Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:18 schreef Igen het volgende:
Nee, want een shariastaat is een probleem op zich en geen oplossing.
Hoezo shariastaat? Bekt dat lekker? Hebben ze geen link met Al-Qaida? Dat bekt ook lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, want een shariastaat is een probleem op zich en geen oplossing.
Ja, als het om de Islam gaat ben ik intussen wel een beetje cynisch geworden, na al die bergen geweld van Tsjetsjenië tot Syrië die keer op keer in eerste instantie als vrijheidsstrijd van een onderdrukte minderheid gepresenteerd worden maar uiteindelijk telkens erop neer blijken te komen dat inderdaad Al-Qaida met geweld een shariastaat probeert te creëren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoezo shariastaat? Bekt dat lekker? Hebben ze geen link met Al-Qaida? Dat bekt ook lekker.
Met andere woorden, gaat dus nergens over bij jou.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, als het om de Islam gaat ben ik intussen wel een beetje cynisch geworden, na al die bergen geweld van Tsjetsjenië tot Syrië die keer op keer in eerste instantie als vrijheidsstrijd van een onderdrukte minderheid gepresenteerd worden maar uiteindelijk erop neer blijken te komen dat inderdaad Al-Qaida met geweld een shariastaat probeert te creëren.
Boeiend. Je bent irrelevant.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Igen het volgende:
Ja, als het om de Islam gaat ben ik intussen wel een beetje cynisch geworden
Ja, nee, want in Xinjiang is het natuurlijk ineens helemaal anders dan in al die andere gevallen van moslimfundamendalistisch geweld. Ja dáágquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met andere woorden, gaat dus nergens over bij jou.
Daaaag.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, nee, want in Xinjiang is het natuurlijk ineens helemaal anders dan in al die andere gevallen van moslimfundamendalistisch geweld. Ja dáág
De Chinese overheid gaat het wel even oplossen, ja, terwijl alle anderen hebben gefaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:43 schreef Igen het volgende:
Klopt, ik ben irrelevant. Maar de Chinese overheid niet.
Ik lees vooral berichten over het Midden-Oosten en Afrika, ik wist niet dat ook al actief waren in China(ik wist wel dat ze bestonden, maar niet dat ze zo actief waren).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij hier niet een topic over geopend? Zat je te slapen? Het nieuws is al meer dan 24 uur oud.
Overrated landje. Veel mensen, maar kwaliteit is altijd belangrijker dan kwantiteit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:40 schreef blup het volgende:
Die chinezen, ik weet niet maar volgens mij is dat een land waar je niet mee moet fokken. (huuhu fokken)
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:50 schreef PizzaMizza het volgende:
Daarnaast: Turks sprekende bevolking. Niet raar dat er dan mensen worden vermoord door hen.
Ze zijn al langer actief in hun eigen regio, maar ze hebben nu binnen iets meer dan een half jaar al drie aanslagen in de rest van het land gepleegd, duizenden kilometers van huis, en dat is nieuw.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik lees vooral berichten over het Midden-Oosten en Afrika, ik wist niet dat die barbaren ook al actief waren in China(ik wist wel dat ze bestonden, maar niet dat ze zo actief waren).
Daarnaast: Turks sprekende bevolking. Niet raar dat er dan mensen worden vermoord door hen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoezo shariastaat? Bekt dat lekker? Hebben ze geen link met Al-Qaida? Dat bekt ook lekker.
Meneer zegt toch elke keer dat hij er tegen is.quote:
Wie is ze?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef SadPanda het volgende:
___! Ze willen gewoon een sharia staat, dat is een feit.
Het is namelijk de realiteit: omdat jij er tegen bent betekent niet dat iedereen er tegen is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef SadPanda het volgende:
Meneer zegt toch elke keer dat hij er tegen is.Toch blijf je dit soort opmerkingen maken.
Dus? Waarom wil jij nou terroristen hun zin geven terwijl jij keer op keer zegt dat je tegen een sharia staat bent. En ook weer zegt 'smaken verschillen'.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is namelijk de realiteit: omdat jij er tegen bent betekent niet dat iedereen er tegen is.
De terroristen die dit soort aanslagen plegen in deze regio.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wie zijn de terroristen? Wees eens specifieker.
Ik wil niet hun zin geven. Ik zeg dat zij niet zullen ophouden voordat ze hun doel hebben bereikt: de dood of de overwinning.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
Dus? Waarom wil jij nou terroristen hun zin geven terwijl jij keer op keer zegt dat je tegen een sharia staat bent. En ook weer zegt 'smaken verschillen'.
Zolang je maar niet terroristen als synoniem voor alle Oeigoeren gebruikt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
De terroristen die dit soort aanslagen plegen in deze regio.
Jij zegt dat het de enige oplossing is, dus je wil het probleem niet oplossen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik wil niet hun zin geven. Ik zeg dat zij niet zullen ophouden voordat ze hun doel hebben bereikt: de dood of de overwinning.
Dat soort dingen doe ik nooit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zolang je maar niet terroristen als synoniem voor alle Oeigoeren gebruikt.
Het is ook de enige oplossing voor de aanslagplegers, of denk je dat zij akkoord zullen gaan met een andere oplossing, zo ja, wat is die oplossing dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef SadPanda het volgende:
Jij zegt dat het de enige oplossing is, dus je wil het probleem niet oplossen?
Ik constateer een feit.quote:En waar slaat 'smaken verschillen' nou op?
Ik erken dat aanslagen plegen soms de enige manier zijn om op te treden tegen een totalitair land dat niet openstaat voor discussie waarbij ze zelf nadeel kunnen ondervinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is ook de enige oplossing voor de aanslagplegers, of denk je dat zij akkoord zullen gaan met een andere oplossing, zo ja, wat is die oplossing dan?
[..]
Ik constateer een feit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |