Bela Guttman mis ik vooralquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:20 schreef Drivediver het volgende:
Toch jammer dat Carlin Isles niet meedoet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al kostte ie 10 euro, dan nog had ier erin gemoeten
Je bent zelf treurig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw niveau begint ook steeds treuriger te worden.
Mss moet die wat coke nemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kieft wil meer power, een oppertje.
Dit moet een grapje zijn.quote:
PAWERquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
RATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATTATATA ATLETIGOD PAALGOD PAWERLOUNGENGOD KINGROLANDGOD ALBAGODIN
Zucht.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ie dat maar gedaan tegen Nederland
Ik bedoelde powerquote:
Dani Jarque Siempre Con Nosotrosquote:
Nu al dronken?quote:
Wat bedoel je? Tegen Nederland kwam hij ook uit z'n goal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ie dat maar gedaan tegen Nederland
het kan een saaie 1-1 wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan val je opeens hard door de mand.
Gaat gelijk op inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef Againzender het volgende:
Tegen de verhouding in zegt dan de NOS verslaggever
Niet als die bal van Atletico er niet in gegaan was hoor, dan stond het 1-0.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Bale net had gescoord stond het gewoon 1-1
Voor Arda.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:25 schreef KingRoland het volgende:
ClapClap - Voor wie zijn de turkse supporters? en dan bedoel ik ook de harde kern want in Amsterdam merk ik nog niets ( al hoewel het bij Anonymous ook anders kan zijn )
Eens. Dat was Atletico's eerste echte kans.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef Againzender het volgende:
Tegen de verhouding in zegt dan de NOS verslaggever
Atelico Arda speelt bij Atletiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:25 schreef KingRoland het volgende:
ClapClap - Voor wie zijn de turkse supporters? en dan bedoel ik ook de harde kern want in Amsterdam merk ik nog niets ( al hoewel het bij Anonymous ook anders kan zijn )
Kan toch gewoon. Bij penalty schieten gaat het dan bijvoorbeeld zo de boeken in.quote:
Dat staat ie doorgaans ook als ie de scheidsrechter is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liesveld staat daar een beetje voor lul.
juist. leuke pot dusquote:
Staan er buiten schermen dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
ATLEEEETI ATLEEEETI ATLEEEETI
Wat was het godverdomme tyfus mooi bij het stadiondie supporters
fotos en videos volgen
Laten we blij zijn dat het daar niet op aan kwamquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:26 schreef hottentot het volgende:
Zeer benieuwd of hij was goedgekeurd nadat de bal er de eerste keer weer uit werd gewerkt.
Waarom heeft jouw UI een gagball in zijn mond?quote:
dit is de 1e goeie woordgrap die ik jou zie makenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik voel een 0-2 Atleti > 3-2 Real aankomen
Lees je de bijbel?quote:
Franck Grandel ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Casillias is ook een overschatte keeper. Lopez is in alles beter.
Niet om het 1 of ander, maar dat is een fluitjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw UI een gagball in zijn mond?
Victor Kros.quote:
de bal gaat over bedoelde ikquote:
Oeps.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar dat is een fluitje
Lopez inderdaad wel een goede keeper, maar beter dan Casillas is lastig te zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Casillias is ook een overschatte keeper. Lopez is in alles beter.
neequote:
Neen, het is een fluitjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps.
Ik dacht dat het een gagbal was
lehmanquote:
Lama was ook een topperquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Barthez wel een goede keeper
Real mist de KAMPFGEISTquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je voor de 90ste minuut nog een afscheidstour over FOK! maken?
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 21:22:52Oei Casillas....ging te vroeg reageer retweet
waterreus is beterquote:
Real heeft geen Kampfgeist, alleen geld dat ze steeds lenen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Real mist de KAMPFGEIST
Maar ik moet me inderdaad aan mijn woord houden al zouden ze verliezen.
Haha, oké dan. Lijkt het me in het stadion toch toffer. Pquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar niet, maar dat boeit de fans niets
Ik wou een bruggetje makenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef Drivediver het volgende:
[..]
Heeft weinig met Kahn te maken, maar zeker waar.
Racist gespot.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 21:22:52Oei Casillas....ging te vroeg reageer retweet
neymaar gaat als een malle vallen scoren jongeh voor brasilquote:
Ik ga niet kijken.quote:
Van jouw geld ook zeker boe hoe hoequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Real heeft geen Kampfgeist, alleen geld dat ze steeds lenen.
Die sprinkhaan, je hoeft hem maar aan te tikken en hij valt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
neymaar gaat als een malle vallen scoren jongeh hoor brasil
Barça liep er toen zo overheen ja. Terechte kampioen imo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Na minuut 60 is Atleti weer moe. Net als tegen Barcelona vorige week
wordtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Van blijdschap, word nog een decima wachten.
ATLÉTI
He weet je wat leuk is aan jezus? Di maria benzemaquote:
De Formido?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is best benauwd op mijn zolderkamer.
En vanmiddag al opgelicht door de Formido.
Hij ging op stap in de formidoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |