Even in een spoiler.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is niet tofWaar heb je allemaal stress van dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef Chanty het volgende:
NTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghegheghe. Magische helmpjes die je figuur corrigeren, waar koop je die?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:47 schreef geppie het volgende:
Ik kwam er vandaag trouwens ook achter dat ik mijn figuurcorrigerende helmpjes nog pas en die zitten echt zalig!
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat wordt dus wel verkocht?ik snap positieondergoed niet zo goed, de rand van je onderbroek zit toch onder je buik? Enlighten me!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
niet als je van jezelf al maat speknek hebt. Maar ik snap daarmee ook dat jullie dat niet snappenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat wordt dus wel verkocht?ik snap positieondergoed niet zo goed, de rand van je onderbroek zit toch onder je buik? Enlighten me!
+1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |