abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140288621
gisteren (donderdag) het hoesje dat ik tegelijkertijd bestelde mijn mijn jiayu g4s vorige donderdag binnengekregen. Een week!
Alleen jammer dat de telefoon pas eergisteren is verzonden :D
pi_140288767
Ik wacht tot zondag, als BG dan nog niet gereageerd heeft, claim ik. Wachten heeft echt geen zin meer, ik ben er rotsvast van overtuigd dat ze m'n gsm kwijt zijn.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:39:20 #278
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140290689
whoppa panda stijl

FYI: case is zonder knopjes, die moet je uit je bestaande cover frutten en transplanteren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140292025
Heey allemaal,

Ik ben op zoek voor een vervangende telefoon voor mijn (outdated) Sony erricson xperia arc S. Ik heb nog nooit een chinese telefoon gekocht, dus dacht ik hier wel op het goede adres te zijn voor advies.

Wat ik zoek:
Goede camera (Een van de belangrijkste punten voor mij, was het grootste punt waarom ik de Sony had gekocht 3 jaar geleden )
Een quad core
Goede batterij
Minimaal een 720p scherm (HD)

Mijn oog valt momenteel op de Doogee dg350. Mooie telefoon, maar ik kan bijna niets vinden over de foto kwaliteit. Weten jullie dit misschien en hebben jullie eventueel andere aanraders van rond de ¤100,-?

Alvast bedankt :)

edit:
De reden dat ik nu een andere telefoon wil is vanwege de ergelijke 400 MB interne opslaggeheugen, wat ervoor zorgt dat hij om de 3 updates helemaal vol zit. Ook omdat hij toch steeds trager word, zelfs na clean installs (voor mijn gevoel dan :P)
pi_140292123
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef Jayyzz het volgende:
Goede camera (Een van de belangrijkste punten voor mij, was het grootste punt waarom ik de Sony had gekocht 3 jaar geleden )
Hierop zal je het eerste stuk lopen bij een China phone. Wat je het beste kan doen is gewoon even kijken voor foto's gemaakt met de dg350 en kijken of dat acceptabel is voor je ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:21:09 #281
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140292315
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:01 schreef shiznuts het volgende:
GPS werkt prima:
[ afbeelding ]
Heeft alleen geen kompasfunctie!

Verder ook meteen wat foto's geknipt nu ik toch buiten was ermee...
SPOILER: FEAUTEAUS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140292320
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hierop zal je het eerste stuk lopen bij een China phone. Wat je het beste kan doen is gewoon even kijken voor foto's gemaakt met de dg350 en kijken of dat acceptabel is voor je ;)
Het probleem is dus dat ik haast geen foto's kan vinden :c. Ik heb een paar foto's gezien op dit forum van 1 gebruiker, en die zagen er best goed uit, maar dan hoor ik hier en daar van andere mensen dat hun foto's er lang niet zo mooi uitzien ed. Dus daarom wou ik horen wat jullie allemaal te zeggen hebben :).

edit.
Op shiznuts: Deze foto's inderdaad ;)
pi_140292457
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:21 schreef Jayyzz het volgende:

[..]

Het probleem is dus dat ik haast geen foto's kan vinden :c. Ik heb een paar foto's gezien op dit forum van 1 gebruiker, en die zagen er best goed uit, maar dan hoor ik hier en daar van andere mensen dat hun foto's er lang niet zo mooi uitzien ed. Dus daarom wou ik horen wat jullie allemaal te zeggen hebben :).

edit.
Op shiznuts: Deze foto's inderdaad ;)
Dat lijken mij prima kiekjes in ieder geval. Ik weet niet wat je normaal fotografeert?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140292618
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat lijken mij prima kiekjes in ieder geval. Ik weet niet wat je normaal fotografeert?
Vond ik ook al. Ik fotografeer meestal landschappen (Zonsondergang, grote velden , in het buitenland bergen ed.) Voor de rest gewoon standaard familie foto's. Een goede kwaliteit foto's in nacht zou helemaal geweldig zijn, maar dat kan ik eigenlijk niet echt verwachten van een camera van een telefoon.

Bedankt tot nu toe voor jullie snelle reacties!

edit.
Het probleem dus was met die foto's is dat ik hier en daar lees dat die mensen totaal niet die kwaliteit krijgen met dezelfde telefoon, dus daarom de vraag. Hebben jullie overigens ook nog andere suggesties?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:34:09 #285
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140292800
Voor 100 euro? Een aantal krasloten kopen en hopen dat je genoeg wint om een nieuwe top-of-the-line Sony te halen. :P
pi_140292861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef shiznuts het volgende:
Voor 100 euro? Een aantal krasloten kopen en hopen dat je genoeg wint om een nieuwe top-of-the-line Sony te halen. :P
Haha, is het zo erg ja :p?
De sony die ik nu heb is ook een 8MP camera, en waar ik naar zoek is eigenlijk een vergelijkbare/betere camera. Het hoeft natuurlijk geen top of the line 41MP Carl Zeiss te zijn voor 100 euro :P
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:47:49 #287
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140293246
De snapshots met de DG350 kwamen regelrecht uit de camera. Wel merkte ik dat de foto's na het knippen wat overbelicht en 'plat' leken. Dus vandaar de settings belichting = -1 en helderheid = laag en verder Tint: gemiddeld/Verzadiging: hoog en Contrast: hoog om het wat meer 'vibrant' te maken. Als alle andere mensen 'em op fabriekssettings laten en ook niet echt weten hoe ze dat direct kunnen instellen voor betere resultaten, dan kan dat inderdaad mindere shots opleveren. :Y Was ook niet echt getest in low-light natuurlijk.

Verder niet veel beter of slechter dan camera's die men in andere MediaTek-smartphones mikt. Moet je eerder de duurdere Snapdragon phones hebben gok ik.

Zelf heb ik altijd een Panasonic Lumix LX-7 premium compact camera met me mee, omdat ik weet dat een telefoon alleen voor 'geinige kiekjes' is.
pi_140293570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef shiznuts het volgende:

Verder niet veel beter of slechter dan camera's die men in andere MediaTek-smartphones mikt. Moet je eerder de duurdere Snapdragon phones hebben gok ik.

Zelf heb ik altijd een Panasonic Lumix LX-7 premium compact camera met me mee, omdat ik weet dat een telefoon alleen voor 'geinige kiekjes' is.
Hmm, ok. De camera buiten schouw gelaten, is dit een goede om te nemen? Of hebben jullie nog andere suggesties?

Het probleem is dus dat ik geen geld heb voor een extra camera, daarom ook een mobieltje van 100 euro :'). Studentenleven is toch maar zwaar :P.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:59:52 #289
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140293737
De DG350 doet eigenlijk weinig fout. Als het design je kan bevallen is het een mooi ding. Best aardig gebouwd, voelt soepeltjes aan in het navigeren e.d., scherm is mooi. Voor dat geld krijg je nog best veel.

Heb vandaag in de Dino-nieuwsbrief ook een G4S+ gelinkt gekregen voor < 180 USD, is in principe ook een leuke deal: http://www.dinodirect.com(...)-16gb-p42155360.html . Haast te goed om waar te zijn zelfs. :P Die van mij was 20 USD duurder (meer eigenlijk, douanetoeslag).
pi_140294126
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef shiznuts het volgende:
De DG350 doet eigenlijk weinig fout. Als het design je kan bevallen is het een mooi ding. Best aardig gebouwd, voelt soepeltjes aan in het navigeren e.d., scherm is mooi. Voor dat geld krijg je nog best veel.

Heb vandaag in de Dino-nieuwsbrief ook een G4S+ gelinkt gekregen voor < 180 USD, is in principe ook een leuke deal: http://www.dinodirect.com(...)-16gb-p42155360.html . Haast te goed om waar te zijn zelfs. :P Die van mij was 20 USD duurder (meer eigenlijk, douanetoeslag).
Ziet er inderdaad heel goed uit. Maar zit wel een beetje aan de dure kant voor mij (130 euro, en dan nog eventueel kans op douane... Kleine kans, maar moet rekening mee gehouden worden :P) Ik houd hem zeker in mijn achterhoofd, even kijken hoe hoog mijn loon uitvalt ;).
Voor de rest nog suggesties?

Edit.
Kijkend in die prijsklasse viel mij ook de Inew V3 op. Vind ik een supermooie telefoon, en hoor daar ook hele goede geluiden over. Enige nadeel is de kleine batterij (1830 mah). Wat vinden jullie van deze telefoon?

[ Bericht 5% gewijzigd door Jayyzz op 24-05-2014 10:34:14 ]
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:44:15 #291
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140306812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef Jayyzz het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad heel goed uit. Maar zit wel een beetje aan de dure kant voor mij (130 euro, en dan nog eventueel kans op douane... Kleine kans, maar moet rekening mee gehouden worden :P) Ik houd hem zeker in mijn achterhoofd, even kijken hoe hoog mijn loon uitvalt ;).

Edit.
Kijkend in die prijsklasse viel mij ook de Inew V3 op. Vind ik een supermooie telefoon, en hoor daar ook hele goede geluiden over. Enige nadeel is de kleine batterij (1830 mah). Wat vinden jullie van deze telefoon?

Mijn neefje heeft hem en is er zeer tevreden over.
Hij heeft een grotere batterij gehaald voor die telefoon maar niet zozeer omdat de originele batterij niet goed is (bij aanschaf gelijk al 1 besteld via ebay)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_140308766
Beste Fokkers,
Ik heb een DOOGEE 100 COLLO gekregen, MAAR er zit geen handleiding bij :'(
Iemand die weet waar die te down loaden is ? En dan niet in het chinees of arabies :o
  zaterdag 24 mei 2014 @ 12:45:55 #293
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140309901
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:02 schreef quirigua het volgende:
Beste Fokkers,
Ik heb een DOOGEE 100 COLLO gekregen, MAAR er zit geen handleiding bij :'(
Iemand die weet waar die te down loaden is ? En dan niet in het chinees of arabies :o
Waarvoor wil je de handleiding gebruiken dan?
zal (indien uberhaupt beschikbaar) niet veel dingen instaan anders dan specificaties
en waar welk knopje voor dient..

Wat begrijp je momenteel niet? misschien dat wij je verder kunnen helpen :)?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:04:40 #294
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140310375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef Jayyzz het volgende:

[..]

Edit.

Als je hem snel nodig hebt zou ik ook eventjes kijken op marktplaats/tweakers. Wie weet dat iemand van zijn toestel af wilt. Dan betaal je vaak iets minder dan de nieuwprijs, maar heb je zekerheid over de werking/de levertijd.

Of misschien dat er iemand is in dit topic die nog van een telefoon af wilt ;)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140310730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Waarvoor wil je de handleiding gebruiken dan?
zal (indien uberhaupt beschikbaar) niet veel dingen instaan anders dan specificaties
en waar welk knopje voor dient..

Wat begrijp je momenteel niet? misschien dat wij je verder kunnen helpen :)?
Thnx Downstar. Ik d8 dat nalezen makkelijker is dan priegelen met al die kleine toetsjes en swipen op dat kleine scherm (daar staat wel wat).
Maar nu net heb ik op de site van Doogee videos gevonden die t "allemaal" uitleggen, haha.
Anyhow, ik ben nieuw met smsart phones (bijna de laatste :+ ; yes, ik ben n it noob ) en zal t wel leren. Ik kom nog wel om hulp en advies, thnx.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:27:58 #296
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140310853
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef quirigua het volgende:

[..]

Thnx Downstar. Ik d8 dat nalezen makkelijker is dan priegelen met al die kleine toetsjes en swipen op dat kleine scherm (daar staat wel wat).
Maar nu net heb ik op de site van Doogee videos gevonden die t "allemaal" uitleggen, haha.
Anyhow, ik ben nieuw met smsart phones (bijna de laatste :+ ; yes, ik ben n it noob ) en zal t wel leren. Ik kom nog wel om hulp en advies, thnx.
Prima..
telefoon zul je zo door hebben :).. android zelf is even priegelen!
maar dat is nou juist het leuke aan een smartphone in mijn ogen :)

succes!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:04:48 #297
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_140311686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:45 schreef Brecht35 het volgende:
Ik wacht tot zondag, als BG dan nog niet gereageerd heeft, claim ik. Wachten heeft echt geen zin meer, ik ben er rotsvast van overtuigd dat ze m'n gsm kwijt zijn.
Vaag dat je problemen hebt met BG ,hoor er hier weinig klachten over ...
Bij mij reageren ze altijd binnen 48 uur via de mail .
Heb je de live chat geprobeert???
pi_140311964
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:04 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Vaag dat je problemen hebt met BG ,hoor er hier weinig klachten over ...
Bij mij reageren ze altijd binnen 48 uur via de mail .
Heb je de live chat geprobeert???
Ja, via mail reageren ze wel. Vriendelijk vragen om te wachten is in mijn geval niet meer aan de orde imo. :P

In de Paypal zaak reageren ze niet, en als dat morgen nog niet veranderd is, claim ik.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:24:53 #299
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_140312150
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:16 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ja, via mail reageren ze wel. Vriendelijk vragen om te wachten is in mijn geval niet meer aan de orde imo. :P
.
Het standaard chinezen gelul "wacht aub nog een paar daagjes"
Je hebt gelijk trap er niet in. meestal is het de schuld van de post en niet van de verzender ,maar claimen kun je alleen bij de verzender
Ik heb het 1 keertje gehad ging om een klein bedrag zo´n 13¤ maar die was ik dus kwijt ,na lang praten met de spaanse post bleek dat er 2 pallets van Singapore post verregent waren in Zwitserland en ze bij de spaanse post de etiketten niet meer konden lezen .(wat ze er mee gedaan hebben mag Joost alleen weten)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:42:11 #300
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140313851
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef quirigua het volgende:
Anyhow, ik ben nieuw met smsart phones
Ik zie het. Zelfs het juist spellen ervan gaat je niet goed af. ;)
Overigens maar goed dat je hem gekregen hebt, want ik zou er niet veel voor geven. (qua specs veel en veel minder dan bv. de DG350)
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')