Dat we het nog mee mogen maken!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jiayu G4S 2gb hangt aan de lader!
Eindelijk maar toch.
kan hier niet meer zonder SwiftKey. Goede skin installeren helpt wellicht ook wel. Ach ieder zijn meugquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Je hebt 'em.![]()
Jij had dus ook geen keybo? Net zoals ik?
Ik moet nog altijd aan het hacken en flashen slaan.
Hoop dat een nieuwe ROM weer de standaard keybo terugbrengt, want vind Swiftkey ook niks nee.
Mja, dat is inderdaad te verwachten. Toch gebruik ik naar alle tevredenheid de jumbo djumbo Nexus 7 2012 versie voor internet, email en zulks. Die past bij mij in mijn binnenjaszak/binnenzak van mijn pak. Goed, zelfs in een broekzak maar dan wil je niet trap lopen of fietsenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Qua package specs wel erg nice.
Maar ik ben bang dat 'ie nogal groot uitvalt.
Heb je niet echt nodig, alleen voor de batterij erin te stoppen heb ik moeten zoeken op internet(klepje rechtsonderaan om de G4S te openen).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jiayu G4S 2gb hangt aan de lader!
Eindelijk maar toch.
Geen instructieboekje bijgeleverd, dat wordt dus alles zelf uitpluizen.
Dus je hebt hem wel ontvangen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Heb je niet echt nodig, alleen voor de batterij erin te stoppen heb ik moeten zoeken op internet(klepje rechtsonderaan om de G4S te openen).
Ik had overgens een S line case gekocht voor m'n G4S, maar hij ligt zo lekker in de hand zonder case dat ik 'm waarschijnlijk zonder ga gebruiken. Screen protector ligt er wel op(had er al 5 gekocht, zat blijkbaar ook 1 bij de G4S verpakking).
Je kan op het xda forum het standaard Google keyboard downloaden :-)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:51 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik zou de DG350 nemen, puur omdat er velen hier enthousiast over zijn.
Niemand die een standaard toetsenbordje voor mij heeft? XPERIA z'n toetsenbordje op m'n Sony Xperia S was echt perfect hé..
Ja, maar Android heeft 4 GB voor apps enzo en de rest is een soort SD kaart voor Android.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
De mensen die de G4S hebben, hoeveel geheugen hebben jullie?
Hij geeft bij mij aan interne opslag totale ruimte: 3,94GB
Telefoongeheugen totale ruimte: 9,55GB
Klopt dit wel, het moet toch 16gb zijn?
Weet iemand ook hoe ik de onderste touchbuttons kan laten oplichten?
Jup, geweldig gewoon!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef relativity het volgende:
Mooi ding he... En lekker snel. Sta er echt van te kijken! Mensen in mijn omgeving ook :-) vooral de prijs/kwaliteit verhouding.
ik heb een goede apk van Facebook die werkt (versie 8 loopt bij mij nog steeds soms vast dus heb nu 3.8 ofzo die goed werkt) bij interesse dm even je mail adres.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Vooralsnog doet alles het meteen out of the box met Jiayu g4s.
Herstel.
- Typen kan ik alleen nog letter voor letter
- Ik moet nog zoeken hoe ik widgets erop kan zetten
- facebook app sluit binnen 2 seconden.
Bij mijn vrouw werkt de 8. nog wat zonder problemen ,heb ook ergens gelezen dat de 3.8 het beste werkt .quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik heb een goede apk van Facebook die werkt (versie 8 loopt bij mij nog steeds soms vast dus heb nu 3.8 ofzo die goed werkt) bij interesse dm even je mail adres.
Dan ga ik dat ff doen, want versie 8 doet het hier ook niet zo goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik heb een goede apk van Facebook die werkt (versie 8 loopt bij mij nog steeds soms vast dus heb nu 3.8 ofzo die goed werkt) bij interesse dm even je mail adres.
En nu staat opeens DHL voor de deur met het pakketje met mijn iOcean X7S en Jiayu G4S.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lekker ook, verstuur je het met DHL zit je nog lang te wachten.
Een tijd terug kwam ik iemand tegen op een feestje die óók een Jiayu had, dat was een behoorlijk WTF-momentquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Brecht35 het volgende:
Enkel hier ben je geen hipster als je een G4S gekocht hebt, erbuiten kent niemand het.
Oudere versie doet het prima.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:19 schreef relativity het volgende:
Download apk's alleen van betrouwbare bronnen zoals het xda forum!
Daar staat het google keyboard en facebook voor diegene die het nodig hebben. Zet auto update dan wel uit!
Oja, klaag even bij de facebook app dat hij constant crasht met de mtk6592. Als genoeg mensen dat doen komt er vast wel een fix
Ja dat weet ik, maar ik doelde vooral op het feit dat er niet zomaar apk's van internet geplukt moeten worden (d.m.v. filestube onder andere).quote:
Alleen waar stel je dat zelf in?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een leuke feature van de G4S vind ik zelf:
Blauw knipperlampje bij FB meldingen.
Groen knipperlampje bij WA meldingen.
Beats mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |