quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mijn wifi extender is weer kapot![]()
ik ga even downloaden en slapen
morgen lekker uitslapen xx
pizza pleur op met je kutquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
lang? hoe lang? hoelang is een chinees
骯髒的同性戀
join nou kutquote:
ik ookquote:
TOPquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef Painore het volgende:
[..]
Na m'n peukje ga ik dit het nieuwe crew logo maken!
heldquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef Painore het volgende:
[..]
Na m'n peukje ga ik dit het nieuwe crew logo maken!
kijk dit is het betere werkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:39 schreef Painore het volgende:
Nu ik toch op Socialclub bezig was meteen even m'n woord nagekomen en Fatieh een crew kick gegeven
mods te lui zijn om te googelen wat er staat??quote:
Als je toch bezig bent verander dan meteen je UI.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mods te lui zijn om te googelen wat er staat??
geen idee eigenlijk maar goed nu maar weer snel door dit topic heen gaan (niet met plaatjes) en dan weer een lieve TT
neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent verander dan meteen je UI.
Ik ben nergens bang voor ik ben dan gewoon onlinequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
morgen avond tussen 6 & 8 crew sessie met playlist?? 8 uur begint atletico-barca dus geen hont die dan online durft te zijn ( ik wel , ik multitask)
Niet het verschil weten tussen een G en een hakenkruisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:47 schreef Ruif het volgende:
Waarom is het foklogo veranderd in een nazisymbool? Heb niet zoveel zin om te gamen met zulke mongolen eigenlijk, dus ik zoek wel een andere crew.
Ruimt lekker op zoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen een G en een hakenkruisMet zo een mongool wil ik niet in de crew zitten.. Wat is je Socialclub naam, dan geef ik je een Perm ban
Dit zeg ik al langerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:11 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien toch maar tijd voor een permaban voor jokertje
Naar aanleiding van ons nieuwe crewlogo; uit de klauwen geëscaleerd is een contaminatie. Voortaan beter op letter aub.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:08 schreef PicoMMP het volgende:
dit is wel volledig uit de klauwen geëscaleerd
sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:36 schreef Painore het volgende:
[..]
Naar aanleiding van ons nieuwe crewlogo; uit de klauwen geëscaleerd is een contaminatie. Voortaan beter op letter aub.
Kom jij nog online zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
Wat is er dan? Ik ben gisteren bf4 gaan spelen dus heb niks mee gekregen?
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:57 schreef Franknfurter het volgende:
Dat logo is toch gewoon van grammarnazi?Wat een hoop heisa om niks zeg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen een G en een hakenkruisMet zo een mongool wil ik niet in de crew zitten.. Wat is je Socialclub naam, dan geef ik je een Perm ban
Natuurlijk lijkt het op elkaar, dat is ook de grap. GrammarNAZI.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad totaal niet op elkaar.
Ik vind het niet grappig om met een verkapt nazi logo te lopen. Vooral niet omdat de meeste mensen geen idee hebben waar het voor staat (mezelf meegerekend).quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt het op elkaar, dat is ook de grap. GrammarNAZI.
Ach of het je ding is is wat anders natuurlijk, maar je hoeft niet direct iedereen af te blaffen als jij niet weet waar iets voor staat. Je kunt ook gewoon even navragen wat het is, of je googlet het even.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig om met een verkapt nazi logo te lopen. Vooral niet omdat de meeste mensen geen idee hebben waar het voor staat (mezelf meegerekend).
Dat had ik kunnen doen inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ach of het je ding is is wat anders natuurlijk, maar je hoeft niet direct iedereen af te blaffen als jij niet weet waar iets voor staat. Je kunt ook gewoon even navragen wat het is, of je haalt googlet het even.
Wie ben jij op RSC?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen doen inderdaadMaar ik zoek gewoon even een crew zonder dat ik me voor lul vind staan met een raar logo:P
TR gemachtigd wegens nazi propoganda door middel van het hakenkruis publiekelijk te vertonen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad totaal niet op elkaar.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens binnenkort ( of dit weekend ) The high life weekend met extra XP voor.......:
GOLF![]()
en dat is een ban?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
Fatieh was kicked from the Crew
LeonosNL was demoted to Crew Representative.
LeonosNL was demoted to Crew Muscle.
![]()
Alleen nog de laatste stap
Nee geen ban, jokertje is nu musclequote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en dat is een ban?dat ging me nog wat te ver
overigens ben ik niet verantwoordelijk voor de kick hoor
na pascaldenijs zou dat het 2e grote verlies zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:10 schreef PicoMMP het volgende:
ik zou het wel erg vinden als ruif de crew verlaat. een gewaardeerde speler waarmee we vaak leuk samenspelen en veel mee gelachen hebben.
ik ben nu in mijn eentje aan het golfenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik kreeg in beeld dat jij weg was en toen was het einde spel
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:27 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Kan niet want sociaal levenMorgen kom ik wel online
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
Fatieh was kicked from the Crew
LeonosNL was demoted to Crew Representative.
LeonosNL was demoted to Crew Muscle.
![]()
Alleen nog de laatste stap
ik heb geen race gemaakt ik heb alleen een oude race online gezet maar ik wil die wel even hosten hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
je hebt een race gemaakt zie ik. zullen we die doen?
invisible glitchquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
godverdomme er rijd hier zo'n golf karretje voor me neus langs zonder dat er iemand op zit
![]()
[..]
ik heb geen race gemaakt ik heb alleen een oude race online gezet maar ik wil die wel even hosten hoor
Wats deze.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:50 schreef PicoMMP het volgende:
Mededeling
mensen die morgen om 23:00 FOK! niet als active crew hebben staan krijgen een crewkick.
duurt langquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik pak eerst even wat te eten hoor
ik ben allang weer terugquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
duurt lang
ben je een driegangenmenu aan het maken ofzo
ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan zou ik er ook gelijk uitstappen hoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan zou ik er ook gelijk uitstappen hoor
dan doe ik het even zo :quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:10 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Niet te veel klef doen anders trek ik teveel aandacht hoor.
ja en dan ruif invitenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mooi
en dan zeker een nieuwe crew starten?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan doe ik het even zo :
ik zou blij zijn als jij er morgenvanavond om 23:00 uit gaat zeg![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
komt er aan jongen doe rustig hommo
deine mutter ist gay
OK.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:41 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een bugs zeg...
1. Sta ik in de garage word ik neergeschoten
2. Wil ik tv kijken (garage) respawn ik ergens midden in de stad of bij het vliegveld.
3. Kijk tv garage... word de tv uitgeschakeld mijn character kan geen kant meer op
kom onder de map terecht en opeens zie ik in de minimap dat ik op straat ronddraai en
iedere keer ergens anders spawn. Andere spelers kunnen mij wel zien. Zelf zie ik nog altijd mezelf in de garage staan.
Gewleldig spelen op deze manier
Heeft de rest een sociaal leven ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
volgens mij vrij weinig mensenmisschien pizza
frankie wel ja , pizza is/was volgens mij online en waar pico raze en panini uithangen weet ik nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:03 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Heeft de rest een sociaal leven ofzo?
Raze kijkt waarschijnlijk ook voetbal danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
frankie wel ja , pizza is/was volgens mij online en waar pico raze en panini uithangen weet ik niet
en ik kijk voetbal
dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Raze kijkt waarschijnlijk ook voetbal dan
Kom 700 dollar te kort voor crewlogo tattoo
zodra je een foto maakt krijg je de optie voor uploaden(X) of delete (3hoekje)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:41 schreef DutchOven het volgende:
Hoe kan ik een foto uploaden van af mobiel?
ik kijk nu nog dortmund bayern en NLquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
Atleti kampioen, Arsenal de FA cup, top weekend nu al
Via men eigen tel maar heb et gevondenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zodra je een foto maakt krijg je de optie voor uploaden(X) of delete (3hoekje)
??quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:08 schreef DutchOven het volgende:
Verandert de logo ook als de crew logo verandert?
So we will never knowquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
we gaan het logo niet veranderen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:02 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
[..]
morgen 16x 9 holes playlist ??? triple XP voor golf dit weekend
ok dan kom ik vanavond ook, wel laat want ik ga bbqenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:43 schreef Franknfurter het volgende:
Vanavond kom ik wel even online. Nu eerst pannenkoeken bakken.
Dat gebeurt wel vaker, ook met andere missies.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:04 schreef mirelia het volgende:
Vaag spel, waren we vanochtend met 3 man aan het rooftop rumblen, deelt het spel zich ineens in 3en en waren we allemaal solo aan het spelen.
Ik kijk zo ff voetbal en dan kom ikquote:Op zondag 18 mei 2014 18:55 schreef Grielen het volgende:
Ik heb genoeg zon gehad voor vandaag (lees: verbrand) dus ik kan wel ff spelen totdat er weer gezelligheid is na zonsondergang
ik zie ook geen clouds als ik uit mijn zolderraam kijkquote:
Ik kom er zo aan, even naar de wcquote:Op zondag 18 mei 2014 20:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hallonwe zitten in een crew only sessie dus je kan gewoon joinen
ik vond het al zo lang duren maar bedankt dat je me even op de hoogte brengt van je activiteitenquote:
over 5 minuten mag je gaan kickenquote:
Yep.quote:
goed werkquote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
over 5 minuten mag je gaan kicken
edit : ik heb het al voor je gedaan![]()
Dat dacht ik alquote:
volgens mij een stuk of 30/35 manquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nicelaat het nog even aan leonos en ruif zien, zullen ze leuk vinden
Tja, ik speel vaak met een maat van me en die zit in zijn eigen crew (van 7 man ofzo) maar dan krijgen we schijnbaar extra punten als we beiden in die crew zitten en dan missies doen. Als ik met iemand van hier een missie ga doen of in een server zit zet ik hem wel op fok crew. Maar als je me wilt kicken moet je dat doenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Dat dacht ik alofficieel had ik je moeten kicken omdat je gisteren om 23:00 fok! niet als active had staan. Maar omdat je nog niet zolang bij de crew zit heb ik maar een uitzondering gemaakt.
[..]
volgens mij een stuk of 30/35 manen nog 2 verdwaalde xboxers
als je er nog in zit wel jaquote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
Ik had hem actief toch?
Morgen kom ik racuhhh!
Lekker de hele dag in de rij staanquote:Op maandag 19 mei 2014 13:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
als je er nog in zit wel jaheb niet echt gekeken naar namen (met duck als uitzondering)
morgen ga ik naar de efteling() dus ben ik er niet en vandaag heb ik vrij weinig zin
jammer dat we nergens kunnen zien wanneer iemand voor het laatst actief was want er zitten nog 180 man in de crew terwijl er voor mijn gevoel nog hooguit 30/40 regelmatig (lees : iedere week wel een momentje) online zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 13:36 schreef PicoMMP het volgende:
Het is helemaal niet erg om te switchen van crew af en toe, maar veel mensen hadden FOK! nooit als active crew en bovendien waren de meesten ook niet actief (zowel hier op FOK! als in GTA) en voor ons ook totaal onbekend.
ach er is nergens vakantie, en op de middelbare scholen is het examen tijd toch? misschien wat basisscholen die er zullen zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in de rij staanIk ga wel weer GTA spelen als het regent
dat was ooit als geintje toen we hier geen naakt meer mochten posten, toen werd het een achterwerk als logo. En pas geleden ging pico de grammar nazi uithangen met bijbehorend plaatje waarna ik zei dat dat best een mooi logo zou zijn en dankzij panini is dat nu werkelijkheidquote:Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarom zijn we van het FOK! Logo afgestapr eigenlijk?
quote:May 17, 2014
Crew Demotion You have been demoted to Crew Muscle - 2 days ago
Crew Demotion You have been demoted to Crew Representative - 2 days ago
May 10, 2014
Crew Demotion You have been demoted to Crew Representative - 9 days ago
ja de eerste keer was omdat er een nieuwe crewleider moest komen en de 2e keer naar aanleiding van je KLB topic.quote:
Lijkt me ook wel een puik plan.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom doen we nooit een crew battle organiseren?
Zie ;
http://socialclub.rockstargames.com/crews/featured
Goed topic was dat jaquote:Op maandag 19 mei 2014 14:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja de eerste keer was omdat er een nieuwe crewleider moest komen en de 2e keer naar aanleiding van je KLB topic.
Jezusquote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Goed topic was dat ja
Maar zelfs Jezus vergeeft, kan je wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |