Spijtigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit hier geen snackbar in de buurt.
ben je ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Tr gemaakt
Walgelijke insinuatie dat ik dik ben
dat ben je toch ook?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Tr gemaakt
Walgelijke insinuatie dat ik dik ben
Wezellquote:
Is dat mogelijk in Amsterdam, of zit je nu ergens anders?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit hier geen snackbar in de buurt.
Pizza omg ik heb eergisteren sinds maanden weer geschrevenquote:
Ik zou het serieus niet weten. Ik kan wel vier kebabzaken noemen in een omtrek van een kilometer maar een echte snackbar?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat mogelijk in Amsterdam, of zit je nu ergens anders?
"ik zat vandaag weer op fok.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza omg ik heb eergisteren sinds maanden weer geschreven
Patat bij een kebabzaakquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet weten. Ik kan wel vier kebabzaken noemen in een omtrek van een kilometer maar een echte snackbar?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ik zat vandaag weer op fok.
Inso zat weer rare dingen te roepen over rusland enzo maar was wel gezellig. overmorgen maar oortjes halen in utrecht en dan naar de mac ofzo"
Beetje dubbelzinnig ditquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Epic, mag ik het lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ik zat vandaag weer op fok.
Inso zat weer rare dingen te roepen over rusland enzo maar was wel gezellig. overmorgen maar oortjes halen in utrecht en dan naar de mac ofzo"
Mag ik lezen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hij doet het ook weerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wtf ik heb gewoon een normaal hoofd.
Grapje
hoe gaat t, is je arm al terug?
Stuur je wel evenquote:
Zoek maar, paar topics hiervoor.quote:
Staat paar topics hiervoor, die sc van kippen koeien varkens shitquote:
Dat heb ik ook de hele tijd xDxdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hij doet het ook weer
moest gewoon de batterijen vervangen xD
quote:
nee is goed geheeld verderquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heb ik ook de hele tijd xDxd
Dan zit je gewoon ergens in de stad, opeens batterijen leeg :p
vet boeiende info johquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:02 schreef JanCees het volgende:
Iedereen die uitspreekt voor Atletico te zijn negeer ik vanaf nu
Ik ook om 10 euro en andermans voorkeur.quote:
Ik ben voor Atletico.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:02 schreef JanCees het volgende:
Iedereen die uitspreekt voor Atletico te zijn negeer ik vanaf nu
Ja overdreven gehype alleen omdatquote:
Even gequotequote:
Genoeg anonieme vrijheidsstrijders die hem ook meer verdienen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verdient m meer dan obama
gras is groen
Vanwege een mediahypequote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verdient m meer dan obama
gras is groen
ik verdien m ook meerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg anonieme vrijheidsstrijders die hem ook meer verdienen.
Arafat was wel een goede winnaarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso een nobelprijs voor de vrede uitreiken
Ik zie er éénquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig JanCees. Ronaldo regelt het wel. Ik sta vandaag al op 20 Ronado UI's
[ afbeelding ]
nelson mandela ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arafat was wel een goede winnaar
hahaha
Vind ik inderdaad ook dom hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En op basis van wat heeft obama m gewonnen
Natuurlijk zijn er heel veel. Als je denkt dat zij de prijs krijgt omdat ze de enige mensenrechtenactivist ter wereld is mis je het punt een beetje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja overdreven gehype alleen omdat
Dat kind een aanslag overleeft heeft.
Zoveel strijders tegen kinderrechten
Omdat hij zwart isquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat ik een grap maakte he?
Niet. vind ook niet dat obama hem had moet krijgenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In before gezeur over dat Mandela een terrorist wasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat ik een grap maakte he?
Bijzondere opvatting dan. Als iemand rust heeft gebracht en een wereldwijd icoon was dan was hij het wel.quote:
Nee ze krijgt de prijs omdat ze media-aandacht heeft gekregen na haar aanslag. En ze had een blog op de website van de BBC weet ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er heel veel. Als je denkt dat zij de prijs krijgt omdat ze de enige mensenrechtenactivist ter wereld is mis je het punt een beetje.
net zo erg terrorist als Arafat is toch veel te subjectief om een nobelprijs voor te geven allemaalquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
In before gezeur over dat Mandela een terrorist was
Stel Mandela is/was een terrorist. Dan heeft hij toch gewoon zijn straf gehad?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zo erg terrorist als Arafat is toch veel te subjectief om een nobelprijs voor te geven allemaal
Inderdaad. Laten we enkel mensen de Nobelprijs voor de Vrede geven die geen enkele tegenstander hebben. Heb je nominaties?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zo erg terrorist als Arafat is toch veel te subjectief om een nobelprijs voor te geven allemaal
nee, ben voor afschaffen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we enkel mensen de Nobelprijs voor de Vrede geven die geen enkele tegenstander hebben. Heb je nominaties?
Ik zou wel in de buurt komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we enkel mensen de Nobelprijs voor de Vrede geven die geen enkele tegenstander hebben. Heb je nominaties?
Nee. Hij moet naar Avatar Aangquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nobelprijs voor vrede moet naar Prayuth Chan-ocha, die man is 10x mallemeid
Kunnen veel mensen niet bij, die visie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel Mandela is/was een terrorist. Dan heeft hij toch gewoon zijn straf gehad?
Inso is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kunnen veel mensen niet bij, die visie.
Zie heksenjacht op Volkert
Dan is Mandela vergelijken met Volkert ook wel weer erg bijzonder maar ergens heb je gelijk jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kunnen veel mensen niet bij, die visie.
Zie heksenjacht op Volkert
Zonder Sokka had hij niets gekund.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee. Hij moet naar Avatar Aang
kijk wat die heeft geflikt tegen het regime van de vuurnatie
Ik vergelijk die twee helemaal nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is Mandela vergelijken met Volkert ook wel weer erg bijzonder maar ergens heb je gelijk ja
Wat vind je ervan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zonder Sokka had hij niets gekund.
klopt maar om hem dan de nobelprijs voor de vrijheid te geven vind ik toch minstens discutabel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel Mandela is/was een terrorist. Dan heeft hij toch gewoon zijn straf gehad?
quote:
waarmeequote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
Of was jij het niet inso die het daar niet
Mee eens was?
Gewoon heel #TeamAvatar een nobelprijs gevenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zonder Sokka had hij niets gekund.
Misschien bedoel je mij?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
Of was jij het niet inso die het daar niet
Mee eens was?
Dat Volkert gewoon zijn straf heeftquote:
Volgens mij ben je niet echt goed ingelicht over het tijdsbeeld en hoe de zaken lagen voordat hij als icoon optrad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt maar om hem dan de nobelprijs voor de vrijheid te geven vind ik toch minstens discutabel.
zo lekker gaat het nu allemaal ook weer niet in zuid afrika mede door de ANC
Je hebt gelijk. Mijn excusesquote:
omdat ik vrede te subjectief vind om een awars aan uit te reiken. ik hang daar niet zoveel waarde aan in tegenstelling tot bijvoorbeeld de nobelprijs voor natuur of scheikunde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]! Omdat jij het niet eens bent met de winnaars van een prijs moet die maar afgeschaft worden? Waar haal je überhaupt het lef vandaan zoiets te zeggen
Het is een volledig privaat gefinancierde prijs die al meer dan honderd jaar wordt uitgereikt om mensen te eren en een enorme status heeft gekregen. Waarom zou je dat überhaupt afgeschaft willen zien?
heb daar geloof ik nooit hier over gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat Volkert gewoon zijn straf heeft
Gehad nu, klaar
Volledig eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik vrede te subjectief vind om een awars aan uit te reiken. ik hang daar niet zoveel waarde aan in tegenstelling tot bijvoorbeeld de nobelprijs voor natuur of scheikunde.
Oh dan zal het KS Wel zijn geweest inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb daar geloof ik nooit hier over gehad
die band zegt me niksquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Bij een optreden van boyband B-Brave in Amsterdam zijn ongeveer dertig meisjes flauwgevallen.
Volgens een woordvoerster van de politie speelden zaken als warmte, drukte, opwinding en te weinig eten een rol bij het niet goed worden.
De meiden moesten naar buiten waar ze water kregen ter verkoeling. Er hoefde niemand naar het ziekenhuis.
Gvd zegopwinding nog wel
Mochten wel flink dwijlen daar met al die soppende wijven
Maar het is juist een heel belangrijke omdat Nobel zelf wapenfabrikant was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik vrede te subjectief vind om een awars aan uit te reiken. ik hang daar niet zoveel waarde aan in tegenstelling tot bijvoorbeeld de nobelprijs voor natuur of scheikunde.
alsof jij niet vroegtijdig ejaculeert bij het zien van nicki minajquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Bij een optreden van boyband B-Brave in Amsterdam zijn ongeveer dertig meisjes flauwgevallen.
Volgens een woordvoerster van de politie speelden zaken als warmte, drukte, opwinding en te weinig eten een rol bij het niet goed worden.
De meiden moesten naar buiten waar ze water kregen ter verkoeling. Er hoefde niemand naar het ziekenhuis.
Gvd zegopwinding nog wel
Mochten wel flink dwijlen daar met al die soppende wijven
Wat Tyron met Eriksen heeft heb ik een beetje met Ronaldoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet echt goed ingelicht over het tijdsbeeld en hoe de zaken lagen voordat hij als icoon optrad.
[..]
Je hebt gelijk. Mijn excuses
[ afbeelding ]
Flippiee vind dit leuk.
Ik ejaculeer alleen vroegtijdig bij jet zien van die zaadvragende..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof jij niet vroegtijdig ejaculeert bij het zien van nicki minaj
Nicki Minaj is ongeveer zo seksueel aantrekkelijk als een een pudding.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof jij niet vroegtijdig ejaculeert bij het zien van nicki minaj
quote:
Ik vind dat zo'n vervelend toontje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan zal het KS Wel zijn geweest inderdaad
Oei, nu maak je wat los hierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nicki Minaj is ongeveer zo seksueel aantrekkelijk als een een pudding.
wel een pudding met flinke neptietenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Maar wat wil je dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n vervelend toontje.
"Ja, hij heeft 40 kinderen aangerand, maar hij heeft een tik op zijn vingers gehad en we hebben foei gezegd dus hij staat weer op 0".
Zo werkt dat toch niet
Hij staat niet op 0 maar verdient wel een normale behandelingquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n vervelend toontje.
"Ja, hij heeft 40 kinderen aangerand, maar hij heeft een tik op zijn vingers gehad en we hebben foei gezegd dus hij staat weer op 0".
Zo werkt dat toch niet
Iedereen opknopen. Gewoon altijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar wat wil je dan?
Doodstraf terug? Permanente opsluiting?
Ze moeten toch een keer terug de maatschappij in
quote:
Moet je een stomp op je bolle ogen, nou!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
100% danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
110% korting is geld terug, 110% tegen = voor.
Het is sowieso al een volstrekt subjectieve categorie. Bizar om daar een prijs voor te geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het is juist een heel belangrijke omdat Nobel zelf wapenfabrikant was.
Hm?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:25 schreef Crack_ het volgende:
DONT WANNA WASTE NO MORE TIME
TIME IS WHAT WE DONT HAAAAAAAVE
EVERYWHERE I LOOK SOMEONE DIES
WONDER WHEN ITS MY TIIIIIIIIIME
Nee je moet teruglezen schatquote:
'There's a war in my mind and I will never find peace'quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet verkeerdquote:
Ik heb net zoveel denk ikquote:
Neequote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is sowieso al een volstrekt subjectieve categorie. Bizar om daar een prijs voor te geven.
En dan ook nog de prijs geven aan mensen als Arafat, Sharon en Obama.Dan is het toch volslagen inhoudsloos?
Denken dat de Nobelprijs voor literatuur enigszins beter is - elke categorie eigenlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is sowieso al een volstrekt subjectieve categorie. Bizar om daar een prijs voor te geven.
En dan ook nog de prijs geven aan mensen als Arafat, Sharon en Obama.Dan is het toch volslagen inhoudsloos?
pfffquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je moet teruglezen schat
Paar topics terug,
Die van kippen koeien blabla pagina 2
Ik wil dat de overheid niet beslist voor mij wat ik mag denken en wat niet. Ten eerste.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar wat wil je dan?
Doodstraf terug? Permanente opsluiting?
Ze moeten toch een keer terug de maatschappij in
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
thatcher had de nobelprijs moeten krijgen
Hij is echt mooiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je geen foto's van mij online zetten?
Dat doet de overheid niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dat de overheid niet beslist voor mij wat ik mag denken en wat niet. Ten eerste.
Dat kan ook voor bepaalde straffen.quote:Daarnaast is voor bepaalde straffen wel gepast om mensen levenslang op te sluiten.
Dat zijn ze ook niet.quote:Het is ook niet dat ze niet terug de maatschappij in mogen, maar meer het feit dat je niet kunt en mag verwachten dat veroordeelde moordenaars en verkrachters ineens als normale mensen gezien worden. Want dat zijn ze niet. Ondanks dat ze een tijd in de gevangenis hebben gezeten.
Dit gebeurt ook niet in Nederland.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dat de overheid niet beslist voor mij wat ik mag denken en wat niet. Ten eerste.
Daarnaast is voor bepaalde straffen wel gepast om mensen levenslang op te sluiten.
Het is ook niet dat ze niet terug de maatschappij in mogen, maar meer het feit dat je niet kunt en mag verwachten dat veroordeelde moordenaars en verkrachters ineens als normale mensen gezien worden. Want dat zijn ze niet. Ondanks dat ze een tijd in de gevangenis hebben gezeten.
Thatcher een Nobelprijs voor de vrede geven? Godverdomme, Obama heeft zich actiever ingezet voor vrede, heb je enig idee wie Thatcher was, of wat vrede inhoudt?quote:
dat is een ander landquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nigeria
[..]
zoveel betere bands![]()
Thatcher was een geweldig mens die een wezenlijke bijdrage heeft geleverd om de communistische landen toe te laten treden aan het vrije westen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Thatcher een Nobelprijs voor de vrede geven? Godverdomme, Obama heeft zich actiever ingezet voor vrede, heb je enig idee wie Thatcher was, of wat vrede inhoudt?
dit dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thatcher was een geweldig mens die een wezenlijke bijdrage heeft geleverd om de communistische landen toe te laten treden aan het vrije westen.
jajajajajquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Weet niet hoe ik dat deed
ken ik nietquote:
Oké, hier gaat dus geen zinvolle discussie uitkomenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thatcher was een geweldig mens die een wezenlijke bijdrage heeft geleverd om de communistische landen toe te laten treden aan het vrije westen.
natuurlijk was het niet allemaal goed wat ze deed. maar je kan niet ontkennen dat ze dat goed heeft gedaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, hier gaat dus geen zinvolle discussie uitkomen
Idem voor Obama en Arafat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
natuurlijk was het niet allemaal goed wat ze deed. maar je kan niet ontkennen dat ze dat goed heeft gedaan.
Totaal andere economische koers opgegaan samen met Reagan. Een verandering die nodig was maar naderhand ook geen oplossing bleek te zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
natuurlijk was het niet allemaal goed wat ze deed. maar je kan niet ontkennen dat ze dat goed heeft gedaan.
Niet waar. Obama was toen echt net een maand in dienst getreden. Zijn enige verdienste was zwart zijn.quote:
ik heb ook nergens beweert dat ik daar totaal niet in kan komen. alleen dat ik het een te subjectieve award vind.quote:
Het is ook goed van Hitler dat hij vegetariër was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sorryquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
you're not sorry
you're welcome
Op welke manier is het niet subjectiever? Is het controleerbaar? Is het vergelijkbaar? Is het toetsbaar? Is het reproduceerbaar?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeTen eerste is het niet subjectiever dan de andere Nobelprijzen en ook niet politieker. Valt alleen iets meer op. Daarnaast worden er winnaars bekritiseerd om dingen ná hun prijs of - zoals bij Mandela - die totaal in het niet vallen bij hun goede daden. Ten derde ging het Nobel om het ongedaan maken van zijn schade aan de mensheid door de mensen die de vrede bevorderen te eren. Ook al doen die wel eens wat fout.
Ten slotte maken een paar dubieuze winnaars niet de prijs inhoudsloos. Rooseveldt, Dunant, Gorbatsjov, Dalai Lama, Moeder Theresa, de lijst van winnaars bevat sommige van de tofste mensen ooit.
Alle andere categorieën zijn beter met elkaar te vergelijken dan een subjectief en abstract begrip als vrede.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat de Nobelprijs voor literatuur enigszins beter is - elke categorie eigenlijk
Dit schijnt trouwens niet waar te zijn. Dat terzijde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is ook goed van Hitler dat hij vegetariër was.
der untergang von walibiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zondagavond krijg je een awesome kado
Hij at altijd het poesje van Evaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit schijnt trouwens niet waar te zijn. Dat terzijde.
Vreemd dat ik al sinds de jaren 90 die indruk heb dan, als ik luister en lees wat (voornamelijk) politici te zeggen hebben.quote:
Dat weet ik. Maar Fokkie vroeg wat er dan moest gebeuren met die mensen. Levenslang is dan de optie.quote:Dat kan ook voor bepaalde straffen.
Waarom zijn er dan mensen die zeggen dat je ze zo moet behandelen?quote:Dat zijn ze ook niet.
Lelijk :Squote:
Aldo, doe eens niet zo affreus.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij at altijd het poesje van Eva
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het woord affreus nog nooit eerder gehoord hebquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het woord affreus nog nooit eerder gehoord heb
Is de Nobelprijs voor Scheikunde controleerbaar? Wat maakt de ene ontdekking belangrijker dan de andere in absoluut opzicht? Dit geldt natuurlijk voor elke prijs, van de Oscars tot de Turing Award tot - inderdaad - de Nobelprijzen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op welke manier is het niet subjectiever? Is het controleerbaar? Is het vergelijkbaar? Is het toetsbaar? Is het reproduceerbaar?
Kwestie van perspectief. Bijna elke winnaar had enorme tegenstanders. Dat maakt niet dat ze geen dingen gedaan hebben die de prijs rechtvaardigen. Liu Xiaobo wordt gehaat in China, Arafat in West-Europa, enzovoorts.quote:Ik vind juist wel dat dubieuze winnaars de lijst inhoudsloos maken. Wat zegt zo'n prijs nou nog als je weet dat zulke boeven hem ook gewonnen hebben?
Natuurlijk zegt het wel wat.quote:Of wat zegt deze prijs nou als je weet dat Obama hem gewonnen heeft zonder ook maar iets uit te voeren op buitenlands beleid?
Dat Nobel mensen wilden motiveren en inspireren om meer voor vrede te doen en oorlog te voorkomen is prima. Prijzenswaardig. Maar laten we nou alsjeblieft niet doen alsof het iets zegt.
Oneens. Er is geen beste vredesstichter, zoals er ook geen beste scheikundige of natuurkundige is.quote:Alle andere categorieën zijn beter met elkaar te vergelijken dan een subjectief en abstract begrip als vrede.
Nou en, kaneel is mijn platonische loverquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zojuist hard aangepakt.
Iets wat van ons tweeën spoedig niet meer te zeggen valt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou en, kaneel is mijn platonische lover
Wat is de concrete aanleiding dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat ik al sinds de jaren 90 die indruk heb dan, als ik luister en lees wat (voornamelijk) politici te zeggen hebben.
Dat mag je vinden. Overigens is de gemiddelde straf voor moord bijna 15 jaar, dus 10 jaar is inderdaad ondergemiddeld laag.quote:Dat weet ik. Maar Fokkie vroeg wat er dan moest gebeuren met die mensen. Levenslang is dan de optie.
Het enige is dat het van mij vaker uitgesproken zou mogen worden, aangezien ik moord in veel gevallen een onvergefelijke daad is. 10 jaar is dan gewoon een lachtertje.
Omdat het wel vrije mensen zijn die hun straf hebben uitgezeten. Daarmee zijn ze niet gelijk aan alle anderen - al was het maar om de media-aandacht en de beveiliging - maar het zijn ook geen criminelen meer.quote:Waarom zijn er dan mensen die zeggen dat je ze zo moet behandelen?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het woord affreus nog nooit eerder gehoord heb
vergeet Ezellina niet rawrquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iets wat van ons tweeën spoedig niet meer te zeggen valt.
Mijn verjaardagscadeau is combi van Der Untergang en Walibi World.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jouw verjaardagskado wordt een combi van
wat hebben walibi's in hun buidel?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn verjaardagscadeau is combi van Der Untergang en Walibi World.
Omg Aldoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jouw verjaardagskado wordt een combi van
may god help irelandquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en volgend jaar ben ik een idiot abroad
oh dit ga je nooit gelovenquote:
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dit ga je nooit geloven
toen ik ireland las had ik net een groene, witte, en oranje winegum in mijn mond
bewijsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dit ga je nooit geloven
toen ik ireland las had ik net een groene, witte, en oranje winegum in mijn mond
op het balkon gaarnequote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga morgen wel die 3 kleuren bij jou uitpoepen
ik kijk ook vaak dr. Phil jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl ik Aldo's berichten lees hoor ik op tv over psychiaters.
Kan ook geen toeval zijn
Jaloezie. Teleurgesteld dat hij net buiten de boot valt. Al was ik ook wel zenuwachtig toen ik mij beschikbaar stelde hoorquote:
Snap ik bestquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie. Teleurgesteld dat hij net buiten de boot valt. Al was ik ook wel zenuwachtig toen ik mij beschikbaar stelde hoor
Ik durf me niet zo kwetsbaar op te stellen maar nu moet ik wel toegeven dat dit zo is ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie. Teleurgesteld dat hij net buiten de boot valt. Al was ik ook wel zenuwachtig toen ik mij beschikbaar stelde hoor
Daarom moet je het je baas vertellenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ik maak me zorgen dat als ik maandag ook ziek moet melden dat ik dikke haat op me krijg
heb je bewijs?quote:
misschien voor een 2e keerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik durf me niet zo kwetsbaar op te stellen maar nu moet ik wel toegeven dat dit zo is ja.
ja hoor haal je vriendjes er maar weer bijquote:
goede phonequote:
Over een tijd komt de prime versie er van uit. Als daarvan de camera gimmick af gaat dan zal die perfect zijnquote:
Was je patat lekker?quote:
quote:
jaquote:
je moet wat als je aan zelfmarteling doet door geen vlees te etenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
had groentekroket en kaassouflee
inb4 haat op groentekroket
Geen haat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
had groentekroket en kaassouflee
inb4 haat op groentekroket
Die hoef ik niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Over een tijd komt de prime versie er van uit. Als daarvan de camera gimmick af gaat dan zal die perfect zijn
Wel goed van je.quote:
Waterdichtheid is wel een chille spec erbij though, maar ben vooral benieuwd naar de accu.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hoef ik niet.De camera-gimmick is niet hinderlijk en de Prime krijgt geen betere primaire camera. Bovendien vind ik een 5"-scherm al aan de grote kant (heb nu 4,5 of zo) en de Prime krijgt een 5,5" (!) scherm. Daarmee wordt de telefoon dus nóg groter.
Whut?quote:
vind het wel lekkerquote:
Accu van de huidige M8 is echt heel erg goed, alle reviews zijn lovend. Waterdichtheid is een leuke bonus ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waterdichtheid is wel een chille spec erbij though, maar ben vooral benieuwd naar de accu.
Maargoed die prime krijgt dikkere processor, hogere resolutie. Vraag me af hoe ze dat compenseren met de accuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Accu van de huidige M8 is echt heel erg goed, alle reviews zijn lovend. Waterdichtheid is een leuke bonus ja.
Kroket vond ik vroeger ook niet lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het wel lekker
ik at toen ik nog vlees at ook altijd al kaassouflee.
frikandel en kroket![]()
nog nooit gehadquote:
Je gaat toch ook niet flauw vallen hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
ik kijk naar hoe aldo kookt op skype
damn those cooking skills
Ik word er niet warm vanquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag het haar.Ze bijt niet. Oké bijna niet.
quote:
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo boeiend er uit zien. Beetje chaotisch. Het resultaat proeven is het leuke deelquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]![]()
lijkt mij echt lollig om haar te zien koken
Neequote:
Haha nee, ik haat Drenthequote:
Ja, niet dusquote:
Ja, dat was een leuke avondquote:
Bekerfinalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |