WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt wel goed volgende keer! Ik vind het ook kut maar neem een voorbeeld aan Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen en was voor Real al heeft hij er niets mee te maken en woont hij niet in Madrid. Leuk meegenomen die Decima maar verder is het niets. Volgend seizoen![]()
Nu op naar het WKjuichen voor Nederland en Duitsland
![]()
![]()
Johannes heb je trouwens een link naar jouw belo horizontje topic?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou best weleens keer in die beker willen schijten, groot rond gat
klopt veeeeeelbeter . Maar Matt Bomer was mijn favoriet maar hij is gay en dan kun je zo'n rol niet overtuigend spelen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
I knowBeter dan Charlie Dunnam ofzo, die het eerst zou worden.
Maar Matt Bomer
Die zag ik niet jongequote:
Bewijsquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt wel goed volgende keer! Ik vind het ook kut maar neem een voorbeeld aan Paxcon die zit in de harde kern van FC Groningen en was voor Real al heeft hij er niets mee te maken en woont hij niet in Madrid. Leuk meegenomen die Decima maar verder is het niets. Volgend seizoen![]()
Nu op naar het WKjuichen voor Nederland en Duitsland
![]()
![]()
Johannes heb je trouwens een link naar jouw belo horizontje topic?
Huah, zou niet weten. Hij is iig wat ik bij Grey in gedachten had. En andere heterorollen gaan 'm ook goed afquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
klopt veeeeeelbeter . Maar Matt Bomer was mijn favoriet maar hij is gay en dan kun je zo'n rol niet overtuigend spelen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |