WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt wel goed volgende keer! Ik vind het ook kut maar neem een voorbeeld aan Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen en was voor Real al heeft hij er niets mee te maken en woont hij niet in Madrid. Leuk meegenomen die Decima maar verder is het niets. Volgend seizoen![]()
Nu op naar het WKjuichen voor Nederland en Duitsland
![]()
![]()
Johannes heb je trouwens een link naar jouw belo horizontje topic?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou best weleens keer in die beker willen schijten, groot rond gat
klopt veeeeeelbeter . Maar Matt Bomer was mijn favoriet maar hij is gay en dan kun je zo'n rol niet overtuigend spelen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
I knowBeter dan Charlie Dunnam ofzo, die het eerst zou worden.
Maar Matt Bomer
Die zag ik niet jongequote:
Bewijsquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt wel goed volgende keer! Ik vind het ook kut maar neem een voorbeeld aan Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen en was voor Real al heeft hij er niets mee te maken en woont hij niet in Madrid. Leuk meegenomen die Decima maar verder is het niets. Volgend seizoen![]()
Nu op naar het WKjuichen voor Nederland en Duitsland
![]()
![]()
Johannes heb je trouwens een link naar jouw belo horizontje topic?
Huah, zou niet weten. Hij is iig wat ik bij Grey in gedachten had. En andere heterorollen gaan 'm ook goed afquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
klopt veeeeeelbeter . Maar Matt Bomer was mijn favoriet maar hij is gay en dan kun je zo'n rol niet overtuigend spelen hoor
Okeetsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke wacht even door alle topics doorzoeken ik kom zo terug.
Ja ben het veld nog opgerendquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je nog naar Groningen - AZ geweest?
Oke oke, we hebben dezelfde humor. Boks ouwequote:
boksquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Oke oke, we hebben dezelfde humor. Boks ouwe
ik snap jouw helemaal. Same here maar toch. ..doe dan maar Jamiequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huah, zou niet weten. Hij is iig wat ik bij Grey in gedachten had. En andere heterorollen gaan 'm ook goed af
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even fappen op Albagodin om mijn avond te redden
Die gele kaart was weer classic Ramos.quote:
op de foto geweest met zivkovic?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee garp
ben niet geweest uiteindelijk
Jij wel?
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 23:21:21Nu wordt het eng. Net als in 1966 wint Oostenrijk het songfestival, Atletico de Spaanse titel, Ajax de NL titel en Real de EC I. # reageer retweet
Okequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee garp
ben niet geweest uiteindelijk
Jij wel?
Hij is echt een baasje gewordenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Die gele kaart was weer classic Ramos.
Verder echt getransformeerd tot eindbaas deze seizoenshelft.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat baby'sHet is dat ik mijn glorieuze genen ooit nog zal moeten doorgeven.
Versteegrobjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 23:21:21Nu wordt het eng. Net als in 1966 wint Oostenrijk het songfestival, Atletico de Spaanse titel, Ajax de NL titel en Real de EC I. # reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat baby'sHet is dat ik mijn glorieuze genen ooit nog zal moeten doorgeven.
Dat gezeik om dat songfestival man man. Is gewoon teringtoevallig, dat zegt geen flikkerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
het is haar schuld nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel te snel gekomen, schuld van Alba
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Compleet andere situatie maar okquote:
quote:
Doe normaal of ik nodig Sof niet uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Domme overdreven show die niet nodig is. Bij VN gespeeld terwijl het bij Robaldo gewoon eigen natuur is.quote:
Dit toontje bevalt me niks. Ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal of ik nodig Sof niet uit.
Opgevoerde paardenlul die je bent. Ik maak lijstje voor je, zet je op de markt en regel ook nog een gezamenlijke nacht en IK ben hier de boosdoener?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit toontje bevalt me niks. Ik dacht dat we vrienden waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wil je wel troosten ..al ben ik er zelf ook slecht aan toe
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opgevoerde paardenlul die je bent. Ik maak lijstje voor je, zet je op de markt en regel ook nog een gezamenlijke nacht en IK ben hier de boosdoener?
Zak in elkaar johWat aardig van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks je agressieve toon ben ik niet meer boos op jou.
zullen we elkaar troosten :$?quote:
quote:
Mijn kusjes troosten heel erg :$quote:
nee Alderweireldquote:
Nee van de Rabobankquote:
Bedankt voor je review Zlataquote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
WAT
EEN
FUCKING
GEWELDIGE
FINALE
Eindelijk weer eens.
Kuipers
Reacties van de spelers op de tribune en bank (Xabi Alonso)
Simeone, wat een idioot. Maar ook weer een held.
Wel zielig voor Atletico godverdomme.
Zo.
Wat een aids avond man.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar weten die Belgen alles van .. beetje zwart geld en de boel flessen
Blij zijn dat je de CL wintquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Die Ronaldo![]()
Laat de hele wedstrijd niks zien en schiet er dan een penalty in en doet alsof hij Portugal persoonlijk naar de WK titel schoot.
![]()
wie is zlataquote:
Wat gebeurde er nou precies dat hij de tribune op moest? Dat heb ik ff gemist.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
WAT
EEN
FUCKING
GEWELDIGE
FINALE
Eindelijk weer eens.
Kuipers
Reacties van de spelers op de tribune en bank (Xabi Alonso)
Simeone, wat een idioot. Maar ook weer een held.
Wel zielig voor Atletico godverdomme.
Zo.
Veld inlopen is al voldoende om weggestuurd te kunnen worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou precies dat hij de tribune op moest? Dat heb ik ff gemist.
Goed filmpje.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kijk allemaal naar dit filmpje
je krijgt er geen spijt van
ditquote:
Ja ik heb hem dus wel helemaal gezien maar bale maakte toch wel even de "beslissende" goal. Neemt niet weg dat mensen als ramos,di maria en marcelo veel beter waren. Casillas viel wel enorm tegen zeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand die deze wedstrijd had gekeken had deze opmerking nooit gemaakt
Ja wel jammer dat zo'n koop club het moet winnen al maakt dat me nog niet zoveel uit, want tegenwoordig zit zowat elke top club in de schulden of hebben ze een arabier, maar Atleti zie ik net snel meer deze kans krijgen.quote:
Omdat hij voor open doel een bal inknikt na eerder 4x opzichtig falen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:04 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dus wel helemaal gezien maar bale maakte toch wel even de "beslissende" goal. Neemt niet weg dat mensen als ramos,di maria en marcelo veel beter waren. Casillas viel wel enorm tegen zeg.
Atleti heeft evenveel schulden als Realquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat zo'n koop club het moet winnen al maakt dat me nog niet zoveel uit, want tegenwoordig zit zowat elke top club in de schulden of hebben ze een arabier, maar Atleti zie ik net snel meer deze kans krijgen.
Ja klopt, sorry man ik dacht even niet naquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij voor open doel een bal inknikt na eerder 4x opzichtig falen?
Nou, in de tweede helft bakten Atletico er nog maar weinig van hoor. Helemaal uitgeput.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef Lastpost het volgende:
Sneu voor Atletico dit.![]()
Maar wat was Real bedroevend slecht zeg, aanvallend echt heel weinig laten zien en die Bale, had die z'n schoenen verkeerd om aan of wat.
Volgend jaar weer subtop .. dit was het jaar gewoonquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat zo'n koop club het moet winnen al maakt dat me nog niet zoveel uit, want tegenwoordig zit zowat elke top club in de schulden of hebben ze een arabier, maar Atleti zie ik net snel meer deze kans krijgen.
Daar had ik dan ook niet méer van verwacht. Seizoen heeft gewoon te lang geduurd voor die gasten. Maar om nou te zeggen dat Real in de reguliere tijd verder zoveel uitgespeelde kansen heeft gehad ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, in de tweede helft bakten Atletico er nog maar weinig van hoor. Helemaal uitgeput.
Geen uitgespeelde wellicht. Wel 100% doelpunten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar had ik dan ook niet méer van verwacht. Seizoen heeft gewoon te lang geduurd voor die gasten. Maar om nou te zeggen dat Real in de reguliere tijd verder zoveel uitgespeelde kansen heeft gehad ...
Gquote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zuur voor Atletico.. hadden moeten winnen. Na de 1-1 wist ik dat Real ging winnen omdat Atletico kapot zat.. Verder maar een slappe finale.
Net als Liverpool. Dit was gewoon hun kans. Gaat lang duren voordat ze er weer 1 krijgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend jaar weer subtop .. dit was het jaar gewoon
True, maar echt veel spelers die een zware onvoldoende hebben gescoord. Bale, Carvajal, Ronaldo, Benzema. Vond eigenlijk alleen Di Maria en Ramos echt goed spelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen uitgespeelde wellicht. Wel 100% doelpunten.
Bale
Liverpool zie ik volgend seizoen ook weer mee doen .quote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Net als Liverpool. Dit was gewoon hun kans. Gaat lang duren voordat ze er weer 1 krijgen.
Modric was wel aardig vandaag.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
True, maar echt veel spelers die een zware onvoldoende hebben gescoord. Bale, Carvajal, Ronaldo, Benzema. Vond eigenlijk alleen Di Maria en Ramos echt goed spelen.
Slechte passing, onzichtbaar, onbegrijpelijk positioneel af en toe. Niet dat Atletico er veel tegenover zette maar die supporters, zo dichtbij ...
Ligt eraan of Suarez blijft.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liverpool zie ik volgend seizoen ook weer mee doen .
iddquote:
En Ramos kan nog jaren mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Anoonumos het volgende:
Bale en Carvajal waren teleurstellend, maar die zijn nog jong.
Iker daarentegen.. bah
Benzema ook te slecht.
Khedira had niet moet spelen.
Ronaldo was niet fit genoeg en werd goed gedekt.
Morata![]()
De rest![]()
Ramos for president.
Matig als ik het zo bekijk, ja.
Die Ramos goal wordt wel legendarisch denk ik. La Decima
quote:
kom we gaan naar de kroeg en gaan zuipenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar weten die Belgen alles van .. beetje zwart geld en de boel flessen
Net als kieft wat lijntjes nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
kom we gaan naar de kroeg en gaan zuipen
Hoezo is dat egotrippen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ronaldo die z'n shirt uittrekt bij de 4-1. Uit een penalty. En dan egotrippen.Hij blijft een pleurisventje af en toe.
Verder had ik geen voorkeur dus wel tevreden over verloop verder. Dramatisch was het zeker.
Achja hij heeft er 17 gemaakt in de CL dit seizoen beetje egotrippen mag dan welquote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ronaldo die z'n shirt uittrekt bij de 4-1. Uit een penalty. En dan egotrippen.Hij blijft een pleurisventje af en toe.
Verder had ik geen voorkeur dus wel tevreden over verloop verder. Dramatisch was het zeker.
Prima keuze iddquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ik snap jouw helemaal. Same here maar toch. ..doe dan maar Jamie
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Atletico was gewoon helemaal kapot, niet meer niet minder.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik wil meer umad.gifs maar dan de Real Madrid versie
Nog nooit zo een verschrikkelijke finale gezien zeg, Atletico dat niet meer wou en zo kon Real winnen. Triest, het is niet anders. Uiteindelijk heeft Real gewonnen.
Want Ronaldo heeft geen enkel aandeel gehad in alle andere CL-wedstrijden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Die Ronaldo![]()
Laat de hele wedstrijd niks zien en schiet er dan een penalty in en doet alsof hij Portugal persoonlijk naar de WK titel schoot.
![]()
Ik heb helaas de hele wedstrijd gekeken.. t/m de eerste verlenging. Als een nare club als Real nog gelijk maakt in blessuretijd dan voel je je eigenlijk een beetje bestolen.. zelfs het Songfestival is dan een nuttigere besteding van je zaterdagavond.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Atletico was gewoon helemaal kapot, niet meer niet minder.
Real Madrid heeft gewoon verdient gewonnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb helaas de hele wedstrijd gekeken.. t/m de eerste verlenging. Als een nare club als Real nog gelijk maakt in blessuretijd dan voel je je eigenlijk een beetje bestolen.. zelfs het Songfestival is dan een nuttigere besteding van je zaterdagavond.
Neen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Real Madrid heeft gewoon verdient gewonnen.
Jawel en het is een voetballer van uitzonderlijke klasse, maar je ken lastig ontkennen dat de manier van het vieren van die penalty wel erg arrogant en geforceerd was.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Want Ronaldo heeft geen enkel aandeel gehad in alle andere CL-wedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |