Er is vast wel een lief meisje dat bij je past.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben sowieso weinig bedreven in relaties. Laat staan dat ik er actief opzoek naar ga.
Het maakt mij gewoon niet zo bijster veel uit en zie wel wat er op mijn pad komt. Geen idee waarom.
He. Mijn SC liep een heel stuk achter. Ben ik ook eens persoonlijk.
hala madridquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
Kut. Net 10 euro op Real madrid gezet tegen een odd van 2,10. Ik kon het niet laten zoekende naar een stream
Het moest gebeuren anders had ik geeneens een reden gehad om vanavond te kijkenquote:
Vast welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is vast wel een lief meisje dat bij je past.
Er is altijd wel iemand die meer aan je denktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is vast wel een lief meisje dat bij je past.
voorbestemd tochquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die meer aan je denkt
Altijd wel iemand, waarvoor je de hele wereld bent
Ik moet eigenlijk ook wat minderen, maar het is niet problematisch en wel leuk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Het moest gebeuren anders had ik geeneens een reden gehad om vanavond te kijken. Mij 2 jaar van bettingsites gehouden. Kijken of ik nu wel het geduld heb om op te bouwen.
Dit mist enkel nog wat glitters.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die meer aan je denkt
Altijd wel iemand, waarvoor je de hele wereld bent
IOSquote:
jaaaquote:
zonde van de peukquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey inso net gerookt en toen viel mn peuk op t balkon van mn onderburen
ik ook van jouquote:
hoe heet tquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
straks uiteten bij de argentijn ergens in rotterdam zuid
kent iemand dat?
niet te veel detailsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
kent iemand dat?
Pas je wel op in de ghetto van Rotterdam-Zuid.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
kent iemand dat?
Gaucho's?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
kent iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |