en ik dacht dat ik butthurt was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
nee eerst maar weer normaal rijden
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nee eerst maar weer normaal rijden
mini beuk ik met plezier, maar Panini met nog meer plezier.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
dat zijn voornamelijk mini, luke, mpad en raze
zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
mini beuk ik met plezier, maar Panini met nog meer plezier.
quote:Wanneer kunnen jullie? Wij hebben elke avond wel mensen genoeg online. Er is een playlist nodig en degene die het van ons regelt die moet 1 van jullie op PSN toevoegen. Kan je mij op PSN toevoegen, makkelijker communiceren? Kjujay
als dit voor een race is prima (moet barry natuurlijk niet z'n crew leden gaan beuken) maar voor een TDM is een headset eigenlijk wel verplichtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
1. Mini
2. Panini
3. Raze
4. Luke
5. Barry
6. Eros
7. Mpad
8. Pico
zoiets?
Mochten er nog mensen mee willen doen dan ben ik wel reserve.
Laat allemaal even weten wanneer je vooral NIET kan.
Het is voor TDM. Alleen mpad heeft geen headset van deze lijst.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
als dit voor een race is prima (moet barry natuurlijk niet z'n crew leden gaan beuken) maar voor een TDM is een headset eigenlijk wel verplicht
Oproep aan mensen die zin hebben in een TDM tegen een andere crew, dat ze zich even melden in dit topic en dat een headset verplicht is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wat voor oproep wil je hebben?
die schiet ik helemaal overhoopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
Oh.. frits zit in die crew die ons uitdaagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |