Hoeveel kilo kom je aan?quote:
achter je?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Zitten paar Limburgse mutsen achter me, dat accent
Wil ze gelijk prikken
In de busquote:
sjei oet zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Zitten paar Limburgse mutsen achter me, dat accent
Wil ze gelijk prikken
Oh dat is niet verkeerd neequote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:48 schreef Flippiee het volgende:
Dan kun je ondertussen de harten van zijn katten veroveren.
Jijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:48 schreef Flippiee het volgende:
Dan kun je ondertussen de harten van zijn katten veroveren.
Dat dacht ik nou ook. Het moet bij een van de katten wel eenvoudig zijn ook, dankzij het verraad van wp zelf.quote:
quote:
witje is ook gewoon kutquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Het moet bij een van de katten wel eenvoudig zijn ook, dankzij het verraad van wp zelf.
[..]![]()
Echt tering druk in de stad, krijg autisme aanvalquote:
neem bus 41 naar wijk en kom chillenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt tering druk in de stad, krijg autisme aanval
Weet je hoe verquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem bus 41 naar wijk en kom chillen
Woon je wel vlakbij wijk?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hoeft niet helemaal naar wijk toch
goh het is zaterdagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt tering druk in de stad, krijg autisme aanval
en terechtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw UI blijft mij vrolijk maken. Ringo zou trots op je zijn
hoi insoquote:
oh hij is van jouquote:
niet gekliktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)9/muziek_mashup.html
je solliciteert naar een pak rammelquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hij is van jou
had ik kunnen weten
kom je slopen!!!!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je solliciteert naar een pak rammel
Oh dus jij zou niet willen shoppen met mij?quote:
Photoshoppen ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus jij zou niet willen shoppen met mij?
Windowshoppen met je zusjequote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / De Nederlandse obsessie met seks
goed toppa
Slechts tegen mensen die weten dat ik het niet meen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan zelf om de haverklap 'smooth' toespelingen maken
eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus jij zou niet willen shoppen met mij?
Verdomme. Ik weiger weer geld op een betting account te gooienquote:
Het is over het algemeen zo slecht dat je haast wel ervaring moet hebben. Oversekste maniak die je bentquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts tegen mensen die weten dat ik het niet meen.
Ik ook hoorquote:
Ik verkeer dan ook in de gelukkige positie dat ik ooit een langdurige relatie heb gehad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is over het algemeen zo slecht dat je haast wel ervaring moet hebben. Oversekste maniak die je bent![]()
Wat is je langste relatie geweest?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verkeer dan ook in de gelukkige positie dat ik ooit een langdurige relatie heb gehad.
Netjesquote:
Ach, better to have loved and lost en allesquote:
Een hele waslijst aan redenen.quote:
huhquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een hele waslijst aan redenen.
Laten we het er op houden dat ze niet meer van me hield.
o kutquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, better to have loved and lost en alles
[..]
Ja true. De rest was allemaal 6/7 maanden enzoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, better to have loved and lost en alles
[..]
gewoon celibaat leefquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
De volgende moet gewoon weer een langdurige worden als het even kan
Wat is er huh?quote:
Ach ja. Het werkte gewoon niet meer. Het gebeurt.quote:
Heb je zoveel relaties gehad dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. De rest was allemaal 6/7 maanden enzomisschien dat ik er daarom niet te erg op zoek naar ben.
De volgende moet gewoon weer een langdurige worden als het even kan
Nee zit alweer in de bus.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon celibaat leef
ben je nog uutje
3/4 serieuze wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er huh?
[..]
Ach ja. Het werkte gewoon niet meer. Het gebeurt.
[..]
Heb je zoveel relaties gehad dan?
watquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zit alweer in de bus.
Wel wat kleertjes gescoord bij de Jack&Jones
Inb4; Jack&Jones
2 shirtjes.quote:
Kleren van de jack n jones zijn wel oke.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zit alweer in de bus.
Wel wat kleertjes gescoord bij de Jack&Jones
Inb4; Jack&Jones
Ik blijf er ook het meest komen. Fijne winkelquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kleren van de jack n jones zijn wel oke.
Niet te duur niet te goedkoop , goede kwaliteit en geen zeurend personeel de eerste voetstap die je binnen zet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik blijf er ook het meest komen. Fijne winkel
Maar je bent er wel positief in 'als' het op je pad komt of dat ook niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben sowieso weinig bedreven in relaties. Laat staan dat ik er actief opzoek naar ga.
Het maakt mij gewoon niet zo bijster veel uit en zie wel wat er op mijn pad komt. Geen idee waarom.
He. Mijn SC liep een heel stuk achter. Ben ik ook eens persoonlijk.
dat vind ik ook debielquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben sowieso weinig bedreven in relaties. Laat staan dat ik er actief opzoek naar ga.
Wattan?quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bent er wel positief in 'als' het op je pad komt of dat ook niet?
Juist wel goed als je zonder kan vind ik.
Ga all-in dan.quote:
Zijn momenteel afhankelijk van Lech. Wedstrijd nadert zijn einde en nog altijd gelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga all-in dan.
Geld terugvragen aan je oma als ze verliezen niet dan
Nog half uurtjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn momenteel afhankelijk van Lech. Wedstrijd nadert zijn einde en nog altijd gelijk.
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog half uurtjeals ze niet winnen is legia kampioen?
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog half uurtjeals ze niet winnen is legia kampioen?
Er is vast wel een lief meisje dat bij je past.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Het maakt mij gewoon niet zo bijster veel uit en zie wel wat er op mijn pad komt. Geen idee waarom.
He. Mijn SC liep een heel stuk achter. Ben ik ook eens persoonlijk.
hala madridquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
Kut. Net 10 euro op Real madrid gezet tegen een odd van 2,10. Ik kon het niet laten zoekende naar een stream
Het moest gebeuren anders had ik geeneens een reden gehad om vanavond te kijkenquote:
Vast welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is vast wel een lief meisje dat bij je past.
Er is altijd wel iemand die meer aan je denktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is vast wel een lief meisje dat bij je past.
voorbestemd tochquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die meer aan je denkt
Altijd wel iemand, waarvoor je de hele wereld bent
Ik moet eigenlijk ook wat minderen, maar het is niet problematisch en wel leuk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Het moest gebeuren anders had ik geeneens een reden gehad om vanavond te kijken. Mij 2 jaar van bettingsites gehouden. Kijken of ik nu wel het geduld heb om op te bouwen.
Dit mist enkel nog wat glitters.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die meer aan je denkt
Altijd wel iemand, waarvoor je de hele wereld bent
IOSquote:
jaaaquote:
zonde van de peukquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey inso net gerookt en toen viel mn peuk op t balkon van mn onderburen
ik ook van jouquote:
hoe heet tquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
straks uiteten bij de argentijn ergens in rotterdam zuid
kent iemand dat?
niet te veel detailsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
kent iemand dat?
Pas je wel op in de ghetto van Rotterdam-Zuid.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
kent iemand dat?
Gaucho's?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
kent iemand dat?
Sof, wat was er nou net?quote:
ooohquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, wat was er nou net?
Dat je me quotte en "huh' zei?
quote:
quote:
lmi moet oprottenquote:
Oke.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas je wel op in de ghetto van Rotterdam-Zuid.
Ja.quote:
alleen in amsterdam gegeten daar reguliersbreestraat of hoe dat ook heetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
lmi moet oprotten
[..]
Oke.
[..]
Ja.
Ik moet niks.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
lmi moet oprotten
[..]
Oke.
[..]
Ja.
is dat zo?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen in amsterdam gegeten daar reguliersbreestraat of hoe dat ook heet
goede locatie wel in rotterdam
quote:
Ik zeg wel eens dingen als grapje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh
ik dacht dat je zei dat je nog nooit een relatie had gehad
crack zegt wel meerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zegt dat je er kanker van krijgt.
oke jammerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
maar is wel mooi ja daar etsu heb er nooit gegeten maar ja
oooh ik dacht dat het echt wasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens dingen als grapje.
Maar heb dus wel eens een relatie gehad. Tijd geleden al weer.
Niks mis mee. Ik moet mijn niet roken toch nog ergens mee compenseren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zegt dat je er kanker van krijgt.
Zelfs samengewoond en alles.quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik moet mijn niet roken toch nog ergens mee compenseren.
Stadskanaal schijnt bruisend te zijnquote:
ga maccie stadionswegquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon
lijkt me spannend om in een restaurant te zitten waar de inso heeft gezeten
pax is schattigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
stadskanaal
paxcon
alle dorpjes in groningen
zou kunnen tochquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ze noemen dat voor de grap stadionsweg
Geeneens McDonalds Zuidplein? Daar heb ik wel meermaals gezeten.quote:
Ik moet Paxje over een kleine maand mogelijk een slaapplaats gaan aanbiedenquote:
dan zijn we in hetzelfde restaurant geweestquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou kunnen toch
ben daar al eens geweest uiteraard
vorig jaar ergens
ja?quote:
ook wel eens hoor, die 2 denk ik meeste van alle maccies zo'n beetje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Geeneens McDonalds Zuidplein? Daar heb ik wel meermaals gezeten.
hoezo?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik moet Paxje over een kleine maand mogelijk een slaapplaats gaan aanbieden![]()
daar heb ik ookweleens gezetenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik moet Paxje over een kleine maand mogelijk een slaapplaats gaan aanbieden![]()
even fappen brbquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zijn we in hetzelfde restaurant geweest
Hou je ook nog een beetje van mij?quote:
Hij gaat samen met Johannes naar VI-Oranje en even op en neer vanuit Groningen naar Scheveningen is niet echt realistisch.quote:
wowquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat samen met Johannes naar VI-Oranje en even op en neer vanuit Groningen naar Scheveningen is niet echt realistisch.
ja hoorquote:
Dacht ik welquote:
Ja he. Al, mocht het echt nodig zijn. Overweeg ik ze ook nog bij een vriend te stallen, die vriend weet het alleen nog nietquote:
Ik heb m'n baard geschoren vanmorgenquote:
Dat vind ik officieel het kutste nummer OOIT en ik luister rap, top40, metal en nog meer genres.quote:
Je luistert Rap. Jouw mening omtrent muziek is daarom al ongeldig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik officieel het kutste nummer OOIT en ik luister rap, top40, metal muziek.
Walgelijk.
Ik heb mijn baard laten staan sinds vorige meet.quote:
mag ik ook komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja he. Al, mocht het echt nodig zijn. Overweeg ik ze ook nog bij een vriend te stallen, die vriend weet het alleen nog niet
doe normaal over sofquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn baard laten staan sinds vorige meet.
Meisje waar ik gister mee aan het cammen was, gleed daardoor bijna van haar stoel af.
jij ook van mij??quote:
quote:
Een kaartje voor VI-Oranje het niet meer worden voor die datum, maar dat is maar even. Voel je vrij.quote:
ik kom alleen slapenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kaartje voor VI-Oranje het niet meer worden voor die datum, maar dat is maar even. Voel je vrij.
hoezo nietquote:
Gezelligquote:
dat ga ik hier niet neerzetten, ik ben haast van zeker dat paxje mij stalkt en alles leest wat ik postquote:
Er is toch ook zo'n feest in Utrecht wat zo heetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Ezell het volgende:
zomerkriebels
was dit schooljaar nou maar voorbij
Natuurlijkquote:
ik heb vakantiequote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Ezell het volgende:
zomerkriebels
was dit schooljaar nou maar voorbij
?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een plaatje wat past bij:
Vlees eten of beter weten: het verband tussen de kennis van mensen over de schadelijke effecten van de vleesindustrie op de natuur en de hoeveelheid vlees die zij consumeren
Wel een erg lastig te beantwoorden vraag zonder de hele context, maar zo op het eerste gezicht zou ik denken van wel.quote:
zeg gewoonquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet neerzetten, ik ben haast van zeker dat paxje mij stalkt en alles leest wat ik post
Den Haag heeft toffere dingen in de zomerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n feest in Utrecht wat zo heet
kan bestquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n feest in Utrecht wat zo heet
noh ruilen?quote:
ga naar de kijkshopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij. Had ik maar de beschikking tot Ezell haar magic 8-ball
[..]
Wel een erg lastig te beantwoorden vraag zonder de hele context, maar zo op het eerste gezicht zou ik denken van wel.
Het gaat over mn scriptie. Onderozek naar het verband tussen de kennis die mensen hebben over schadelijke effecten en de hoeveleheid vlees die zij consumeren.. Op de voorkant moet een plaatje en of dit plaatje daar wel bij past?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij. Had ik maar de beschikking tot Ezell haar magic 8-ball
[..]
Wel een erg lastig te beantwoorden vraag zonder de hele context, maar zo op het eerste gezicht zou ik denken van wel.
wat danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Den Haag heeft toffere dingen in de zomer
Nou?quote:
ik zou een kitten plaatsenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Parkpop, Beatstad, ook nog een of ander iets in Scheveningen toch?quote:
Beter ja, en dan is het wel een passend plaatjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat over mn scriptie. Onderozek naar het verband tussen de kennis die mensen hebben over schadelijke effecten en de hoeveleheid vlees die zij consumeren.. Op de voorkant moet een plaatje en of dit plaatje daar wel bij past?
Beter?
Scheveningen is geen Den Haagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parkpop, Beatstad, ook nog een of ander iets in Scheveningen toch?
Ik weet niet. Ik vind het wat middelbare school-achtig.quote:
Parkpop ja! Rest ken ik niet hahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parkpop, Beatstad, ook nog een of ander iets in Scheveningen toch?
Supah, thanks!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter ja, en dan is het wel een passend plaatje
[..]
Scheveningen is geen Den HaagTeringtuig
Ja, dat is het ook..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind het wat middelbare school-achtig.
Wel waarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan best
[..]
noh ruilen?
[..]
ga naar de kijkshop
Altijd gezellig in duindorpquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik 1 keerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Parkpop ja! Rest ken ik niet haha. Ben trouwens ook nooit bij parkpop geweest
[..]
Supah, thanks!
[..]
Ja, dat is het ook..
[..]
Wel waar
Mensen uit Scheveningen zijn wel echt een raar volkje hoor. Nou ja... een hoop mensen dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Parkpop ja! Rest ken ik niet haha. Ben trouwens ook nooit bij parkpop geweest
[..]
Supah, thanks!
[..]
Ja, dat is het ook..
[..]
Wel waar
Ik vind dat allemaal reuze meevallenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen uit Scheveningen zijn wel echt een raar volkje hoor. Nou ja... een hoop mensen dan.
Die volksbuurten daar zijn wel echt de onderkant van de samenleving. Een Haagse Schilderswijk kan je nog als 'gezellig' typeren.
Geloof het wel ja. En Anouk dacht ikquote:
Ik vind ze minder leuk met Marcelquote:
Prima muziek voor een Nederlandse artiest.quote:
Ik luister serieus nog liever naar Frans Duijts en Stef Ekkel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima muziek voor een Nederlandse artiest.
Wat vind je er kut aan dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik luister serieus nog liever naar Frans Duijts en Stef Ekkel.
Weet niet, heb echt maar 1x gezien met die oude en veeeel vaker met Marcel. Vind 'm wel oke. Niet echt voorkeurquote:
Mwa. Nog voor dat filmpje deelde ik die mening al. Een echte Hagenees zal je ook nooit iets positiefs over Scheveningen horen zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal reuze meevallen. Je hebt wel van die wijkjes in Scheveningen waar ze je niet moeten.. want tsja, je komt niet uit Scheveningen maar thats all. En dat zijn er maar paar
En waarom durfde ze niks meer te zeggen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:33 schreef Crack_ het volgende:
Ze repeteren hier vlak bij.. Een meisje uit mn klas heeft er ooit aangebeld en toen deed weet ik veel wie van Direct open en durfde ze niks meer te zeggen![]()
![]()
![]()
.
Zie Spike vet vaak bij de tram.. Maar iedereen laat 'm meestal wel met rust
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Nog voor dat filmpje deelde ik die mening al. Een echte Hagenees zal je ook nooit iets positiefs over Scheveningen horen zeggen
(Dat ben ik niet overigens)
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:33 schreef Crack_ het volgende:
Ze repeteren hier vlak bij.. Een meisje uit mn klas heeft er ooit aangebeld en toen deed weet ik veel wie van Direct open en durfde ze niks meer te zeggen![]()
![]()
![]()
.
Zie Spike vet vaak bij de tram.. Maar iedereen laat 'm meestal wel met rust
Hoe moet ik dat wetenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waarom durfde ze niks meer te zeggen?
Zijn short zat nog onder de bloedvlekken van zijn slachtoffer die hij in stukken aan het zagen was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waarom durfde ze niks meer te zeggen?
Dat verklaard een hoop.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn short zat nog onder de bloedvlekken van zijn slachtoffer welke hij in stukken aan het zagen was.
Met optredens blowden ze ook. Maar vaak geven mensen in 't publiek ze jointjesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]wel grappig
Ze zijn alleen altijd stoned met interviews .')
Ik hou daar toch niet zo vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met optredens blowden ze ook. Maar vaak geven mensen in 't publiek ze jointjes
Echt alles. Van haar semi-stoere uiterlijk en performance, haar domme hoofd en haar achterlijke uitspraken, overseksualiteit, racisme, egocentrisme en minachting voor fans.quote:
Ja, ik ben daar ook niet vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou daar toch niet zo vanweet niet, vind het lame staan. Die Marcel is ook echt een druggie, Tim was toffer.
En de oudere nummers ook lekkere rock ipv dit zwoelerige
Ik heb het ook puur over de muziek he lieverd, niet over haar als persoonquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt alles. Van haar semi-stoere uiterlijk en performance, haar domme hoofd en haar achterlijke uitspraken, overseksualiteit, racisme, egocentrisme en minachting voor fans.
Standaard liedjes gericht om jonge meisjes die denken dat ze stoer zijn.
Pink is wel leuk.quote:
Ik kan sommige nummers wel waarderen. Vooral haar oude nummers zijn prima naar te luisteren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is dan ook wel een stuk kutter dan Anouk nog. Anouk kan nog zingen.
Ik kreeg verleden week boek binnen van Unibetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
87k mensen bij de playoff finale naar de PL
wtfquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg verleden week boek binnen van Unibet
Ja had blijkbaar prijsvraag gewonnen ofzoquote:
over Van Gaalquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had blijkbaar prijsvraag gewonnen ofzowas dat nieuwe boek van Hugo Borst over van Gaal
wel grappig
ja hequote:
Bamischijf natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
wat neem jij er meestal bij
ik kaassouflee
of doen ze dat niet in uk
Sry :squote:
eet weinig friet soms kebab menutje tochquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
ik kaassouflee
Ik wil graag mijn begeleider, [meneer x] bedanken voor helemaal niets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat is voorwoord schrijven ook kut he. Wat moet je daar nou inzetten. Ik MOET mn begeleider bedanken terwijl ik dat niet wil enzo
ik was in 2012 in uk in die stad waar Brum is opgenomenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eet weinig friet soms kebab menutje toch
fish and chips
dacht even dat jij nu in de uk zatquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
ik kaassouflee
Dat is echt teringsmerigquote:
3edgy5mequote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn begeleider, [meneer x] bedanken voor helemaal niets.
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was in 2012 in uk in die stad waar Brum is opgenomen
en toen namen we daar fish and chips en was helemaal niet zo lekker ;s
ik moet nu gaan doei x
Het 'ik heb ontzettend genoten' viel ook wel mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn begeleider, [meneer x] bedanken voor helemaal niets.
vleesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Je moet broodje Kweekeboom kroket nemen sof,
Dat is lekker
Kwekkeboomquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Je moet broodje Kweekeboom kroket nemen sof,
Dat is lekker
Ohjaquote:
Jawel lekkerquote:
Nasischijf?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel lekker, als ik er eentje kan vinden zonder kip that is. Zijn er niet veel
. Zo'n rijstding ook lekker
vega bij bram ledagaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel lekker, als ik er eentje kan vinden zonder kip that is. Zijn er niet veel
. Zo'n rijstding ook lekker
Bij de snackbarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar kan ik dit eten? Klinkt echt heel erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |