Klopt, ben ook wel benieuwd of er qua inhoud verschil zit tussen de nieuwe en oude generatie. Heb zelf alleen een 360, dus twijfel zelf ook nog. Als hij op de Xbone of PS4 veel beter is, wacht ik wel tot ik een nieuwe console hebquote:Op maandag 26 mei 2014 14:06 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dat de graphics minder zijn is 1 punt. Als het inhoudelijk ook minder of kleiner is, wat ik het belangrijkst vind, laat ik hem links liggen.
ohja, kutquote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vandaag doet PostNL niets hoor (of heb je een ander UPS ofzo?)
Ik moet wachten tot morgen.
Ja dat klopt. Ik heb zelf geen next gen en ben ook nog niet van plan om er een te kopen. Het is meer dat ik nu vakantie heb en me dit wel een tof spel leek.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, ben ook wel benieuwd of er qua inhoud verschil zit tussen de nieuwe en oude generatie. Heb zelf alleen een 360, dus twijfel zelf ook nog. Als hij op de Xbone of PS4 veel beter is, wacht ik wel tot ik een nieuwe console heb
Met 1,6 miljoen subscribers denk ik dat hij wel bepaalde promo deals krijgt aangeboden. Wel lullig dat hij het mag maar officiële reviewers nietquote:
Bedankt! Had idd al op tweakers gekeken, maar daar stond niet zo veelquote:Op maandag 26 mei 2014 15:49 schreef lord_bono het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/watch+dogs_PS4.html
Budgetgaming heeft meestal een goed overzicht, net zoals Tweakers
Officiële reviewers moet je toch niet naar luisteren. Die likken zo hard de reet van producers, aangezien ze anders gewoon niet meer meedoen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Met 1,6 miljoen subscribers denk ik dat hij wel bepaalde promo deals krijgt aangeboden. Wel lullig dat hij het mag maar officiële reviewers niet
Ja inderdaad!!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Officiële reviewers moet je toch niet naar luisteren. Die likken zo hard de reet van producers, aangezien ze anders gewoon niet meer meedoen.
quote:
Heb je hem illegaal gedownload dan ? Want officiële release is toch pas morgen ?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:59 schreef M.FR12 het volgende:
Nog niet genoeg kunnen spelen om te oordelen, maar man man man wat draait deze game slecht. Heb een i5 2500k en pas een GTX770 van 300 euro in mn gaming bak geplaatst, maar nog steeds moet ik aardig wat instellingen terug schroeven anders is het één grote lag zooi. (gwn met full HD res). Jammer!
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Heb je hem illegaal gedownload dan ? Want officiële release is toch pas morgen ?
Hij is ook al geleverd bij sommigequote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Al die PC beunhazen die hem downloaden
Helaas levert Steam geen fysieke cd's.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is goed Stef. Laat jij je maar lekker in je kont naaien door microsoft.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |