En wanneer kon je de 3S code tracen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:39 schreef RobertNL het volgende:
Oh, dat valt nog mee hoor. Zit een weekend tussen natuurlijk. Had ik vorige week ook 16e in Nederland, 21e pas bezorgd.
Oh yo. Da's best wel badass inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef dud0r het volgende:
5000mAh
En verder zijn de specs ook niet mis. Even afwachten wat de prijs wordt.
Alle goodies: check, maar dan nog steeds Android 4.2 is toch een grote bummerquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef dud0r het volgende:
5000mAh
En verder zijn de specs ook niet mis. Even afwachten wat de prijs wordt.
Waarom niet cs@banggood.com een mail gestuurd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:41 schreef Brecht35 het volgende:
...BG heeft nog altijd niet gereageerd in de Paypalkwestie (op Paypal zelf dus).
Waardeloze service zeg, hopelijk krijg ik m'n geld terug.
Voor wat? Om weer een "please wait a few more days" naar m'n kop geslingerd te krijgen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom niet cs@banggood.com een mail gestuurd?
ligt écht aan jou denk ik hoor![]()
Dat kan je voor zijn, door te zeggen dat je al een aantal dagen aan het wachten bent en je een claim hebt geopend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Voor wat? Om weer een "please wait a few more days" naar m'n kop geslingerd te krijgen?
Waar kan je dat Internationale tracking nummer om laten zetten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom niet cs@banggood.com een mail gestuurd?
ligt écht aan jou denk ik hoor![]()
Bezorgdatum van de G4S is zaterdag de 31ste volgens mijnpakket.nl
30 april is ie vertrokkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je voor zijn, door te zeggen dat je al een aantal dagen aan het wachten bent en je een claim hebt geopend.
Is je bestelling al 45 dagen onderweg?
Volgens mij nog maar 30 ofzo toch?
Even een tweet sturen naar @PostNL met daarin je internationale trackingnummer en de vraag of ze een 3S code voor je hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:02 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan je dat Internationale tracking nummer om laten zetten?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:02 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan je dat Internationale tracking nummer om laten zetten?
Dit, of gewoon bellen met 0900 0570.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef UntoldStories het volgende:
[..]
Even een tweet sturen naar @PostNL met daarin je internationale trackingnummer en de vraag of ze een 3S code voor je hebben
Kan je hem niet om laten zetten naar een belgisch trackingnummer?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:02 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
30 april is ie vertrokken
2014-04-30 20:30, Departure from office of exchange, MYKULA
En sindsdien niks meer. Al 30 dagen niet te zien via tracking is wel heel lang.
Oké.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Dit, of gewoon bellen met 0900 0570.
[..]
Kan je hem niet om laten zetten naar een belgisch trackingnummer?
Geef mij je trackingnummer eens in een dm.
Misschien kijk je niet goed.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Net in de mail:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef Brecht35 het volgende:
De Redmi Note zou ook nog wel een heel leuk toestel zijn voor als de G4S niet aakomt en de OnePlus One z'n invites niet voor deze eeuw zijn. ^^ Jammer dat ze nog niet bevestigd hebben of deze naar Europa komt, ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor.
emailen heeft geen zin.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:41 schreef Brecht35 het volgende:
...BG heeft nog altijd niet gereageerd in de Paypalkwestie (op Paypal zelf dus).
Waardeloze service zeg, hopelijk krijg ik m'n geld terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef Skweezer het volgende:
[..]
emailen heeft geen zin.
maak een support ticket en krijg binnen 24 uur een reactie bij banggoodMailen werkt hier altijd prima hoor. Binnen 48 uur altijd wel een reactie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat is toch niet de Europese versie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Net in de mail:
[ afbeelding ]
~ http://www.antelife.com/x(...)200mah-f2-2-otg.html
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mailen werkt hier altijd prima hoor. Binnen 48 uur altijd wel een reactie gehad.
Maar ff doen dan.quote:
THanksquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef UntoldStories het volgende:
Even een tweet sturen naar @PostNL met daarin je internationale trackingnummer en de vraag of ze een 3S code voor je hebben
Oke mooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan je hem niet om laten zetten naar een belgisch trackingnummer?
Geef mij je trackingnummer eens in een dm.
Misschien kijk je niet goed.
Wanneer hij in Nederland gearriveerd is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef relativity het volgende:
[..]
THanks
[..]
Oke mooi
Wanneer kan je die eigenlijk om laten zetten? Of maakt dat niet uit?
Okequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wanneer hij in Nederland gearriveerd is.
Altijd fijn die tijdschattingen hèquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:24 schreef Dromer het volgende:
Nou.. mijn S5 kloon wordt volgens PostNL ook vrijdag bezorgd. Wel nog tussen 8:30 en 21:30, maar dat stellen ze hopelijk nog bij.
Mag het ding hier trouwens besproken worden als het geen Samsung-logo's etc. heeft? Anders houd ik het wel bij vage omschrijvingen.
(heb 'm overigens niet besteld vanwege de looks, maar vanwege de specs: octacora, fhd voor 125 euro)
Nice. Daarvoor heb ik hem indertijd ook bij FP gehaald. Echt een aanradertje voor wie een telefoon met deze specs wil. (ik vond hem uiteindelijk wat te dik en koop al teveel telefoons de laatste tijd, dus heb hem weer verkocht)quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Miniem het volgende:
Doogee DG350 zwart OF wit met coupon RMN10OFF, -10% = 98 usd = 71 euro.
http://www.focalprice.com(...)720_Android_4.2.html
Besteld, thnx!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Miniem het volgende:
Doogee DG350 zwart OF wit met coupon RMN10OFF, -10% = 98 usd = 71 euro.
http://www.focalprice.com(...)720_Android_4.2.html
probleem is dat je een grijs gebied betreedt, en om discussie te voorkomen wordt het gewoon niet toegelatenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:07 schreef Brecht35 het volgende:
Ik snap echt niet waarom hier niet over klonen zou gepraat mogen worden? Er is een verschil tussen een Chinees merk dat een telefoon namaakt qua design en zonder logo's(gewoon toegestaan) en het letterlijk namaken zoals valse Beats.
De Cubot One wordt hier af en toe aangehaald en da's toch ook een duidelijke kloon van de HTC One?
Oja, en de gelijkenissen tussen Jiayu en iPhone kunnen ook niet echt ontkend worden hoor!
Te groot voor een telefoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef winterapfel het volgende:
Wat vinden jullie van de jiayu g6 of de iocean x8?
Die krengen zijn wel populair blijkbaar: http://www.nu.nl/tech/378(...)ulaire-phablets.htmlquote:
Geinig. Heb vandaag m'n S5 kloon binnen (mtk6592 octacore, FHD) en heb ook een crashende facebook app. (start netjes, maar klapt er na een paar seconden uit, tenzij ik blijf scrollenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:55 schreef rene90 het volgende:
G4s binnen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat sim1 alleen maar 3g had. Ik mijn simkaart gesloopt naar micro blijkt dat sim2 gewoon 3g heeft![]()
Verder prettige telefoon. Gps geeft een snelle fix (30 seconde zonder wifi / 3g). Alleen Facebook crasht wat blijkbaar meer voor komt met de nieuwe Facebook, nu dus een apk van een oudere Facebook gepakt en dat werkt weer.
is meer over te lezen, gewoon Facebook 8 downloaden de apk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geinig. Heb vandaag m'n S5 kloon binnen (mtk6592 octacore, FHD) en heb ook een crashende facebook app. (start netjes, maar klapt er na een paar seconden uit, tenzij ik blijf scrollen)
Verder werkt alles prima.
14 dagen ongeveer..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef Mirach het volgende:
Mooi dat je G4s bevalt! Heb je er lang op moeten wachten?
Ali, kostte toen 190 dollar Inc. Singapore shipping. Ze hebben ook op de doos gezet wat ik had gevraagd dus top.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:32 schreef Mirach het volgende:
Niet al te lang dus gelukkig:)
Waar had je 'm vandaan als ik vragen mag? ( kon ik niet zo snel terug vinden)
and I'm just sitting here masturbating...quote:
Nja deels mijn eigen schuld omdat ik een bericht er aan vastgemaakt had met de vraag of er een hoesje bij kon.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:04 schreef Mirach het volgende:
Holy fok! Dat werd tijd!
Dat zou niet goed voor mijn zenuwen zijn haha
Stuur ze dit:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Brecht35 het volgende:
18 april besteld, sindsdien is de G4S spoorloos.
Banggood gaf me dit als antwoord via de Customer Service:
Ik zei:
Hello,
my order with order number 1912848 still hasn’t arrived. The tracking has expired at some websites: RC003282977MY. How is it even possible that the tracking has expired?
I want to inform you that I have claimed my money back at PayPal since it’s been over a month since the packet was seen. It has never arrived at my country according to the tracking.
Greetings,
*mijn naam*
Zij zeiden:
Dear *mijn naam*,
Thanks for your email.
Sorry for the inconvenience. Your order 1912848 was shipped on 2014/4/23 with tracking number RC003282977MY.Would you please check on following website LATER? It takes some time to update the latest information because of delayed logistics.Kindly hope your support and understand.We will also ask our logistics staff to check.Please take it easy.
http://www.17track.net/index_en.shtml
Any other questions, feel free to contact with us.
Best wishes
Dawn
Tja, ben ik dus niks mee. Op Paypal zelf ook nog niet gereageerd overigens, ook al zei ik duidelijk in m'n mail dat ik geclaimd heb.
Ik heb de claim al laten escaleren, ik heb het he-le-maal gehad. Doordat BG niet gereageerd heeft, duurt het echter wat langer voor Paypal zich met de zaken gaat moeien. Ze geven BG nog een paar dagen de tijd om te reageren. Bedankt voor je voorbeeldmailtje, ik zal het meteen versturen(heb er de laatste zin uitgelaten omdat ik al geclaimd heb dus).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Stuur ze dit:
Hello Dawn,
I'm afraid the item has been lost in the mail, could you please check it out and get back to me with the proper information asap?
I'd like to give you the oppertunity to settle this problem before I am forced to escalate the dispute on paypal.
Greetings
(jouw naam)
en dan gewoon even wachten, hoelang heb je nog tot je de claim kan escaleren? 3 juni toch?
Bij mij is hij dus 1,5 maand onderweg geweest in totaal (mits ik hem morgen wel krijg).
Reken dit bovenop jouw bestelling op en wellicht dat de status deze week veranderd.
Tevens geef ik jou het advies om contact op te nemen met de PostNL van jouw land om te vragen of zij het buitenlandse trackingnummer kunnen omzetten.
Daarnaast zou je eventueel in de mail kunnen aangeven dat jouw tracking het niet doet op de officiële site van de Sweden Post. Dit betekent kortgezegd dat zij het pakket nog niet in hun logistics program hebben (mits je hem daar niet kan gebruiken uiteraard).
In dat geval zou je misschien de boel gewoon kunnen escaleren, en dan is het hun probleem om het verder met jou kort te sluiten.
Thx voor die tip mijn vrouw baalde omdat facebook niet werkt ,morgen ff proberen ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
is meer over te lezen, gewoon Facebook 8 downloaden de apk.
Dat heeft het probleem inderdaad opgelost! Nu even niet laten updaten tot ze een betere versie hebben uitgebracht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
is meer over te lezen, gewoon Facebook 8 downloaden de apk.
Ja, MY post komt gewoon NIET aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:46 schreef SanAnt het volgende:
G4s hier ook binnen (mijn vrouw gelukkig) bij BG besteld op 13 mei en ik wist dat ze ´m pas een paar dagen later in stock hadden .
Shipped op 20 mei dus 10 daagjes onderweg , hier dus geen problemen met BG ,gekomen met SP en gelukkig niet met MY .
[..]
Thx voor die tip mijn vrouw baalde omdat facebook niet werkt ,morgen ff proberen ...
Heb ik ook, gaat je niet tegenvallen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Gisteren de XIAOMI Hongmi 1S besteld, mijn eerste Chinese smartphone. Ben dus erg benieuwd!
klopt, de telefoon die ik bij banggood heb besteld kwam ook nooit aan. Ging ook via Malaysia Post. Toen heb ik mijn geld terug geclaimd via paypalquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:56 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ja, MY post komt gewoon NIET aan.
Ik heb net even gechecked en je kon je warehouse dus niet kiezen, je moet dus gewoon geluk hebben dat ze het met SP versturen en niet met MY? Ik ben vervloekt!
Ergens wist ik wel dat ik niet de enige kon zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:56 schreef Skweezer het volgende:
[..]
klopt, de telefoon die ik bij banggood heb besteld kwam ook nooit aan. Ging ook via Malaysia Post. Toen heb ik mijn geld terug geclaimd via paypal
Die van mij ook. Het was echt geweldig.quote:
Zeg shiznuts, is Antelife wat betrouwbaar? Ervan uitgaande dat mijn G4S toch niet aankomt en ik m'n geld terugkrijg, zou ik misschien deze halen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Net in de mail:
[ afbeelding ]
~ http://www.antelife.com/x(...)200mah-f2-2-otg.html
Frustrerend al die mensen die hem al hebbenquote:
Wel in standby lijkt me? Of met ook veel 'screentime'?quote:
Heb jij hem vandaag dus niet binnen gehad? Bummer!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Frustrerend al die mensen die hem al hebben
Nee, zie paar posten terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef Mirach het volgende:
[..]
Heb jij hem vandaag dus niet binnen gehad? Bummer!
Niet alleen standby hoor, zal nog wel een foto plaatsen over een paar dagen als de accu bijna op is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wel in standby lijkt me? Of met ook veel 'screentime'?
Heerlijk lijkt mij die vrijheid weer.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet alleen standby hoor, zal nog wel een foto plaatsen over een paar dagen als de accu bijna op is.
ik zit met een redelijk constante 1,5-2 dagen (beetje afhankelijk of hij het bij 30% op z'n heupen krijgt en naar 15% dondert)quote:Op zondag 1 juni 2014 07:11 schreef J.B. het volgende:
Mijn G4 Advanced had die degelijke accuduur alleen in het begin, de laatste tijd holt die ook achteruit alsof het een iPhone is![]()
Ik ga er in de zomervakantie maar eens een nieuwe rom op zetten, nieuwe accu heeft in ieder geval geen soelaas geboden.
Ik red op dit moment niet eens een dag, het is echt om gek van te worden.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit met een redelijk constante 1,5-2 dagen (beetje afhankelijk of hij het bij 30% op z'n heupen krijgt en naar 15% dondert)
ik ga denk ik ooit maar een extra accu bestellen, eens kijken of dat soelaas biedt
dat is wel heel treurig inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 09:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik red op dit moment niet eens een dag, het is echt om gek van te worden.
Niet op die wat ik binnenkreeg, is een fluitje van een cent om dat erop te zetten.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Staat Playstore er nou al standaard op?
Is dat de rom die hier staat? http://xiaomi.eu/community/threads/4-5-30.24444/quote:Op zondag 1 juni 2014 14:12 schreef dekilo het volgende:
[..]
Niet op die wat ik binnenkreeg, is een fluitje van een cent om dat erop te zetten.
Nederlands staat er ook niet op maar als je multilanguage erop zet dan staat playstore er ook op
Dan is er echt iets wat zoveel gebruikt.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik red op dit moment niet eens een dag, het is echt om gek van te worden.
1 gbquote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef hmmmz het volgende:
144 usd voor een G4S :
http://www.to2c.com/jiayu(...)uad-core-1-3ghz.html
Beetje zonde 1gb, die 2gb is wel erg prettig. Had hiervoor ook 1gb alleen dat merk je toch met apps die opnieuw moeten starten. Nu zit alles nog in het geheugen en opent hij het dus direct.quote:
Correct:quote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat de rom die hier staat? http://xiaomi.eu/community/threads/4-5-30.24444/
Ik (nog) niet. Klooi nu aan met m'n S5 kloon. (ook 2GB hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Brecht35 het volgende:
Rene ook al een G4S?
Ligt het aan mij, of koopt 9/10 van de mensen hier een Jiayu G4S?
Thanks.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:11 schreef dekilo het volgende:
[..]
Correct:
xiaomi Redmi 1S WCDMA - Stable 24 Multilang
Xiaomi Mi2S + 3100Mah batterij, of Xiaomi Mi3 als je iets groter wilt gaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Goed, tijd voor een nieuwe telefoon, want dat gezeik met de gps van de G4T ben ik wel zat. Weet iemand een vergelijkbaar toestel, maar dan zonder MediaTek-shit? De batterijduur van de G4T is natuurlijk geweldig.
Misschien Oppo eens checken? De Find 7a is natuurlijk wel prijzig(400 euro), maar is wel van het niveau van de Galaxy S5.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Goed, tijd voor een nieuwe telefoon, want dat gezeik met de gps van de G4T ben ik wel zat. Weet iemand een vergelijkbaar toestel, maar dan zonder MediaTek-shit? De batterijduur van de G4T is natuurlijk geweldig.
Da's iets teveel aan de prijs ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Misschien Oppo eens checken? De Find 7a is natuurlijk wel prijzig(400 euro), maar is wel van het niveau van de Galaxy S5.
Xiaomi is natuurlijk goedkoper!
Hoelang deed je met je G4T qua batterij?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Da's iets teveel aan de prijs ja.Ff naar de Xiaomi kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |