Bij mij hoorde dat ook bij BI jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat zijn jullie allemaal stil vandaag
Hoe zou het bij Enf vorderen??
Ik hen een rondje Alexandrium gedaan. Man, onwijs steken in m'n lies en onderrug met lopen.. Heeft dat met BI te maken? Ging letterlijk krom lopen van die steken in m'n lies
nee, jij bent geen Limburger van 150 kiloquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik was ook bij de hema, misschien was ik die tokkie
O sorry zal de volgende keer wel thuis blijven :$quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, jij bent geen Limburger van 150 kilo
Idd vreselijk. Krijg je gewoon kippenvel van als je zoiets hoort, die arme oudersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh dat ongeluk in Frieslandik deed vroeger ook ieder jaar mee met datzelfde toernooi, dus was het opeens heel dicht bij. Ik kan zulk soort verhalen ook absoluut niet meer handelen, moet er niet aan denken dat zoiets ooit mijn kind overkomt!
je bent volgens mij soberso geen Tokkie, en geen 150 kilo. En je gaat volgens mij ook niet shoppen met je vader, moeder, oom, tante, oma, nichtjes en achterbuurvrouw. Tegelijk. Dus dan hoef je je niet aangesproken te voelenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O sorry zal de volgende keer wel thuis blijven :$
:-p
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Chanty, ik ontdek ineens ook allemaal nieuwe kanten van mezelf
Dat is niet tofquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:11 schreef NotTheSame het volgende:
Stormqueen wat mooi!
Kwakz0r geweldig die link
Hier ook stil. Zit behoorlijk in een depri-modus momenteel. Alles lijkt weer eens in het honderd te lopen en daar kan ik niet mee omgaan. Ik hoopte dit keer op een stressloze zwangerschap maar dat gaat em weer niet worden.
Bah.
* NotTheSame kruipt weer terug in het verdomhoekje.
Indalen kan ze bij mij niet geloof ik, ze ligt in stuit/dwars. Dr stuitje ligt naast mn bekken, dr voetjes liggen erin. Dus dat kan het bij mij niet zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:42 schreef Franny_G het volgende:
Steken in mijn lies had ik bij het indalen. Zo, dat was een raar en vervelend/naar gevoel zeg. Eerste keer was ook toen ik aan het winkelen was, bij H&M, ik weet het nog precies.
Even in een spoiler.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is niet tofWaar heb je allemaal stress van dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef Chanty het volgende:
NTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghegheghe. Magische helmpjes die je figuur corrigeren, waar koop je die?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:47 schreef geppie het volgende:
Ik kwam er vandaag trouwens ook achter dat ik mijn figuurcorrigerende helmpjes nog pas en die zitten echt zalig!
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat wordt dus wel verkocht?ik snap positieondergoed niet zo goed, de rand van je onderbroek zit toch onder je buik? Enlighten me!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
niet als je van jezelf al maat speknek hebt. Maar ik snap daarmee ook dat jullie dat niet snappenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat wordt dus wel verkocht?ik snap positieondergoed niet zo goed, de rand van je onderbroek zit toch onder je buik? Enlighten me!
+1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier ook positie-ondergoed hoor. Nog van 8 jaar geleden... is nu niet meer in katoen te verkrijgen (destijds Hema - nu nog in de variant met elastan, maar dat is echt vragen om schimmelinfecties bij mij....). Die zitten niet onder, maar echt een stuk over je buik. En ik kan niet zonder. De gewone onderbroeken pas ik wel, maar die drukken op mijn litteken en dat is na een paar uur echt onprettig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag voor t eerst positieondergoed gaan! Manmanman
En verder zie ik veel te veel leuke dingen voor mup en moet ik echt op mn handen zitten...
Hier ben ik wel overstag gegaan dit keer. Of iig hangen er nu wel heel erg roze gordijnen en roze beddengoed. Voor de rest is en blijft het neutraal (laatste aankoop is een grijs vloerkleed).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:51 schreef Fee-nix het volgende:
SQ wat doe je!!! Wat wordt dat kamertje zo ontzettend lief. Nu wil ik ook een heel meisjesachtig kamertje maken... Maar dat doen we niet, want hoe het nu is, is prima! Gelukkig heb ik wel vier heel mooie fairy platen, die komen nog boven t bedje voor de meisjes-touch
. Die heb ik al jaren in huis voor 'als ooit' en nu mogen ze eindelijk gebruikt worden!
Wat enorm tof!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben stil, want ik ben druk bezig
[ afbeelding ]
Heb vanmorgen ook nog een poging gedaan tot shoppen maar ik vond alles weer es stom en zat me kapot te ergeren aan tokkies die met 8 man tegelijk die schappen bij de Hema overhoop stonden te trekken dus ben maar weer naar huis gegaan. Ik koop het wel online
Wij hebben al een heel kleurige babykamerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:30 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Hier ben ik wel overstag gegaan dit keer. Of iig hangen er nu wel heel erg roze gordijnen en roze beddengoed. Voor de rest is en blijft het neutraal (laatste aankoop is een grijs vloerkleed).
ik heb ook grote maat en ik heb nu 3 broeken van noppiesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb maat 46 qua kleding, dus qua ondergoed ook xl, nu was ik al uitgeweken naar xxl maar t blijft zoals sq zegt halverwege je buik zitten en daar verdeelt het t in 2 rollen (geen beter woord voor) toen had ik al eens gekeken naar nog groter maar er zijn grenzen, En onder mn buik vind ik echt niet lekker zitten, maar nu heb ik dus positiebroekjes van miss etam en hema en die komen idd tot halfweg mn buik.. En er zit een steunrand in waardoor ik die band weg kan laten..
Uiteindelijk was ik ook overstag gegaan, zeker nu ik er 1 gedragen heb, maar nu heb ik er in totaal 8 voor 25 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb acht van die Hema units. Kostte me 64 euro, maar z'n geld wel waard. Ik geef duizenden euro's uit aan Henka en alles wat er bij hoort, dan ga ik niet beknibbelen op een paar onderbroeken
Romige vrouwen.. Die hou ik er in, mooie omschrijving.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Conclusie: positieondergoed is voor romige vrouwen
Fee, knap dat je je in kan houden! Ik vind dit babykamergekneuter echt te leuk![]()
![]()
![]()
tnx ook voor de complimentjes iedereen!
Een soort light-dopen. Wordt gedaan in gemeenten die niet aan de kinderdoop doen om de baby toch te zegenen en in de gemeente op te nemen, terwijl het als volwassene nog gedoopt kan worden als het daarvoor echt zelf kiest.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
![]()
*meld*
Vandaag naar een opdraging in de kerk van 10weken oud kindje. Nog nooit van gehoord, maar benieuwd. Iemand die weet wat opdraging inhoud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 09:05 schreef Crumpette het volgende:
Moge!
NTS, nare situatie... hoop dat er snel een kans voor jullie voorbij komt. Valt er misschien iets van voorrang te regelen in deze situatie voor een sociale huurwoning?
sqwat een mooi kamertje!
rrrammelllll
![]()
Hier gisteren en baaldagVeel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En herkenbaar, hier was t vanmorgen drama. Over promotie, zooi in huis, ik kan helemaal geen baby verzorgen, etc etc etc.
Kwak
+1.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
Wij wonen tussen twee sloten in en familie had vijvers, ben nooit ergens ingelopen./vroegah
Als zo'n rooster veilig is zou ik dat lekker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |