Slaap lekker Cantare! Geniet nog ff van je kinderloze moment... Maar hoe ver ben jij ook weer? Vind jij het nog oké als je man naar het buitenland gaat? Mijn man gaat bijna elke week een nachtje naar een land op vliegafstand, en we hadden het er toevallig van de week over hoe kang we dat nog oké vinden, ik weet het nog niet zo goed.
Man is dit weekend ook weg en ik vind het wel pittig. Ik krijg tegenwoordig harde buiken en zelfs buikpijn van hele kleine stukjes lopen. En fietsen met 18 kilo achterop is ook niet meer zo comfi, dus ik voel me echt al een beetje thuis opgesloten nu als ik alleen ben met m'n peuter, niks voor mij. Gisteravond heb ik heel lang (vannacht werd ik er ook nog een aantal keer wakker mee) buikpijn onder m'n ribben gehad. Als ik diep inademde deed het vervelend zeer. En toen kreeg ik ook nog hoofdpijn, en lag ik weer te piekeren wat ook weer beginnende symptomen van zw.vergiftiging waren en dat ik alleen thuis was. Kortom, ik vind nachtjes alleen thuis zijn nu al pittig, en ik ben nog maar 30 weken. Niks voor mij en helemaal niet handig...
Razz, ik zou qua vijvers "komt tijd, komt raad" hanteren. Mijn ervaring is dat je in de tuin sowieso moet blijven opletten. Met mijn peuter zou ik prima een vijver aandurven, met het zoontje van vrienden echt niet, das zo'n stuiterbal! Dus als je kind een maand of 8 is kan je dat prima beslissen.
En Chanty, balen hè, als slapen niet meer lekker is. Lekker dutten overdag hoor, als het kan. Je kunt je energie bij de bevalling goed gebruiken!
O, en Loj,

voor je 20-weken! SEO al gehad? En wat heerlijk dat je huis bijna opgeleverd gaat worden, wanneer willen jullie er in?