quote:Vervolgens had ik vandaag mijn laatste werkdag en ik irriteerde me de 3 dubbele ebola aan al die golera rare mensen, werk bij albert heijn en je kan niks vullen want je krijgt steeds vragen
''waar is de flessenautomaat''
ik denk dan bij me zelf waar hebbie je doppen verstopt de dubbele XXL tyfes zeg sodemieters
aan de muur bij de ingang hoe kan je dat over het hoofdzien jezus christes.
ik ging net waar aan de gang met die challenge playlist en kwam bij een menu om een crew te inviten dus het kan dus welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:45 schreef PicoMMP het volgende:
ja maar hoe wil je racen tegen een crew? 8 tegen 8 en dan? Iedereen beukt elkaar toch al dan niet per ongelukdus het is toch ieder voor zich
leonosquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ging net waar aan de gang met die challenge playlist en kwam bij een menu om een crew te inviten dus het kan dus wel
gaan we morgen testen. Wie van de leden hier zit er nog in die achterlijke fuck elite crew?
peter pastoor zit er ook die komt hier ook nog wel eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:59 schreef PicoMMP het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/thefokelite/hierarchy
ik heb nog een andere crew.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
ok nou anders is een 2e tijdelijke crew zo opgericht om te testen
JariGekste is mijn SocialClub naamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heeft hij niet gewoon 2 RSC accounts? want die jarigekste is niet lid van een crew (nu dan van ons) maar in topic 38 staat in de naamlijst toch echt wormer95 + jarigekste
Wie de Fack is dicipi dan??quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:32 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
JariGekste is mijn SocialClub naam
Wormer95 is mijn PSN
via DM zei je dat je dicipi heette op RSC, dus wat is het nou? Je hebt 2 RSC-namen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:32 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
JariGekste is mijn SocialClub naam
Wormer95 is mijn PSN
goedemorgen paniniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
goedemorgen paniniDas lekker wakker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |