Perfectquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik twijfelde tussen : ps3 >:< #79 of zoals het nu is![]()
is goed toch zo?
jij had een crew invite gestuurd toch? volgens mij heb ik die afgewezen een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:07 schreef mtchel112 het volgende:
is deze clan nog actief? zit in een clan waar niemand meer komtdan join ik jullie graag ;d
ja ik zat op mn mobiel, is dus wel gelukt iggquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jij had een crew invite gestuurd toch? volgens mij heb ik die afgewezen een paar dagen geleden
ja. Het is alleen de bedoeling dat je een invite stuurt en vervolgens in dit topic even zegt onder welke RSC naam dat is. Dan weten we zeker dat het een fokker is en dat je dit topic kan vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ja ik zat op mn mobiel, is dus wel gelukt igg
ja was ik inderdaad vergetenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja. Het is alleen de bedoeling dat je een invite stuurt en vervolgens in dit topic even zegt onder welke RSC naam dat is. Dan weten we zeker dat het een fokker is en dat je dit topic kan vinden.
Als je even opnieuw een invite stuurt dan zal ik je accepteren. (en ja dit is een actieve crew)
even opnieuw een invite sturen dan he :quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ja was ik inderdaad vergetenik zie jullie wel online!
donequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
even opnieuw een invite sturen dan he :
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Oh is met een Hoofdletsel en er mist een punt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef PicoMMP het volgende:
oh trouwens mini, er moest geen spatie na #79
90% van jouw berichten zijn zonder hoofdletselquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar je gaat mij verbeteren terwijl van jouw zin ook geen fuck klopt.
de eerste die dat doet krijgt sowieso een crew banquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon de laatste post pakken volgende keer en jezelf erin kwakken.
zijn er mensen online?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
pico ben je nog lang bezig in de creator?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
de eerste die dat doet krijgt sowieso een crew ban
we kunnen ook een race van jou gaan testenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
ben een beetje aan het klooien met ramps en loopings, dus ik kan saven en komen
ik heb geen races meerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
we kunnen ook een race van jou gaan testen
neequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent er nu toch 1 aan het maken?
als je nou een playlist maakt met RSC races?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent er nu toch 1 aan het maken?
cabine eronder bouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
hoe krijg je zo'n ramp in de lucht? (nee geen vuurwerkramp)
ik heb het inderdaad maar ik zie al dat mijn idee nog niet helemaal werktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
cabine eronder bouwen
en dan cabine weer weghalen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:18 schreef PicoMMP het volgende:
http://socialclub.rocksta(...)CfYQ?platformId=null
deze lijkt me ook leuk met een aantal man
doe je zo mee? ik heb aantal races gedownload.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik heb het inderdaad maar ik zie al dat mijn idee nog niet helemaal werkt
ok zeg maar wanneer je gaat beginnenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
doe je zo mee? ik heb aantal races gedownload.
wie nog meer?
ik zal ff playlists maken en dan start ik gelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ok zeg maar wanneer je gaat beginnen
komt die playlist nog?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik zal ff playlists maken en dan start ik gelijk.
kom racenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme wat is dat join race etc. systeem slecht joh. Ik kom altijd in een lege lobby.
die heb ik van paniniquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
inbitevoor het opperhoofd van de grammar nazi crew maak je veel fouten hoor
join mijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
Invite mij pls.. Krijg error als ik Wil joinen
is goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik host hem ff opnieuw, zonder die we al gedaan hebben
niet die van net toch? die was gewoon kutquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
Over 15 minuten host ik die Rubio playlist
nee, rubioooooooooooooooquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
niet die van net toch? die was gewoon kut
ja 1 verdwaalde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik dacht dat we net ook rubio hadden
neequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Weet iemand hoe je spawnpoints van een deathmatch op elkaar kan stapelen? Zodat je zoveel mogelijk mensen op een kleine oppervlakte kan laten spawnen.
ik zat vast op de ramp en toen landde jij bovenop me, toen kon ik verder terwijl jij naar beneden vielquote:
Wat lolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zet fok active anders krijg je een kick
dit.quote:
ik heb ze al geinvitequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Stuur ff een invite dan accepteer ik je weer
maar ze zijn #KWAATquote:
oh jeequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar ze zijn #KWAAT
er gaan geruchten dat ze nu naar de fok elite overstappen en alle gekickte muscles meenemen
Nope, ben offline gegaan omdat ik na de kick niet meer online kon.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar ze zijn #KWAAT
er gaan geruchten dat ze nu naar de fok elite overstappen en alle gekickte muscles meenemen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nope, ben offline gegaan omdat ik na de kick niet meer online kon.
Volgende keer accepteer ik hem wel.
jij bent toch wormer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef SchavuitPiet het volgende:
Accepteer mij invite eens voor de Crew..
heeft hij niet gewoon 2 RSC accounts? want die jarigekste is niet lid van een crew (nu dan van ons) maar in topic 38 staat in de naamlijst toch echt wormer95 + jarigekstequote:
Oké Zondag avond tegen een random crew! Alleen de elite aub.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik weet nu trouwens hoe een een playlist start tegen een andere crew, maar nog niet hoe je die crew moet uitnodigen (tenzij PSN vrienden van elkaar) :
Ga naar de playlist maar start niet op (dus alleen dat je de lijst met races ziet) : klik op r3 en je gaat direct de playlist starten waarna je eigen members + een andere crew kan inviten (ook randoms crews van het zelfde level)
is goed. moet iemand wel een goeie playlist maken maar niet alleen met ramps en loopings (gaat bij ons ook nog gewoon super kut namelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Oké Zondag avond tegen een random crew! Alleen de elite aub.
mpadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef Painore het volgende:
Dus een grote no-no voor de lesbo's.
Mpad mag wel meedoen want hij wint
jij staat ook niet op het lijstje om mee te rijden? wij hebben jou dus echt totaal niet nodig op zondagquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef Painore het volgende:
[..]
Je staat toch ook niet in mini z'n lijst, of wel dan?
bazenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jij staat ook niet op het lijstje om mee te rijden? wij hebben jou dus echt totaal niet nodig op zondag![]()
quote:
Ik zag daar toch duidelijk RaZe staan. vieze ninja edits. Ja zie het nu maar eens te bewijzenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef Painore het volgende:
[..]
Je staat toch ook niet in mini z'n lijst, of wel dan?![]()
Je hebt mij wel nodig manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jij staat ook niet op het lijstje om mee te rijden? wij hebben jou dus echt totaal niet nodig op zondag![]()
ok jij komt er dan als nummer 6 bij maar dan moet iemand dus een playlist maken met allemaal 16 man racesquote:
en geen jokertjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ok jij komt er dan als nummer 6 bij maar dan moet iemand dus een playlist maken met allemaal 16 man races
mpad, pico, panini, mini, luke, raze nog 2 goede racers
en daarom dus geen Barry,,,
oke maar wel terugkomen hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zit niet achter de ps3 of pc, lieverd.
Ja, sinds de update met de extra garage hebben een aantal alle soorten auto's. Ik persoonlijk heb alleen geen sports classicsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:28 schreef guitarist het volgende:
Met de crewraces hadden jullie met de kleine auto's ook eigen auto's?
ik heb gewoon alles en 3 super en 3 sportsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja, sinds de update met de extra garage hebben een aantal alle soorten auto's. Ik persoonlijk heb alleen geen sports classics
ik ook 3 super 3 sports. Ik had 4 supersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik heb gewoon alles en 3 super en 3 sports![]()
ik heb die mini er al uitgegooid voor een Karin Delittantequote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
de mini gaat eruit en er daar komt die andere compact voor terug de zion gaat ook weg en dan neem ik die exemplar en dan nog een schafter dan zit ik goed
ik neem zo'n blista denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik heb die mini er al uitgegooid voor een Karin Delittante![]()
quote:Vervolgens had ik vandaag mijn laatste werkdag en ik irriteerde me de 3 dubbele ebola aan al die golera rare mensen, werk bij albert heijn en je kan niks vullen want je krijgt steeds vragen
''waar is de flessenautomaat''
ik denk dan bij me zelf waar hebbie je doppen verstopt de dubbele XXL tyfes zeg sodemieters
aan de muur bij de ingang hoe kan je dat over het hoofdzien jezus christes.
ik ging net waar aan de gang met die challenge playlist en kwam bij een menu om een crew te inviten dus het kan dus welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:45 schreef PicoMMP het volgende:
ja maar hoe wil je racen tegen een crew? 8 tegen 8 en dan? Iedereen beukt elkaar toch al dan niet per ongelukdus het is toch ieder voor zich
leonosquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ging net waar aan de gang met die challenge playlist en kwam bij een menu om een crew te inviten dus het kan dus wel
gaan we morgen testen. Wie van de leden hier zit er nog in die achterlijke fuck elite crew?
peter pastoor zit er ook die komt hier ook nog wel eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:59 schreef PicoMMP het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/thefokelite/hierarchy
ik heb nog een andere crew.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
ok nou anders is een 2e tijdelijke crew zo opgericht om te testen
JariGekste is mijn SocialClub naamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heeft hij niet gewoon 2 RSC accounts? want die jarigekste is niet lid van een crew (nu dan van ons) maar in topic 38 staat in de naamlijst toch echt wormer95 + jarigekste
Wie de Fack is dicipi dan??quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:32 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
JariGekste is mijn SocialClub naam
Wormer95 is mijn PSN
via DM zei je dat je dicipi heette op RSC, dus wat is het nou? Je hebt 2 RSC-namen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:32 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
JariGekste is mijn SocialClub naam
Wormer95 is mijn PSN
goedemorgen paniniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
goedemorgen paniniDas lekker wakker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik dacht dat ik butthurt was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
nee eerst maar weer normaal rijden
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nee eerst maar weer normaal rijden
mini beuk ik met plezier, maar Panini met nog meer plezier.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
dat zijn voornamelijk mini, luke, mpad en raze
zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
mini beuk ik met plezier, maar Panini met nog meer plezier.
quote:Wanneer kunnen jullie? Wij hebben elke avond wel mensen genoeg online. Er is een playlist nodig en degene die het van ons regelt die moet 1 van jullie op PSN toevoegen. Kan je mij op PSN toevoegen, makkelijker communiceren? Kjujay
als dit voor een race is prima (moet barry natuurlijk niet z'n crew leden gaan beuken) maar voor een TDM is een headset eigenlijk wel verplichtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
1. Mini
2. Panini
3. Raze
4. Luke
5. Barry
6. Eros
7. Mpad
8. Pico
zoiets?
Mochten er nog mensen mee willen doen dan ben ik wel reserve.
Laat allemaal even weten wanneer je vooral NIET kan.
Het is voor TDM. Alleen mpad heeft geen headset van deze lijst.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
als dit voor een race is prima (moet barry natuurlijk niet z'n crew leden gaan beuken) maar voor een TDM is een headset eigenlijk wel verplicht
Oproep aan mensen die zin hebben in een TDM tegen een andere crew, dat ze zich even melden in dit topic en dat een headset verplicht is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wat voor oproep wil je hebben?
die schiet ik helemaal overhoopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
Oh.. frits zit in die crew die ons uitdaagt
ok op de pc is het duidelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
kan ik een bericht van maximaal 150 woorden invoeren, komt de helft maar in beeld (ingame)![]()
Zet er gelijk bij dat mensen even moeten melden wanneer ze absoluut niet kunnen. Maak ik wel een planning.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:02 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
tering wat ben je moeilijk vandaag zeg
eerst dat bericht, dan weer een extra toevoeging dan weer gelijk je nieuwe UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eerst dat bericht, dan weer een extra toevoeging dan weer gelijk je nieuwe UIje had een gleuf moeten hebben
ik weet niet wat er in je spoiler staat, maar ik neem aan dat je niet serieus was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
pico heb je een link naar hun crew pagina op RSC. Ik heb deze gevonden : http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakerscrewps3/gtav
is dat de goede?
ook komend weekend niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef hoink581 het volgende:
Ik kan alleen vnv, rest vd week ben ik niet thuis.
maar heeeeeeeeel veel van onze RP komt voort uit races... stel dat zij zich voornamelijk op DM, dan geeft dat een vertekend beeld natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
hun nummer 2 zou bij ons ergens rond plek 40 staan?
het weekend daarna ben ik er sowieso niet (van donderdag tot woensdag)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
Zondag 1 juni om 20:00
Als Panini een uurtje eerder naar huis kan hebben we Pico, Mini, Barry, Panini....
Als Luke, Raze, Eros ook nog kunnen hebben we al 7 man, met headset.
Klinkt als een goed plan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
Zondag 1 juni om 20:00
Als Panini een uurtje eerder naar huis kan hebben we Pico, Mini, Barry, Panini....
Als Luke, Raze, Eros ook nog kunnen hebben we al 7 man, met headset.
maar je haalt echt geen 3/4 miljoen extra RP door races hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
maar heeeeeeeeel veel van onze RP komt voort uit races... stel dat zij zich voornamelijk op DM, dan geeft dat een vertekend beeld natuurlijk.
nee, maar daar gaat het ook niet om. Als zij zelden racen en alleen maar DM doen... wij doen zelden DM's. snap jequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar je haalt echt geen 3/4 miljoen extra RP door races hoor
Ik moedig je zelfs aan om mee te doen met GOT! Maar je zult dan wel als schietschijf gelden ;pquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:47 schreef FritsFlits het volgende:
Het was hier zo goed als dood. Alleen Painore was er nog regelmatig. Gucci zou me nog steeds terug zetten op Lieutenant, maar was nooit meer online. De rest had hun PS3 aan de kant geschoven, GTA verkocht of was simpelweg gestopt en zat enkel nog te schelden op het spel. Ben toen lid geworden van de GOT crew, omdat die wel actief was. Sindsdien speel ik daar regelmatig, met af en toe een uitstapje naar hier als er weer wat oude bekenden online waren en er evenementen waren. Een crew vs crew kan zoveel hier als daar scheve gezichten opleveren, het verstandigste is om niet mee te doen. Heb pico wel gezegd dat als jullie een keer iemand tekort komen en ik beschikbaar ben, ik gewoon meedoe met Fok in een crew vs crew.
Ik kan Ma, Di, Wo, Do, Za en Zo na 17.30. Op de vrijdag na 23.00.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
1. Mini
2. Panini
3. Raze
4. Luke
5. Barry
6. Eros
7. Mpad
8. Pico
zoiets?
Mochten er nog mensen mee willen doen dan ben ik wel reserve.
Laat allemaal even weten wanneer je vooral NIET kan.
regel ff een headsetje bij de mediamarkt voor een (paar) tientje(s)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan Ma, Di, Wo, Do, Za en Zo na 17.30. Op de vrijdag na 23.00.
Antwoord:quote:Zullen we in een playlist evt ook nog een paar andere *****n doen zoals capture en een paar races bijvoorbeeld?
quote:Ik heb de crew eigenlijk alleen tdm's voorgelegd. Waar denk je aan, de playlist moet niet te lang duren, zoiets?: 2 tdm's, 2 Captures en 2 race? Duurt wel lang. Ik dacht eigenlijk alleen 3 tdm's, duurt lang zat.
quote:We kunnen ook apart een keer racen en apart een keer Captures doen? Heb je gelijk 3 events ipv 1.
quote:Genoeg mensen: http://gathering.tweakers(...)ge/42281315#42281315 Bij jou ook zag ik. Heb je de zondagavond al gepland? Bij ons zijn het vaak 30 'ers, wordt ongeveer 21.00 uur als we afspreken.
You touch my tralala, my ding ding donggggquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:28 schreef PicoMMP het volgende:
geen idee waarom Rockstar het woord "dingen" censureert
Gisteravond deden we een gevarieerde list met 16 items, dat is toch echt iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maar hoe lang vind je lang duren?
16 is wat anders dan 6.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:45 schreef Kju het volgende:
[..]
Gisteravond deden we een gevarieerde list met 16 items, dat is toch echt iets te veel van het goede.
Ik denk dat een event een uur kan duren en daarna kunnen we zelf kijken of we door willen met wie blijft. Niet iedereen wil of kan de hele avond blijven gamen...
hoezo 12?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:47 schreef Kju het volgende:
Vind ik prima. Ik vermoed alleen dat we dan alleen met 12 man in een lobby passen, maar dat zien we dan wel.
6 vs 6 is evengoed nog 1 teringzooi met racenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
6 tegen 6 is ook niet erg trouwens. Voor het geval dat er uitvallers zijn.
je hebt non-contact tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
6 vs 6 is evengoed nog 1 teringzooi met racen
Dat is lame want dan win ik nooitquote:
ligt ook aan het kleinste event volgens mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Kju het volgende:
Omdat ik bij zulke playlists wel vaker zie dat je niet tot 16 man kan. Gisteravond ook max 12. Denk dat de playlist eerst getest moet worden of er 16 man mee kunnen doen.
ik vind het ook best.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
beetje chaos mag wel hoormeestal ben ik toch de enige die er tussendoor glipt
ja die zijn er wel maar dat is volgens mij geen mix van races TDM's en capturesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef Kju het volgende:
Ik check of er een kantenklare playlist van R* is.
Heb 1 non-contact race gespeeld afgelopen week. Godverdomme wat was dat saai zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik vind het ook best.
en barry ook denk ik
barry doet niet eens mee bij non contact denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik vind het ook best.
en barry ook denk ik
nee morgen gaat sowieso niet lukken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Kju het volgende:
Anyway, ik moet weer m'n dagelijkse dingen doen. Pico kan me adden op PSN, ik kijg dan pushberichten op m'n telefoon.
Wat mij betreft gewoon morgenavond om 21.00uur?
Zo ging mijn eerste non-contact race inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
barry snapt niets van racen bij non-contact.. zit tegen iedereen aan te rijden en kijkt verbaasd naar zijn TV.
Ik voeg je zo ff toe op psn, daarna zien we wel verder wat betreft de afspraak. Weet nog niet wie er allemaal online kunnen komen morgen, maar anders een voorproefje met 4 v 4 ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Kju het volgende:
Anyway, ik moet weer m'n dagelijkse dingen doen. Pico kan me adden op PSN, ik kijg dan pushberichten op m'n telefoon.
Wat mij betreft gewoon morgenavond om 21.00uur?
Je mag ook de playlist samenstellen, verras ons maar
ach joh dat maakt niet uit volgens mij kennen zij er niet zo heel veel vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef DutchOven het volgende:
Morgen kan ik sowieso niet en alsik kan dan heb je niks aan mij.
Klopt wij zijn ekte bazenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ach joh dat maakt niet uit volgens mij kennen zij er niet zo heel veel van
broer en vrienden zijn hier voetbal kijken, ff toernooitje fifa gedaan daarvoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik dacht dat jij niet online zou komen pico?
dan ben je zo de enige volgens mijquote:
ja moest met sandkings zag ik pas later... maar ook niemand had een sandking..quote:
maar je bent gestopt nu?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ja moest met sandkings zag ik pas later... maar ook niemand had een sandking..
stond dik voor in die playlist met die randoms. Allemaal kutraces trouwens van een of andere Jay Son Low ofzo.
Je had gisteren gewoon met Lukelaaf Erosjuhhh, CommonInterest en mij mee kunnen doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
wie is er vanavond online? bij een redelijk groepje kunnen we best een TDM doen toch? Ben zelf al af en toe een DM aan het doen maar voor het groepsgevoel wel handig om dit nog een keer samen te doen
ik bedoel onlinequote:Op zondag 25 mei 2014 14:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ja niemand ging finishen. kon gewoon niet
primaquote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik ga even een race publishen, wil je hem meetesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |