abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:45:24 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140313936


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.

Dualcore: informatie over dualcore-toestellen is nog terug te vinden in de OpeningsPost van deel 28.

SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:45:56 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140313951
FIRST!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:46:59 #3
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140313980
Last posts:
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:04 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Vaag dat je problemen hebt met BG ,hoor er hier weinig klachten over ...
Bij mij reageren ze altijd binnen 48 uur via de mail .
Heb je de live chat geprobeert???
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:16 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ja, via mail reageren ze wel. Vriendelijk vragen om te wachten is in mijn geval niet meer aan de orde imo. :P

In de Paypal zaak reageren ze niet, en als dat morgen nog niet veranderd is, claim ik.
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:24 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Het standaard chinezen gelul "wacht aub nog een paar daagjes"
Je hebt gelijk trap er niet in. meestal is het de schuld van de post en niet van de verzender ,maar claimen kun je alleen bij de verzender
Ik heb het 1 keertje gehad ging om een klein bedrag zo´n 13¤ maar die was ik dus kwijt ,na lang praten met de spaanse post bleek dat er 2 pallets van Singapore post verregent waren in Zwitserland en ze bij de spaanse post de etiketten niet meer konden lezen .(wat ze er mee gedaan hebben mag Joost alleen weten)
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:42 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zie het. Zelfs het juist spellen ervan gaat je niet goed af. ;)
Overigens maar goed dat je hem gekregen hebt, want ik zou er niet veel voor geven. (qua specs veel en veel minder dan bv. de DG350)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:09:24 #4
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140314628
Ter ere van de TT gewoon nog een keertje de whoppa panda stijl showen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:36:45 #5
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_140315373
Op mijn chinees staat helaas geen nederlands woordenboek, kan je dat ergens gaan halen ofzo?
pi_140315830
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:24 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Het standaard chinezen gelul "wacht aub nog een paar daagjes"
Je hebt gelijk trap er niet in. meestal is het de schuld van de post en niet van de verzender ,maar claimen kun je alleen bij de verzender
Ik heb het 1 keertje gehad ging om een klein bedrag zo´n 13¤ maar die was ik dus kwijt ,na lang praten met de spaanse post bleek dat er 2 pallets van Singapore post verregent waren in Zwitserland en ze bij de spaanse post de etiketten niet meer konden lezen .(wat ze er mee gedaan hebben mag Joost alleen weten)
Dat denk ik er ook over. Er is nu 72 uur gepasseerd en nog altijd geen antwoord, ik heb geen zin in nog verder gelul en ga nu al claimen.

* Brecht35 is geïrriteerd
pi_140316148
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Ter ere van de TT gewoon nog een keertje de whoppa panda stijl showen...
[ afbeelding ]
Hoe turn je een G4S om in een Faea F1 device ahaha
mag het weten
pi_140316360
De verkoper is gevraagd uiterlijk te reageren op 3 jun 2014. Zodra we van de verkoper horen of als 3 jun 2014 zonder antwoord van de verkoper verstrijkt, zullen we deze kwestie bekijken en u per e-mail op de hoogte houden.

* Brecht35 is nog meer geïrriteerd
pi_140316444
Verleden week voor het eerst een chinese telefoon gekocht bij focalprice.
Tot nu toe verloopt alles vlekkeloos, alleen zie ik als mijn trackcode op 17track invoer vaak de status "departure from origin country" (iets van 3x).
pi_140316704
Woensdag een Jiayu G4S en een iOcean X7S (+3000 mAh accu) besteld bij www.mixeshop.com.

Vanmorgen mail dat bestelling verzonden is.
Gaat via DHL dus ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:42:08 #11
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_140317532
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:13 schreef swollywood het volgende:
Woensdag een Jiayu G4S en een iOcean X7S (+3000 mAh accu) besteld bij www.mixeshop.com.

Vanmorgen mail dat bestelling verzonden is.
Gaat via DHL dus ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg.
DHL is vragen om douane kosten ;)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:50:05 #12
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140317765
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:36 schreef mrPanerai het volgende:
Op mijn chinees staat helaas geen nederlands woordenboek, kan je dat ergens gaan halen ofzo?
Ander toetsenbord installeren. Bij swiftkey, maar ook een aantal gratis keyboards kun je die gewoon downloaden.

quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:42 schreef SanAnt het volgende:

[..]

DHL is vragen om douane kosten ;)
Dat schijnt erg mee te vallen heb ik begrepen op twiekers. UPS en Fedex zijn wat dat betreft gevaarlijker blijkbaar. (ik kies overigens nooit voor express-delivery)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140319516
Best veel mensen hebben al een g4s hier hè? Al ervaring opgedaan met andere roms/cwm/etc?

Ik krijg hem volgende week hopelijk binnen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:57:21 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140319560
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:55 schreef relativity het volgende:
Best veel mensen hebben al een g4s hier hè? Al ervaring opgedaan met andere roms/cwm/etc?

Ik krijg hem volgende week hopelijk binnen.
Download alvast wat spul van...
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140321119
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Download alvast wat spul van...

[..]

Ja had net al even gekeken.. Bedankt. Heb jij miui al uitgeprobeerd? Al geroot trouwens?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:04:12 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140321368
Custom stock biedt mogelijkheid in het menu om superuser aan te zetten.
Zelf niet zo'n Miui fan, maar whatever floats your boat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140321798
Wat vinden we hier van de Neken N6?

Staat die mtk6589t een beetje z'n mannetje?
pi_140321830
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:19 schreef Elvander het volgende:
Wat vinden we hier van de Neken N6?

Staat die mtk6589t een beetje z'n mannetje?
Beetje prijzig, je hebt nu de jiayu g4s (met octacore, 2gb ram) voor 190 dollar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:22:34 #19
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140321901
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Beetje prijzig, je hebt nu de jiayu g4s (met octacore, 2gb ram) voor 190 dollar.
Maar die is geen FHD. Verder wel een mooi dingetje, al vind ik hem wat dik. (maar da's persoonlijk)
Het iPhone-achtige blokdesign vind ik wel weer mooi en zou hem zeker boven de Neuken verkiezen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140321933
Er is ook de 2GB/32GB versie voor verrassend genoeg 155 dollar... maffe sjinezen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:19:19 #21
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_140324040
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:23 schreef Elvander het volgende:
Er is ook de 2GB/32GB versie voor verrassend genoeg 155 dollar... maffe sjinezen.
Heb ik even gemist.... waar? oO<
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:23:51 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140324274
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:30:02 #23
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_140324540
quote:
Altijd hulpvaardig, altijd snel. Thanks Shiznuts *O*

edit:

Húúúú...! Wacht ekkes, ik dacht dat het om een 2/32 Jiayu ging, my bad, tóch bedankt :-)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:37:43 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140324855
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:30 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Altijd hulpvaardig, altijd snel. Thanks Shiznuts *O*

edit:

Húúúú...! Wacht ekkes, ik dacht dat het om een 2/32 Jiayu ging, my bad, tóch bedankt :-)
Neup. Maar wat dat betreft...
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Heb vandaag in de Dino-nieuwsbrief ook een G4S+ gelinkt gekregen voor < 180 USD, is in principe ook een leuke deal: http://www.dinodirect.com(...)-16gb-p42155360.html . Haast te goed om waar te zijn zelfs. :P Die van mij was 20 USD duurder (meer eigenlijk, douanetoeslag).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140327406
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Custom stock biedt mogelijkheid in het menu om superuser aan te zetten.
Zelf niet zo'n Miui fan, maar whatever floats your boat.
Ah dat is wel handig Ja :-)
Ikzelf heb ook niet zo veel ervaring met miui, draai meestal vanilla Android roms of cm.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140331506
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Als je hem snel nodig hebt zou ik ook eventjes kijken op marktplaats/tweakers. Wie weet dat iemand van zijn toestel af wilt. Dan betaal je vaak iets minder dan de nieuwprijs, maar heb je zekerheid over de werking/de levertijd.

Of misschien dat er iemand is in dit topic die nog van een telefoon af wilt ;)
(Vorig topic)

Nou, dus bij deze, is hier iemand op dit topic die van zijn/haar Inew V3 af wilt :P? Het liefst in zwart als het kan, maar wit is ook wel mooi ;).
(Marktplaats en tweakers heeft jammer genoeg niets (redelijks)).

Weten julli overigens iets over Howsea.com? Ze zetten daar namelijk dezelfde prijzen neer als de chineese webshops, en is misschien wel handig als ze garantie regelen enzo? (nogmaals ben een nieuwe hierin allemaal, dus sorry als ik domme dingen zeg :) )

[ Bericht 3% gewijzigd door Jayyzz op 25-05-2014 00:29:58 ]
  zondag 25 mei 2014 @ 00:46:06 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140333158
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef Jayyzz het volgende:

[..]

Weten julli overigens iets over Howsea.com? Ze zetten daar namelijk dezelfde prijzen neer als de chineese webshops, en is misschien wel handig als ze garantie regelen enzo? (nogmaals ben een nieuwe hierin allemaal, dus sorry als ik domme dingen zeg :) )
Het is gewoon een Chinashop en het spul komt gewoon uit China zetten.
quote:
HOWSEA, located in ShenZhen, one of the fastest-developing places in China , is a solid platform that serves our customers with excellent products.
quote:
SHIPPING COST
Our prices mentioned in this shop are BASIC, so NO shipping cost included.
the shipping cost with Registered airmail is for 1 phone ¤ 11,50 and for 1 tablet ¤ 16,50
NO tax included. It is possible that you have to pay this when you receive the parcel.
BE AWARE OF THIS !!!

DELIVERY TIME
Shipment from China to Europe by registered airmail takes abt 10-20 WORKING days, This all depends on the customs control either in China and your country.
Voorbeeld Jiayu G4S:

Alleen zijn ze actief in het Nederlands op Marktplaats en vragen ze er meer voor dan elders.
Dus waarom zou je naar die toko stappen? :?
Ook omdat ze zo te zien geen PayPal accepteren. http://www.howsea.com/payment/
Geef jij graag je bank-/creditcardgegevens door?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140333303
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het is gewoon een Chinashop en het spul komt gewoon uit China zetten.

[..]

Voorbeeld Jiayu G4S:
[ afbeelding ]
Alleen zijn ze actief in het Nederlands op Marktplaats en vragen ze er meer voor dan elders.
Dus waarom zou je naar die toko stappen? :?
Ook omdat ze zo te zien geen PayPal accepteren. http://www.howsea.com/payment/
Geef jij graag je bank-/creditcardgegevens door?
Ah ok, heel erg bedankt voor deze info ^^. Nee, dat wil ik inderdaad niet :p.

Even een andere vraag. Ik ga waarschijnlijk (Als niemand er nog een heeft liggen, wacht ik even af) hem hier bestellen.(link onderaan) Ik heb alleen een vraag over de verzending. Ik lees hier en daar dat je bij DHL een mindere kans hebt om bij de douane problemen te krijgen? Wat adviseren jullie qua verzenden? (Ik heb geen haast in principe, kan best wel een maand of anderhalf wachten)

http://www.1949deal.com/i(...)n-nfc-otg-black.html
  zondag 25 mei 2014 @ 00:55:04 #29
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140333378
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef Jayyzz het volgende:

[..]

Ah ok, heel erg bedankt voor deze info ^^. Nee, dat wil ik inderdaad niet :p.

Even een andere vraag. Ik ga waarschijnlijk (Als niemand er nog een heeft liggen, wacht ik even af) hem hier bestellen.(link onderaan) Ik heb alleen een vraag over de verzending. Ik lees hier en daar dat je bij DHL een mindere kans hebt om bij de douane problemen te krijgen? Wat adviseren jullie qua verzenden? (Ik heb geen haast in principe, kan best wel een maand of anderhalf wachten)

http://www.1949deal.com/i(...)n-nfc-otg-black.html
Kerel,

Ga gewoon naar www.pandawill.com of www.banggood.com

Maak een account aan.

Bestel daar de Jiayu G4S 2gb of de Inew V3.

Kies free shipping.

Wacht 2-4 weken.

Geniet van je aankoop!

Eventueel betaal je dus 150*1.21= ¤181,50 in totaal.

Dan nog ben je goedkoper uit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140333451
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kerel,

Ga gewoon naar www.pandawill.com of www.banggood.com

Maak een account aan.

Bestel daar de Jiayu G4S 2gb of de Inew V3.

Kies free shipping.

Wacht 2-4 weken.

Geniet van je aankoop!

Eventueel betaal je dus 150*1.21= ¤181,50 in totaal.

Dan nog ben je goedkoper uit.
Maar je kan bij 1949 ook voor free shipping kiezen, daarom :P . Was gewoon de vraag welke optie beter was :P. En dan betaal je ook ongeveer hetzelfde (169 dollar, 130 euro ong *1.21 = max 157 euro. Zie ik dit goed?) Sorry nogmaals als ik hier heel dom bezig ben >.>
  zondag 25 mei 2014 @ 01:09:24 #31
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140333735
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Jayyzz het volgende:

[..]

Maar je kan bij 1949 ook voor free shipping kiezen, daarom :P . Was gewoon de vraag welke optie beter was :P. En dan betaal je ook ongeveer hetzelfde (169 dollar, 130 euro ong *1.21 = max 157 euro. Zie ik dit goed?) Sorry nogmaals als ik hier heel dom bezig ben >.>
Geen ervaring met 1949, en heb hem ook nog niet eerder voorbij zien komen.
Als je het op safe wil spelen dan zou ik eerdergenoemde webshops gebruiken.
Kortingscode staat in de OP waardoor je in principe niet veel meer kwijt bent/al dan niet hetzelfde.

Gewoon er van uitgaan dat je 21% extra gaat betalen (+13 euro van PostNL)
Dan kan het alleen maar meevallen.

Kan uiteraard niet in jouw portemonnee kijken, maar geld ga je toch al uitgeven dus dan komt het niet op die paar tientjes meer of minder aan lijkt me.
Per saldo ben je dan nog steeds goedkoper uit dan dat je hier in Nederland iets soortgelijks zou kopen van A-merken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 25 mei 2014 @ 01:10:39 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140333772
Normaal gesproken: hoe meer je uitgeeft, hoe meer aandacht het krijgt. Express shipping heeft daardoor een wat groter risico op douaneheffing dan free shipping. Express services onderling kan het zijn dat de ene misschien een kleinere pakkans heeft dan de ander. Maar als je gewoon free shipping doet is er een aardige kans 'that it will slip through the cracks'. ;) Dus als je toch een week of drie kunt wachten, zou ik dat sowieso lekker doen.

Verder is die 1949deal.com afgelopen week ergens op Tweakers genoemd en ken ik die verder niet. Webshops die aardig populair zijn bij ons en waarvan we weten dat ze daadwerkelijk spul versturen dat aankomt kun je terugvinden in de openingspost van het CWT: GC / [Chinese Webshops] Topic #300 Waar de 500 al in zicht is! . Daar vind je meer informatie ook rondom verzenden en douane e.d. ; ook zoekmachines.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140333924
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 01:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Per saldo ben je dan nog steeds goedkoper uit dan dat je hier in Nederland iets soortgelijks zou kopen van A-merken.
Klopt heb je gelijk in.
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Normaal gesproken: hoe meer je uitgeeft, hoe meer aandacht het krijgt. Express shipping heeft daardoor een wat groter risico op douaneheffing dan free shipping. Express services onderling kan het zijn dat de ene misschien een kleinere pakkans heeft dan de ander. Maar als je gewoon free shipping doet is er een aardige kans 'that it will slip through the cracks'. ;) Dus als je toch een week of drie kunt wachten, zou ik dat sowieso lekker doen.

Webshops die aardig populair zijn bij ons en waarvan we weten dat ze daadwerkelijk spul versturen dat aankomt kun je terugvinden in de openingspost van het CWT: GC / [Chinese Webshops] Topic #300 Waar de 500 al in zicht is! . Daar vind je meer informatie ook rondom verzenden en douane e.d. ; ook zoekmachines.
Ah ok, ga ik gewoon voor de free shipping. Ik zal dit eerst even doorlezen voordat ik (voor jullie obvious) vragen ga stellen, bedankt!
  zondag 25 mei 2014 @ 09:27:29 #34
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_140337125
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 01:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Per saldo ben je dan nog steeds goedkoper uit dan dat je hier in Nederland iets soortgelijks zou kopen van A-merken.
Eens maar ik verdraag van dit toestel dingen die ik van A-merken niet zou verdragen.
Ik heb een Cubot 99GT (quadcore 1.2gh met 1gb)

Euvels aan het toestel:
- fix voor GPS duurt meestal wel ff en valt regelmatig gewoon weg.
- Al heb is H+ als verbinding van nog gaat het niet altijd snel, andere keren weer wel.
- En heel bizar, ik heb in het kantoorgebouw waar ik werk geen dataverkeer (bellen wel met 4 streepjes), anderen wel al is het soms maar Edge.

maar voor de rest werkt het super en draait alles lekker vlot.

Als ik dan specificaties ga vergelijken kom ik als "meest vergelijkbaar en hier verkrijgbaar" bij de Acer E3 liquid die net onder de 200 euro schommelt.

Mijn toestel kwam voor 85¤ (117$) incl shipping door de douane, enkel daardoor kan ik bovenstaande fratsen wel verdragen.
pi_140339110
Hallo allemaal! Ik heb hier al heel lang niets meer gezegd, dus ik weet niet of jullie me nog herinneren.
in de tussentijd heb ik mijn oog op een nieuwe telefoon laten vallen, de KINGZONE K1 http://www.aliexpress.com(...)Inch/1776625334.html. het desgin is bestwel mooi, en ook erg goede specs voor de prijs, alleen ik kan nergens een goede review vinden... Ik hoop nu eigenlijk stiekem dat jullie misschien iets meer wisten?... De andere telefoon die ik ernstig mooi vind is de DOOGEE DAGGER DG550. Heeft iemand hier ervaring mee? of is dit zwak spul? Alvast bedankt
veni, vidi, vici!
pi_140345902
Maandag de jiayu g4s (octa, 2/16) in de happy hour bij panda, 1e ronde voor 173 dollar, 2e ronde 183 dollar
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140346307
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef rene90 het volgende:
Maandag de jiayu g4s (octa, 2/16) in de happy hour bij panda, 1e ronde voor 173 dollar, 2e ronde 183 dollar
Had het ook al gezien ja :) had ik nog maar even gewacht :P
Bij banggood nu: US$ 169.99

http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-922808.html
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140346445
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:28 schreef relativity het volgende:

[..]

Had het ook al gezien ja :) had ik nog maar even gewacht :P
Bij banggood nu: US$ 169.99

http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-922808.html
Gaat om 1gb/4rom, en een tragere octacore (6592m, 1.4ghz)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zondag 25 mei 2014 @ 15:32:54 #39
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140346460
En zondag een mi3 in de happy hour. Voor mensen die meer high end willen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_140351463
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef rene90 het volgende:
Maandag de jiayu g4s (octa, 2/16) in de happy hour bij panda, 1e ronde voor 173 dollar, 2e ronde 183 dollar
Heb je een linkje? Ik zie een ander jiayu toestel.?
pi_140351652
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Heb je een linkje? Ik zie een ander jiayu toestel.?
Zal morgen worden bijgewerkt denk ik, kreeg het in mijn mail.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140351975
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef dud0r het volgende:
En zondag een mi3 in de happy hour. Voor mensen die meer high end willen.
Prijs?
16/64 GB?
  zondag 25 mei 2014 @ 18:26:28 #43
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_140352171
Mijn neo-02 had een kuurtje, ik kon niet als eerste ophangen (oorsensor ofzo, schem bleef zwart) als iemand anders ophangt dan gaat het wel goed, verder prima ding... Vandaag door lompigheid het glas ervoor gebroken dus nu eindelijk een goede reden om een ander te kopen.

Ik zoek iets goedkoops met 2 simkaarten 4"of 5". Heeft iemand nog iets leuks liggen waar hij van af wil en ik ook nog vooruit ga in specs?

Zo niet dan ga ik denk ik voor de g4s, ook leuk maar dan moet ik er weer een jaar echt voorzichtig mee zijn, daar heb ik minder zin in.
  Moderator zondag 25 mei 2014 @ 19:27:08 #44
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140354077
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Prijs?
16/64 GB?
16GB
1e kans 303
2e kans 320
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 25 mei 2014 @ 20:27:45 #45
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140356773
Kans inderdaad... die zal niet groot zijn als ze er weer 5 beschikbaar hebben voor tig duizend klikkers.
In de loterij maak je ook 'kans'. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator zondag 25 mei 2014 @ 20:41:17 #46
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140357532
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:27 schreef Dromer het volgende:
Kans inderdaad... die zal niet groot zijn als ze er weer 5 beschikbaar hebben voor tig duizend klikkers.
In de loterij maak je ook 'kans'. :P
5 beschikbaar bij de 1e kans waarschijnlijk. En hoeveel er dan nog beschikbaar zijn bij de tweede kans durf ik niet te zeggen. Verschilt per artikel.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 25 mei 2014 @ 23:15:46 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140367540
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zal morgen worden bijgewerkt denk ik, kreeg het in mijn mail.
Neuh, want de G3C stond ook voor morgen, maar staat er wel al.

Edoch: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Monday .
Neem aan dat ze eigenlijk de G4S niet zo goedkoop weg willen/kunnen doen en teruggekrabbeld zijn. :P

Of de G3C was er vorige maandag toevallig ook. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140374326
Heren,

Mijn telefoon heeft het begeven en nu wil ik even snel iets nieuws hebben. Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen voor appen, muziek en internet, is (edit: niet toegestaan) telefoon dan een goed alternatief?

[ Bericht 22% gewijzigd door rene90 op 26-05-2014 07:28:32 ]
pi_140374554
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 06:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Heren,

Mijn telefoon heeft het begeven en nu wil ik even snel iets nieuws hebben. Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen voor appen, muziek en internet, is (edit: niet toegestaan) telefoon dan een goed alternatief?
Het is niet toegestaan om over kloons / dergelijke te praten. Sowieso kan je voor 130 euro prima een andere telefoon vinden in China, maar als je voor zoiets simpels wat zoekt koop je gewoon een moto g die prima is voor dat werk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 mei 2014 @ 07:34:17 #50
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_140374608
Kloons kun je ook beter niet kopen ze zeggen 1 op 1 clone maar in de praktijk blijkt dit niet zo te zijn ,mijn broertje heeft er 1 gehad , waardeloos ding alleen zag er het zelfde uit als s4 .
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 07:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is niet toegestaan om over kloons / dergelijke te praten. Sowieso kan je voor 130 euro prima een andere telefoon vinden in China, maar als je voor zoiets simpels wat zoekt koop je gewoon een moto g die prima is voor dat werk.
¿hoop wel dat ik ze mag afkraken ? ,anders verwijder je de post maar :)
pi_140376471
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 07:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is niet toegestaan om over kloons / dergelijke te praten. Sowieso kan je voor 130 euro prima een andere telefoon vinden in China, maar als je voor zoiets simpels wat zoekt koop je gewoon een moto g die prima is voor dat werk.
Ah prima, wist ik niet. Zal eens even kijken daarna.

Iemand toevallig een aanrader tussen de 100/150 euro?

[ Bericht 4% gewijzigd door SjaakBauer op 26-05-2014 09:55:16 ]
  maandag 26 mei 2014 @ 10:11:25 #52
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140377066
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 09:47 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ah prima, wist ik niet. Zal eens even kijken daarna.

Iemand toevallig een aanrader tussen de 100/150 euro?
Xiaomi red S1.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_140377156
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef dekilo het volgende:

[..]

Xiaomi red S1.
Hoe is deze?

http://www.pandawill.com/(...)ps-black-p87945.html
pi_140377280
quote:
3G: TD-SCDMA 1900MHz/2100MHz
(can be only used in China)
  maandag 26 mei 2014 @ 10:19:16 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140377336
I take it back. Was toch de G4S in de PW Happy Hour. :P Voor $182.89 te krijgen.

Ik begrijp trouwens niet waarom ik destijds 300 USD voor de G4T Adv heb betaald en de octocore, weliswaar met 16GB minder opslag, zoveel goedkoper weg kan. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140379275
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Normaal gesproken: hoe meer je uitgeeft, hoe meer aandacht het krijgt. Express shipping heeft daardoor een wat groter risico op douaneheffing dan free shipping. Express services onderling kan het zijn dat de ene misschien een kleinere pakkans heeft dan de ander. Maar als je gewoon free shipping doet is er een aardige kans 'that it will slip through the cracks'. ;) Dus als je toch een week of drie kunt wachten, zou ik dat sowieso lekker doen.

Verder is die 1949deal.com afgelopen week ergens op Tweakers genoemd en ken ik die verder niet. Webshops die aardig populair zijn bij ons en waarvan we weten dat ze daadwerkelijk spul versturen dat aankomt kun je terugvinden in de openingspost van het CWT: GC / [Chinese Webshops] Topic #300 Waar de 500 al in zicht is! . Daar vind je meer informatie ook rondom verzenden en douane e.d. ; ook zoekmachines.
Prima ervaring mee.
Daar een Hongmi Red Rice besteld.
Op de envelop keurig ''MP3-player-- vermeld met een prijs van $30
Besteld 4 mei voor $161, binnen op 23 mei, geen extra kosten
pi_140383886
Hey bij mijn tracking staat dit:


Netherlands
Not found

Moet ik me zorgen maken dat hij niet goed aankomt?
Kaas
pi_140384356
Nee hoor. Dat klopt, Nederland (PostNL) bestaat niet bij de internationale tracking sites.
  maandag 26 mei 2014 @ 14:33:09 #59
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140385531
Kan iemand me uitleggen hoe ik ik multilanguage en google playstore op Xiaomi Redmi S1 zet?
Ik heb zoiets nog nooit gedaan en via de xiaomi kom ik er ook niet wijs uit!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  maandag 26 mei 2014 @ 14:54:12 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140386231
Moet je de ROM dan niet decompilen en dan weer in elkaar zetten met geripte multilanguage delen uit een multilanguage ROM van vergelijkbare phone? En dan een gapps.zip erdoor flashen?

Ik zou eerder hopen dat de community dat voor je gedaan heeft en gedeeld op needrom of xda bijvoorbeeld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140386691
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef dekilo het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik ik multilanguage en google playstore op Xiaomi Redmi S1 zet?
Ik heb zoiets nog nooit gedaan en via de xiaomi kom ik er ook niet wijs uit!
Ik denk zo: http://en.miui.com/thread-11242-1-1.html
Pak wel de goede RedMi 1S rom: http://celogeek.miuiandro(...)CCNBD24.0_jb-4.3.zip

Google apps: http://en.miui.com/thread-17910-1-1.html
  maandag 26 mei 2014 @ 15:16:04 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140386936
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:54 schreef shiznuts het volgende:
Moet je de ROM dan niet decompilen en dan weer in elkaar zetten met geripte multilanguage delen uit een multilanguage ROM van vergelijkbare phone? En dan een gapps.zip erdoor flashen?

Ik zou eerder hopen dat de community dat voor je gedaan heeft en gedeeld op needrom of xda bijvoorbeeld.
Als ze dat bij 1 telefoon gedaan hebben is het wel voor de Xiaomi toestellen.
http://xiaomi.eu/community/threads/4-5-23.24389/
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 mei 2014 @ 16:03:35 #63
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140388643
mijn dank is groot!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_140392418
Wat zou ik het beste doen:
via dhl laten opsturen en snel ontvangen maar waarschijnlijk douane moeten betalen
of via Singapore post en moeten wachten en waarschijnlijk eronder door glippen
pi_140393424
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:53 schreef zik3100 het volgende:
Wat zou ik het beste doen:
via dhl laten opsturen en snel ontvangen maar waarschijnlijk douane moeten betalen
of via Singapore post en moeten wachten en waarschijnlijk eronder door glippen
moet je lekker zelf weten?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 mei 2014 @ 18:29:49 #66
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140393518
wanneer zie je dat je moet betalen van de douane?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_140394490
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef dekilo het volgende:
wanneer zie je dat je moet betalen van de douane?
Als je een brief krijgt van postnl dat ze de echte waarde willen weten :')

Jiayu G4S is in Nederland trouwens, was 16-5 verzonden en dus vandaag 'arrived at overseas' met Singapore post.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 mei 2014 @ 19:08:33 #68
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140394943
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:58 schreef rene90 het volgende:
Als je een brief krijgt van postnl dat ze de echte waarde willen weten
Niet altijd. Als ze de opgegeven waarde geloven, rekenen ze aan de hand daarvan. Zo is het gegaan met bv. mijn Onda v975m. Opgegeven waarde 50 dollar, dus in totaal zo'n 22 euro betaald. Ergens is het slim een nog enigszins logische waarde te laten vermelden i.p.v. 'household article' of 'gadgets' twv 15 dollar. ;)
(deze waarde heeft de Chinees bedacht, dus ik zeg hier niet dat ik slim ben :P)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 26 mei 2014 @ 19:11:36 #69
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_140395079
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:26 schreef ADconvertor het volgende:
Mijn neo-02 had een kuurtje, ik kon niet als eerste ophangen (oorsensor ofzo, schem bleef zwart) als iemand anders ophangt dan gaat het wel goed, verder prima ding... Vandaag door lompigheid het glas ervoor gebroken dus nu eindelijk een goede reden om een ander te kopen.

Ik zoek iets goedkoops met 2 simkaarten 4"of 5". Heeft iemand nog iets leuks liggen waar hij van af wil en ik ook nog vooruit ga in specs?

Zo niet dan ga ik denk ik voor de g4s, ook leuk maar dan moet ik er weer een jaar echt voorzichtig mee zijn, daar heb ik minder zin in.
Hmm nu toch maar een doogee dg350 besteld.
pi_140395083
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef Dromer het volgende:

[..]

Niet altijd. Als ze de opgegeven waarde geloven, rekenen ze aan de hand daarvan. Zo is het gegaan met bv. mijn Onda v975m. Opgegeven waarde 50 dollar, dus in totaal zo'n 22 euro betaald. Ergens is het slim een nog enigszins logische waarde te laten vermelden i.p.v. 'household article' of 'gadgets' twv 15 dollar. ;)
(deze waarde heeft de Chinees bedacht, dus ik zeg hier niet dat ik slim ben :P)
Komen ze dan aan de deur dat je opeens dat geld moet betalen? Ik heb namelijk nooit cash thuis :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 mei 2014 @ 19:12:40 #71
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140395131
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Komen ze dan aan de deur dat je opeens dat geld moet betalen? Ik heb namelijk nooit cash thuis :')
Ik zag het op mijnpakket.nl staan. Anders had ik inderdaad die situatie gehad. Ik verwachtte het ook wel omdat ie al bijna een week bij inklaring lag. En je moet ook nog gepast betalen of het teveel kwijt willen. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 26 mei 2014 @ 19:54:15 #72
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_140396931
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef ADconvertor het volgende:

[..]

Hmm nu toch maar een doogee dg350 besteld.
Volgens mij een prima keuze als je van de Neo afkomt en niet heel hoge eisen stelt! :Y

Die van mij is net aangekomen in NL en ligt te wachten op inklaring. Ben benieuwd hoe die bevalt als tweede telefoon. oO<
  maandag 26 mei 2014 @ 19:58:03 #73
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140397117
Bij banggood 159.99 voor de JIAYU G4S 4.7-inch 1GB RAM MT6592m 1.4Ghz Octa-core Smartphone

http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-922808.html
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 26 mei 2014 @ 19:59:57 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140397215
Brecht, hoe is het afgelopen met jouw versie?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 26 mei 2014 @ 20:15:56 #75
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140397986
Werkt de GPS op de G4S en beetje fatsoenlijk?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 26 mei 2014 @ 21:10:37 #76
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140401026
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je een brief krijgt van postnl dat ze de echte waarde willen weten :')

Jiayu G4S is in Nederland trouwens, was 16-5 verzonden en dus vandaag 'arrived at overseas' met Singapore post.
Ik heb vandaag mijn gsm ontvangen van fedex.
Geen brief ontvangen!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  maandag 26 mei 2014 @ 21:42:48 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140402837
Kan vriezen, 't kan dooien. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140405172
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Brecht, hoe is het afgelopen met jouw versie?
Toch nog iemand die zich om mij bekommert! :P

Niks ontvangen en de claim bij Paypal gaat pas in werking op 3 juni omdat de tegenpartij nog niet geantwoord heeft.

Tracking is natuurlijk ook niks veranderd.
  maandag 26 mei 2014 @ 22:19:52 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140405310
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Toch nog iemand die zich om mij bekommert! :P

Niks ontvangen en de claim bij Paypal gaat pas in werking op 3 juni omdat de tegenpartij nog niet geantwoord heeft.

Tracking is natuurlijk ook niks veranderd.
Ik vind het echt bizar dat je nog niets gehoord hebt, normaal is er niets aan de hand of reageren ze binnen 24-36u
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140405776
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik vind het echt bizar dat je nog niets gehoord hebt, normaal is er niets aan de hand of reageren ze binnen 24-36u
Aja, dat vergat ik erbij te zeggen, op Paypal word ik dus nog altijd genegeerd door BG zoals je zelf al aangaf(oeps, nu zag ik dat je dat kon afleiden uit m'n post, my mistake).
  maandag 26 mei 2014 @ 23:01:59 #81
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140407968
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Aja, dat vergat ik erbij te zeggen, op Paypal word ik dus nog altijd genegeerd door BG zoals je zelf al aangaf(oeps, nu zag ik dat je dat kon afleiden uit m'n post, my mistake).
Afgestapt van de OnePlus? Of is de OnePlus de oplossing voor dit?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140409840
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Afgestapt van de OnePlus? Of is de OnePlus de oplossing voor dit?
Nee? Ik heb de G4S gekocht en als ik de OnePlus kan kopen, zal ik dat zeker doen. Ik ken genoeg mensen waaraan ik m'n G4S zou kunnen verpatsen of de OnePlus(al zou het eerder de G4S zijn). De OnePlus + G4S kost iets meer dan een halve iPhone, dus het is nu niet dat we over veel geld praten haha. :P
pi_140411263
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef hmmmz het volgende:
Werkt de GPS op de G4S en beetje fatsoenlijk?
Ik heb de G4T en met de app FasterGPS werkt de GPS vlekkeloos :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140416610
De Redmi Note zou ook nog wel een heel leuk toestel zijn voor als de G4S niet aakomt en de OnePlus One z'n invites niet voor deze eeuw zijn. ^^ Jammer dat ze nog niet bevestigd hebben of deze naar Europa komt, ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor.
pi_140417489
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef Brecht35 het volgende:
Redmi Note
Wel een beetje jammer van de resolutie: 720p op 5.5 inch. Voor de rest geen wezenlijke verschillen met de G4S?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140417797
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar onderstaand mobiel wordt nu erg zwaar gepushed in de media.


P7

Nog lieden die hun oog erop hebben laten vallen?
pi_140418390
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar onderstaand mobiel wordt nu erg zwaar gepushed in de media.

[ afbeelding ]
P7

Nog lieden die hun oog erop hebben laten vallen?
Mooi ontwerp :) maar vind de prijs (450 EUR) nogal veel.
De processor heeft o.a. een antutu benchmark van 24.000, dat haal je ook al met een mtk6592 (niet dat dat alleszeggend is, maar goed).
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140418987
Zijn er nog veel dingen die je moet veranderen/instellen (software matig) voordat zo een chinese telefoon klaar voor gebruik is? Ik ben absoluut niet thuis in het tweaken van smartphones en zie het liefste een telefoon waarbij ik zelf zo weinig mogeljk moet doen :) Veel meer dan internetten en w-appen + wat apps doe ik niet op een telefoon dus als mensen meteen een aanrader hebben voor een simpele telefoon dan graag :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:16:42 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140419199
Doogee DG350 zou ik zeggen. Leuk toestel, standaard Nederlands / Play store etc en zit onder de 100 euro (hardware ergens wel te vergelijken met de MotoG).
En GPS werkte hier gewoon prima. Niet eens hoeven rooten of iets dergelijks :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140419234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Questular het volgende:
Zijn er nog veel dingen die je moet veranderen/instellen (software matig) voordat zo een chinese telefoon klaar voor gebruik is? Ik ben absoluut niet thuis in het tweaken van smartphones en zie het liefste een telefoon waarbij ik zelf zo weinig mogeljk moet doen :) Veel meer dan internetten en w-appen + wat apps doe ik niet op een telefoon dus als mensen meteen een aanrader hebben voor een simpele telefoon dan graag :)
Als je root hebt: de chinese rommel eraf gooien, gps fix, etc.
Als je geen root hebt: rooten :P

Wat betreft jouw specificaties... Wat is jouw budget? Best bang for buck is momenteel de Jiayu G4S.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140419348
Het is maar voor een paar maanden aangezien ik mn abbo dan kan verlengen dus de optie van RobertNL is budget technisch gezien wel in de juiste prijsrange :)
pi_140421189
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef relativity het volgende:

[..]

Wel een beetje jammer van de resolutie: 720p op 5.5 inch. Voor de rest geen wezenlijke verschillen met de G4S?
Grotere batterij, voor de rest niet veel verschillend.

Verder is de PPI van 720p op 5.5 inch niet zo laag hoor, een aantal jaar geleden was die PPI high-end. Men is gewoon veeleisend geworden. :P
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar onderstaand mobiel wordt nu erg zwaar gepushed in de media.

[ afbeelding ]
P7

Nog lieden die hun oog erop hebben laten vallen?
Nee, veel te duur voor wat je maar krijgt.
pi_140421724
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef Brecht35 het volgende:
Grotere batterij, voor de rest niet veel verschillend.

Verder is de PPI van 720p op 5.5 inch niet zo laag hoor, een aantal jaar geleden was die PPI high-end. Men is gewoon veeleisend geworden. :P
Tegenwoordig is een paar jaar in techniek onderhand bijna astronomisch doordat het exponentieel verandert :P
Maar ik snap het ja.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:46:24 #94
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_140427218
Yes G4S is in Spain en gelijk in transit(geen douane kosten) gaat nog 2 a 3 daagjes duren dan is ie binnen *O* (de reis Madrid - Ibiza is zo´n 60 uur gem :'( :'( )
pi_140454376
Ben op het moment het scherm van mijn Xiaomi Mi2s aan het vervangen, enkel blijft het lcd niet goed in ze brezel zitten. Ik heb dubbelzijdige tape gebruikt maar het blijft loskomen. Iemand andere ideeen?
pi_140456323
Er is speciale tape voor.
Dat heb je gebruikt?
pi_140457758
Ik heb een 3s code, maar in mijn pakket is nog niks te zien. Is het normaal wel te zien wanneer hij bij de douane ligt dat er dan 'inklaring' staat ofzo in mijn pakket?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140458574
Zaterdag een mail gehad van mixeshop.com dat mijn bestelling 'shipped' was met DHL.
Trackingnummer deed het pas maandagochtend op de site van DHL en geeft sindsdien aan:
'Zending informatie ontvangen'.

Dus het pakket is nog niet eens bij DHL in Hong Kong ontvangen.
Gisteren via de livechat nagevraagd en dan krijg je als antwoord: 'Wait and check again later'. -O-
  woensdag 28 mei 2014 @ 09:44:12 #99
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140459413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 07:47 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een 3s code, maar in mijn pakket is nog niks te zien. Is het normaal wel te zien wanneer hij bij de douane ligt dat er dan 'inklaring' staat ofzo in mijn pakket?
Same shit here... sinds de 25e al. :{
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:39:35 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140460807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 07:47 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een 3s code, maar in mijn pakket is nog niks te zien. Is het normaal wel te zien wanneer hij bij de douane ligt dat er dan 'inklaring' staat ofzo in mijn pakket?
Nee, pas als hij weer bij de douane weg komt is dat te zien, niet eerder.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:44 schreef Dromer het volgende:

[..]

Same shit here... sinds de 25e al. :{
Oh, dat valt nog mee hoor. Zit een weekend tussen natuurlijk. Had ik vorige week ook 16e in Nederland, 21e pas bezorgd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:49:56 #101
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140461113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:39 schreef RobertNL het volgende:
Oh, dat valt nog mee hoor. Zit een weekend tussen natuurlijk. Had ik vorige week ook 16e in Nederland, 21e pas bezorgd.
En wanneer kon je de 3S code tracen?
Had gehoopt met Hemelvaaart te kunnen prutsen, maar dat gaat het 'm zo te zien niet worden. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 11:47:46 #102
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140463062
5000mAh :o
En verder zijn de specs ook niet mis. Even afwachten wat de prijs wordt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:42:16 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140464748
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef dud0r het volgende:
5000mAh :o
En verder zijn de specs ook niet mis. Even afwachten wat de prijs wordt.
Oh yo. Da's best wel badass inderdaad. :D Ff in de gaten houden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140470170
Gisteren de XIAOMI Hongmi 1S besteld, mijn eerste Chinese smartphone. Ben dus erg benieuwd!
pi_140473735
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef dud0r het volgende:
5000mAh :o
En verder zijn de specs ook niet mis. Even afwachten wat de prijs wordt.
Alle goodies: check, maar dan nog steeds Android 4.2 is toch een grote bummer
mag het weten
pi_140474686
Mijn moeder vond het wel eens tijd worden voor een nieuwe telefoon (ze heeft al jaren een onverwoestbare Nokia 3310) en gaf mij de opdracht om een geschikt Android model uit te zoeken. Ik stond eigenlijk op het punt om de Doogee DG350 te bestellen tot ik vandaag zag dat Pandawill de Tianhe H920+ in de aanbieding heeft. $104,99 is natuurlijk geen geld gezien de specs (5" FHD, MTK6589T, 1GB RAM), maar ik vroeg mij af of iemand misschien ervaring met dit toestel heeft.

Als ik de specs vergelijk ziet de Tianhe er beter uit dan de Doogee, maar het gebrek aan gebruikerservaringen maakt mij een beetje terughoudend..
  woensdag 28 mei 2014 @ 18:20:55 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140476549
Mtk6582 is mijn inziens wat sneller, daarnaast komt daarvoor ook Android 4.4.2 uit dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140477236
...BG heeft nog altijd niet gereageerd in de Paypalkwestie (op Paypal zelf dus).

Waardeloze service zeg, hopelijk krijg ik m'n geld terug.
  woensdag 28 mei 2014 @ 18:52:55 #109
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140477585
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:41 schreef Brecht35 het volgende:
...BG heeft nog altijd niet gereageerd in de Paypalkwestie (op Paypal zelf dus).

Waardeloze service zeg, hopelijk krijg ik m'n geld terug.
Waarom niet cs@banggood.com een mail gestuurd?

ligt écht aan jou denk ik hoor :@

Bezorgdatum van de G4S is zaterdag de 31ste volgens mijnpakket.nl
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140477633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom niet cs@banggood.com een mail gestuurd?

ligt écht aan jou denk ik hoor :@
Voor wat? Om weer een "please wait a few more days" naar m'n kop geslingerd te krijgen? :P
pi_140477762
G4s komt vrijdag! Toch geen douane kosten :p
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 28 mei 2014 @ 18:57:29 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140477774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Voor wat? Om weer een "please wait a few more days" naar m'n kop geslingerd te krijgen? :P
Dat kan je voor zijn, door te zeggen dat je al een aantal dagen aan het wachten bent en je een claim hebt geopend.
Is je bestelling al 45 dagen onderweg?
Volgens mij nog maar 30 ofzo toch?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140477962
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom niet cs@banggood.com een mail gestuurd?

ligt écht aan jou denk ik hoor :@

Bezorgdatum van de G4S is zaterdag de 31ste volgens mijnpakket.nl
Waar kan je dat Internationale tracking nummer om laten zetten?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140477975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat kan je voor zijn, door te zeggen dat je al een aantal dagen aan het wachten bent en je een claim hebt geopend.
Is je bestelling al 45 dagen onderweg?
Volgens mij nog maar 30 ofzo toch?
30 april is ie vertrokken
2014-04-30 20:30, Departure from office of exchange, MYKULA

En sindsdien niks meer. Al 30 dagen niet te zien via tracking is wel heel lang.
pi_140478123
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:02 schreef relativity het volgende:

[..]

Waar kan je dat Internationale tracking nummer om laten zetten?
Even een tweet sturen naar @PostNL met daarin je internationale trackingnummer en de vraag of ze een 3S code voor je hebben ;)
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:16:03 #116
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140478522
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:02 schreef relativity het volgende:

[..]

Waar kan je dat Internationale tracking nummer om laten zetten?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef UntoldStories het volgende:

[..]

Even een tweet sturen naar @PostNL met daarin je internationale trackingnummer en de vraag of ze een 3S code voor je hebben ;)
Dit, of gewoon bellen met 0900 0570.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:02 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

30 april is ie vertrokken
2014-04-30 20:30, Departure from office of exchange, MYKULA

En sindsdien niks meer. Al 30 dagen niet te zien via tracking is wel heel lang.
Kan je hem niet om laten zetten naar een belgisch trackingnummer?
Geef mij je trackingnummer eens in een dm.
Misschien kijk je niet goed.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140479008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Dit, of gewoon bellen met 0900 0570.

[..]

Kan je hem niet om laten zetten naar een belgisch trackingnummer?
Geef mij je trackingnummer eens in een dm.
Misschien kijk je niet goed.
Oké.
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:49:49 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140480085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Dit, of gewoon bellen met 0900 0570.

Of:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:50:11 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140483012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef Brecht35 het volgende:
De Redmi Note zou ook nog wel een heel leuk toestel zijn voor als de G4S niet aakomt en de OnePlus One z'n invites niet voor deze eeuw zijn. ^^ Jammer dat ze nog niet bevestigd hebben of deze naar Europa komt, ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor.
Net in de mail:

~ http://www.antelife.com/x(...)200mah-f2-2-otg.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140483106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:41 schreef Brecht35 het volgende:
...BG heeft nog altijd niet gereageerd in de Paypalkwestie (op Paypal zelf dus).

Waardeloze service zeg, hopelijk krijg ik m'n geld terug.
emailen heeft geen zin.
maak een support ticket en krijg binnen 24 uur een reactie bij banggood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:59:15 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140483536
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef Skweezer het volgende:

[..]

emailen heeft geen zin.
maak een support ticket en krijg binnen 24 uur een reactie bij banggood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mailen werkt hier altijd prima hoor. Binnen 48 uur altijd wel een reactie gehad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140483539
quote:
Dat is toch niet de Europese versie?

Edit: Dat is de Europese versie? :o Er staat WCDMA..Lijkt me toch sterk dat de WCDMA versie er al is terwijl dat nergens aangekondigd staat ofzo...

[ Bericht 6% gewijzigd door Brecht35 op 28-05-2014 21:05:39 ]
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:03:49 #123
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140483816
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mailen werkt hier altijd prima hoor. Binnen 48 uur altijd wel een reactie gehad.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140483935
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Maar ff doen dan.

Redmi Note WDMA is legit!
http://www.gizchina.com/2(...)available-resellers/

[ Bericht 19% gewijzigd door Brecht35 op 28-05-2014 21:15:20 ]
pi_140487648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef UntoldStories het volgende:

Even een tweet sturen naar @PostNL met daarin je internationale trackingnummer en de vraag of ze een 3S code voor je hebben ;)
THanks
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Dit, of gewoon bellen met 0900 0570.

[..]

Kan je hem niet om laten zetten naar een belgisch trackingnummer?
Geef mij je trackingnummer eens in een dm.
Misschien kijk je niet goed.
Oke mooi :)
Wanneer kan je die eigenlijk om laten zetten? Of maakt dat niet uit?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:27:57 #126
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140488242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef relativity het volgende:

[..]

THanks

[..]

Oke mooi :)
Wanneer kan je die eigenlijk om laten zetten? Of maakt dat niet uit?
Wanneer hij in Nederland gearriveerd is.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:24:03 #127
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140506350
Nou.. mijn S5 kloon wordt volgens PostNL ook vrijdag bezorgd. Wel nog tussen 8:30 en 21:30, maar dat stellen ze hopelijk nog bij.
Mag het ding hier trouwens besproken worden als het geen Samsung-logo's etc. heeft? Anders houd ik het wel bij vage omschrijvingen. ;)
(heb 'm overigens niet besteld vanwege de looks, maar vanwege de specs: octacora, fhd voor 125 euro)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140508491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wanneer hij in Nederland gearriveerd is.
Oke :) even afwachten dus. Hij is 20 mei verstuurd (dispatched overseas) dus zal nog wel een paar dagen duren :P
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:24 schreef Dromer het volgende:
Nou.. mijn S5 kloon wordt volgens PostNL ook vrijdag bezorgd. Wel nog tussen 8:30 en 21:30, maar dat stellen ze hopelijk nog bij.
Mag het ding hier trouwens besproken worden als het geen Samsung-logo's etc. heeft? Anders houd ik het wel bij vage omschrijvingen. ;)
(heb 'm overigens niet besteld vanwege de looks, maar vanwege de specs: octacora, fhd voor 125 euro)
Altijd fijn die tijdschattingen hè :P
Ik - en ik denk velen met mij - ben niet echt te spreken van klonen, maar goed. Als de prijs/kwaliteit redelijk is ;)
Linkje?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140511155
Doogee DG350 zwart OF wit met coupon RMN10OFF, -10% = 98 usd = 71 euro.

http://www.focalprice.com(...)720_Android_4.2.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:33:13 #130
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140512253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Miniem het volgende:
Doogee DG350 zwart OF wit met coupon RMN10OFF, -10% = 98 usd = 71 euro.

http://www.focalprice.com(...)720_Android_4.2.html
Nice. Daarvoor heb ik hem indertijd ook bij FP gehaald. Echt een aanradertje voor wie een telefoon met deze specs wil. (ik vond hem uiteindelijk wat te dik en koop al teveel telefoons de laatste tijd, dus heb hem weer verkocht)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140512673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Miniem het volgende:
Doogee DG350 zwart OF wit met coupon RMN10OFF, -10% = 98 usd = 71 euro.

http://www.focalprice.com(...)720_Android_4.2.html
Besteld, thnx! :)
pi_140513168
Ik snap echt niet waarom hier niet over klonen zou gepraat mogen worden? Er is een verschil tussen een Chinees merk dat een telefoon namaakt qua design en zonder logo's(gewoon toegestaan) en het letterlijk namaken zoals valse Beats.

De Cubot One wordt hier af en toe aangehaald en da's toch ook een duidelijke kloon van de HTC One?

Oja, en de gelijkenissen tussen Jiayu en iPhone kunnen ook niet echt ontkend worden hoor!
pi_140513899
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:07 schreef Brecht35 het volgende:
Ik snap echt niet waarom hier niet over klonen zou gepraat mogen worden? Er is een verschil tussen een Chinees merk dat een telefoon namaakt qua design en zonder logo's(gewoon toegestaan) en het letterlijk namaken zoals valse Beats.

De Cubot One wordt hier af en toe aangehaald en da's toch ook een duidelijke kloon van de HTC One?

Oja, en de gelijkenissen tussen Jiayu en iPhone kunnen ook niet echt ontkend worden hoor!
probleem is dat je een grijs gebied betreedt, en om discussie te voorkomen wordt het gewoon niet toegelaten
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:43:17 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140513972
Theoretisch gezien is alles wat je koopt een cloon van iets.
Alleen omdat het dan niet om clonen van A-merken gaat wordt het getolereerd.
Het hele topic staat vol met sj4000 verhalen, een regelrechte "kloon" van de GoPro.

Volgens mij mag je best over clonen praten, zolang je zelf maar niet de link legt met het A-merk waarvan het een cloon betreft en zolang er in de beschrijving van het product niet staat dat het om een cloon van merk blablabla gaat.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:59:59 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140514477
Er zit een verschil tussen een telefoon die je kan verkopen als zijnde echt. Dat is gewoon een grens, niet eens grijs gebied want je krijgt van de douane gewoon een boete.

De sj4000 draagt verder geen merktekens en er zitten nog wel een paar verschillen in het uiterlijk.
Patentschending: ja, waarschijnlijk
Merkenrecht geschonden: nee

Cubot one was wat mij betreft ook wel op/over de rand.

De wettelijke grens is gewoon de grens (nog niet te spreken over de zeer vaak mindere kwaliteit) .
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:27:05 #136
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140517217
Ik denk dat mijn kloon te ver gaat. Het schijnt dat zelfs de achterkant en de batterij van het origineel er op/in passen. :P Het is, denk ik, verstandiger geen links etc. te plaatsen. Als ik iets wil delen, zal ik het wel algemeen/vaag houden. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140537863
Hai, ik ben helemaal nieuw op Android gebied, laat staan op het gebied van china phones.
Veel gelezen hier en wil de sprong wel wagen :)
Zo'n Jiayu G4s lijkt me wel wat en vroeg me af of jullie wel eens van Minideal.net hebben gehoord?
Daar is nu een aanbieding én in stock.
http://www.minideal.net/j(...)am-2gb-rom-16gb.html
Enne, even een blonde noob vraag er tussen door, als android newbie die niet wil klooien aan de telefoon, mag ik toch aannemen dat google playstore al standaard is geinstalleerd toch?
pi_140538124
Heey allemaal,

Ik wou jullie even een update geven over hoe het er bij mij voorstaat.
Ik heb zojuist bij Focalprice een InewV3 gekocht. was $163 en met kortingscode nog eens $16 er af. Uiteindelijk met paypal kosten ed uitgekomen op ¤117. Ik zal nog laten horen als hij is aangekomen. Erg bedankt voor jullie hulp ^^.
pi_140539526
Wat vinden jullie van de jiayu g6 of de iocean x8?

Een Jiayu g4s is, met dank aan dit topic, via pandawill happy hour, onderweg voor mijn ouders!
pi_140539703
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef winterapfel het volgende:
Wat vinden jullie van de jiayu g6 of de iocean x8?
Te groot voor een telefoon.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:13:05 #141
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140541558
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Te groot voor een telefoon.
Die krengen zijn wel populair blijkbaar: http://www.nu.nl/tech/378(...)ulaire-phablets.html
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140549924
G4s binnen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat sim1 alleen maar 3g had. Ik mijn simkaart gesloopt naar micro blijkt dat sim2 gewoon 3g heeft :')
Verder prettige telefoon. Gps geeft een snelle fix (30 seconde zonder wifi / 3g). Alleen Facebook crasht wat blijkbaar meer voor komt met de nieuwe Facebook, nu dus een apk van een oudere Facebook gepakt en dat werkt weer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:19:31 #143
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140550803
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:55 schreef rene90 het volgende:
G4s binnen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat sim1 alleen maar 3g had. Ik mijn simkaart gesloopt naar micro blijkt dat sim2 gewoon 3g heeft :')
Verder prettige telefoon. Gps geeft een snelle fix (30 seconde zonder wifi / 3g). Alleen Facebook crasht wat blijkbaar meer voor komt met de nieuwe Facebook, nu dus een apk van een oudere Facebook gepakt en dat werkt weer.
Geinig. Heb vandaag m'n S5 kloon binnen (mtk6592 octacore, FHD) en heb ook een crashende facebook app. (start netjes, maar klapt er na een paar seconden uit, tenzij ik blijf scrollen :P)
Verder werkt alles prima.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140550818
Mooi dat je G4s bevalt! Heb je er lang op moeten wachten?
pi_140551049
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef Dromer het volgende:

[..]

Geinig. Heb vandaag m'n S5 kloon binnen (mtk6592 octacore, FHD) en heb ook een crashende facebook app. (start netjes, maar klapt er na een paar seconden uit, tenzij ik blijf scrollen :P)
Verder werkt alles prima.
is meer over te lezen, gewoon Facebook 8 downloaden de apk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140551066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef Mirach het volgende:
Mooi dat je G4s bevalt! Heb je er lang op moeten wachten?
14 dagen ongeveer..
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140551307
Niet al te lang dus gelukkig:)
Waar had je 'm vandaan als ik vragen mag? ( kon ik niet zo snel terug vinden)
pi_140551984
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:32 schreef Mirach het volgende:
Niet al te lang dus gelukkig:)
Waar had je 'm vandaan als ik vragen mag? ( kon ik niet zo snel terug vinden)

Ali, kostte toen 190 dollar Inc. Singapore shipping. Ze hebben ook op de doos gezet wat ik had gevraagd dus top.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:57:56 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140552302
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

14 dagen ongeveer..
and I'm just sitting here masturbating...

Maar als het goed is, heb ik hem morgen tussen 14:00 en 16:00!
De 18e besteld... april that is...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140552612
Holy fok! Dat werd tijd!
Dat zou niet goed voor mijn zenuwen zijn haha
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:06:13 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140552704
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:04 schreef Mirach het volgende:
Holy fok! Dat werd tijd!
Dat zou niet goed voor mijn zenuwen zijn haha
Nja deels mijn eigen schuld omdat ik een bericht er aan vastgemaakt had met de vraag of er een hoesje bij kon.

Niet weer doen dus.... :N

Heb altijd vertrouwen gehad in Banggood, ben ze ook niet wezen mailen en heb ook geen claim geopend just in case. Als hij morgen niet binnenkomt, dan hebben we wel problemen ~O>
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140554267
18 april besteld, sindsdien is de G4S spoorloos.

Banggood gaf me dit als antwoord via de Customer Service:

Ik zei:
Hello,
my order with order number 1912848 still hasn’t arrived. The tracking has expired at some websites: RC003282977MY. How is it even possible that the tracking has expired?

I want to inform you that I have claimed my money back at PayPal since it’s been over a month since the packet was seen. It has never arrived at my country according to the tracking.

Greetings,
*mijn naam*

Zij zeiden:
Dear *mijn naam*,
Thanks for your email.
Sorry for the inconvenience. Your order 1912848 was shipped on 2014/4/23 with tracking number RC003282977MY.Would you please check on following website LATER? It takes some time to update the latest information because of delayed logistics.Kindly hope your support and understand.We will also ask our logistics staff to check.Please take it easy.
http://www.17track.net/index_en.shtml
Any other questions, feel free to contact with us.
Best wishes
Dawn

Tja, ben ik dus niks mee. Op Paypal zelf ook nog niet gereageerd overigens, ook al zei ik duidelijk in m'n mail dat ik geclaimd heb.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:07:44 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140555363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Brecht35 het volgende:
18 april besteld, sindsdien is de G4S spoorloos.

Banggood gaf me dit als antwoord via de Customer Service:

Ik zei:
Hello,
my order with order number 1912848 still hasn’t arrived. The tracking has expired at some websites: RC003282977MY. How is it even possible that the tracking has expired?

I want to inform you that I have claimed my money back at PayPal since it’s been over a month since the packet was seen. It has never arrived at my country according to the tracking.

Greetings,
*mijn naam*

Zij zeiden:
Dear *mijn naam*,
Thanks for your email.
Sorry for the inconvenience. Your order 1912848 was shipped on 2014/4/23 with tracking number RC003282977MY.Would you please check on following website LATER? It takes some time to update the latest information because of delayed logistics.Kindly hope your support and understand.We will also ask our logistics staff to check.Please take it easy.
http://www.17track.net/index_en.shtml
Any other questions, feel free to contact with us.
Best wishes
Dawn

Tja, ben ik dus niks mee. Op Paypal zelf ook nog niet gereageerd overigens, ook al zei ik duidelijk in m'n mail dat ik geclaimd heb.
Stuur ze dit:

Hello Dawn,

I'm afraid the item has been lost in the mail, could you please check it out and get back to me with the proper information asap?
I'd like to give you the oppertunity to settle this problem before I am forced to escalate the dispute on paypal.

Greetings
(jouw naam)

en dan gewoon even wachten, hoelang heb je nog tot je de claim kan escaleren? 3 juni toch?
Bij mij is hij dus 1,5 maand onderweg geweest in totaal (mits ik hem morgen wel krijg).
Reken dit bovenop jouw bestelling op en wellicht dat de status deze week veranderd.
Tevens geef ik jou het advies om contact op te nemen met de PostNL van jouw land om te vragen of zij het buitenlandse trackingnummer kunnen omzetten.
Daarnaast zou je eventueel in de mail kunnen aangeven dat jouw tracking het niet doet op de officiële site van de Sweden Post. Dit betekent kortgezegd dat zij het pakket nog niet in hun logistics program hebben (mits je hem daar niet kan gebruiken uiteraard).

In dat geval zou je misschien de boel gewoon kunnen escaleren, en dan is het hun probleem om het verder met jou kort te sluiten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140556475
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Stuur ze dit:

Hello Dawn,

I'm afraid the item has been lost in the mail, could you please check it out and get back to me with the proper information asap?
I'd like to give you the oppertunity to settle this problem before I am forced to escalate the dispute on paypal.

Greetings
(jouw naam)

en dan gewoon even wachten, hoelang heb je nog tot je de claim kan escaleren? 3 juni toch?
Bij mij is hij dus 1,5 maand onderweg geweest in totaal (mits ik hem morgen wel krijg).
Reken dit bovenop jouw bestelling op en wellicht dat de status deze week veranderd.
Tevens geef ik jou het advies om contact op te nemen met de PostNL van jouw land om te vragen of zij het buitenlandse trackingnummer kunnen omzetten.
Daarnaast zou je eventueel in de mail kunnen aangeven dat jouw tracking het niet doet op de officiële site van de Sweden Post. Dit betekent kortgezegd dat zij het pakket nog niet in hun logistics program hebben (mits je hem daar niet kan gebruiken uiteraard).

In dat geval zou je misschien de boel gewoon kunnen escaleren, en dan is het hun probleem om het verder met jou kort te sluiten.
Ik heb de claim al laten escaleren, ik heb het he-le-maal gehad. Doordat BG niet gereageerd heeft, duurt het echter wat langer voor Paypal zich met de zaken gaat moeien. Ze geven BG nog een paar dagen de tijd om te reageren. Bedankt voor je voorbeeldmailtje, ik zal het meteen versturen(heb er de laatste zin uitgelaten omdat ik al geclaimd heb dus).
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:46:06 #155
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_140560462
G4s hier ook binnen (mijn vrouw gelukkig) bij BG besteld op 13 mei en ik wist dat ze ´m pas een paar dagen later in stock hadden .
Shipped op 20 mei dus 10 daagjes onderweg , hier dus geen problemen met BG ,gekomen met SP en gelukkig niet met MY .
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

is meer over te lezen, gewoon Facebook 8 downloaden de apk.
Thx voor die tip mijn vrouw baalde omdat facebook niet werkt ,morgen ff proberen ...
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:51:47 #156
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140563825
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

is meer over te lezen, gewoon Facebook 8 downloaden de apk.
Dat heeft het probleem inderdaad opgelost! Nu even niet laten updaten tot ze een betere versie hebben uitgebracht. :)

Mijn kloon heeft geen logo's gelukkig al is het allemaal wel héél erg duidelijk. Bijvoorbeeld:

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140563939
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:46 schreef SanAnt het volgende:
G4s hier ook binnen (mijn vrouw gelukkig) bij BG besteld op 13 mei en ik wist dat ze ´m pas een paar dagen later in stock hadden .
Shipped op 20 mei dus 10 daagjes onderweg , hier dus geen problemen met BG ,gekomen met SP en gelukkig niet met MY .

[..]

Thx voor die tip mijn vrouw baalde omdat facebook niet werkt ,morgen ff proberen ...
Ja, MY post komt gewoon NIET aan.

Ik heb net even gechecked en je kon je warehouse dus niet kiezen, je moet dus gewoon geluk hebben dat ze het met SP versturen en niet met MY? Ik ben vervloekt!
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:01:14 #158
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140564057
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Gisteren de XIAOMI Hongmi 1S besteld, mijn eerste Chinese smartphone. Ben dus erg benieuwd!
Heb ik ook, gaat je niet tegenvallen.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_140565479
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:56 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ja, MY post komt gewoon NIET aan.

Ik heb net even gechecked en je kon je warehouse dus niet kiezen, je moet dus gewoon geluk hebben dat ze het met SP versturen en niet met MY? Ik ben vervloekt!
klopt, de telefoon die ik bij banggood heb besteld kwam ook nooit aan. Ging ook via Malaysia Post. Toen heb ik mijn geld terug geclaimd via paypal
pi_140565762
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:56 schreef Skweezer het volgende:

[..]

klopt, de telefoon die ik bij banggood heb besteld kwam ook nooit aan. Ging ook via Malaysia Post. Toen heb ik mijn geld terug geclaimd via paypal
Ergens wist ik wel dat ik niet de enige kon zijn. :P
pi_140567102
Net mijn neken n6 ontvangen.
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 13:37:34 #162
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140567809
Mijn G4S kwam wel aan met Malaysia Post :6
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_140567836
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:37 schreef dud0r het volgende:
Mijn G4S kwam wel aan met Malaysia Post :6
Dan beschuldig ik MY van racisme. :(
  zaterdag 31 mei 2014 @ 13:43:20 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140567946
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:37 schreef dud0r het volgende:
Mijn G4S kwam wel aan met Malaysia Post :6
Die van mij ook. Het was echt geweldig.
Dat de douane inhalig werd was wel iets minder. :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140569587
quote:
Zeg shiznuts, is Antelife wat betrouwbaar? Ervan uitgaande dat mijn G4S toch niet aankomt en ik m'n geld terugkrijg, zou ik misschien deze halen.

Of gewoon ergens anders een G4S halen natuurlijk(liefst eentje die aankomt).
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:38:57 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140570408
Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, maar 't is bij mijn weten gewoon een legit business. Zijn wel lui geweest die daar iets hebben besteld en gewoon ook ontvangen hebben hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:50:54 #167
405087 RDMKR
miui mitu
pi_140576752
m'n vriendin zit in China; heb haar op jacht gestuurd naar een Xiaomi Mi2S of Jiayu G5S. hopelijk voor een schijntje te krijgen daar.

waarom die twee modellen..? ik heb voor grote telefoons aan westerse modellen genoeg. fatsoenlijke dingen van 63mm breed of kleiner zijn hier echter nauwelijks te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RDMKR op 31-05-2014 22:56:51 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_140578978
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:05 schreef Boomeister het volgende:
Net mijn neken n6 ontvangen.
En? blij mee?
pi_140581683
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 20:53 schreef Mirach het volgende:

[..]

En? blij mee?
Ja, De telefoon werkt goed en ziet er mooi uit.
pi_140583747
8.5 uur op de accu en 9% eraf, heerlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:53:14 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140583992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:45 schreef rene90 het volgende:
8.5 uur op de accu en 9% eraf, heerlijk.
Frustrerend al die mensen die hem al hebben :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:33:45 #172
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140585416
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:45 schreef rene90 het volgende:
8.5 uur op de accu en 9% eraf, heerlijk.
Wel in standby lijkt me? Of met ook veel 'screentime'?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140585876
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Frustrerend al die mensen die hem al hebben :')
Heb jij hem vandaag dus niet binnen gehad? Bummer!
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:53:13 #174
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140586081
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef Mirach het volgende:

[..]

Heb jij hem vandaag dus niet binnen gehad? Bummer!
Nee, zie paar posten terug.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140586466
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wel in standby lijkt me? Of met ook veel 'screentime'?
Niet alleen standby hoor, zal nog wel een foto plaatsen over een paar dagen als de accu bijna op is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 1 juni 2014 @ 00:10:41 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140586557
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet alleen standby hoor, zal nog wel een foto plaatsen over een paar dagen als de accu bijna op is.
Heerlijk lijkt mij die vrijheid weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140590287
Een vriend van mijn dochter gebruikt momenteel een gewone G4 van mij tot zijn Z1 terug is van reparatie.
De jongen verbaasde zich daar ook al over, vaak 4 dagen op een lading.
pi_140590366
Mijn G4 Advanced had die degelijke accuduur alleen in het begin, de laatste tijd holt die ook achteruit alsof het een iPhone is :') :( Ik ga er in de zomervakantie maar eens een nieuwe rom op zetten, nieuwe accu heeft in ieder geval geen soelaas geboden.
pi_140590994
Ik heb gisteren mijn g4s ontvangen. Een erg fijne telefoon! Mijne was all geupdate naar de nieuwe versie :-)

Iemand al xposed framework geprobeerd op de nieuwe versie? En welke gps fix?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140591204
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:11 schreef J.B. het volgende:
Mijn G4 Advanced had die degelijke accuduur alleen in het begin, de laatste tijd holt die ook achteruit alsof het een iPhone is :') :( Ik ga er in de zomervakantie maar eens een nieuwe rom op zetten, nieuwe accu heeft in ieder geval geen soelaas geboden.
ik zit met een redelijk constante 1,5-2 dagen (beetje afhankelijk of hij het bij 30% op z'n heupen krijgt en naar 15% dondert)
ik ga denk ik ooit maar een extra accu bestellen, eens kijken of dat soelaas biedt
pi_140591286
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:49 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zit met een redelijk constante 1,5-2 dagen (beetje afhankelijk of hij het bij 30% op z'n heupen krijgt en naar 15% dondert)
ik ga denk ik ooit maar een extra accu bestellen, eens kijken of dat soelaas biedt
Ik red op dit moment niet eens een dag, het is echt om gek van te worden.
pi_140591838
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:01 schreef dekilo het volgende:

[..]

Heb ik ook, gaat je niet tegenvallen.
Staat Playstore er nou al standaard op?
pi_140591978
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik red op dit moment niet eens een dag, het is echt om gek van te worden.
dat is wel heel treurig inderdaad :o
  zondag 1 juni 2014 @ 14:12:51 #184
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140596788
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Staat Playstore er nou al standaard op?
Niet op die wat ik binnenkreeg, is een fluitje van een cent om dat erop te zetten.
Nederlands staat er ook niet op maar als je multilanguage erop zet dan staat playstore er ook op
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_140597760
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:12 schreef dekilo het volgende:

[..]

Niet op die wat ik binnenkreeg, is een fluitje van een cent om dat erop te zetten.
Nederlands staat er ook niet op maar als je multilanguage erop zet dan staat playstore er ook op
Is dat de rom die hier staat? http://xiaomi.eu/community/threads/4-5-30.24444/
pi_140599879
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik red op dit moment niet eens een dag, het is echt om gek van te worden.
Dan is er echt iets wat zoveel gebruikt.
Zou ik eerst uitzoeken.
Waarschijnlijk een appje wat de processor bezig houd.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:55:31 #187
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140600757
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 17:34:36 #188
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140601918
quote:
1 gb :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_140602394
Jongens, de tracking van m'n G4S heeft iets nieuws ontdekt!
2014-06-01 16:52, Arrival at international office of exchange, BEBRUA

Volgens internet
BEBRUA: BElgium BRUssels Airport

Dit zou willen zeggen dat m'n G4S niet verloren is gegaan en alsnog gaat aankomen!
pi_140602507
quote:
13s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef dud0r het volgende:

[..]

1 gb :')
Beetje zonde 1gb, die 2gb is wel erg prettig. Had hiervoor ook 1gb alleen dat merk je toch met apps die opnieuw moeten starten. Nu zit alles nog in het geheugen en opent hij het dus direct.

Alleen vind ik wel van jiayu het meldingen scherm nogal irritant, je kan dat naar beneden trekken en dan moet je weer op een ander knopje drukken om bij het instellingen scherm te komen om wifi/datagebruik/gps etc. aan/uit te zetten. Het zou beter zijn dat wanneer er geen meldingen zijn je direct naar die instellingen gaat. Of is dit iets wat je gewoon kan aanpassen wat ik niet weet?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140602587
Rene ook al een G4S?

Ligt het aan mij, of koopt 9/10 van de mensen hier een Jiayu G4S? :P
  zondag 1 juni 2014 @ 20:11:08 #192
79966 dekilo
Stam is ok
pi_140606301
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is dat de rom die hier staat? http://xiaomi.eu/community/threads/4-5-30.24444/
Correct:
xiaomi Redmi 1S WCDMA - Stable 24 Multilang
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:43:09 #193
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140607829
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Brecht35 het volgende:
Rene ook al een G4S?

Ligt het aan mij, of koopt 9/10 van de mensen hier een Jiayu G4S? :P
Ik (nog) niet. Klooi nu aan met m'n S5 kloon. (ook 2GB hoor ;))
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140612489
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:11 schreef dekilo het volgende:

[..]

Correct:
xiaomi Redmi 1S WCDMA - Stable 24 Multilang
Thanks.
pi_140626030
Vandaag niks, was te verwachten(zondag pas op Zaventem toegekomen). Dus als ie er morgen niet is, heb ik waarschijnlijk douane aan m'n broek. :'(

[ Bericht 24% gewijzigd door Brecht35 op 02-06-2014 11:45:34 ]
  maandag 2 juni 2014 @ 14:32:04 #196
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_140631888
Goed, tijd voor een nieuwe telefoon, want dat gezeik met de gps van de G4T ben ik wel zat. Weet iemand een vergelijkbaar toestel, maar dan zonder MediaTek-shit? De batterijduur van de G4T is natuurlijk geweldig.
pi_140632095
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Goed, tijd voor een nieuwe telefoon, want dat gezeik met de gps van de G4T ben ik wel zat. Weet iemand een vergelijkbaar toestel, maar dan zonder MediaTek-shit? De batterijduur van de G4T is natuurlijk geweldig.
Xiaomi Mi2S + 3100Mah batterij, of Xiaomi Mi3 als je iets groter wilt gaan.
pi_140632179
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Goed, tijd voor een nieuwe telefoon, want dat gezeik met de gps van de G4T ben ik wel zat. Weet iemand een vergelijkbaar toestel, maar dan zonder MediaTek-shit? De batterijduur van de G4T is natuurlijk geweldig.
Misschien Oppo eens checken? De Find 7a is natuurlijk wel prijzig(400 euro), maar is wel van het niveau van de Galaxy S5.

Xiaomi is natuurlijk goedkoper!
  maandag 2 juni 2014 @ 14:43:38 #199
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_140632236
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Misschien Oppo eens checken? De Find 7a is natuurlijk wel prijzig(400 euro), maar is wel van het niveau van de Galaxy S5.

Xiaomi is natuurlijk goedkoper!
Da's iets teveel aan de prijs ja. :+ Ff naar de Xiaomi kijken.
pi_140632529
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Da's iets teveel aan de prijs ja. :+ Ff naar de Xiaomi kijken.
Hoelang deed je met je G4T qua batterij?
pi_140632544
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Da's iets teveel aan de prijs ja. :+ Ff naar de Xiaomi kijken.
Mi2S 16 GB = ¤188, 32GB = ¤211 + 15 euro voor 3100mah batterij + cover. 4.3 inch 1280x720 + Snapdragon 600.
Mi3 16 GB = ¤230, 64 GB = ¤280. 5 inch, 1920x1080 + snapdragon 800.

Geheugen is niet uitbreidbaar en ook geen dual sim.

Prijzen bij iBuyGou, persoonlijk wel goede ervaringen mee. Nog geen belasting hoeven te betalen, zelfs met premium shipping door DHL. Geen garantie natuurlijk, maar ze declareren het meestal als kapot moederbord

Keidi protective case is eventueel wel een aanrader bij de Mi2S, maar omdat het een siliconen hoesje is gaat het wel wat moeilijker je zak in.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dasjonny op 02-06-2014 15:01:14 ]
pi_140632996
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Goed, tijd voor een nieuwe telefoon, want dat gezeik met de gps van de G4T ben ik wel zat. Weet iemand een vergelijkbaar toestel, maar dan zonder MediaTek-shit? De batterijduur van de G4T is natuurlijk geweldig.
ik heb de G4s en werkt echt prima. Een fix in 10 sec en hij houdt hem gewoon vast tijdens het rijden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 2 juni 2014 @ 15:48:49 #203
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_140634180
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Hoelang deed je met je G4T qua batterij?
Toch wel 2,5 dag met vrij intensief gebruik (spotify/gaming).
  maandag 2 juni 2014 @ 15:49:50 #204
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_140634218
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik heb de G4s en werkt echt prima. Een fix in 10 sec en hij houdt hem gewoon vast tijdens het rijden.
Tja, vooral een gelukskwestie. De tel van mijn vrouw met dezelfde chipset doet het ook veel beter.
pi_140638888
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik heb de G4s en werkt echt prima. Een fix in 10 sec en hij houdt hem gewoon vast tijdens het rijden.
Die van mijn ook. Binnen enkele seconden (2-3) een fix :)
Ik heb hem ook een beetje getweaked met de app PimpMyRom.
Iemand al ervaring met xposed framework en cpu governors (ondemand, lulzactive, smartass, etc) op de Jiayu g4s?

Lees dat xposed nog wel eems bootloops kan geven. Ik ga eens kijken of ik de nieuwe rom kan deodoxen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door relativity op 02-06-2014 18:23:05 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140639393
na het lezen van de openingspost en niet direct een telefoon gevonden te hebben op de verschillende websites toch maar deze post.
Heeft iemand van jullie nog een advies voor een "Rugged" telefoon met indien mogelijk dual-sim (niet perse vereist). telefoon dient als stevig alternatief voor mijn vader (hij houd ervan om telefoons kapot te maken op de bouw)

prijs tussen de 60 en 90 euro.

bij voorbaat dank voor de hulp.
8 lagen bosbessen met bosbessen erop
  maandag 2 juni 2014 @ 20:06:59 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140643269
Aliexpress is altijd wel een aardig idee om bij te gaan snuffelen.
http://www.aliexpress.com(...)gged+android&catId=0 (andere termen: IP67, IP68, waterproof, ..)
Moet je op merk/model/processor zoeken op Google/YouTube om hands-on ervaringen te vinden.
Als het gewoon voor telefoneren, smsen en misschien een beetje browsen is en meer niet voldoen mogelijk ook de cheapo modellen wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 juni 2014 @ 20:20:58 #208
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140643983
Laatst eens zo'n toestel gezien:
http://www.aliexpress.com(...)tive/1854985057.html
Best aardige dingen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 2 juni 2014 @ 20:56:55 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140645899
Eergisteren liet iemand trots z'n CAT Phone showen: http://catphones.com/phones/b15-smartphone.aspx .
Had 'ie van eBay. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140648619
Iemand deze flying al eens overwogen? Heeft als een van de weinige Android 4.4

Twijfel nogal, hoor nooit iets over de flying modellen langskomen hier.
pi_140649113
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef DokBob het volgende:
...
Heeft iemand van jullie nog een advies voor een "Rugged" telefoon met indien mogelijk dual-sim (niet perse vereist). .....
prijs tussen de 60 en 90 euro.
................
Misschien is de Doogee Titans dg150 wat
pi_140650034
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef Elvander het volgende:
Iemand deze flying al eens overwogen? Heeft als een van de weinige Android 4.4

Twijfel nogal, hoor nooit iets over de flying modellen langskomen hier.
Ik heb een tijdje een Flying telefoon gehad, een op een HTC desire gebaseerd model.
Het ding deed het het redelijk, mijn jongste dochter heeft hem ruim een jaar gebruikt tot het touch panel langzamerhand functionaliteit begon te verliezen.
De bouw was echt low budget, het overleefde wel diverse valpartijen, onder andere een paar keer van de trap.
Dat Android 4.4 van deze telefoon betwijfel ik.
Bestaat er al een mediatek telefoon met 4.4?
  maandag 2 juni 2014 @ 22:21:51 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140650560
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje een Flying telefoon gehad, een op een HTC desire gebaseerd model.
Het ding deed het het redelijk, mijn jongste dochter heeft hem ruim een jaar gebruikt tot het touch panel langzamerhand functionaliteit begon te verliezen.
De bouw was echt low budget, het overleefde wel diverse valpartijen, onder andere een paar keer van de trap.
Dat Android 4.4 van deze telefoon betwijfel ik.
Bestaat er al een mediatek telefoon met 4.4?
Iocean X8 heeft een beta lopen denk ik. Zal wel officiële beta vanuit MTK zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:17:37 #214
345721 spierbal
Tricepbal
pi_140656112
Ook sterk aan het twijfelen voor een mobiel uit China, wT is de pakkans vij de douane en zijn daar nog tips en tricks voor of is het gewoon stom geluk?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:28:24 #215
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140656425
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:17 schreef spierbal het volgende:
Ook sterk aan het twijfelen voor een mobiel uit China, wT is de pakkans vij de douane en zijn daar nog tips en tricks voor of is het gewoon stom geluk?
Grotendeels komt het aan op geluk. Al heb ik wel het idee dat je bij koeriersdiensten DHL, UPS, Feddex, etc. een grote kans loopt op belasting betalen dan met de normale postdiensten. Afhankelijk van de telefoon die je koopt zal de belasting ook niet heel erg hoog zijn.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:50:07 #216
345721 spierbal
Tricepbal
pi_140656969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Grotendeels komt het aan op geluk. Al heb ik wel het idee dat je bij koeriersdiensten DHL, UPS, Feddex, etc. een grote kans loopt op belasting betalen dan met de normale postdiensten. Afhankelijk van de telefoon die je koopt zal de belasting ook niet heel erg hoog zijn.
ok thnx. Twijfel over deze.

http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p83786.html

1,7 ghz en 2gb ram. Iemand ervaring mee toevallig. Ook fhd en 5inch.

Belasting was iets van ¤40 met verzendkosten meegerekend, dan wel idd via dhl. Welke diensten passeren mestal de douane dan?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:54:02 #217
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140657052
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef spierbal het volgende:

[..]

ok thnx. Twijfel over deze.

http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p83786.html

1,7 ghz en 2gb ram. Iemand ervaring mee toevallig. Ook fhd en 5inch.

Belasting was iets van ¤40 met verzendkosten meegerekend, dan wel idd via dhl. Welke diensten passeren mestal de douane dan?
De normale postdiensten, china post, singapore post, etc.
Op tweakers is altijd wel het een en ander te vinden aan informatie over china phones. Las daar dat de Neken n6 een rebrand is van de iocean x7. Op een werkende GPS zou ik niet rekenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door hmmmz op 03-06-2014 01:00:49 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_140658661
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Iocean X8 heeft een beta lopen denk ik. Zal wel officiële beta vanuit MTK zijn.
Ik heb gezien dat het er aan gaat komen vanuit MTK.
Ben benieuwd of oudere modellen een update krijgen maar ik denk het niet.
Dat zal vanuit de community komen met de nodige bug's.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:28:09 #219
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140659389
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Mehari het volgende:
Dat Android 4.4 van deze telefoon betwijfel ik.
Bestaat er al een mediatek telefoon met 4.4?
Dat vraag ik me ook af. Ze hebben dan wel het interface of de screenshots goed bewerkt, want het heeft wel de kitkat-look.Tja..Chinezen hè.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140663467
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:28 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Ze hebben dan wel het interface of de screenshots goed bewerkt, want het heeft wel de kitkat-look.Tja..Chinezen hè.
Er is een videotje op youtube:
Ik herken de echte kitkat kenmerken niet, wellicht dat iemand er iets over kan zeggen.
thanx daarvoor.
pi_140664182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:00 schreef swollywood het volgende:
Zaterdag een mail gehad van mixeshop.com dat mijn bestelling 'shipped' was met DHL.
Trackingnummer deed het pas maandagochtend op de site van DHL en geeft sindsdien aan:
'Zending informatie ontvangen'.

Dus het pakket is nog niet eens bij DHL in Hong Kong ontvangen.
Gisteren via de livechat nagevraagd en dan krijg je als antwoord: 'Wait and check again later'. -O-
DHL status nog steeds op 'Zending informatie ontvangen'. -O-

Gemaild met mixeshop, krijg ik het volgende antwoord:

quote:
the goods is already send out

the dhl goods hold by china custom, they checking all goods for battery problem

we are so sorry that the order delayed , please wait for it , it is on the way to you now

we are really so sorry for the problem.
:{
pi_140664371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:14 schreef swollywood het volgende:

[..]

DHL status nog steeds op 'Zending informatie ontvangen'. -O-

Gemaild met mixeshop, krijg ik het volgende antwoord:

[..]

:{
Lekker ook, verstuur je het met DHL zit je nog lang te wachten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140664497
G4S ontvangen, heeft er iemand een leuk toetsenbordje(app) voor mij? Ik wil gewoon typen zonder suggesties, swiftkey laat dat blijkbaar niet toe..
pi_140664595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef Brecht35 het volgende:
G4S ontvangen, heeft er iemand een leuk toetsenbordje(app) voor mij? Ik wil gewoon typen zonder suggesties, swiftkey laat dat blijkbaar niet toe..
Ik vind swiftkey heerlijk juist :) Anders gewoon zoeken op 'keyboard' en kijken welke komt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140664678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vind swiftkey heerlijk juist :) Anders gewoon zoeken op 'keyboard' en kijken welke komt.
Ik vind het niet slecht, maar dat ze niet eens toelaten van al die suggesties uit te schakelen is gewoon belachelijk. Ik haat woordenboeken ed, ik typ al jaren zonder en dat wil ik zo houden. :P
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 12:50:24 #226
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140665048
Ik ben voor m'n moeder aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Het hoeft allemaal niet heel fancy te zijn. Budget van 100 euro, verder geen wensen want ze gebruikt 'm verder alleen voor een beetje whatsapp, bellen en smsen.

Mijn zoektocht levert de volgende telefoons op.

Doogee DG350

Umi X1 Pro

Newman N2

Als ik voor mezelf zou moeten kiezen tussen deze telefoons dan zou mijn voorkeur uitgaan naar de DOOGEE DG350.
Het verschil met de Umi x1 is niet heel groot, behalve dat die laatste wel een hele lelijke achterkant heeft, iets minder mAh in de batterij en android 4.2.2 ipv 4.2.9
Maar ik weet niet precies hoe het vergelijkt met de Newman. Hoe staat die mediatek soc tegenover die samsung exynos?
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:51:35 #227
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140665078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:50 schreef Elvander het volgende:

[..]

Er is een videotje op youtube:
Ik herken de echte kitkat kenmerken niet, wellicht dat iemand er iets over kan zeggen.
thanx daarvoor.
Volgens iemand op twiekers de doorzichtige notificatiebalk, de icons en de gebruikte tinten in het menu oid.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140665114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:51 schreef Dromer het volgende:

[..]

Volgens iemand op twiekers de doorzichtige notificatiebalk, de icons en de gebruikte tinten in het menu oid.
Bedoel je ermee dat het juist wel 4.4 is of juist niet?
pi_140666730
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:50 schreef dud0r het volgende:
Ik ben voor m'n moeder aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Het hoeft allemaal niet heel fancy te zijn. Budget van 100 euro, verder geen wensen want ze gebruikt 'm verder alleen voor een beetje whatsapp, bellen en smsen.

Mijn zoektocht levert de volgende telefoons op.

Doogee DG350

Umi X1 Pro

Newman N2

Als ik voor mezelf zou moeten kiezen tussen deze telefoons dan zou mijn voorkeur uitgaan naar de DOOGEE DG350.
Het verschil met de Umi x1 is niet heel groot, behalve dat die laatste wel een hele lelijke achterkant heeft, iets minder mAh in de batterij en android 4.2.2 ipv 4.2.9
Maar ik weet niet precies hoe het vergelijkt met de Newman. Hoe staat die mediatek soc tegenover die samsung exynos?
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Ik zou de DG350 nemen, puur omdat er velen hier enthousiast over zijn.

Niemand die een standaard toetsenbordje voor mij heeft? XPERIA z'n toetsenbordje op m'n Sony Xperia S was echt perfect hé..
pi_140668020
Update:
De foto's gemaakt in Facebook Messenger zijn qua kwaliteit echt ongelofelijk slecht. Weird, want met de camera app mogen de kiekjes er zijn.

+ Facebook crasht constant. Iemand een goede, werkende APK?

[ Bericht 11% gewijzigd door Brecht35 op 03-06-2014 14:44:08 ]
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:03:05 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140669089
Ah. Je hebt 'em. ^O^ :P

Jij had dus ook geen keybo? Net zoals ik?
Ik moet nog altijd aan het hacken en flashen slaan. ;(
Hoop dat een nieuwe ROM weer de standaard keybo terugbrengt, want vind Swiftkey ook niks nee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:03:45 #232
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140669111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:29 schreef Brecht35 het volgende:
+ Facebook crasht constant. Iemand een goede, werkende APK?
Versie 8 ergens downloaden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140669430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef Dromer het volgende:

[..]

Versie 8 ergens downloaden.
Oké bedankt!

Ik zit nu inmiddels aan toetsenbord nummer 8484545455, maar ik heb eindelijk een goede gevonden. Kii toetsenbord laat je lekker vrij en is ook nog eens gratis. :) Het typt wel redelijk kut doordat de letters rechts onder elkaar staan, dus mijn zoektocht gaat nog wel even verder vrees ik. :P

PS: Icoontjes zijn er heel lelijk uit door die Jiayu skin. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Brecht35 op 03-06-2014 15:23:45 ]
pi_140672007
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef dud0r het volgende:
5000mAh :o
En verder zijn de specs ook niet mis. Even afwachten wat de prijs wordt.
Hij wordt voor 200 dollar gelist bij Coolicool en 1949deal. 146 euro voor zo'n powerhouse is nice. Hoop echt dat THL snel met hun 4.4. uitrol gaat komen, zo ja > it's mine!
mag het weten
pi_140673412


YES! De Xiaomi Mi2S bijna binnen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaas
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:19:14 #236
404636 WmoT
Ofzoiets
pi_140675617
Nou heb de Jiayu S2 gister ontvangen .. wat een tegenvaller!

Weet niet of het nou het model of het apparaat is, maar had er zeer zeker meer van verwacht.

Reageert regelmatig redelijk traag, en de onderste knopjes werken zeer slecht. Jammer dit. Meer mensen ervaring hiermee?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:22:02 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140675688
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hij wordt voor 200 dollar gelist bij Coolicool en 1949deal. 146 euro voor zo'n powerhouse is nice. Hoop echt dat THL snel met hun 4.4. uitrol gaat komen, zo ja > it's mine!
Qua package specs wel erg nice. :D
Maar ik ben bang dat 'ie nogal groot uitvalt. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140676172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Je hebt 'em. ^O^ :P

Jij had dus ook geen keybo? Net zoals ik?
Ik moet nog altijd aan het hacken en flashen slaan. ;(
Hoop dat een nieuwe ROM weer de standaard keybo terugbrengt, want vind Swiftkey ook niks nee.
Jawel, maar ik vond het nogal brak. Zaten tevens Chinese tekens tussen.

Voor 155 euro 94 denk ik niet dat ik een betere telefoon dan dit kon kopen. Ik heb alles getest en alles werkt(behalve GPS heb ik nog niet echt getest, maar dat gebruik ik dus ook amper...Hoe test ik het best de GPS? Wil het gerust voor jullie uitproberen. :) ). Lekker snelle gsm, goed formaat(dunne bezels aan de zijkant), toppertje voor mij. Nu hopen dat ie het lang uithoudt en dat ie bewijst dat Chinese gsms niet na 1 maand stukgaan. :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:40:34 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140676360
Ja, psies, de Beidu input had je. Daar had je ook weinig aan.
Maar gewoon de standaard Android keybo (AOSP)...

Voor GPS tests ff in de Playstore zoeken naar 'GPS status' / 'GPS fix'.
De eerste paar (drie) apps in de resultaten zijn doorgaans wel handig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:56:52 #240
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140677063
Jiayu G4S 2gb hangt aan de lader!

Eindelijk maar toch.

Geen instructieboekje bijgeleverd, dat wordt dus alles zelf uitpluizen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:58:01 #241
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140677108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jiayu G4S 2gb hangt aan de lader!

Eindelijk maar toch.
Dat we het nog mee mogen maken!
Have fun.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:04:31 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140677414
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Je hebt 'em. ^O^ :P

Jij had dus ook geen keybo? Net zoals ik?
Ik moet nog altijd aan het hacken en flashen slaan. ;(
Hoop dat een nieuwe ROM weer de standaard keybo terugbrengt, want vind Swiftkey ook niks nee.
kan hier niet meer zonder SwiftKey. Goede skin installeren helpt wellicht ook wel. Ach ieder zijn meug :D (ios toetsenbord is ook niet alles :P en daar werken miljoenen mensen verplicht mee. )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140678390
Voor de mensen die net als mij niks willen op vlak van suggesties en gewoon lekker oldskool zijn:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179

Google Keyboard! :D

* Brecht35 is happy

Edit: Blijkbaar zijn er ook Xperia Keyboards op het net, toch even kijken of ik terug met zoiets kan werken(dan hoef ik niet te wennen hé).

Edit2: Heb er 1 geprobeerd, wou niet installeren. Google Keyboard it is!
pi_140680972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Qua package specs wel erg nice. :D
Maar ik ben bang dat 'ie nogal groot uitvalt. ;(
Mja, dat is inderdaad te verwachten. Toch gebruik ik naar alle tevredenheid de jumbo djumbo Nexus 7 2012 versie voor internet, email en zulks. Die past bij mij in mijn binnenjaszak/binnenzak van mijn pak. Goed, zelfs in een broekzak maar dan wil je niet trap lopen of fietsen :P Zit er aan te denken om maar voor 5 inch full hd scherm te settelen met 2GB ram en genoeg accu om mijn Nexus 7 de deur uit te doen.

5000mAh brengt mij zeker twee dagen door, wie weet wel drie. Als ie dan ongeveer uitvalt als de oorspronkelijke Galaxy Note 1 qua breedte vind ik het wel prima. Maar alleen met die Kitkat update. Ben wel klaar met Jellybean. Zou toch geinig zijn, zowel mijn ZTE Blade en Nexus 7 de deur uit voor een 5 inch device (gulden middenweg tussen 3,5 en 7 inch :7)
mag het weten
pi_140684035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jiayu G4S 2gb hangt aan de lader!

Eindelijk maar toch.

Geen instructieboekje bijgeleverd, dat wordt dus alles zelf uitpluizen.
Heb je niet echt nodig, alleen voor de batterij erin te stoppen heb ik moeten zoeken op internet(klepje rechtsonderaan om de G4S te openen).

Ik had overgens een S line case gekocht voor m'n G4S, maar hij ligt zo lekker in de hand zonder case dat ik 'm waarschijnlijk zonder ga gebruiken. Screen protector ligt er wel op(had er al 5 gekocht, zat blijkbaar ook 1 bij de G4S verpakking :D ).
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:38:25 #246
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140684223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Heb je niet echt nodig, alleen voor de batterij erin te stoppen heb ik moeten zoeken op internet(klepje rechtsonderaan om de G4S te openen).

Ik had overgens een S line case gekocht voor m'n G4S, maar hij ligt zo lekker in de hand zonder case dat ik 'm waarschijnlijk zonder ga gebruiken. Screen protector ligt er wel op(had er al 5 gekocht, zat blijkbaar ook 1 bij de G4S verpakking :D ).
Dus je hebt hem wel ontvangen?

Ben nu ander keyboard aan het installeren...

Zijn er nog mensen die tips hebben voor de G4S? Want ik ben zo a-technisch als de pest.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:39:26 #247
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140684272
Groene telefoontje is opnemen, rode telefoontje is ophangen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140684486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:51 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik zou de DG350 nemen, puur omdat er velen hier enthousiast over zijn.

Niemand die een standaard toetsenbordje voor mij heeft? XPERIA z'n toetsenbordje op m'n Sony Xperia S was echt perfect hé..
Je kan op het xda forum het standaard Google keyboard downloaden :-)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:55:24 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140685051
De mensen die de G4S hebben, hoeveel geheugen hebben jullie?

Hij geeft bij mij aan interne opslag totale ruimte: 3,94GB
Telefoongeheugen totale ruimte: 9,55GB

Klopt dit wel, het moet toch 16gb zijn?

Weet iemand ook hoe ik de onderste touchbuttons kan laten oplichten?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140685102
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
De mensen die de G4S hebben, hoeveel geheugen hebben jullie?

Hij geeft bij mij aan interne opslag totale ruimte: 3,94GB
Telefoongeheugen totale ruimte: 9,55GB

Klopt dit wel, het moet toch 16gb zijn?

Weet iemand ook hoe ik de onderste touchbuttons kan laten oplichten?
Ja, maar Android heeft 4 GB voor apps enzo en de rest is een soort SD kaart voor Android.

De touch buttons kan je volgens mij niet laten oplichten.

Ik heb hem eindelijk ontvangen, ja. En dat zonder extra kosten. :D
pi_140685221
Mooi ding he... En lekker snel. Sta er echt van te kijken! Mensen in mijn omgeving ook :-) vooral de prijs/kwaliteit verhouding.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140685500
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef relativity het volgende:
Mooi ding he... En lekker snel. Sta er echt van te kijken! Mensen in mijn omgeving ook :-) vooral de prijs/kwaliteit verhouding.
Jup, geweldig gewoon!

Ik had intussen al het Google Keyboard gedownload via APK. :P
pi_140687389
Vooralsnog doet alles het meteen out of the box met Jiayu g4s.

Herstel.
- Typen kan ik alleen nog letter voor letter
- Ik moet nog zoeken hoe ik widgets erop kan zetten
- facebook app sluit binnen 2 seconden.

[ Bericht 58% gewijzigd door outcast_within op 03-06-2014 23:47:09 ]
pi_140687677
Enkel hier ben je geen hipster als je een G4S gekocht hebt, erbuiten kent niemand het. :D
pi_140694590
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Vooralsnog doet alles het meteen out of the box met Jiayu g4s.

Herstel.
- Typen kan ik alleen nog letter voor letter
- Ik moet nog zoeken hoe ik widgets erop kan zetten
- facebook app sluit binnen 2 seconden.
ik heb een goede apk van Facebook die werkt (versie 8 loopt bij mij nog steeds soms vast dus heb nu 3.8 ofzo die goed werkt) bij interesse dm even je mail adres.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 4 juni 2014 @ 02:06:37 #256
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_140695195
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik heb een goede apk van Facebook die werkt (versie 8 loopt bij mij nog steeds soms vast dus heb nu 3.8 ofzo die goed werkt) bij interesse dm even je mail adres.
Bij mijn vrouw werkt de 8. nog wat zonder problemen ,heb ook ergens gelezen dat de 3.8 het beste werkt .
Ik zit er aan te denken om er ook eentje te kopen als opvolger van mijn htc oneS ,of ik wacht nog ff tot de one+ beschikbaar is
pi_140696776
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik heb een goede apk van Facebook die werkt (versie 8 loopt bij mij nog steeds soms vast dus heb nu 3.8 ofzo die goed werkt) bij interesse dm even je mail adres.
Dan ga ik dat ff doen, want versie 8 doet het hier ook niet zo goed.

PS: Ik merk wel een soort ruis bij de speaker. Maar als het volume wat hoger staat, merk je er niks van.

[ Bericht 8% gewijzigd door Brecht35 op 04-06-2014 08:46:12 ]
pi_140696944
Facebook apk is onderweg naar jullie, zal er over 5 minuutjes wel zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:08:03 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140697237
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140697769
Thanks man!
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:56:30 #261
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140699536
Hebben jullie trouwens ook, dat de eerste drop van 100%-90% heel snel ging en daarna langzamer?
Sinds gisteren 20u tot nu heb ik nog 75% over.

De batterij zal nog wel even beter ingeladen moeten worden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140702843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lekker ook, verstuur je het met DHL zit je nog lang te wachten.
En nu staat opeens DHL voor de deur met het pakketje met mijn iOcean X7S en Jiayu G4S. *O*
Niet onderschept door de douane. 22 mei besteld, 4 juni binnen, dus net geen 2 weken.

Een maat van me heeft op 24 mei een Elephone P8 besteld bij Banggood en had hem 2 juni binnen met DHL.
Alleen kon hij wel ¤ 28,95 aftikken bij de koerier vanwege douane. :')
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:45:46 #263
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140704419
T9-toetsenbord!!!!

Wat heb ik dat gemist sinds mijn oude nokia's.... typen gaat dan zoveel malen sneller!

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140705131
Download apk's alleen van betrouwbare bronnen zoals het xda forum! :)
Daar staat het google keyboard en facebook voor diegene die het nodig hebben. Zet auto update dan wel uit!

Oja, klaag even bij de facebook app dat hij constant crasht met de mtk6592. Als genoeg mensen dat doen komt er vast wel een fix
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140705513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Brecht35 het volgende:
Enkel hier ben je geen hipster als je een G4S gekocht hebt, erbuiten kent niemand het. :D
Een tijd terug kwam ik iemand tegen op een feestje die óók een Jiayu had, dat was een behoorlijk WTF-moment :D
pi_140709021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:19 schreef relativity het volgende:
Download apk's alleen van betrouwbare bronnen zoals het xda forum! :)
Daar staat het google keyboard en facebook voor diegene die het nodig hebben. Zet auto update dan wel uit!

Oja, klaag even bij de facebook app dat hij constant crasht met de mtk6592. Als genoeg mensen dat doen komt er vast wel een fix
Oudere versie doet het prima. :D
pi_140709878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Oudere versie doet het prima. :D
Ja dat weet ik, maar ik doelde vooral op het feit dat er niet zomaar apk's van internet geplukt moeten worden (d.m.v. filestube onder andere).
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:08:23 #268
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140710566
Nog een leuke feature van de G4S vind ik zelf:

Blauw knipperlampje bij FB meldingen.
Groen knipperlampje bij WA meldingen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140711307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een leuke feature van de G4S vind ik zelf:

Blauw knipperlampje bij FB meldingen.
Groen knipperlampje bij WA meldingen.
Alleen waar stel je dat zelf in?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:31:00 #270
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140711346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Alleen waar stel je dat zelf in?
Beats me :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140711481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een leuke feature van de G4S vind ik zelf:

Blauw knipperlampje bij FB meldingen.
Groen knipperlampje bij WA meldingen.
WA?

+ Die kleurtjes zijn standaard hoor, was bij m'n Sony Xperia S ook zo.
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:13:54 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140712717
Als in... WhatsApp.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140713155


Fototje van batterij trouwens, gebruik is licht, soms wat gps en in de nacht knal ik wifi altijd uit. Ik surf soms wat en gebruik whatsapp, qua synchroniseren staat gmail/whatsapp/twitter aan, verder niks dacht ik.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140713368
Nog bedankt voor de oude facebook!
pi_140714165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:29 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Fototje van batterij trouwens, gebruik is licht, soms wat gps en in de nacht knal ik wifi altijd uit. Ik surf soms wat en gebruik whatsapp, qua synchroniseren staat gmail/whatsapp/twitter aan, verder niks dacht ik.
Bij mijn G4 Advanced staat Android-systeem op 89% :') Toch maar een nieuwe rom erop knallen :P

Edit: ik heb eens de app Battery Stats gedownload, die geeft aan dat de (systeem)app sleutlketting (Key Chain?) 88,91% van de batterij leeg vreet. Iemand enig idee wat dat voor een app is en of die verwijderbaar/uitschakelbaar is?

[ Bericht 5% gewijzigd door J.B. op 04-06-2014 19:18:43 ]
pi_140731254
Ik heb ook een G4s besteld, nu is het wachten begonnen :Y
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:11:33 #277
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140735720
Als telefoon voor deze week heb ik de Doogee DG800 besteld. Eens kijken of ie echt met Kitkat komt en of Bluetooth 4.0 dan ook werkt. Mijn vrouw wil hem met zo'n fitbit-achtig ding gebruiken.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:12:33 #278
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140735740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een leuke feature van de G4S vind ik zelf:

Blauw knipperlampje bij FB meldingen.
Groen knipperlampje bij WA meldingen.
Er gaat echt een wereld voor je open, hè. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140736126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:11 schreef Dromer het volgende:
Als telefoon voor deze week heb ik de Doogee DG800 besteld. Eens kijken of ie echt met Kitkat komt en of Bluetooth 4.0 dan ook werkt. Mijn vrouw wil hem met zo'n fitbit-achtig ding gebruiken.
Doogee DG800 is inderdaad met KitKat.

Ook airgesture en backtouch.

BT 4.0 niet getest.
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:36:38 #280
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140736230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:12 schreef Dromer het volgende:

[..]

Er gaat echt een wereld voor je open, hè. ;)
Als jij nou even een hobby zoekt in plaats van op al mijn posts te reageren. Zal je opgeven voor het programma fans.

Iemand nog antwoord op mijn batterijvraag? De eerste tien procent dropt hij redelijk snel. Daarna gaat het langzamer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:48:24 #281
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140736526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Doogee DG800 is inderdaad met KitKat.

Ook airgesture en backtouch.

BT 4.0 niet getest.
Okay, dat klinkt goed. Het gaat mij vooral om de bluetooth 4 en of ie ook low energy ondersteunt, dus dat test ik over een paar weekjes wel. :) Is die backtouch nou handig? Ik weet dat LG een knop op de achterkant heeft en die druk je niet zo snel per ongeluk in. Gebeuren er met die backtouch geen rare dingen als je de telefoon gewoon vast hebt?

quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als jij nou even een hobby zoekt in plaats van op al mijn posts te reageren. Zal je opgeven voor het programma fans
Touchy... :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140742193
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als jij nou even een hobby zoekt in plaats van op al mijn posts te reageren. Zal je opgeven voor het programma fans.

Iemand nog antwoord op mijn batterijvraag? De eerste tien procent dropt hij redelijk snel. Daarna gaat het langzamer.
Niet echt iets van gemerkt. Wel af en toe eens je batterij laten leeglopen en dan opladen tot 100% hé, zeker in het begin. Zo wordt je batterij gekalibreerd.

G4S houdt het 2/2,5 dagen uit bij intensief gebruik, mooi zo.
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:22:18 #283
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140743097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:57 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Niet echt iets van gemerkt. Wel af en toe eens je batterij laten leeglopen en dan opladen tot 100% hé, zeker in het begin. Zo wordt je batterij gekalibreerd.

G4S houdt het 2/2,5 dagen uit bij intensief gebruik, mooi zo.
Vanmorgen er af om 8u. Nu nog 77 procent. Wel non-stop muziek en af en toe internet
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140743462
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vanmorgen er af om 8u. Nu nog 77 procent. Wel non-stop muziek en af en toe internet
Netjes. :)

Ik heb 'm wel nog niet 2 dagen na elkaar kunnen gebruiken(waarmee ik bedoel: non-stop aanhouden. Tijdens examens schakel ik m'n toestel uit), maar na 1 heel intensieve dag had ik nog 50% over, dus de rekensom is snel gemaakt. :P
pi_140745512
Binnenkort wil ik afstappen van mijn samsung nexus van bijna 2 jaartjes oud en heb ik een telefoon met mooie specs gezien. Namelijk de Kingzone K1 Turbo.
Voor omgerekend 220 euro is die te koop. Ik vraag mij echter af of jullie soortgelijke telefoons kennen(specs) en mij nog op ideetjes kunnen brengen :).
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 15:08:17 #286
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140746653
De umi x3 heeft soortgelijke specs maar een grotere batterij. Lagere android versie(4.2.2 ipv 4.3) though en geen qi charging.
Newman K2S, ook een grotere batterij, lager android versie(4.2.2) geen qi charging, geen nfc. Lagere prijs.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_140747264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef shiznuts het volgende:
Ja, psies, de Beidu input had je. Daar had je ook weinig aan.
Maar gewoon de standaard Android keybo (AOSP)...

Voor GPS tests ff in de Playstore zoeken naar 'GPS status' / 'GPS fix'.
De eerste paar (drie) apps in de resultaten zijn doorgaans wel handig.
Gps testen zonder internet hé? Dus zuiver GPS test? Buiten testen of binnen?

Edit: Gps Status blijft maar berekenen(internet stond uit)...Maar hij gaf wel de richting aan waarnaar ik stond(Noorden/Zuiden etc)...
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 15:44:25 #288
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140747813
DOOGEE D350 voor m'n moeders besteld.
En het wachten begint weer. :'(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_140748871
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef dud0r het volgende:
DOOGEE D350 voor m'n moeders besteld.
En het wachten begint weer. :'(
Waarom niet gewoon in NL besteld? Zijn niet de duurste toestellen namelijk.
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 16:26:15 #290
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140749462
Omdat china alsnog goedkoper is.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:28:30 #291
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140749559
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:11 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon in NL besteld? Zijn niet de duurste toestellen namelijk.
Uit China is het, zeker zonder belasting, een stuk goedkoper.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 5 juni 2014 @ 17:14:15 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140751245
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:11 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon in NL besteld? Zijn niet de duurste toestellen namelijk.
Omdat 'ie dualslim is en zo lekker geld in z'n eigen borstzak steek i.p.v. een ander. :P
Omdat, als 'ie toch meer uit zou geven, dan uit China nóg weer een betere telefoon kon halen.
Omdat chinashoppen een serieuze verslaving is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 17:21:39 #293
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140751446
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Omdat 'ie dualslim is en zo lekker geld in z'n eigen borstzak steek i.p.v. een ander. :P
Omdat, als 'ie toch meer uit zou geven, dan uit China nóg weer een betere telefoon kon halen.
Omdat chinashoppen een serieuze verslaving is.
Shiz spreekt weer grote stapels waarheden. _O_ ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_140753175
Ik heb eindelijk mijn Xiaomi Mi2S binnen.
Hij loopt als een zonnetje, maar ik ben toch niet helemaal tevreden met dat er geen google playstore of google apps op staan. Alleen die chinese bloatware enzo. Waar ik dus ook geen K van snap omdat die in het chinees is.

Ben er achter gekomen dat er maar weinig support is voor een andere ROM, die volledig in het Engels is. Cyanogenmod, wat ik normaal op al mijn vorige telefoons gebruik, gaat hier waarschijnlijk nooit een stable rom voor uitbrengen. En ik heb er te weinig verstand van om alles zelf uit te zoeken.

Dus heb hem maar op Marktplaats gezet.
Iemand hier interesse in een gloedje nieuwe Xiaomi Mi2S?
Of als je mij kan helpen hier wél een goeie ROM op te krijgen wil ik daar wel 20 euro voor geven.
Want het is wel een onwijs cool stukje hardware.
Kaas
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 18:46:27 #295
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140753911
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef Roel20 het volgende:
Ik heb eindelijk mijn Xiaomi Mi2S binnen.
Hij loopt als een zonnetje, maar ik ben toch niet helemaal tevreden met dat er geen google playstore of google apps op staan. Alleen die chinese bloatware enzo. Waar ik dus ook geen K van snap omdat die in het chinees is.

Ben er achter gekomen dat er maar weinig support is voor een andere ROM, die volledig in het Engels is. Cyanogenmod, wat ik normaal op al mijn vorige telefoons gebruik, gaat hier waarschijnlijk nooit een stable rom voor uitbrengen. En ik heb er te weinig verstand van om alles zelf uit te zoeken.

Dus heb hem maar op Marktplaats gezet.
Iemand hier interesse in een gloedje nieuwe Xiaomi Mi2S?
Of als je mij kan helpen hier wél een goeie ROM op te krijgen wil ik daar wel 20 euro voor geven.
Want het is wel een onwijs cool stukje hardware.
http://www.needrom.com/phone-roms/xiaomi/mi2/
Staan 7 verschillende roms. Moet er toch wel 1 tussen staan die je bevalt. Met beschrijving hoe je het met doen.(bij de meeste dan)

http://playfuldroid.com/how-to-root-xiaomi-mi2s-tutorial/
Root tutorial.

Is ook niet heel erg moeilijk als ik het zo lees

En voila
Cyanogen mod 11 voor de mi2s
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:52:10 #296
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140754103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:14 schreef shiznuts het volgende:
Omdat 'ie dualslim is en zo lekker geld in z'n eigen borstzak steek i.p.v. een ander.
Je hebt hem doorzien. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140757068
Nog mensen die last hebben van ruis op de speakers?

Als ik een foto neem of een printscreen(aan knop + volume naar beneden tegelijkertijd indrukken), dan hoor je die ruis ook(er wordt geluid afgespeeld, maar het is gemute).
pi_140757200
Bedoel dat bij een GSM van 200+ euro het nut er wel van inzie, maar bij kleiner verschil en snellere levertijd minder loont.

Feit blijft dat het verslavend is :)
pi_140757333
Oh, ik gebruik trouwens m'n G4S constant met een S line case en vind dat eigenlijk nog wel fijn werken. :)
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:01:43 #300
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140758984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:20 schreef Brecht35 het volgende:
Oh, ik gebruik trouwens m'n G4S constant met een S line case en vind dat eigenlijk nog wel fijn werken. :)
Moet zelf ook nog een case eigenlijk, maar vind het ruk om één te nemen waar je hem vastplakt.
Heb het gevoel dat de telefoon er dan makkelijk tussenuit dondert.

Met alleen een silicon case bescherm je de buitenkant, en niet het glas.

Linkje?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:06:30 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140759175
Buya!

Game set in the first set. 4th leg, it's Shiz to throw first: DIG / Chinese Smartphones #36 - Met meer octocore madness .

Zal ik de OP ff revampen zoals het plan eerder was?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')