zullen we elkaar troosten :$?quote:
quote:
Mijn kusjes troosten heel erg :$quote:
nee Alderweireldquote:
Nee van de Rabobankquote:
Bedankt voor je review Zlataquote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
WAT
EEN
FUCKING
GEWELDIGE
FINALE
Eindelijk weer eens.
Kuipers
Reacties van de spelers op de tribune en bank (Xabi Alonso)
Simeone, wat een idioot. Maar ook weer een held.
Wel zielig voor Atletico godverdomme.
Zo.
Wat een aids avond man.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar weten die Belgen alles van .. beetje zwart geld en de boel flessen
Blij zijn dat je de CL wintquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Die Ronaldo![]()
Laat de hele wedstrijd niks zien en schiet er dan een penalty in en doet alsof hij Portugal persoonlijk naar de WK titel schoot.
![]()
wie is zlataquote:
Wat gebeurde er nou precies dat hij de tribune op moest? Dat heb ik ff gemist.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
WAT
EEN
FUCKING
GEWELDIGE
FINALE
Eindelijk weer eens.
Kuipers
Reacties van de spelers op de tribune en bank (Xabi Alonso)
Simeone, wat een idioot. Maar ook weer een held.
Wel zielig voor Atletico godverdomme.
Zo.
Veld inlopen is al voldoende om weggestuurd te kunnen worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou precies dat hij de tribune op moest? Dat heb ik ff gemist.
Goed filmpje.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kijk allemaal naar dit filmpje
je krijgt er geen spijt van
ditquote:
Ja ik heb hem dus wel helemaal gezien maar bale maakte toch wel even de "beslissende" goal. Neemt niet weg dat mensen als ramos,di maria en marcelo veel beter waren. Casillas viel wel enorm tegen zeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand die deze wedstrijd had gekeken had deze opmerking nooit gemaakt
Ja wel jammer dat zo'n koop club het moet winnen al maakt dat me nog niet zoveel uit, want tegenwoordig zit zowat elke top club in de schulden of hebben ze een arabier, maar Atleti zie ik net snel meer deze kans krijgen.quote:
Omdat hij voor open doel een bal inknikt na eerder 4x opzichtig falen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:04 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dus wel helemaal gezien maar bale maakte toch wel even de "beslissende" goal. Neemt niet weg dat mensen als ramos,di maria en marcelo veel beter waren. Casillas viel wel enorm tegen zeg.
Atleti heeft evenveel schulden als Realquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat zo'n koop club het moet winnen al maakt dat me nog niet zoveel uit, want tegenwoordig zit zowat elke top club in de schulden of hebben ze een arabier, maar Atleti zie ik net snel meer deze kans krijgen.
Ja klopt, sorry man ik dacht even niet naquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij voor open doel een bal inknikt na eerder 4x opzichtig falen?
Nou, in de tweede helft bakten Atletico er nog maar weinig van hoor. Helemaal uitgeput.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef Lastpost het volgende:
Sneu voor Atletico dit.![]()
Maar wat was Real bedroevend slecht zeg, aanvallend echt heel weinig laten zien en die Bale, had die z'n schoenen verkeerd om aan of wat.
Volgend jaar weer subtop .. dit was het jaar gewoonquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat zo'n koop club het moet winnen al maakt dat me nog niet zoveel uit, want tegenwoordig zit zowat elke top club in de schulden of hebben ze een arabier, maar Atleti zie ik net snel meer deze kans krijgen.
Daar had ik dan ook niet méer van verwacht. Seizoen heeft gewoon te lang geduurd voor die gasten. Maar om nou te zeggen dat Real in de reguliere tijd verder zoveel uitgespeelde kansen heeft gehad ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, in de tweede helft bakten Atletico er nog maar weinig van hoor. Helemaal uitgeput.
Geen uitgespeelde wellicht. Wel 100% doelpunten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar had ik dan ook niet méer van verwacht. Seizoen heeft gewoon te lang geduurd voor die gasten. Maar om nou te zeggen dat Real in de reguliere tijd verder zoveel uitgespeelde kansen heeft gehad ...
Gquote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zuur voor Atletico.. hadden moeten winnen. Na de 1-1 wist ik dat Real ging winnen omdat Atletico kapot zat.. Verder maar een slappe finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |