82 het volgende:
Het gezeur over klasgenootjes vermoorden en zo, is recentelijk weer erg hip.. Maar ze vergeten een gedeelte muziekhistorie...
Pearl jam - Jeremy
Er zijn zoveel richtingen die je je leven op kan laten gaan. Als je er 1 kiest (of het overkomt je) dan mis je 1000 anderen. Dat heeft iedereen.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik begin nu pas een beetje met leven. ik doe het een beetje omgekeerd allemaal![]()
daarvoor alleen maar gezorgd voor anderennu is het mijn beurt
![]()
maar ja ik ga niet in een disco tussen de tieners staan en ik weet niet eens of een disco of het woord nog wel bestaat![]()
![]()
![]()
maar goed ik weet dan van andere dingen weer wel veel![]()
gelukkig wel ja dat iedereen dat heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel richtingen die je je leven op kan laten gaan. Als je er 1 kiest (of het overkomt je) dan mis je 1000 anderen. Dat heeft iedereen.
Sommige mensen lijken alles te hebben zoals acteurs. maar die hebben dan vaak weer een mindere band met hun kinderen die ze door nannys op hebben laten voeden.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig wel ja dat iedereen dat heeft
juist, elke keus heeft zijn voordeel en nadeel en ik weet donders goed dat elk huisje inderdaad zijn kruisje heeft ik benijd zulke mensen absoluut niet en zou ook niet willen ruilenquote:Op zondag 25 mei 2014 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken alles te hebben zoals acteurs. maar die hebben dan vaak weer een mindere band met hun kinderen die ze door nannys op hebben laten voeden.
Zo lief, jullie tegen elkaar!quote:Op zondag 25 mei 2014 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat iemand me in de zeik neemt?
En zeker niet op de manier waarop jij het hebt gedaan?
Heb hier maar één antwoord op:
Jij vieze vuile flikker, relnicht die je bent, maar stiekem ben je ook wel lief KUTJONG
morgen voorbij met de pret ?quote:
goed voor de planten, is al een tijdje droogquote:
je hebt toch niet helemaal zitten kijken?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:40 schreef lafrasco het volgende:
Even een vraagje:
Is dit nou de ex bewoner Peter in dit filmpje ?
Ik raad een PH-neutrale zeep aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:44 schreef Pavement het volgende:
ik eensch ff lekker douchen en dan de hort op !
Klopt, hij zat ook al in een andere RLS begreep ik. De bunkert ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:40 schreef lafrasco het volgende:
Even een vraagje:
Is dit nou de ex bewoner Peter in dit filmpje ?
ey je leeft nog!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Warme melk gedronken?
hihi dat is dus de truc... gewoon elke dag een maquette bouwen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef isax het volgende:
[..]
ey je leeft nog!
geen idee ik denk gewoon veelste veel gedaan
nee maakte me gewoon te druk om jou joh. was al bezig met een amber alert!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
hihi dat is dus de truc... gewoon elke dag een maquette bouwen.
lol was er ook eens een dagje niet, gelijk zoekactiequote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee maakte me gewoon te druk om jou joh. was al bezig met een amber alert!
ja wist alleen niet hoe ik je moest beschrijvenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was er ook eens een dagje niet, gelijk zoekactie
Ja we werden echt bezorgd hierquote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was er ook eens een dagje niet, gelijk zoekactie
Wel chill, terrasjes gepakt en s'avonds voetbal kieken... Ik was wel voor rood-wit gestreeptquote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef isax het volgende:
[..]
ja wist alleen niet hoe ik je moest beschrijven
dus heb het maar niet gedaan
hoe was je dagje uit?
Die wedstrijd was echt dodelijk saai. Fuck Spaanse clubs.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel chill, terrasjes gepakt en s'avonds voetbal kieken... Ik was wel voor rood-wit gestreept
ik vond het wel spannend de laatste minuut ofzoquote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt dodelijk saai. Fuck Spaanse clubs.
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen voetbal meer al kan ik een mooie wedstrijd wel waarderenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook geen Oranje?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk al jaren geen voetbal meer al kan ik een mooie wedstrijd wel waarderen
Die gasten van Jiskefet maakten altijd leuke oranje liedjesquote:
lol dat is ook cool, gewoon meedoen danquote:Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was inAthene toen Griekeland Kampioen werd![]()
![]()
Deze was toen echt vet jaquote:Op zondag 25 mei 2014 14:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gasten van Jiskefet maakten altijd leuke oranje liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |