Dat nog niet, althans niet veel meer dan zoenen/strelen. Maar meer komt nog wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo leuk!![]()
Al meer dan alleen zoenen gebeurd?
Zo blij voor jouquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat nog niet, althans niet veel meer dan zoenen/strelen. Maar meer komt nog wel.
En ja het is leuk
Thnxquote:
Een ijstollie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even lekker likken....
Aan iets kouds
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even lekker likken....
Aan iets kouds
Ik ook! Nou ja, eigenlijk vooral mn weekend...quote:
Moeten we zeggen dat je goed bezig bent omdat je aan het werk bent of dat je niet goed bezig bent omdat je aan het woggen bent?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie moeten daar btw wel even iets over zeggen hoor, ik werk echt nóóit meer nadat ik thuis gekomen ben
Geen moeilijke keus...En nee, ik ga niet voor het ijsje.quote:
Nou ja, bij Ben&Jerry weet je natuurlijk wat je krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Geen moeilijke keus...En nee, ik ga niet voor het ijsje.
Dat maakt niet uit, gewoon íets zeggen over dat ik aan t werk ben en dan ben ik al tevreden ^^quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we zeggen dat je goed bezig bent omdat je aan het werk bent of dat je niet goed bezig bent omdat je aan het woggen bent?
Schande!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie moeten daar btw wel even iets over zeggen hoor, ik werk echt nóóit meer nadat ik thuis gekomen ben
Daarom je alleen maar laten pijpen door vrouwen van wie je al weet hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, bij Ben&Jerry weet je natuurlijk wat je krijgt.
Bij een vrouw die je voor de eerste keer gaat pijpen is het natuurlijk weer afwachten of ze het goed kan.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom je alleen maar laten pijpen door vrouwen van wie je al weet hoe dat gaat.
... ow wacht...
Goed bezig, echt hart voor de zaak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gewoon íets zeggen over dat ik aan t werk ben en dan ben ik al tevreden ^^
Ik vind het btw eigenlijk helemaal niet goed dat ik aan het werk ben, maar als ik dit maandag moet gaan doen, snap ik mn eigen notulen niet meer denk ik
Nieuwe mensen leren kennen is ook wel leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom je alleen maar laten pijpen door vrouwen van wie je al weet hoe dat gaat.
... ow wacht...
Dat ga ik vanavond maar eens even bekijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is ook wel leuk
Dank je. Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, echt hart voor de zaak.
Die werknemer van de maand award is binnen handbereik.
Heb je voor de zekerheid B&J ingeslagen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond maar eens even bekijken
Maar niet beter dan Ben & Jerrys!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is ook wel leuk
Nah. Ik probeer even alleen maar gezond te etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid B&J ingeslagen?
Mochten de mensen tegenvallen heb je in ieder geval ijs
Het beste is eigenlijk gewoon een bak B&J leeg eten terwijl een leuke vrouw je een BJ geeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar niet beter dan Ben & Jerrys!
Lastige materie dit!
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het beste is eigenlijk gewoon een bak B&J leeg eten terwijl een leuke vrouw je een BJ geeft.
Zelfs dan kies ik niet voor het ijsje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, bij Ben&Jerry weet je natuurlijk wat je krijgt.
Bij een vrouw die je voor de eerste keer gaat pijpen is het natuurlijk weer afwachten of ze het goed kan.
En een bj?quote:
Is zaad wel gezond dan? Anders heb je een probleem! Met al dat gemanipuleerde voedsel tegenwoordig denk ik dat er nog weinig biologisch zaad is bij mannenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah. Ik probeer even alleen maar gezond te eten
Geen interesse in latelyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is zaad wel gezond dan? Anders heb je een probleem! Met al dat gemanipuleerde voedsel tegenwoordig denk ik dat er nog weinig biologisch zaad is bij mannen
Owquote:
Ook niet in seks?quote:
Stiekem word ik daar best jaloers van.quote:
Huh, ik volg je niet helemaal. Of ben je vergeten een link te plaatsen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fas!!!
Heb jij deze TS al commentaar gegeven op zijn handen? Ik heb niet het hele topic doorgelezen.
Dat komt vanzelf die tijdquote:
Ik kan het me niet voorstellen.quote:
Wordt maar eens verschrikkelijk verliefd, verliefdheid die niet beantwoord wordt.quote:
Dat kon ik me ook niet. Nymphomaan als een motherfucker normaal. Maar nu.. ik wil alleen maar hem, en anders hoef ik gewoon nietsquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kon ik me ook niet. Nymphomaan als een motherfucker normaal. Maar nu.. ik wil alleen maar hem, en anders hoef ik gewoon niets
Eh buuf, ik heb die crush nog steeds niet uit mijn hoofd. Ik ken het gevoel. Sterker nog, word eens vreselijk verliefd op iemand en krijg dan een paar dagen nadat je (eindelijk) je gevoelens openbaart te horen dat je crush een relatie heeft met iemand die ze net twee dagen daarvoor heeft leren kennen terwijl je zelf afgewezen werd met de motivering 'ik hoef voorlopig geen relatie'.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wordt maar eens verschrikkelijk verliefd, verliefdheid die niet beantwoord wordt.
Ik wil hier geen wedstrijdje van maken, maar ik heb de indruk dat je niet zo over je oren bent als ik. Ik zou er alles voor geven als hij ook verliefd op mij zou worden. Ik heb dit in geen jaren gevoeld. En als je zo verliefd bent als ik dat ben, dan heb je gewoon écht geen zin in seks met anderen. Ik wil alleen seks met hem, maar dat is gewoon niet mogelijk. Dat is gewoon.. zuchtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Eh buuf, ik heb die crush nog steeds niet uit mijn hoofd. Ik ken het gevoel. Sterker nog, word eens vreselijk verliefd op iemand en krijg dan een paar dagen nadat je (eindelijk) je gevoelens openbaart te horen dat je crush een relatie heeft met iemand die ze net twee dagen daarvoor heeft leren kennen terwijl je zelf afgewezen werd met de motivering 'ik hoef voorlopig geen relatie'.![]()
En ja, dat had ik dus en daarom was ik een paar dagen terug dus zo verdomd neerslachtig hier.
Hebben we het dan nog steeds over die art?!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kon ik me ook niet. Nymphomaan als een motherfucker normaal. Maar nu.. ik wil alleen maar hem, en anders hoef ik gewoon niets
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
Wat een losers zijn we ook allemaal hier, hè.
nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaGeen vrienden, geen relatie. Misschien moet ik er maar mee kappen ofzo
zonder jou kan ik niet levenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja. Ik kan nog gaan stappen (een vriend van me gaat straks de stad in) maar ik heb gewoon echt 0,0 zin.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
Idem...quote:
Had ik maar vrienden. Die ook nog eens zin hadden om te stappenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja. Ik kan nog gaan stappen (een vriend van me gaat straks de stad in) maar ik heb gewoon echt 0,0 zin.
[..]
Idem...
Hoezo geen vrienden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, iedereen zegt altijd maar af. Niemand vind het blijkbaar leuk om wat met mij te doenquote:
Nou dat vind ik echt wel stoer. Zou dat niet durven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik maar vrienden. Die ook nog eens zin hadden om te stappen![]()
Ik ga zo alleen de stad in
CUL / spaghetti a la marco - met fotoverslagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, ik volg je niet helemaal. Of ben je vergeten een link te plaatsen?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil hier geen wedstrijdje van maken, maar ik heb de indruk dat je niet zo over je oren bent als ik. Ik zou er alles voor geven als hij ook verliefd op mij zou worden. Ik heb dit in geen jaren gevoeld. En als je zo verliefd bent als ik dat ben, dan heb je gewoon écht geen zin in seks met anderen. Ik wil alleen seks met hem, maar dat is gewoon niet mogelijk. Dat is gewoon.. zucht
Na een nare periode komt er altijd wat goeds.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm ken ik wel ja, daar moet je overheen dat laatste. Je moet denken: dan maar niet. Heb ook zulke mensen in mijn leven gehad en ben daar echt helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, iedereen zegt altijd maar af. Niemand vind het blijkbaar leuk om wat met mij te doen
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
Ik durf dat eigenlijk ook niet. Maargoed, ik wil al maanden stappen. En al maanden hebben we verschillende plannen gemaakt en elke keer weer werd er afgezegt. Nu is er een feest, Guilty Pleasures, dat is maar eens per jaar. Dat is een geniaal feest en ik ga. Ik heb al een ticket dus als ik niet ga zou dat al helemaal stom zijn. Ik ben nu mijn fles wijn aan het leegzuipen en ga straks maar eens die kant op. Ik zie wel. Misschien ben ik met een uur weer thuis, misschien ga ik wel door tot het eind. Voor het eerst alleen stappenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt wel stoer. Zou dat niet durven.
Het eerste waar ik dacht was: waarom maakt 'ie de saus in een gewone pan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
CUL / spaghetti a la marco - met fotoverslag
Ja
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
CUL / spaghetti a la marco - met fotoverslag
Ja
Je mag ze zo van me hebben. Ze zijn af en toe echt waardeloos. Ik heb ze geprobeerd uit te leggen hoe ik me voel in de hoop dat ze me wat op konden beuren en het enige dat ik te horen kreeg was dat dat vast kwam omdat ik zolang zonder seks zat en ik een sukkel was (althans, iets in die trant) dat ik daar niet eerder wat aan gedaan heb. Maar dat je daadwerkelijk iemand echt zo leuk vind dat je daar niet actief mee bezig bent begrijpen ze niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik maar vrienden. Die ook nog eens zin hadden om te stappen![]()
Ik ga zo alleen de stad in
Als ik denk 'dan maar niet' dan heb ik echt helemaal niemand. En ik voel me al zo lang, zo ontzettend eenzaamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm ken ik wel ja, daar moet je overheen dat laatste. Je moet denken: dan maar niet. Heb ook zulke mensen in mijn leven gehad en ben daar echt helemaal klaar mee.
Ik ging altijd alleen, maar dat was meer omdat ik niet vast wilde zitten aan een groepjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf dat eigenlijk ook niet. Maargoed, ik wil al maanden stappen. En al maanden hebben we verschillende plannen gemaakt en elke keer weer werd er afgezegt. Nu is er een feest, Guilty Pleasures, dat is maar eens per jaar. Dat is een geniaal feest en ik ga. Ik heb al een ticket dus als ik niet ga zou dat al helemaal stom zijn. Ik ben nu mijn fles wijn aan het leegzuipen en ga straks maar eens die kant op. Ik zie wel. Misschien ben ik met een uur weer thuis, misschien ga ik wel door tot het eind. Voor het eerst alleen stappen
Vooruit, jij wint. Ik heb dit gevoel wel eerder gehad, al overkomt het mij ook niet vaak. Aan de andere kant, jij hebt tenminste seks gehad met je crush. Beter dat dan weten dat het er nooit in zit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil hier geen wedstrijdje van maken, maar ik heb de indruk dat je niet zo over je oren bent als ik. Ik zou er alles voor geven als hij ook verliefd op mij zou worden. Ik heb dit in geen jaren gevoeld. En als je zo verliefd bent als ik dat ben, dan heb je gewoon écht geen zin in seks met anderen. Ik wil alleen seks met hem, maar dat is gewoon niet mogelijk. Dat is gewoon.. zucht
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf dat eigenlijk ook niet. Maargoed, ik wil al maanden stappen. En al maanden hebben we verschillende plannen gemaakt en elke keer weer werd er afgezegt. Nu is er een feest, Guilty Pleasures, dat is maar eens per jaar. Dat is een geniaal feest en ik ga. Ik heb al een ticket dus als ik niet ga zou dat al helemaal stom zijn. Ik ben nu mijn fles wijn aan het leegzuipen en ga straks maar eens die kant op. Ik zie wel. Misschien ben ik met een uur weer thuis, misschien ga ik wel door tot het eind. Voor het eerst alleen stappen
Ooooh ken het niet maar het klinkt awesome. Was zo met je meegegaan als ik geen bezoek had. Kon gtaar niet mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dus dat jij het misschien al gezien had en dat je dan vast iets gezegd zou hebben over zn handen/nagelsquote:
Jij verandert je verhaal ook steeds.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag ze zo van me hebben. Ze zijn af en toe echt waardeloos. Ik heb ze geprobeerd uit te leggen hoe ik me voel in de hoop dat ze me wat op konden beuren en het enige dat ik te horen kreeg was dat dat vast kwam omdat ik zolang zonder seks zat en ik een sukkel was (althans, iets in die trant) dat ik daar niet eerder wat aan gedaan heb. Maar dat je daadwerkelijk iemand echt zo leuk vind dat je daar niet actief mee bezig bent begrijpen ze niet blijkbaar.
Ohquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik denk 'dan maar niet' dan heb ik echt helemaal niemand. En ik voel me al zo lang, zo ontzettend eenzaam
Nee, die heeft vandaag alles verhuisd en gefixt dus die was moequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh ken het niet maar het klinkt awesome. Was zo met je meegegaan als ik geen bezoek had. Kon gtaar niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |