Hier ook positie-ondergoed hoor. Nog van 8 jaar geleden... is nu niet meer in katoen te verkrijgen (destijds Hema - nu nog in de variant met elastan, maar dat is echt vragen om schimmelinfecties bij mij....). Die zitten niet onder, maar echt een stuk over je buik. En ik kan niet zonder. De gewone onderbroeken pas ik wel, maar die drukken op mijn litteken en dat is na een paar uur echt onprettig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag voor t eerst positieondergoed gaan! Manmanman
En verder zie ik veel te veel leuke dingen voor mup en moet ik echt op mn handen zitten...
Hier ben ik wel overstag gegaan dit keer. Of iig hangen er nu wel heel erg roze gordijnen en roze beddengoed. Voor de rest is en blijft het neutraal (laatste aankoop is een grijs vloerkleed).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:51 schreef Fee-nix het volgende:
SQ wat doe je!!! Wat wordt dat kamertje zo ontzettend lief. Nu wil ik ook een heel meisjesachtig kamertje maken... Maar dat doen we niet, want hoe het nu is, is prima! Gelukkig heb ik wel vier heel mooie fairy platen, die komen nog boven t bedje voor de meisjes-touch
. Die heb ik al jaren in huis voor 'als ooit' en nu mogen ze eindelijk gebruikt worden!
Wat enorm tof!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben stil, want ik ben druk bezig
[ afbeelding ]
Heb vanmorgen ook nog een poging gedaan tot shoppen maar ik vond alles weer es stom en zat me kapot te ergeren aan tokkies die met 8 man tegelijk die schappen bij de Hema overhoop stonden te trekken dus ben maar weer naar huis gegaan. Ik koop het wel online
Wij hebben al een heel kleurige babykamerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:30 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Hier ben ik wel overstag gegaan dit keer. Of iig hangen er nu wel heel erg roze gordijnen en roze beddengoed. Voor de rest is en blijft het neutraal (laatste aankoop is een grijs vloerkleed).
ik heb ook grote maat en ik heb nu 3 broeken van noppiesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb maat 46 qua kleding, dus qua ondergoed ook xl, nu was ik al uitgeweken naar xxl maar t blijft zoals sq zegt halverwege je buik zitten en daar verdeelt het t in 2 rollen (geen beter woord voor) toen had ik al eens gekeken naar nog groter maar er zijn grenzen, En onder mn buik vind ik echt niet lekker zitten, maar nu heb ik dus positiebroekjes van miss etam en hema en die komen idd tot halfweg mn buik.. En er zit een steunrand in waardoor ik die band weg kan laten..
Uiteindelijk was ik ook overstag gegaan, zeker nu ik er 1 gedragen heb, maar nu heb ik er in totaal 8 voor 25 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb acht van die Hema units. Kostte me 64 euro, maar z'n geld wel waard. Ik geef duizenden euro's uit aan Henka en alles wat er bij hoort, dan ga ik niet beknibbelen op een paar onderbroeken
Romige vrouwen.. Die hou ik er in, mooie omschrijving.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Conclusie: positieondergoed is voor romige vrouwen
Fee, knap dat je je in kan houden! Ik vind dit babykamergekneuter echt te leuk![]()
![]()
![]()
tnx ook voor de complimentjes iedereen!
Een soort light-dopen. Wordt gedaan in gemeenten die niet aan de kinderdoop doen om de baby toch te zegenen en in de gemeente op te nemen, terwijl het als volwassene nog gedoopt kan worden als het daarvoor echt zelf kiest.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
![]()
*meld*
Vandaag naar een opdraging in de kerk van 10weken oud kindje. Nog nooit van gehoord, maar benieuwd. Iemand die weet wat opdraging inhoud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 09:05 schreef Crumpette het volgende:
Moge!
NTS, nare situatie... hoop dat er snel een kans voor jullie voorbij komt. Valt er misschien iets van voorrang te regelen in deze situatie voor een sociale huurwoning?
sqwat een mooi kamertje!
rrrammelllll
![]()
Hier gisteren en baaldagVeel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En herkenbaar, hier was t vanmorgen drama. Over promotie, zooi in huis, ik kan helemaal geen baby verzorgen, etc etc etc.
Kwak
+1.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
Wij wonen tussen twee sloten in en familie had vijvers, ben nooit ergens ingelopen./vroegah
Als zo'n rooster veilig is zou ik dat lekker doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |