Dat nog niet, althans niet veel meer dan zoenen/strelen. Maar meer komt nog wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo leuk!![]()
Al meer dan alleen zoenen gebeurd?
Zo blij voor jouquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat nog niet, althans niet veel meer dan zoenen/strelen. Maar meer komt nog wel.
En ja het is leuk
Thnxquote:
Een ijstollie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even lekker likken....
Aan iets kouds
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even lekker likken....
Aan iets kouds
Ik ook! Nou ja, eigenlijk vooral mn weekend...quote:
Moeten we zeggen dat je goed bezig bent omdat je aan het werk bent of dat je niet goed bezig bent omdat je aan het woggen bent?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie moeten daar btw wel even iets over zeggen hoor, ik werk echt nóóit meer nadat ik thuis gekomen ben
Geen moeilijke keus...En nee, ik ga niet voor het ijsje.quote:
Nou ja, bij Ben&Jerry weet je natuurlijk wat je krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Geen moeilijke keus...En nee, ik ga niet voor het ijsje.
Dat maakt niet uit, gewoon íets zeggen over dat ik aan t werk ben en dan ben ik al tevreden ^^quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we zeggen dat je goed bezig bent omdat je aan het werk bent of dat je niet goed bezig bent omdat je aan het woggen bent?
Schande!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie moeten daar btw wel even iets over zeggen hoor, ik werk echt nóóit meer nadat ik thuis gekomen ben
Daarom je alleen maar laten pijpen door vrouwen van wie je al weet hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, bij Ben&Jerry weet je natuurlijk wat je krijgt.
Bij een vrouw die je voor de eerste keer gaat pijpen is het natuurlijk weer afwachten of ze het goed kan.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom je alleen maar laten pijpen door vrouwen van wie je al weet hoe dat gaat.
... ow wacht...
Goed bezig, echt hart voor de zaak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gewoon íets zeggen over dat ik aan t werk ben en dan ben ik al tevreden ^^
Ik vind het btw eigenlijk helemaal niet goed dat ik aan het werk ben, maar als ik dit maandag moet gaan doen, snap ik mn eigen notulen niet meer denk ik
Nieuwe mensen leren kennen is ook wel leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom je alleen maar laten pijpen door vrouwen van wie je al weet hoe dat gaat.
... ow wacht...
Dat ga ik vanavond maar eens even bekijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is ook wel leuk
Dank je. Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, echt hart voor de zaak.
Die werknemer van de maand award is binnen handbereik.
Heb je voor de zekerheid B&J ingeslagen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond maar eens even bekijken
Maar niet beter dan Ben & Jerrys!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is ook wel leuk
Nah. Ik probeer even alleen maar gezond te etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid B&J ingeslagen?
Mochten de mensen tegenvallen heb je in ieder geval ijs
Het beste is eigenlijk gewoon een bak B&J leeg eten terwijl een leuke vrouw je een BJ geeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar niet beter dan Ben & Jerrys!
Lastige materie dit!
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het beste is eigenlijk gewoon een bak B&J leeg eten terwijl een leuke vrouw je een BJ geeft.
Zelfs dan kies ik niet voor het ijsje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, bij Ben&Jerry weet je natuurlijk wat je krijgt.
Bij een vrouw die je voor de eerste keer gaat pijpen is het natuurlijk weer afwachten of ze het goed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |