uPlay heeft die functie toch? Net als Steam.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]Waar vind je screenshots die je maakt in Watch Dogs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of heeft die game deze functie niet?
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:37 schreef Friday12 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok:quote:Op maandag 26 mei 2014 00:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ja, Uplay kan screenshots maken, f12 zoals bij steam.
Users/<Username>/My Pictures/UPlay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Deze manquote:Op zondag 25 mei 2014 23:37 schreef Friday12 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het embargo is tot morgen van kracht.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:37 schreef lord_bono het volgende:
Wanneer komen de eerste (officiële) reviews uit eigenlijk?
Oke, bedankt!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het embargo is tot morgen van kracht.
Er zijn al zat gameplay vids en streams op het moment hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 10:18 schreef Burrito het volgende:
Ik wacht een paar dagen de reacties af. Ben niet overtuigd dat deze game zijn geld waard is
Mag hij dit al posten?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteraard Smoove met de eerste echte playthrough.
PS4.
Lang zatquote:Op zondag 25 mei 2014 23:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar na 10 uur ben je daar echt op uitgekeken.
1 dag voor de releasequote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Toch maar even gepreorderd, ziet er tof uit.
whehe, heb m eergister besteld en hij valt zo op de mat.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Toch maar even gepreorderd, ziet er tof uit.
Vandaag doet PostNL niets hoor (of heb je een ander UPS ofzo?)quote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
whehe, heb m eergister besteld en hij valt zo op de mat.
hopelijk kan ik vanavond de verleiding weerstaan dit te checkenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef Lindgren. het volgende:
PS4.
Handig.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef Lindgren. het volgende:
PS4.
Ik zou even de reviews afwachten, je hoort op het moment dat de graphics etc op de huidige generatie niet geweldig zijn. Morgen zullen er wel de vergelijkingsvideo's komen tussen 360/ps3 en pc/ps4/xbone.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef warp995 het volgende:
Is het het waard om hem voor de xbox 360 te kopen? Of is het echt een next-gen game die ook echt daarvoor bedoeld is
Dat de graphics minder zijn is 1 punt. Als het inhoudelijk ook minder of kleiner is, wat ik het belangrijkst vind, laat ik hem links liggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik zou even de reviews afwachten, je hoort op het moment dat de graphics etc op de huidige generatie niet geweldig zijn. Morgen zullen er wel de vergelijkingsvideo's komen tussen 360/ps3 en pc/ps4/xbone.
Pre order extra's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |